Okee, vleeskeuring.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:39 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza heeft Henin - Vesnina (niet verkeerd om naar te kijken trouwens) live.
Nee hoor, het mag wel. Ik heb nog nooit een stille Maria gehoord.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
Dat hijgen is/ was toch verboden ( sinds Monika) Of loop ik achter ?
Ben je serieus? Sharapova doet het nog twee keer zo hard en vaak als Seles het deed. Zulke dingen kun je ook niet verbieden.quote:Op zondag 27 mei 2007 18:56 schreef kleinzusje het volgende:
Dat hijgen is/ was toch verboden ( sinds Monika) Of loop ik achter ?
quote:Op zondag 27 mei 2007 18:53 schreef Cerubo het volgende:
Ja. Williams loopt er echt bij als een afgekeurde hoer
.
quote:Op zondag 27 mei 2007 19:14 schreef TheGeneral het volgende:
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/schedule7.html
Schedule morgen.
Krajicek morgen, Ljubicic morgen.
Federer als tweede op het Center Court.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:14 schreef TheGeneral het volgende:
Schedule morgen.
Ik noemde die andere 2 als eerste omdat dat wedstrijden zijn die vandaag eigenlijk al gespeeld zouden worden.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer als tweede op het Center Court.![]()
Waarom noem jij dat niet als eerste? Zit je daar niet het meest op te wachten? En wat verwacht je van Federer op dit toernooi?
Ik snap het.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik noemde die andere 2 als eerste omdat dat wedstrijden zijn die vandaag eigenlijk al gespeeld zouden worden.
Oké, effe checken.quote:Maar toen ik op het schedule keek, was Federer de 1e naam die ik zocht hoor![]()
Ik ook wel. Overigens wel interessant als je kijkt op de homepage van de ATP. Daar staat een poll met de vraag wie er gaat winnen. Er hebben 7.800 mensen gestemd. 37%(!) zegt Federer en maar 28% Nadal. Vind ik opvallend. 8% denkt Canas.quote:En ik verwacht dat hij de finale gaat halen, en daar zeker een kans heeft om te winnen. Ik heb er een goed gevoel over.
Je vergeet Martin! Tweede partij, baan 8.quote:Op zondag 27 mei 2007 19:14 schreef TheGeneral het volgende:
Schedule morgen.
quote:Op zondag 27 mei 2007 22:21 schreef SCH het volgende:
Morgen maar even kijken, de laatste dag dat er Nederlanders in het tournooi zitten.
Sandra de Jenken.quote:Op zondag 27 mei 2007 22:15 schreef Mirri het volgende:
Leuke umpire vandaag bij Serena vs Pironkova, iemand screencaps?![]()
Ach je weet maar nooit, misschien dat het regentquote:Op zondag 27 mei 2007 22:21 schreef SCH het volgende:
Morgen maar even kijken, de laatste dag dat er Nederlanders in het tournooi zitten.
Je vergeet dubbelheld Rogier Wassenquote:Op maandag 28 mei 2007 00:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ach je weet maar nooit, misschien dat het regent
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:39 schreef TheGeneral het volgende:
De karaoke van Roland Garros:
quote:Op zondag 27 mei 2007 23:39 schreef TheGeneral het volgende:
De karaoke van Roland Garros:
Deze zijn van dit jaar:quote:Op maandag 28 mei 2007 10:40 schreef TheDutchMachiavell... het volgende:
[..]
, vooral die gast elke keer rechts op de achtergrond.
Hebben ze dit jaar ook zo iets, begreep dat het voor de Franse TV was...
Dacht het nietquote:Op maandag 28 mei 2007 10:58 schreef Vector_SLD het volgende:
Weet iemand of baan 8 een uitzendbaan is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |