Het criterium is nu ineens of jij het grappig vindt?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk geen overeenkomst tussen de verwijderde reactie en de reactie die is blijven staan.
Nee, ik had dit gepost tegelijkertijd met je uitleg.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tjonge, wat daal jij een eind in mijn achting binnen 30 seconden, zeg.
Oke, dus...?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, ik had dit gepost tegelijkertijd met je uitleg.
Het is niet het criterium. Maar onbewust speelt zoiets wel mee...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Het criterium is nu ineens of jij het grappig vindt?
Leve de policy![]()
Ik zie nu wat je bedoelt.quote:
Oke, dus...?quote:
Je hebt een punt, maar ik kan die bruine rat reactie niet terugtoveren.quote:
Nee, maar je kunt wel die andere weghalen.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar ik kan die bruine rat reactie niet terugtoveren.
Ben je helemaal gek geworden?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Nee, maar je kunt wel die andere weghalen.
Overigens staat ie ongetwijfeld in de note van de betreffende user.
Geen idee. Heb jij ooit een gek horen toegeven dat hij gek is?quote:
maar goed, laat je niet in de tang nemen, jij bent de mod en jij neemt de beslissingen, en als bepaalde users problemen hebben met jou en Sigme moderaties ligt dat toch echt aan hen.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk geen overeenkomst tussen de verwijderde reactie en de reactie die is blijven staan.
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:05 schreef sigme het volgende:
Iemand uitmaken voor iets lelijks is ook niet stafbaar, en dus niet om die reden verwijderbaar, maar het is wel tegen de policy (je weet wel, respect voor medeusers enzo).
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Petitie tegen homofobie in Polen # 2
Opnieuw een ad hominem.
Dat zouden jullie dan helemaal niet weten. Ik zou er niet te koop mee lopen zoals bepaalde personen hier. Ik zou de verzender met respect behandelen en hem / haar in zijn waarde laten iets wat je van andere personen hier niet kunt zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:59 schreef gronk het volgende:
En drie keer raden wat Martijn_77 zou doen als-ie ongevraagd mail van SCH zou krijgen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 21:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat zouden jullie dan helemaal niet weten. Ik zou er niet te koop mee lopen zoals bepaalde personen hier. Ik zou de verzender met respect behandelen en hem / haar in zijn waarde laten iets wat je van andere personen hier niet kunt zeggen.
Daarnaast heb ik wel het fatsoen om de aan mij gerichten mails te beantwoorden,![]()
Klein verschil:quote:Op zondag 20 mei 2007 22:14 schreef StefanP het volgende:
Ach, kan SCH er niet tegen dat hij corpulent genoemd wordt? Dan moet je op dieet gaan. Of heb je daar het doorzettingsvermogen niet voor?
Reken er maar op dat ik bij elk woord dat ook maar in de buurt komt van xenofoob, racist, facist of nazi in FB te vinden zal zijn. Beroepsklagers zoals SCH geven immers het goede voorbeeld door de helft van hun posts in FB topics te plaatsen met allerlei gejank.
De woorden die jij voor mij gebruikt zijn niet van toepassing. Andersom is het evident!quote:Op zondag 20 mei 2007 22:14 schreef StefanP het volgende:
Ach, kan SCH er niet tegen dat hij corpulent genoemd wordt? Dan moet je op dieet gaan. Of heb je daar het doorzettingsvermogen niet voor?
Reken er maar op dat ik bij elk woord dat ook maar in de buurt komt van xenofoob, racist, facist of nazi in FB te vinden zal zijn. Beroepsklagers zoals SCH geven immers het goede voorbeeld door de helft van hun posts in FB topics te plaatsen met allerlei gejank.
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo #14quote:Op zondag 20 mei 2007 22:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Klein verschil:
Jij hebt geen bewijs dat SCH corpulent is. Elke post van jouw hand grenst echter aan xenofobie, racisme en dergelijke.
Better luck next time.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:26 schreef SCH het volgende:
Zou kunnen.
Waarom lig ik trouwens relatief zo goed in de markt bij Aziatische mannen? Komt dat door mijn enigszins corpulente voorkomen (ben trouwens al 10 kilo afgevallen).
Dat zou ik wel willen. Daarom had ik ook een mail gestuurd. Maar schijnbaar denkt de andere partij er anders overquote:Op zondag 20 mei 2007 22:10 schreef Boze_Appel het volgende:
SCH en Martijn, kunnen jullie dit niet lekker prive afhandelen?
Ga je gang. Er staat tegenwoordig een ban op; Nikky heeft het goede voorbeeld gegeven. Doe het goed vaak want des te sneller zijn we van je gejank af.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:20 schreef SCH het volgende:
[..]
De woorden die jij voor mij gebruikt zijn niet van toepassing. Andersom is het evident!
Zolang jij racistische, discriminerende posts blijft plaatsen dan zal ik dat blijven melden.
Hij leest het homotopicquote:Op zondag 20 mei 2007 22:21 schreef StefanP het volgende:
[..]
SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo #14
[..]
Better luck next time.
Precies, gaat helemaal goed komen. Fijn dat je zo cooperatief bent.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:22 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ga je gang. Er staat tegenwoordig een ban op; Nikky heeft het goede voorbeeld gegeven. Doe het goed vaak want des te sneller zijn we van je gejank af.
Graag gedaan, geen probleem om een handje te helpen als je druk bentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:15 schreef sigme het volgende:
Gesloten. Ik slaap niet, ik werk, en dat gaat toch wat ten koste van de oplettendheid. Tamelijk behoorlijk nogal, eigenlijk - en dat wou ik zo houden. Ik leun op POLFB, bedankt voor het melden!
Slijmerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Graag gedaan, geen probleem om een handje te helpen als je druk bent
Yeah right en dat ontslaat Sigme van haar taak om de pol topics in de gaten te houden zekerquote:
Precies, alsof een straatagent zijn pet en wapen even aan de buurtvadert geeft.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Yeah right en dat ontslaat Sigme van haar taak om de pol topics in de gaten te houden zeker
Vind je dat genoeg?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:15 schreef sigme het volgende:
Ik leun op POLFB, bedankt voor het melden!
In uren die ik op mijn werk zit, ja. Meer dan genoeg, om niet te zeggen: meer dan verlangd kan worden.quote:
Er mag toch verlangd worden dat de topics de hele dag door in de gaten worden gehouden, en niet alleen de FB?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:38 schreef sigme het volgende:
[..]
In uren die ik op mijn werk zit, ja. Meer dan genoeg, om niet te zeggen: meer dan verlangd kan worden.
Wat jij verlangt of mag verlangen spreek ik me niet over uit; er kan niet van mij verlangd worden dat ik mijn leven wijd aan fok.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Er mag toch verlangd worden dat de topics de hele dag door in de gaten worden gehouden, en niet alleen de FB?
Ik zeg niet wat ik verlang - het gaat ook niet om jouw leven. Misschien lukt het je voor 1 x een normale toon te hanteren?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat jij verlangt of mag verlangen spreek ik me niet over uit; er kan niet van mij verlangd worden dat ik mijn leven wijd aan fok.
Jezus sigme, dan niet joh.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:10 schreef sigme het volgende:
Een bedankje van mij aan iemand die iets meldt in POLFB, waarbij ik erbij zeg dat ik tijdens kantooruren niet uitgebreid rondsurf.
Beroepszeikerd?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus sigme, dan niet joh.
Ik vraag me gewoon af of je het genoeg vindt. Het lijkt mij wenselijk en goed voor POL dat er ook overdag gemoderate wordt. Maar blijkbaar ben je niet in staat daar een gewoon antwoord op te geven
Dat was ook mijn vraag. Hebben jullie dat een beetje verdeeld?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zonder een hele discussie aan te gaan, er zijn toch meer moderators? Ik ben er nu bijvoorbeeld.
Waar haal je dat nu weer vandaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Er mag toch verlangd worden dat de topics de hele dag door in de gaten worden gehouden, en niet alleen de FB?
Wil ze geen antwoord op geven. We mogen zelfs nog niet weten hoe er gemodereerd wordt en of men bereid is om 'iets' van het afgleidende niveau van pol te maken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was ook mijn vraag. Hebben jullie dat een beetje verdeeld?
Er zit een verschil tussen 24/7 en de belangrijke uren. Vooral de ochtend is relatief vrij druk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu weer vandaan![]()
Welk subforum wordt 24/7 gemonitord dan en is dat ooit zo geweest in POL?
Hoe er gemodereerd wordt lijkt me wel duidelijk maar jij vind dat blijkbaar geen goede methode vandaar dat jouw mod periode ook zo succesvol wasquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wil ze geen antwoord op geven. We mogen zelfs nog niet weten hoe er gemodereerd wordt en of men bereid is om 'iets' van het afgleidende niveau van pol te maken.
Dan is er bijna altijd iemand aanwezig, alleen dan is het nog niet mogelijk alles te zien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen 24/7 en de belangrijke uren. Vooral de ochtend is relatief vrij druk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |