2e met 6-2 gewonnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:55 schreef mitt het volgende:
Ook Haase een set achter.
Nu Pashanski, is erg lastig op gravel, hoewel niet in vorm natuurlijk. Daarna Bogdanovic of Gil.quote:
quote:
Guzman lijkt me beter te doen dan Mello.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Alles in straight sets voor Martin.
Haase en Sluiter verwacht ik toch wel op het hoofdtoernooi. Sluiter was de laatste tijd wel solide bezig. Maar Guzman is niet makkelijk inderdaad.
Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:21 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Kun je niet gewoon steeds je vorige berichtje editen door er een nieuwe regel onder te zetten?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:04 schreef TheVulture het volgende:
Eerste set via tiebreak naar Recouderc.... beetje matig dit van Sluiter
ZOu kunnen maar als ik een paar minuten niet meer reageer ga ik niet meer editten... teveel moeitequote:Op woensdag 23 mei 2007 19:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon steeds je vorige berichtje editen door er een nieuwe regel onder te zetten?
Oké.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ZOu kunnen maar als ik een paar minuten niet meer reageer ga ik niet meer editten... teveel moeite![]()
Mirriquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef Mirri het volgende:
Wie heeft vandaag Hingis - Graf gezien bij Roland Garros legends?
Ik heb hem eindelijk voor het eerst gezien. Heb het opgenomen, maar eigenlijk is het maar een klotepartij.![]()
Had het niet willen missen, maar wel flauw hoe dat publiek tegen Hingis tekeerging![]()
En dat terwijl de uitgegeven bal in was, dat was duidelijk te zien. Als ik Martina was, had ik ook niet verder gespeeldStom van Graf ook, die had moeten toegeven dat de bal in was, ze stond er met haar neus bovenop. Kan ze wel, tegen een 18 jarige.
![]()
Kortom, ik heb me flink op zitten winden voor de tv vanmiddag.![]()
Ik heb het destijds op tv gezien. Wat ik me herinner is dat Hingis wel gelijk had, maar zich ook vervelend gedroeg. Ze was toen ook wel een verwend nest dat irritant kon doen als ze haar zin niet kreeg. Naar de overkant lopen was iig niet slim.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:15 schreef Mirri het volgende:
Wie heeft vandaag Hingis - Graf gezien bij Roland Garros legends?
Ik heb hem eindelijk voor het eerst gezien. Heb het opgenomen, maar eigenlijk is het maar een klotepartij.![]()
Had het niet willen missen, maar wel flauw hoe dat publiek tegen Hingis tekeerging![]()
En dat terwijl de uitgegeven bal in was, dat was duidelijk te zien. Als ik Martina was, had ik ook niet verder gespeeldStom van Graf ook, die had moeten toegeven dat de bal in was, ze stond er met haar neus bovenop. Kan ze wel, tegen een 18 jarige.
![]()
Kortom, ik heb me flink op zitten winden voor de tv vanmiddag.![]()
Hey, das bij Verkerk ook zoquote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:32 schreef Norrage het volgende:
En bij Karlovic maakt het geen reet uit op welke ondergrond hij speelt...Hij serveert overal even hard
Hij staat ook niet voor niets maar net in de top 100. Toch vind ik het wel tof, zo'n enorme servicemachine.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:45 schreef thijsdetweede het volgende:
[..]
Hey, das bij Verkerk ook zoIk weet niet, niet zo'n hoge pet op van Karlovic. Leuk die service, maar verder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |