Toegevoegd aan de OPquote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nederlandse deelnemers:
Krajicek in het hoofdtournooi
Sluiter, Haasse, Van Scheppingen en Tamaela in de kwalificaties
hey ze had toen net zo'n grote borstenquote:Op zondag 20 mei 2007 22:47 schreef wimderon het volgende:
De grote favoriet bij de dames, Henin, mag ook wel in de OP![]()
[afbeelding]
Ik heb het probleem Williams anders opgelostquote:Op zondag 20 mei 2007 22:47 schreef wimderon het volgende:
De grote favoriet bij de dames, Henin, mag ook wel in de OP![]()
[afbeelding]
Hoe komt het piet?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef Piet_Veerman het volgende:
Het wachten is nu op SCH die weer eens komt melden dat Federer zo'n saai figuur is op de baan. Toch een beetje traditie in de Grand Slam topics.
Overigens gaat mijn jaarlijke Roland Garros trip niet door, wat wel verschrikkelijk balen is.
ze zijn wel matig in de world team cup vooralsnogquote:
is hij ookquote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef Piet_Veerman het volgende:
Het wachten is nu op SCH die weer eens komt melden dat Federer zo'n saai figuur is op de baan.
Hoe kun je. Je vergeet de Grote Favoriet.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nederlandse deelnemers:
Krajicek in het hoofdtournooi
Sluiter, Haasse, Van Scheppingen en Tamaela in de kwalificaties
Je bedoelt Verkerk? Doet hij nou rechtstreeks mee aan het hoofdtoernooi?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:45 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Hoe kun je. Je vergeet de Grote Favoriet.
Eerste vraag: Hoe gaat met name Haase het doen in de kwalificaties. Lijkt me dat dat vanaf vrijdag is?
Het is zn laatste Protected Ranking. Je hebt het zelfs in je OP gezet, niet?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:49 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Je bedoelt Verkerk? Doet hij nou rechtstreeks mee aan het hoofdtoernooi?
edit: ja, zie het alquote:Op zondag 20 mei 2007 23:49 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Je bedoelt Verkerk? Doet hij nou rechtstreeks mee aan het hoofdtoernooi?
Dat Mantilla niks krijgt is een schande ja. Maar ja, wat moet je met al die fransen die te laag staan om toegelaten te worden (de categorie Mahut, Montcourt, Patience). We mogen blij zijn dat Monfils nog net hoog genoeg staatquote:Op zondag 20 mei 2007 23:55 schreef Tim86 het volgende:
pff die wildcard verdeling wordt je ook niet vrolijk van:
121 (WC) Devilder, Nicolas FRA
122 (WC) Mahut, Nicolas FRA
123 (WC) Montcourt, Mathieu FRA
124 (WC) Patience, Olivier FRA
125 (WC) Roger-Vasselin, Edouard FRA
126 (WC) Eysseric, Jonathan FRA
127 (WC) Sidorenko, Alexandre FRA
128 (WC) Luczak, Peter AUS (TA)
Mantilla had er een moeten krijgen in mijn ogen..Guga heeft er ook een aangeboden gekregen maar hem afgewezen..
Als Nalbandian wint sta ik ook te juichen al heeft Federer mijn voorkeur.quote:
Wat een mooie OP.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:58 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[OP]
Ik hoop ook dat Federer wint nu hij Nadals winning streak op gravel heeft verbroken. Ik hoopte dat Nadal de 100 ovewrwinningen op rijd op gravel zou halen, maar nu dat er voorlopig niet inzit, ben ik weer gewoon voor Federer. Lekker makkelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:28 schreef TubewayDigital het volgende:
27 mei dat is volgende weekKan niet wachten. Hoop dat Fed wint.
Weet niet hoe dat gaat.... Je kan ook beargumenteren dat de WC's vergeven zijn, en dat Devilder en Mahut nu gewoon van de alternates lijst geschrapt worden.quote:Op maandag 21 mei 2007 00:15 schreef Tim86 het volgende:
Devilder en Mahut op plaats 2 en 3 dus die zijn in no time binnen met wat afzeggingen...zouden ze die wildcard dan alsnog kunnen vergeven?
finale zal Mantilla tegen Verkerk worden denk ik en dat kan weleens een echte kraker zijnquote:Op maandag 21 mei 2007 11:08 schreef Norrage het volgende:
Oh ik heb er zo'n zin in..maar oh wat moet ik ook gaan studeren..deze week al veels te veel Hamburg gekeken
Ik ga toch gewoon voor nadal. Fed heeft nu misschien wel gewonnen maar hij speelt zo ontzettend wisselvallig de laatste tijd dat ik het nog maar moet zien...en vaak is al gebleken dat hij de RG druk niet aankan, ook al won hij Hamburg op zijn sloffen...
En die wedstrijd Mathieu - Nadal vorig jaar...geweldig..Hopelijk krijgen we er weer zo één, of eentje zoals Canas - Puerta, of zelfs wel die Puerta - Nadal finale (was ook fenomenaal toen zeg)
Verkerk, M 1.01quote:Op maandag 21 mei 2007 18:47 schreef N.i.c.k het volgende:
wat zijn de odds zo over het algemeen ?
Valt nog mee, die 1.01. Misschien dat ik daar gewoon wat op inzet. Je wint er misschien niet veel mee, maar je loopt natuurlijk ook weinig risico.quote:
die 1.01 was een grapjequote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Valt nog mee, die 1.01. Misschien dat ik daar gewoon wat op inzet. Je wint er misschien niet veel mee, maar je loopt natuurlijk ook weinig risico.
Als de draw bekend is, gaan Federer en Nadal meteen even een beetje angstig kijken waar Verkerk staat.
Dat had Federer-fan ook wel door geloof ikquote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die 1.01 was een grapje
voor elke ingezette euro win je dan 1 cent![]()
Ja, dat snap ik.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
die 1.01 was een grapje
voor elke ingezette euro win je dan 1 cent![]()
Bedankt.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat had Federer-fan ook wel door geloof ik![]()
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 00:45 schreef Tim86 het volgende:
volgens mij niet..dacht misschien aan een lay van 1.01 ofzo weet het ook niet maar als ik die reactie zo zie
dan schaam ik me heel erg voor het niet begrijpen van je sarcasme..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.Van mij was het ook een grap.
Ik wed al een jaar op Betfair.
![]()
Nou inderdaad, er is me toch een pak tennis op tv geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:58 schreef sanni het volgende:
Mja...ik weet niet wat het is maar Roland Garros boeit mij dit jaar helemaal niet. Waarschijnlijk wegens de overkill aan tennis op tv of uberhaupt Sport in het algemeen?
Het geeft niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dan schaam ik me heel erg voor het niet begrijpen van je sarcasme..
Ik PM je dan wel een smiley.quote:gelieve in het vervolg een smiley te gebruiken zodat ook dorpsgekken zoals mijn persoontje zichzelf niet hoeven te blameren
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:58 schreef sanni het volgende:
Mja...ik weet niet wat het is maar Roland Garros boeit mij dit jaar helemaal niet. Waarschijnlijk wegens de overkill aan tennis op tv of uberhaupt Sport in het algemeen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |