Toegevoegd aan de OPquote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nederlandse deelnemers:
Krajicek in het hoofdtournooi
Sluiter, Haasse, Van Scheppingen en Tamaela in de kwalificaties
hey ze had toen net zo'n grote borstenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:47 schreef wimderon het volgende:
De grote favoriet bij de dames, Henin, mag ook wel in de OP![]()
[afbeelding]
Ik heb het probleem Williams anders opgelostquote:Op zondag 20 mei 2007 22:47 schreef wimderon het volgende:
De grote favoriet bij de dames, Henin, mag ook wel in de OP![]()
[afbeelding]
Hoe komt het piet?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef Piet_Veerman het volgende:
Het wachten is nu op SCH die weer eens komt melden dat Federer zo'n saai figuur is op de baan. Toch een beetje traditie in de Grand Slam topics.
Overigens gaat mijn jaarlijke Roland Garros trip niet door, wat wel verschrikkelijk balen is.
ze zijn wel matig in de world team cup vooralsnogquote:
is hij ookquote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef Piet_Veerman het volgende:
Het wachten is nu op SCH die weer eens komt melden dat Federer zo'n saai figuur is op de baan.
Hoe kun je. Je vergeet de Grote Favoriet.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nederlandse deelnemers:
Krajicek in het hoofdtournooi
Sluiter, Haasse, Van Scheppingen en Tamaela in de kwalificaties
Je bedoelt Verkerk? Doet hij nou rechtstreeks mee aan het hoofdtoernooi?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:45 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Hoe kun je. Je vergeet de Grote Favoriet.
Eerste vraag: Hoe gaat met name Haase het doen in de kwalificaties. Lijkt me dat dat vanaf vrijdag is?
Het is zn laatste Protected Ranking. Je hebt het zelfs in je OP gezet, niet?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:49 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Je bedoelt Verkerk? Doet hij nou rechtstreeks mee aan het hoofdtoernooi?
edit: ja, zie het alquote:Op zondag 20 mei 2007 23:49 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Je bedoelt Verkerk? Doet hij nou rechtstreeks mee aan het hoofdtoernooi?
Dat Mantilla niks krijgt is een schande ja. Maar ja, wat moet je met al die fransen die te laag staan om toegelaten te worden (de categorie Mahut, Montcourt, Patience). We mogen blij zijn dat Monfils nog net hoog genoeg staatquote:Op zondag 20 mei 2007 23:55 schreef Tim86 het volgende:
pff die wildcard verdeling wordt je ook niet vrolijk van:
121 (WC) Devilder, Nicolas FRA
122 (WC) Mahut, Nicolas FRA
123 (WC) Montcourt, Mathieu FRA
124 (WC) Patience, Olivier FRA
125 (WC) Roger-Vasselin, Edouard FRA
126 (WC) Eysseric, Jonathan FRA
127 (WC) Sidorenko, Alexandre FRA
128 (WC) Luczak, Peter AUS (TA)
Mantilla had er een moeten krijgen in mijn ogen..Guga heeft er ook een aangeboden gekregen maar hem afgewezen..
Als Nalbandian wint sta ik ook te juichen al heeft Federer mijn voorkeur.quote:
Wat een mooie OP.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[OP]
Ik hoop ook dat Federer wint nu hij Nadals winning streak op gravel heeft verbroken. Ik hoopte dat Nadal de 100 ovewrwinningen op rijd op gravel zou halen, maar nu dat er voorlopig niet inzit, ben ik weer gewoon voor Federer. Lekker makkelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef TubewayDigital het volgende:
27 mei dat is volgende weekKan niet wachten. Hoop dat Fed wint.
Weet niet hoe dat gaat.... Je kan ook beargumenteren dat de WC's vergeven zijn, en dat Devilder en Mahut nu gewoon van de alternates lijst geschrapt worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:15 schreef Tim86 het volgende:
Devilder en Mahut op plaats 2 en 3 dus die zijn in no time binnen met wat afzeggingen...zouden ze die wildcard dan alsnog kunnen vergeven?
finale zal Mantilla tegen Verkerk worden denk ik en dat kan weleens een echte kraker zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 11:08 schreef Norrage het volgende:
Oh ik heb er zo'n zin in..maar oh wat moet ik ook gaan studeren..deze week al veels te veel Hamburg gekeken
Ik ga toch gewoon voor nadal. Fed heeft nu misschien wel gewonnen maar hij speelt zo ontzettend wisselvallig de laatste tijd dat ik het nog maar moet zien...en vaak is al gebleken dat hij de RG druk niet aankan, ook al won hij Hamburg op zijn sloffen...
En die wedstrijd Mathieu - Nadal vorig jaar...geweldig..Hopelijk krijgen we er weer zo één, of eentje zoals Canas - Puerta, of zelfs wel die Puerta - Nadal finale (was ook fenomenaal toen zeg)
Verkerk, M 1.01quote:Op maandag 21 mei 2007 18:47 schreef N.i.c.k het volgende:
wat zijn de odds zo over het algemeen ?
Valt nog mee, die 1.01. Misschien dat ik daar gewoon wat op inzet. Je wint er misschien niet veel mee, maar je loopt natuurlijk ook weinig risico.quote:
die 1.01 was een grapjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Valt nog mee, die 1.01. Misschien dat ik daar gewoon wat op inzet. Je wint er misschien niet veel mee, maar je loopt natuurlijk ook weinig risico.
Als de draw bekend is, gaan Federer en Nadal meteen even een beetje angstig kijken waar Verkerk staat.
Dat had Federer-fan ook wel door geloof ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die 1.01 was een grapje
voor elke ingezette euro win je dan 1 cent![]()
Ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die 1.01 was een grapje
voor elke ingezette euro win je dan 1 cent![]()
Bedankt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat had Federer-fan ook wel door geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:45 schreef Tim86 het volgende:
volgens mij niet..dacht misschien aan een lay van 1.01 ofzo weet het ook niet maar als ik die reactie zo zie
dan schaam ik me heel erg voor het niet begrijpen van je sarcasme..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.Van mij was het ook een grap.
Ik wed al een jaar op Betfair.
![]()
Nou inderdaad, er is me toch een pak tennis op tv geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:58 schreef sanni het volgende:
Mja...ik weet niet wat het is maar Roland Garros boeit mij dit jaar helemaal niet. Waarschijnlijk wegens de overkill aan tennis op tv of uberhaupt Sport in het algemeen?
Het geeft niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dan schaam ik me heel erg voor het niet begrijpen van je sarcasme..
Ik PM je dan wel een smiley.quote:gelieve in het vervolg een smiley te gebruiken zodat ook dorpsgekken zoals mijn persoontje zichzelf niet hoeven te blameren
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:58 schreef sanni het volgende:
Mja...ik weet niet wat het is maar Roland Garros boeit mij dit jaar helemaal niet. Waarschijnlijk wegens de overkill aan tennis op tv of uberhaupt Sport in het algemeen?
2e met 6-2 gewonnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:55 schreef mitt het volgende:
Ook Haase een set achter.
Nu Pashanski, is erg lastig op gravel, hoewel niet in vorm natuurlijk. Daarna Bogdanovic of Gil.quote:
quote:
Guzman lijkt me beter te doen dan Mello.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Alles in straight sets voor Martin.
Haase en Sluiter verwacht ik toch wel op het hoofdtoernooi. Sluiter was de laatste tijd wel solide bezig. Maar Guzman is niet makkelijk inderdaad.
Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:21 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Kun je niet gewoon steeds je vorige berichtje editen door er een nieuwe regel onder te zetten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Eerste set via tiebreak naar Recouderc.... beetje matig dit van Sluiter
ZOu kunnen maar als ik een paar minuten niet meer reageer ga ik niet meer editten... teveel moeitequote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon steeds je vorige berichtje editen door er een nieuwe regel onder te zetten?
Oké.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ZOu kunnen maar als ik een paar minuten niet meer reageer ga ik niet meer editten... teveel moeite![]()
Mirriquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef Mirri het volgende:
Wie heeft vandaag Hingis - Graf gezien bij Roland Garros legends?
Ik heb hem eindelijk voor het eerst gezien. Heb het opgenomen, maar eigenlijk is het maar een klotepartij.![]()
Had het niet willen missen, maar wel flauw hoe dat publiek tegen Hingis tekeerging![]()
En dat terwijl de uitgegeven bal in was, dat was duidelijk te zien. Als ik Martina was, had ik ook niet verder gespeeldStom van Graf ook, die had moeten toegeven dat de bal in was, ze stond er met haar neus bovenop. Kan ze wel, tegen een 18 jarige.
![]()
Kortom, ik heb me flink op zitten winden voor de tv vanmiddag.![]()
Ik heb het destijds op tv gezien. Wat ik me herinner is dat Hingis wel gelijk had, maar zich ook vervelend gedroeg. Ze was toen ook wel een verwend nest dat irritant kon doen als ze haar zin niet kreeg. Naar de overkant lopen was iig niet slim.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef Mirri het volgende:
Wie heeft vandaag Hingis - Graf gezien bij Roland Garros legends?
Ik heb hem eindelijk voor het eerst gezien. Heb het opgenomen, maar eigenlijk is het maar een klotepartij.![]()
Had het niet willen missen, maar wel flauw hoe dat publiek tegen Hingis tekeerging![]()
En dat terwijl de uitgegeven bal in was, dat was duidelijk te zien. Als ik Martina was, had ik ook niet verder gespeeldStom van Graf ook, die had moeten toegeven dat de bal in was, ze stond er met haar neus bovenop. Kan ze wel, tegen een 18 jarige.
![]()
Kortom, ik heb me flink op zitten winden voor de tv vanmiddag.![]()
Hey, das bij Verkerk ook zoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:32 schreef Norrage het volgende:
En bij Karlovic maakt het geen reet uit op welke ondergrond hij speelt...Hij serveert overal even hard
Hij staat ook niet voor niets maar net in de top 100. Toch vind ik het wel tof, zo'n enorme servicemachine.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:45 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Hey, das bij Verkerk ook zoIk weet niet, niet zo'n hoge pet op van Karlovic. Leuk die service, maar verder?
quote:ROLAND GARROS
Parijs. Loting.
Mannen.
Federer (Zwi/1) - Russell (VSt), qualifier - Ascione (Fra), qualifier - Starace (Ita), Berlocq (Arg) - Benneteau (Fra/30), Ferrero (Spa/17) - Delic (VSt), Koubek (Oos) - qualifier, Lapentti (Ecu) - Peya (Oos), Hernych (Tsj) - Joezni (Rus/13), Robredo (Spa/9) - Roitman (Arg), Guccione (Aus) - qualifier, Tipsarevic (Ser) - qualifier, qualifier - Safin (Rus/22), Volandri (Ita/29) - qualifier, Vassallo Arguello (Arg) - Falla (Col), Hidalgo (Spa) - Wawrinka (Zwi), Clement (Fra) - Ljubicic (Kro/7), Davidenko (Rus/4) - Galvani (Ita), Sidorenko (Fra) - Eschauer (Oos), Llodra (Fra) - Devilder (Fra), Gimelstob (VSt) - Almagro (Spa/32), Chela (Arg/18) - Santoro (Fra), Olivier Rochus (Bel) - Monfils (Fra), qualifier - qualifier, Lee (ZKo) - Nalbandian (Arg/15), Gasquet (Fra/11) - Mahut (Fra), Vliegen (Bel) - Udomchoke (Tha), VERKERK (NED) - Bolelli (Ita), Hanescu (Roe) - Canas (Arg/19), Melzer (Oos/27) - Acasuso (Arg), qualifier - Monaco (Arg), Roger-Vasselin (Fra) - qualifier, Stepanek (Tsj) - Gonzalez (Chl/5), Djokovic (Ser/6) - qualifier, Querrey (VSt) - qualifier, Eysseric (Fra) - Patience (Fra), qualifier - Calleri (Arg/26), Toersoenov (Rus/21) - Di Mauro (Ita), Verdasco (Spa) - qualifier, Ginepri (VSt) - Hartfield (Arg), Bracciali (Ita) - Ferrer (Spa/12), Baghdatis (Cyp/16) - Grosjean (Fra), Pless (Den) - Yen-Hsun Lu (Tai). Thomas Johansson (Zwe) - Hajek (Tsj), qualifier - Hrbaty (Slw/24), Mayer (Dui/31) - Mathieu (Fra), Spadea (VSt) - Simon (Fra), Horna (Per) - Massu (Chl), Andrejev (Rus) - Roddick (VSt/3), Blake (VSt/8) - Karlovic (Kro), Luczak (Aus) - Björkman (Zwe), qualifier - Hernandez (Spa), qualifier - Kohlschreiber (Dui/28), Moya (Spa/23) - Seppi (Ita), Serra (Fra) - Koenizin (Rus), Kendrick (VSt) - qualifier, Garcia-Lopez (Spa) - Berdych (Tsj/10), Hewitt (Aus/14) - Max Mirnii (WRU), Gicquel (Fra) - Gaudio (Arg), Becker (Dui) - Montcourt (Fra), Lopez (Spa) - Nieminen (Fin/20), Soderling (Zwe/25) - Montanes (Spa), Gulbis (Let) - Henman (GBr), qualifier - Gabatsjvili (Rus), Del Potro (Arg) - Nadal (Spa/2).
Vrouwen.
Henin (Bel/1) - Vesnina (Rus), Paszek (Oos) - Nakamura (Jap), Tanasugarn (Tha) - Dellacqua (Aus), Radwanska (Pol) - Santangelo (Ita/28), Bammer (Oos/20) - Vinci (Ita), Sjvedova (Rus) - qualifier, Parmentier (Fra) - qualifier, Klösel (Dui) - Li Na (Chn/16), Safina (Rus/10) - Fedak (Oek), Czink (Hon) - Obziler (Isr), qualifier - Zheng Jie (Chn), Meusburger (Oos) - Schiavone (Ita/23), Bremond (Fra/31) - KRAJICEK (NED), Sanchez (Fra) - Perry (VSt), Sequera (Ven)- Razzano (Fra), Pironkova (Bul) - Serena Williams (VSt/8), Jankovic (Ser/4) - Foretz (Fra), Castano (Col) - qualifier, Wosniak (Can) - Harkleroad (VSt), Cornet (Fra) - Venus Williams (VSt/26), Bartoli (Fra/18) - Rezai (Fra), Gajdosova (Slw) - qualifier, Johansson (Fra) - Groenefeld (Dui), Kerber (Dui) - Dementieva (Rus/13), Petrova (Rus/11) - qualifier, Jakimova (WRu) - Cohen-Aloro (Fra), Llagostera Vives (Spa) - Smashnova (Isr), Morigami (Jap) - Garbin (Ita/ 19), Stosur (Aus/27) - Jackson (VSt), Kirilenko (Rus) - Camerin (Ita), qualifier - King (VSt), Gagliardi (Zwi) - Vaidisova (Tsj/6), Ivanovic (Ser/7) - qualifier, Brianti (Ita) - Mirza (INa), Poetsjek (WRu) - Fedossova (Fra), qualifier - Vakoelenko (Oek/30), Garrigues (Spa/24) - Leptsjenko (Oez), Likhovtsjeva (RUS) - Chan (Tai), Poetsjkova (Rus) - Danilidou (Gri), Tosic (Kro) - Hantuchova (Slw/12), Peer (Isr/15) - Kanepi (Est), Gallovits (Roe) - Bardina (Rus), Doesjevina (Rus) - Pin (Fra), Rodionova (Rus) - Srebotnik (Slv/17), Muller (Dui/32) - qualifier, qualifier - Sun (Chn), Miskina (Rus) - Shaughnessy (VSt), Bitsjkova (Rus) - Koeznetsova (Rus/3), Mauresmo (Fra/5) - Granville (VSt), Wozniacki (Den) - Dechy (Fra), Pennetta (Ita) - Pratt (Aus), Beigelzimer (Oek) - Safarova (Tjs/25), Sugiyama (Jap/21) - Birnerova (Tsj), Oprandi (Ita) - Tu (VSt), Kremer (Lux) - qualifier, Molik (Aus) - Tsjakvetadze (Rus/9), Schnyder (Zwi/14) - Sucha (Slw), Katerina Bondarenko (Oek) - Ondraskova (Tsj), Knapp (ITA) - Azarenka (WRu), Benesova (Tsj) - Alona Bondarenko (Oek/22), Dulko (Arg/29) - qualifier, Schruff (Dui) - qualifier, Lino (Spa) - Craybas (VSt), Loit (Fra) - Sjarapova (Rus/2).
welke afzeggingen? En weer loot Verkerk tegen een loser, wat is dat toch; omkoperij? En Nadal heeft op Hewitt na wel een easy draw, Fed zal er meer voor moeten vechten denk ik..quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:48 schreef I.R.Baboon het volgende:
Veel afzeggingen, ook nadat de kwalificatieloting bekend werd, er zitten nu al 4 lucky losers in het hoofdtournooi.
Leuke partijen inderdaad, maar waarom staat Olivier Rochus-Monfils erbij?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:58 schreef BVO het volgende:
Leuke partijen:
Horna - Massu
O. Rochus - Monfils
Nadal - Del Potro
Roddick - Andreev
Gonzalez - Stepanek
Blake - Karlovic
Baghdatis - Grosjean
Monfils lijkt me na deze week duidelijk, O. Rochus is wel wat vervallen inderdaad, maar omdat ik hem een keer live (een erg leuke partij) zag spelen, blijf ik toch wel wat hoop houden dat hij weer terug op niveau komtquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Leuke partijen inderdaad, maar waarom staat Olivier Rochus-Monfils erbij?
Oh, wacht even.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Monfils lijkt me na deze week duidelijk, O. Rochus is wel wat vervallen inderdaad, maar omdat ik hem een keer live (een erg leuke partij) zag spelen, blijf ik toch wel wat hoop houden dat hij weer terug op niveau komt.
De wedstrijd was een stuk topper geweest als Hingis had gewonnen. Het was vooral Hingis die Graf alle hoeken van het veld liet zien, voor het grootste deel van de partij.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:59 schreef suus21 het volgende:
en die wedstrijd hingis vs graf was top. Zo moet vrouwentennis zijn. Bijna elk punt was een winner en weinig domme fouten van de spelers, en hingis die zich helemaal kapot rent![]()
Zitten die er nu al in of staan deze bovenaan de lijst voor als er mensen af gaan vallen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:53 schreef Juan Zueco het volgende:
De lucky losers zijn :
Zabaleta
Guzman
Giraldo
Vicente
J.
Zondag idd.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:29 schreef TubewayDigital het volgende:
maandag beginnen we toch?
Die zitten er al in. Zib is de eerstvolgende.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Zitten die er nu al in of staan deze bovenaan de lijst voor als er mensen af gaan vallen?
Ahh ok, dat is wel mooi, van welke website heb je dat af?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Die zitten er al in. Zib is de eerstvolgende.
Murray, Haas, Fish, en Korolev hadden zich nog afgemeld nadat de kwalificatieloting eruit was en worden dus vervangen door LL's.quote:
http://www.stevegtennis.com/forum/viewtopic.php?t=4577&start=50quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:37 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ahh ok, dat is wel mooi, van welke website heb je dat af?
Op rolandgarros.com kan ik het namelijk nog niet vinden, en ik ben wel benieuwd voor wie zij in de plaats komen.
Thnxquote:Op zaterdag 26 mei 2007 15:38 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
http://www.stevegtennis.com/forum/viewtopic.php?t=4577&start=50
J.
Ze hebben op Wimbledon dan natuurlijk ook nog veel minder landgenoten die iets betekenen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 18:26 schreef Tim86 het volgende:
nee denk ik ook niet..kwestie van respect..
Benneteau en Bremond op baan1 en dan zo iemand niet
Een leuke partij van O. Rochus?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Monfils lijkt me na deze week duidelijk, O. Rochus is wel wat vervallen inderdaad, maar omdat ik hem een keer live (een erg leuke partij) zag spelen, blijf ik toch wel wat hoop houden dat hij weer terug op niveau komt.
Wat heeft-ie je toch misdaan? Je vriendin uitgewoond?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 20:44 schreef XL het volgende:
[..]
Een leuke partij van O. Rochus?
Het enige leuke met O. Rochus lijkt me dwergwerpen.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:04 schreef XL het volgende:
Hij speelt het tennis wat 14-jarige mannetjes tegen mij doen. Alle ballen in technische perfectie terugbrengen... nul initiatief, foutloos en risicoloos spel en als hij recht voor het net gaat staan kijkt hij tegen de netband aan. Omdat ik niet van die veertienjarige mannetjes kan winnen botvier ik die frustratie op die lelijke dwerg.
Nu dus, de NOS heeft het wel voor elkaar zeg, een voorbeschouwing met de topfavoriet.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:07 schreef wimderon het volgende:
Zometeen een vooruitblik in Studio Sport met Ome Martin![]()
Ik weet niet in welke zin je geil bedoelt, maar dit is het programma voor morgen, dikgedrukt zijn in mijn ogen potentieel leuke wedstrijden:quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:56 schreef SCH het volgende:
Staat er morgen al iets geils op het program?
quote:CHATRIER 11:00 Start
Fernando Vicente (ESP) vs. Marat Safin (RUS)[22]
followed by
Justine Henin (BEL)[1] vs. Elena Vesnina (RUS)
Men's Singles - 1st Rnd.
Arnaud Clement (FRA) vs. Ivan Ljubicic (CRO)[7]
Women's Singles - 1st Rnd.
Alize Cornet (FRA) vs. Venus Williams (USA)[26]
LENGLEN 11:00 Start
Tsvetana Pironkova (BUL) vs. Serena Williams (USA)[8]
followed by
Men's Singles - 1st Rnd.
Carlos Berlocq (ARG) vs. Julien Benneteau (FRA)[30]
Severine Bremond (FRA)[31] vs. Michaella Krajicek (NED)
Men's Singles - 1st Rnd.
Radek Stepanek (CZE) vs. Fernando Gonzalez (CHI)[5]
Court 1 11:00 Start
Dinara Safina (RUS)[10] vs. Yuliana Fedak (UKR)
followed by
Men's Singles - 1st Rnd.
Juan Carlos Ferrero (ESP)[17] vs. Amer Delic (USA)
Mathilde Johansson (FRA) vs. Anna-Lena Groenefeld (GER)
Men's Singles - 1st Rnd.
Jan Hernych (CZE) vs. Mikhail Youzhny (RUS)[13]
Court 2 11:00 Start
Men's Singles - 1st Rnd.
Ivo Minar (CZE) vs. Potito Starace (ITA)
followed by
Sandra Kloesel (GER) vs. Na Li (CHN)[16]
Men's Singles - 1st Rnd. Edouard Roger-Vasselin (FRA)
vs. Marcos Daniel (BRA)
Yvonne Meusburger (AUT) vs. Francesca Schiavone (ITA)[23]
Court 7 11:00 Start
Tamira Paszek (AUT) vs. Aiko Nakamura (JPN)
followed by
Olivia Sanchez (FRA) vs. Shenay Perry (USA)
Men's Singles - 1st Rnd.
Stefan Koubek (AUT) vs. Christophe Rochus (BEL)
Men's Singles - 1st Rnd.
Nicolas Lapentti (ECU) vs. Alexander Peya (AUT)
Court 17 11:00 Start
Men's Singles - 1st Rnd.
Janko Tipsarevic (SRB) vs. Dusan Vemic (SRB)
followed by
Melinda Czink (HUN) vs. Tzipora Obziler (ISR)
Men's Singles - 1st Rnd.
Ruben Ramirez Hidalgo (ESP) vs. Stanislas Wawrinka (SUI)
Aleksandra Wozniak (CAN) vs. Ashley Harkleroad (USA)
Nou zo'n partij van Safin is in meerdere opzichten geilquote:Op zondag 27 mei 2007 00:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke zin je geil bedoelt, maar dit is het programma voor morgen, dikgedrukt zijn in mijn ogen potentieel leuke wedstrijden:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:56 schreef SCH het volgende:
Staat er morgen al iets geils op het program?
Zou je willen dat je het gravel was waar hij z'n racket op stuksmijt?quote:Op zondag 27 mei 2007 00:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou zo'n partij van Safin is in meerdere opzichten geil
Op Eurosport vast wel ja, maar ik neem aan dat Ned. 1 en Sporza wel wat verstandigers doen.quote:Op zondag 27 mei 2007 02:12 schreef mitt het volgende:
Ik denk dat wij gewoon morgenochtend Serena te zien krijgen hoor
Ik wil Marat zienquote:Op zondag 27 mei 2007 02:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op Eurosport vast wel ja, maar ik neem aan dat Ned. 1 en Sporza wel wat verstandigers doen.
ES heeft inderdaad Williamsquote:Op zondag 27 mei 2007 02:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op Eurosport vast wel ja, maar ik neem aan dat Ned. 1 en Sporza wel wat verstandigers doen.
Waar kijk jij ? Op de RC site lopen ze achterquote:
Nouja, ze staan vooral erg stilquote:Op zondag 27 mei 2007 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar kijk jij ? Op de RC site lopen ze achter![]()
Streams? Hier vind ik er maar één.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 11:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Nouja, ze staan vooral erg stil.
Serena is op Eurosport. En moet natuurlijk winnen.
Klopt, 1 inderdaadquote:
Caps dat is ???quote:Op zondag 27 mei 2007 11:54 schreef mitt het volgende:
Tuurlijk
Serena moet natuurlijk winnen. Het toernooi trouwens ook.
Paar druppeltjesquote:Op zondag 27 mei 2007 11:54 schreef Ambrosius het volgende:
Nee hè, nu al regen.
Wat zei die wat zei die wat zei die?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:07 schreef wimderon het volgende:
Zometeen een vooruitblik in Studio Sport met Ome Martin![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef Ambrosius het volgende:
Saaie pot natuurlijk, Safin is voorlopig de enige die klaar is denk ik, de regen ging nu toch wel een stuk harder.
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:44 schreef RayMania het volgende:
Omg. Die stream laat gewoon gesprek horen tussen die commentator en Hilversum
.
"Wat moet ik doen, iets vertellen over het weer? Misschien moeten we er een oud potje ingooien".
Dat was heel leuk met de olympische spelen vorig jaar. Herbert Dijkstra bij het shorttrack die ook de hele tijd met Hilversum zat te praten.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:44 schreef RayMania het volgende:
Omg. Die stream laat gewoon gesprek horen tussen die commentator en Hilversum
.
"Wat moet ik doen, iets vertellen over het weer? Misschien moeten we er een oud potje ingooien".
THX, Snap ikquote:Op zondag 27 mei 2007 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Met die regen is dat al helemaal niet meer te zeggen.
Ben bang dat dat schema vanavond pas bekend is.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
THX, Snap ik
Maar kan het schema van morgen niet vinden. Zal vanavond wel duidelijk zijn![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben bang dat dat schema vanavond pas bekend is.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:32 schreef Mindlight het volgende:
Morgen ook niet, en ook de rest van de week blijft het kwakkelen met het weer.
Wat vervelend zeg. Ben benieuwd wat dat met het schema doet. Erg irritant dat ze niet één baan hebben met een uitschuifbaar dak. Dan kan er tenminste altijd op één baan worden gespeeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:14 schreef Mindlight het volgende:
Idd dinsdag is droge dag, maar woensdag wederom regen.
Het zou ook een stuk beter zijn voor het televisie gebeurenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg. Ben benieuwd wat dat met het schema doet. Erg irritant dat ze niet één baan hebben met een uitschuifbaar dak. Dan kan er tenminste altijd op één baan worden gespeeld.
http://player.omroep.nl/?aflID=4851362quote:Op zondag 27 mei 2007 18:08 schreef BVO het volgende:
Waar kunnen we het volgen nu?
hello cellulitequote:Op zondag 27 mei 2007 18:03 schreef BVO het volgende:
Serena liep er toch wel zomers bij:
[afbeelding]
via dit http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.html ook niet ?quote:
Ik kan er niet erg warm van worden.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:03 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Hij doet het.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=4851362
Het lijkt wel zo'n scène uit The Nutty Professor.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:03 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:27 schreef Ambrosius het volgende:
Het is ook op Eurosport nu.
Ja, ik weet het. Maar ik wilde gewoon ergens over klagen en ik kon niks anders bedenken.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is ook niet het warmste weer daar, logisch dat ze zich inpakken.
Okee, vleeskeuring.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:39 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza heeft Henin - Vesnina (niet verkeerd om naar te kijken trouwens) live.
Nee hoor, het mag wel. Ik heb nog nooit een stille Maria gehoord.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
Dat hijgen is/ was toch verboden ( sinds Monika) Of loop ik achter ?
Ben je serieus? Sharapova doet het nog twee keer zo hard en vaak als Seles het deed. Zulke dingen kun je ook niet verbieden.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
Dat hijgen is/ was toch verboden ( sinds Monika) Of loop ik achter ?
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:53 schreef Cerubo het volgende:
Ja. Williams loopt er echt bij als een afgekeurde hoer
.
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:14 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule7.html
Schedule morgen.
Krajicek morgen, Ljubicic morgen.
Federer als tweede op het Center Court.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:14 schreef TheGeneral het volgende:
Schedule morgen.
Ik noemde die andere 2 als eerste omdat dat wedstrijden zijn die vandaag eigenlijk al gespeeld zouden worden.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer als tweede op het Center Court.![]()
Waarom noem jij dat niet als eerste? Zit je daar niet het meest op te wachten? En wat verwacht je van Federer op dit toernooi?
Ik snap het.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik noemde die andere 2 als eerste omdat dat wedstrijden zijn die vandaag eigenlijk al gespeeld zouden worden.
Oké, effe checken.quote:Maar toen ik op het schedule keek, was Federer de 1e naam die ik zocht hoor![]()
Ik ook wel. Overigens wel interessant als je kijkt op de homepage van de ATP. Daar staat een poll met de vraag wie er gaat winnen. Er hebben 7.800 mensen gestemd. 37%(!) zegt Federer en maar 28% Nadal. Vind ik opvallend. 8% denkt Canas.quote:En ik verwacht dat hij de finale gaat halen, en daar zeker een kans heeft om te winnen. Ik heb er een goed gevoel over.
Je vergeet Martin! Tweede partij, baan 8.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:14 schreef TheGeneral het volgende:
Schedule morgen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:21 schreef SCH het volgende:
Morgen maar even kijken, de laatste dag dat er Nederlanders in het tournooi zitten.
Sandra de Jenken.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:15 schreef Mirri het volgende:
Leuke umpire vandaag bij Serena vs Pironkova, iemand screencaps?![]()
Ach je weet maar nooit, misschien dat het regentquote:Op zondag 27 mei 2007 22:21 schreef SCH het volgende:
Morgen maar even kijken, de laatste dag dat er Nederlanders in het tournooi zitten.
Je vergeet dubbelheld Rogier Wassenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ach je weet maar nooit, misschien dat het regent
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:39 schreef TheGeneral het volgende:
De karaoke van Roland Garros:
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:39 schreef TheGeneral het volgende:
De karaoke van Roland Garros:
Deze zijn van dit jaar:quote:Op maandag 28 mei 2007 10:40 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
[..]
, vooral die gast elke keer rechts op de achtergrond.
Hebben ze dit jaar ook zo iets, begreep dat het voor de Franse TV was...
Dacht het nietquote:Op maandag 28 mei 2007 10:58 schreef Vector_SLD het volgende:
Weet iemand of baan 8 een uitzendbaan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |