dan schaam ik me heel erg voor het niet begrijpen van je sarcasme..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:19 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik.Van mij was het ook een grap.
Ik wed al een jaar op Betfair.
![]()
Nou inderdaad, er is me toch een pak tennis op tv geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:58 schreef sanni het volgende:
Mja...ik weet niet wat het is maar Roland Garros boeit mij dit jaar helemaal niet. Waarschijnlijk wegens de overkill aan tennis op tv of uberhaupt Sport in het algemeen?
Het geeft niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dan schaam ik me heel erg voor het niet begrijpen van je sarcasme..
Ik PM je dan wel een smiley.quote:gelieve in het vervolg een smiley te gebruiken zodat ook dorpsgekken zoals mijn persoontje zichzelf niet hoeven te blameren
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:58 schreef sanni het volgende:
Mja...ik weet niet wat het is maar Roland Garros boeit mij dit jaar helemaal niet. Waarschijnlijk wegens de overkill aan tennis op tv of uberhaupt Sport in het algemeen?
2e met 6-2 gewonnen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:55 schreef mitt het volgende:
Ook Haase een set achter.
Nu Pashanski, is erg lastig op gravel, hoewel niet in vorm natuurlijk. Daarna Bogdanovic of Gil.quote:
quote:
Guzman lijkt me beter te doen dan Mello.quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Alles in straight sets voor Martin.
Haase en Sluiter verwacht ik toch wel op het hoofdtoernooi. Sluiter was de laatste tijd wel solide bezig. Maar Guzman is niet makkelijk inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |