Ach, wat vind je elitair? Het feit dat er duizend mensen in galakleding een avondje lol hebben? Werd in de Stentor wel erg overdreven hoor. Was gewoon gezellig met een hoop bekenden en leuke muziekquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef devbow het volgende:
Altijd mooi zo'n elitair feestje of niet freshthinking? En heel belangrijk zo'n dresscode natuurlijk.
Elegast bestaat zeker nog ja! Zelf ben ik er 1 keer geweest en het alto-volk kon mij niet zo bekoren. Je moet er van houden en als je dat doet zul je het er zeker leuk hebben.quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:11 schreef Rutger_83 het volgende:
Nieuwe account aanmaken omdat je het wachtwoord van de emailaccount kwijt bent waarop je geregistreerd was en bijna in Deventer gaat wonen terugvind post.
Oftewel NAAOJHWVDEKBWJGWEBIDGWTVP
Werk nu een tijdje bij een adviesbureau in Deventer en heb eindelijk leuk appartementje in de binnenstad
Nu is de vraag natuurlijk wat er zoal te beleven valt in Deventer: places to be?
Kreeg de indruk toen we met collegas gingen stappen dat Deventer een-en-al uit loungebarren bestaat, wat niet echt mijn ding is....
Ik ben zelf ooit jaren geleden in de Elegast geweest, bestaat dit nog en is het leuk?
in de historische binnenstad wonen is heerlijk! zelf heb ik 1,5 jaar aan de kleine poot (nabij de lebuinuskerk, stromarkt en botermarkt) gewoond. het huis was in slechte staat (veel lekkages, schimmel aan de muren enz) door achterstallig onderhoudt. nu woon ik al weer ruim een paar jaar buiten het centrum op kamers (net achter het station), maar dat is echt qua beleving een wereld van verschil. het centrum is zoveel beter (even afgezien van dat ik mijn leukste tijd er wel gehad hebt, afgestudeerde maten van me trekken uit deventer weg, vaak weer de richting van waar ze vandaar komen)! waar ongeveer in het centrum staat je appartement als ik vragen mag? ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef Rutger_83 het volgende:
Snelle reactie
Ben zelf niet zo'n disco-aap maar meer een kroegtijger dus dat komt goed uit.
Moet denk ik maar eens een kroegentocht gaan ondernemen zodra ik de sleutel van het appartement heb.
Het huis staat met de gevel aan de Lange bisschopstraat. Appartement op de bovenste verdieping met uizicht door een straat die haaks op de Lange bisschop voor het huis uitkomt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:25 schreef ghizzer het volgende:
[..]
waar ongeveer in het centrum staat je appartement als ik vragen mag? ik ben benieuwd!
Wijken als rivierenwijk en delen van keizerslanden zou ik mijden of je moet gecharmeerd zijn van het volkbuurt gebeuren.quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:45 schreef Ramona1 het volgende:
Waar in Deventer moet je echt niet gaan wonen? Waar is het wel ok en ook nog groen? Ben aan het nadenken of Deventer een stad is waar ik me zou kunnen vestigen. Twijfel tussen A'doorn, Arnhem en nu ook Deventer. De binnenstad is wel mooi historisch wat ik enorm in A'doorn mis. Arnhem valt nu al een beetje af omdat het werk in A'doorn zit. Deventer zou dan toch een serieuze optie kunnen zijn.
Alle info is welkom!
Zandweerd Zuid is wel leuk hoor.. In de buurt van de Erasmusstraat en de Kromme Kerkstraat kun je prima wonen. Andere leuke wijken zijn de Raambuurt (erg gewild), de buurt rondom het ziekenhuis, de Bekkummer en Schalkhaar..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:53 schreef zwaaibaai het volgende:
Zandweerd heeft ook zo zijn volksbuurten, daar moet je goed kijken waar je wil wonen. Bij straat één kan je prima wonen, maar als je de hoek omgaat weer niet. Zwolseweg is wel een leuke buurt, zandweerd zuid weer niet. Geldt ook voor borgele trouwens.
Zuid is iets slechter dan Noord, maar dat ligt ook maar weer net aan de straatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 09:53 schreef zwaaibaai het volgende:
Zandweerd heeft ook zo zijn volksbuurten, daar moet je goed kijken waar je wil wonen. Bij straat één kan je prima wonen, maar als je de hoek omgaat weer niet. Zwolseweg is wel een leuke buurt, zandweerd zuid weer niet. Geldt ook voor borgele trouwens.
Onzin, noem eens wat straten op die je beter kunt mijden danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef maaike1987 het volgende:
Er is in borgele maar een klein deel waar je beter wel kan wonen.
dat deel van noord is goed te doen ja, maar in de buurt van de lange zandstraat en die andere fruitstraten (appelstraat etc.) is het wel minder hoor..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:54 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Zuid is iets slechter dan Noord, maar dat ligt ook maar weer net aan de straat
Zelf woon in in Noord, prima wonen daar. AH en C1000 om de hoek
Borgele vind ik zo'n saaie wijk. Alles lijkt er op elkaar en het is er dood.. Wel ideaal als je rustig wilt wonen. Naar mijn mening wonen daar ook veel oudere mensen..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:17 schreef maaike1987 het volgende:
Er is in borgele maar een klein deel waar je beter wel kan wonen.
EN voor de rest ben ik het eens met dat je beter niet naar de rivierenwijk of keizerslanden moet gaan...
Zandweert bevalt prima![]()
Heel Zandweerd/Colmschate/Keizerslanden/Rivierenwijk/Platvoet lijkt ook op elkaar. En die oudjes, tja, 2 bejaardenhuizen hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:45 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Borgele vind ik zo'n saaie wijk. Alles lijkt er op elkaar en het is er dood.. Wel ideaal als je rustig wilt wonen. Naar mijn mening wonen daar ook veel oudere mensen..
Ja, er zijn wel veel evenementen, maar het is elk jaar hetzelfde, dus dat is wel jammer. Als je er 1 keer heen bent geweest, heb je het wel gezienquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:03 schreef Ramona1 het volgende:
Veel evenementen in de stad lees ik. Leuk.
Kijk maar naar onsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:03 schreef Ramona1 het volgende:
Heb nog een vraag. Als je er komt wonen hoe zijn de mensen dan? Ik ken niemand in Deventer, dus vraag me af of je een beetje geaccepteerd wordt? Het is natuurlijk niet leuk, al woon je in de mooiste stad, als je er moeilijk vrienden kan maken. Hoe zou je de bewoners omschrijven? Open, gesloten, nieuwsgierig, gezellig of juist niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |