zwollequote:Op zondag 27 mei 2007 02:12 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zwolle ben ik laatst ook geweest.. best wel leuk opzich![]()
Wat doe je voor werk dat je midden in de nacht terugkomt?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:36 schreef Sylvana het volgende:
Leuk, midden in de nacht, terug lopend van mn werk door de Rivierenwijk heen omdat mn band leeg is, paar niet-Nederlanders die geloof ik niet zo blij waren met mijn lekkere yoghurt deo in hun gezicht. Moeten ze maar lief doen tegen kleine meisjes zoals ik![]()
ADL-assistente, dus in de zorg, en dan werk je voornamelijk 's ochtends als iedereen uit bed wil, en 's avonds laat, om iedereen weer in bed te stoppen. Dus moest tot half 1 werken, had lege band, dus moest terug lopen, vandaarquote:Op zondag 27 mei 2007 12:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dat je midden in de nacht terugkomt?
Ooh, dat. waar?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ADL-assistente, dus in de zorg, en dan werk je voornamelijk 's ochtends als iedereen uit bed wil, en 's avonds laat, om iedereen weer in bed te stoppen. Dus moest tot half 1 werken, had lege band, dus moest terug lopen, vandaar
Brr klinkt als niks voor mij. Maar respect dat jij dat wel doet.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ADL-assistente, dus in de zorg, en dan werk je voornamelijk 's ochtends als iedereen uit bed wil, en 's avonds laat, om iedereen weer in bed te stoppen. Dus moest tot half 1 werken, had lege band, dus moest terug lopen, vandaar
Brr, dat is inderdaad niet echt handig. Je hebt dus woonruimte gevonden? Mag ik vragen waar? Deventer is tofquote:Op zondag 27 mei 2007 22:45 schreef Ikook het volgende:
Zit in Deventer op school! Mooie stad, maar ben blij dat ik, als het goed is, over 1,5 maand niet meer op-en-neer hoef tussen Eindhoven en Deventer. Is van deur tot deur namelijk een kleine 2,5 uur enkele reis
![]()
Je vergeet alleen dat op keizerslanden ook alles gesloopt wordt, vervolgens rivierenwijk en waarschijnlijk daarna het rode dorpquote:Op zondag 27 mei 2007 01:56 schreef MeuL het volgende:
Deventer veranderd nooit, wordt alleen maar erger .. vooral Rivierenwijk e.d. .. scheelt al dat ze het hoornwerk gesloopt het hebben!
* MeuL woont nu in Zwolle![]()
Ze kunnen de huizen wel renoveren, maar de bewoners blijven hetzelfde...quote:Op maandag 28 mei 2007 13:40 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat op keizerslanden ook alles gesloopt wordt, vervolgens rivierenwijk en waarschijnlijk daarna het rode dorp
Ik was als Nederlander ook niet blij geweest als jij door mijn wijk zou lopen, met je lekkeband. Heeft niets met afkomst te maken.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:36 schreef Sylvana het volgende:
Leuk, midden in de nacht, terug lopend van mn werk door de Rivierenwijk heen omdat mn band leeg is, paar niet-Nederlanders die geloof ik niet zo blij waren met mijn lekkere yoghurt deo in hun gezicht. Moeten ze maar lief doen tegen kleine meisjes zoals ik![]()
De communistische stad Deventer?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:28 schreef Ikook het volgende:
Wat ik me trouwens al even afvroeg: als je vanuit bijv. Utrecht (en volgens mij ook Zwolle) met de trein de IJssel over bent, staat er vlak voor het station aan de linkerkant 'welkom in Moskou aan de IJssel'. Waar slaat die opmerking eigenlijk op?
De bewoners vertrekken naar elders dan, dat is ook gebeurt in het knutteldorp.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:18 schreef PteV het volgende:
[..]
Ze kunnen de huizen wel renoveren, maar de bewoners blijven hetzelfde...
hier op:quote:Op maandag 28 mei 2007 16:28 schreef Ikook het volgende:
Wat ik me trouwens al even afvroeg: als je vanuit bijv. Utrecht (en volgens mij ook Zwolle) met de trein de IJssel over bent, staat er vlak voor het station aan de linkerkant 'welkom in Moskou aan de IJssel'. Waar slaat die opmerking eigenlijk op?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:36 schreef devbow het volgende:
Voor de echte Deventernaren is er ook de volgende site?
De site: deventerbolsjewieken.web-log.nl.
Beetje goedkoop reclame maken mag wel op het FOK forum of niet?
Deventer is al heel lang een politiek rood gekleurde arbeidersstad.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:28 schreef Ikook het volgende:
Vandaar dat de SP bij de nationale verkiezingen in Deventer zoveel stemmen kreeg.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:10 schreef Eveli het volgende:
[..]
Deventer is al heel lang een politiek rood gekleurde arbeidersstad.
Altijd goed eten daar!quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:05 schreef Sylvana het volgende:
gisteravond samen met mn vriend weer lekker bij El Popo gegeten
De cocktails weet ik niet, maar met de rest ben ik het helemaal eensquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:06 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Altijd goed eten daar!
Gezellige intieme sfeer, lekker eten en goeie coctails
Ze doen inderdaad wel erg lang over die straat moet ik zeggen, rete-irritant als je er aan woont...quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:34 schreef PteV het volgende:
Het gedeelte voor het bejaardencentrum, van de badhuisstraat tot aan de hagensteeg...
Ja SF, zo zal het wel ongeveer gaan.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:55 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Intressant, moeten ze wel die lelijke flat en oude fabriekshallen weghalen, die woonhuizen omtoveren tot cafe's, hoeren verplaatsen, de brug verleggen enz enz enz
Het zal uiteindelijk dus wel te duur worden, aangezien ze laatst al te weinig geld hadden voor hun plannen met het stadhuis.
Rivierenwijk wordt ook aangepakt hoor. In de plannen zoals ik ze gezien heb wordt ± 75% van de bestaande bebouwing gesloopt.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:56 schreef MeuL het volgende:
Deventer veranderd nooit, wordt alleen maar erger .. vooral Rivierenwijk e.d. .. scheelt al dat ze het hoornwerk gesloopt het hebben!
* MeuL woont nu in Zwolle![]()
Nu zelfs met eigen site http://www.zomerkermisdeventer.nl/quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:05 schreef whoops het volgende:
En vanaf Zaterdag weer die oer-gezellige kermis, 50 meter bij me vandaag...
quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:14 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Nu zelfs met eigen site http://www.zomerkermisdeventer.nl/![]()
En Bassie komt (6 juni) lees ik daar![]()
![]()
![]()
![]()
Maar het vuurwerk maakt weer een hoop goed.quote:
Ach, dat gaat de kroeg niet in hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 12:09 schreef Rossdale het volgende:
Nou dat wordt zaterdag binnen blijven dus, of maar ergens anders uitgaan. Heb geen zin in al dat schorem dat op de kermis afkomt...
kun jij ook nog iets zonder je 'schatje' doen?quote:Op woensdag 30 mei 2007 12:06 schreef Sylvana het volgende:
Jup, ik zal het ook wel weer horen als de wind deze kant op staat, maar ik ga er maandagavond wel gezellig samen met mn schatje heen
precies, die gaan het terras op en eerder naar huis dan de gemiddelde uitgaans persoonquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ach, dat gaat de kroeg niet in hoor
awwww ziel...... vertel eens over je jeugd...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:41 schreef klaarover het volgende:
Die kermisbezoekers die gaan idd niet naar de cafe's.
Ze eten hamburgers en suikerspinnen en drinken bier uit blikjes.
Na een achtbaanrit kotsen ze dat weer uit (in mijn straat).
Als hun geld op is gaan ze naar huis, onder luid gekanker een knuffel van 1 kuub met zich meezeulend.
Gezellig, kermis...
Hun Annie over het algemeen met roze legging, met putjes in d'r benen zo groot dat de poffertjeskraam er jaloers op wordt...quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef scarefreak het volgende:
kutkermis
Al die klote kampers gaan dan ook echt wel de cafe's in
Elk jaar hetzelfde, veel shetland sjonnies met teveel kettingen en een getoupeerde en blondeerde anie aan z'n zij....
Ja, misschien naar Murphy's of de Joffer, maar daar ga ik toch niet heenquote:Op woensdag 30 mei 2007 14:08 schreef scarefreak het volgende:
kutkermis
Al die klote kampers gaan dan ook echt wel de cafe's in
Elk jaar hetzelfde, veel shetland sjonnies met teveel kettingen en een getoupeerde en blondeerde anie aan z'n zij....
met mijquote:Op woensdag 30 mei 2007 22:56 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind de kermis ook hartstikke leuk hoor, vooral idd die attracties als de booster en achtbaan enzo. Vorig jaar ben ik zowat elke dag wel ff geweest, dit jaar ga ik denk ik een keer of 2
Is goed hoorquote:
Zoals Sylvana en Maaikequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:04 schreef whoops het volgende:
Ik maak er elk jaar maar een sport van om op het terras een beetje lowlifes te spotten...
idd, ik weet mn plek wel weerquote:
Van 2 tot 10 inderdaad... En al die rommel staat nu al op de brink, dus je kan al kijken...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef Hillz het volgende:
hoi![]()
volgende week kermis ja??![]()
vorig jaar in de middag even een rondje gelopen over de brink. was een snel rondje![]()
Nog even en het barst uit zijn voegenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Van 2 tot 10 inderdaad... En al die rommel staat nu al op de brink, dus je kan al kijken...
Dan zaterdagavond maar ergens anders heengaan dan Deventer? Ik haat kermissenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:19 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nog even en het barst uit zijn voegen
We overleggen wel evenquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dan zaterdagavond maar ergens anders heengaan dan Deventer? Ik haat kermissen
Op zich kan ik de negert van de Elegast nou niet echt afschrikwekkend noemen, die gozer is altijd zwaar relaxed volgens mij...quote:Op donderdag 31 mei 2007 21:05 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Gelukkig komen ze nooit in de Elegast, zowat de enige tent waar geen nederlandstalige rommel (= kermisbezoeker trekkend) word gedraaid, en wat er komt gedraagt zich wel (vind je het gek met die negert aan de deur) of is binnen 5 minuten weg![]()
Je hebt hem dan ook nog nooit boos meegemaakt, trust me, daar is hiroshima nog niks bijquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Op zich kan ik de negert van de Elegast nou niet echt afschrikwekkend noemen, die gozer is altijd zwaar relaxed volgens mij...
Ik heb hem inderdaad een keer boos gezien toen er een container van boven af naar beneden gesmeten werd, en Bubba was echt boos. Dan is hij inderdaad niet zo lief meer....quote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:14 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Je hebt hem dan ook nog nooit boos meegemaakt, trust me, daar is hiroshima nog niks bij
Coole gast inderdaadquote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:29 schreef whoops het volgende:
[..]
Op zich kan ik de negert van de Elegast nou niet echt afschrikwekkend noemen, die gozer is altijd zwaar relaxed volgens mij...
Inderdaad, je wil niet weten hoeveel moeilijker de route van mijn huis naar de Heks is geworden...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:13 schreef AntiOxidant het volgende:
en die attracties zijn alleen maar een sta-in-de-weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |