Caps dat is ???quote:Op zondag 27 mei 2007 11:54 schreef mitt het volgende:
Tuurlijk
Serena moet natuurlijk winnen. Het toernooi trouwens ook.
Paar druppeltjesquote:Op zondag 27 mei 2007 11:54 schreef Ambrosius het volgende:
Nee hè, nu al regen.
Wat zei die wat zei die wat zei die?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 23:07 schreef wimderon het volgende:
Zometeen een vooruitblik in Studio Sport met Ome Martin![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef Ambrosius het volgende:
Saaie pot natuurlijk, Safin is voorlopig de enige die klaar is denk ik, de regen ging nu toch wel een stuk harder.
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:44 schreef RayMania het volgende:
Omg. Die stream laat gewoon gesprek horen tussen die commentator en Hilversum
.
"Wat moet ik doen, iets vertellen over het weer? Misschien moeten we er een oud potje ingooien".
Dat was heel leuk met de olympische spelen vorig jaar. Herbert Dijkstra bij het shorttrack die ook de hele tijd met Hilversum zat te praten.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:44 schreef RayMania het volgende:
Omg. Die stream laat gewoon gesprek horen tussen die commentator en Hilversum
.
"Wat moet ik doen, iets vertellen over het weer? Misschien moeten we er een oud potje ingooien".
THX, Snap ikquote:Op zondag 27 mei 2007 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Met die regen is dat al helemaal niet meer te zeggen.
Ben bang dat dat schema vanavond pas bekend is.quote:Op zondag 27 mei 2007 15:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
THX, Snap ik
Maar kan het schema van morgen niet vinden. Zal vanavond wel duidelijk zijn![]()
quote:Op zondag 27 mei 2007 15:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ben bang dat dat schema vanavond pas bekend is.
quote:Op zondag 27 mei 2007 16:32 schreef Mindlight het volgende:
Morgen ook niet, en ook de rest van de week blijft het kwakkelen met het weer.
Wat vervelend zeg. Ben benieuwd wat dat met het schema doet. Erg irritant dat ze niet één baan hebben met een uitschuifbaar dak. Dan kan er tenminste altijd op één baan worden gespeeld.quote:Op zondag 27 mei 2007 17:14 schreef Mindlight het volgende:
Idd dinsdag is droge dag, maar woensdag wederom regen.
Het zou ook een stuk beter zijn voor het televisie gebeurenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat vervelend zeg. Ben benieuwd wat dat met het schema doet. Erg irritant dat ze niet één baan hebben met een uitschuifbaar dak. Dan kan er tenminste altijd op één baan worden gespeeld.
http://player.omroep.nl/?aflID=4851362quote:Op zondag 27 mei 2007 18:08 schreef BVO het volgende:
Waar kunnen we het volgen nu?
hello cellulitequote:Op zondag 27 mei 2007 18:03 schreef BVO het volgende:
Serena liep er toch wel zomers bij:
[afbeelding]
via dit http://www.nos.nl/nosstudiosport/voorpagina/index.html ook niet ?quote:
Ik kan er niet erg warm van worden.quote:
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:03 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Hij doet het.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=4851362
Het lijkt wel zo'n scène uit The Nutty Professor.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:03 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:27 schreef Ambrosius het volgende:
Het is ook op Eurosport nu.
Ja, ik weet het. Maar ik wilde gewoon ergens over klagen en ik kon niks anders bedenken.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is ook niet het warmste weer daar, logisch dat ze zich inpakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |