In Italië heb ik het ook gezien toen ik er maar 7 dagen verbleef. Hier woon ik al 17 jaar en heb nog nooit kleffende homo's op straat gezien.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:41 schreef Monus het volgende:
[..]
In de stad waar ik woon zal ik het echt niet meer weten hoeveel keer ik homos (man en vrouwlijk) in het openbaar affiniteit naar elkaar zag tonen. In het park, restaurant, strand, tijdens een wandeling, en in het uitgaans leven.
Vreemd dat het wel kan in het zuiden van spanje maar niet in nederland.
wat als je pedofiel bent?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat dacht je van het recht om niet buitengesloten te worden op grond van je seksualiteit?
En dat vind ik wel erg raar in een land dat zeker 30 jaar lang druk bezig is met homo emancipatie, en in de wereld juist bekend staat vanwege de "homo emancipatie".quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
In Italië heb ik het ook gezien toen ik er maar 7 dagen verbleef. Hier woon ik al 17 jaar en heb nog nooit kleffende homo's op straat gezien.
Nee, inderdaad. Je hoort het COC ook nooit over benzineprijzen. En over de op handen zijnde verkoop van ABN Amro hoor ik ze ook niet. Omdat ze er namelijk geen bal mee hebben te maken. COC richt zich op integratie en acceptatie van homoseksualiteit. Dat JIJ steeds de link met pedofilie wilt leggen, moet jij weten. Het zegt meer over jouw domheid en halsstarrigheid, dan over het COC of homo's.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:33 schreef Lukashenko het volgende:
Pedofilie is natuurlijk wel wat lastiger, omdat het risico bij UITOEFENING van de geaardheid, althans de sexuele component ervan, schade kan veroorzaken. Seks met kinderen lijkt me geen goede zaak (en dan druk ik me netjes uit), maar ook pedofielen die geen seks hebben hebben recht op bescherming tegen geweld van bijvoorbeeld buurtbewoners. Daar hoor ik het COC overigens nooit over.
Ga je nou eerst eens verdiepen in het onderwerp voordat je hier allemaal onzin neerkwakt. Gay Pride in Polen is geen flamboyant feest met halfnaakte mensen, maar een serieuze demonstratie voor mensenrechten. Het heeft meer weg van boze havenwerkers die staken voor een betere cao dan van een Gay Parade in Nederland.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef Lukashenko het volgende:
... Hetzelfde geldt voor het oerconservatieve Polen. Als je daar een gay-pride gaat houden en met je blote snikkel door het centrum van Warsawa gaat wandelen, dan val je op, om maar een eufemisme te gebruiken. Dan nog keur ik geweld af, maar erg slim is de actie van het COC niet.
Ik zou echt heel graag pedofilie uit de discussie houden. Dat heeft namelijk helemaal niks met homosexualiteit te maken. Al schijnen sommige mensen dat te denkenquote:
Mmm, was misschien fout uitgedrukt. Misschien hebben we dan een probleem met de media.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daar ligt helemaal niet het zwaartepunt van de organisaties. Het is alleen dat wat in het oog springt
Vijfduizendquote:Op zondag 20 mei 2007 00:06 schreef CARLAK het volgende:
De Gay Pride in Warschau was vandaag. De Pride is rustig verlopen en er hebben zo'n 5.000 mensen aan deelgenomen.
Er was een brede Europese vertegenwoordiging aanwezig.
Voor meer informatie:
http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=1616
Tot nu toe heeft de site van het COC momenteel 1003 steunbetuigingen voor de petitie tegen homofobie in Polen ontvangen.
Niet vanzelfsprekend. Volgens mij waren er erg veel homo's aanwezig gezien de beelden die ik op NOVA zag vanavond. Toch hoop ik dat er inderdaad ook hetero's solidair zijn geweest natuurlijk.quote:
Welke beelden? Mannen die seks hadden?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:33 schreef CARLAK het volgende:
[..]
Niet vanzelfsprekend. Volgens mij waren er erg veel homo's aanwezig gezien de beelden die ik op NOVO zag vanavond. Toch hoop ik dat er inderdaad ook hetero's solidair zijn geweest natuurlijk.
Sorry, NOVO moet NOVA zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Welke beelden? Mannen die seks hadden?Of mogen hetero's niet met roze boa's lopen?
Precies. Tenzij je twee mannen/vrouwen van bil ziet gaan, kun je niet zeggen of ze homo of hetero zijn...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:42 schreef nokwanda het volgende:
Dat wil niet zeggen dat al die mensen zelf ook gay zijn.
nouuuuuu.... sooooomssquote:Op zondag 20 mei 2007 00:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Precies. Tenzij je twee mannen/vrouwen van bil ziet gaan, kun je niet zeggen of ze homo of hetero zijn...
ah, zo zijn er nog wel een paarquote:Op zondag 20 mei 2007 00:46 schreef SCH het volgende:
In Nederland ook maar weer eens actie ondernemen tegen die rare move van Hirsch Ballin over adoptie
Ik heb een keer een heeeele grote fout gemaaktquote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een keer een heeeele grote fout gemaaktSindsdien waag ik me er niet meer aan
Dat moet lulllig geweest zijn voor je. Vandaar dat je er nu voor kiest de kat uit de boom te kijken?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb een keer een heeeele grote fout gemaaktSindsdien waag ik me er niet meer aan
Alleen als ik het uit iemands eigen mond hoor, is het vrij zeker (er zijn ook hetero's die wel eens seks hebben met hetzelfde geslacht en homo's met het andere, dus een momentopname hoeft ook nog niet conclusive te zijnquote:Op zondag 20 mei 2007 00:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
men heeft bij mij ook een paar keer zelfs die fout gemaakt
Maar wil dat zeggen dat je je er nu niet meer aan waagt voordat je iemand van bil hebt zien gaan?
Het ging niet over mezelf hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 00:58 schreef nokwanda het volgende:
Het was net iets minder lullig dan ie had gewild wss
Ja, en dat begint onderhand wel een aardige optelsom te worden hier vind ik.quote:
quote:Op zondag 20 mei 2007 10:38 schreef SCH het volgende:
Ik werd vanochtend wakker en dacht: verrek, ik ben nog steeds homo
quote:Op zondag 20 mei 2007 10:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Zussssssssssterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........................![]()
Ja dat is wel heel makkelijk he, de goorste foto uitzoeken om een statement te maken.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:41 schreef StefanP het volgende:
Polen heeft groot gelijk. Als ze die blerende homo's niet in het openbaar willen hebben, dan is dat hun goed recht! Boefen en uit je geaardheid maar binnenshuis. Homo's willen het nog steeds maar niet snappen dat hun vunzigheid rechtstreeks ingaat tegen alles dat natuurlijk is. Er is weinig dat in staat is om heterofiele mannen meer te doen walgen dan de gedachte aan homo's. Dat is een oergevoel; daar hebben homo's maar respect voor te hebben. Prik elkaar lekker in de corpulente kont, maar dan wel binnenshuis. Het publiekelijk propageren en etaleren van dat soort zaken is geen recht.
[afbeelding]
SCH?
Heb je ook zo'n problemen met de vunzigheid van de hetero's die ze te pas en te onpas ook maar tentoonstellen? Of is dat opeens wél natuurlijk?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:41 schreef StefanP het volgende:
Polen heeft groot gelijk. Als ze die blerende homo's niet in het openbaar willen hebben, dan is dat hun goed recht! Boefen en uit je geaardheid maar binnenshuis. Homo's willen het nog steeds maar niet snappen dat hun vunzigheid rechtstreeks ingaat tegen alles dat natuurlijk is. Er is weinig dat in staat is om heterofiele mannen meer te doen walgen dan de gedachte aan homo's. Dat is een oergevoel; daar hebben homo's maar respect voor te hebben. Prik elkaar lekker in de corpulente kont, maar dan wel binnenshuis. Het publiekelijk propageren en etaleren van dat soort zaken is geen recht.
[afbeelding]
SCH?
Ik heb het over videoclips en bijvoorbeeld het zomercarnaval in Rotterdam.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:48 schreef StefanP het volgende:
Welke vunzigheid van hetero's? Je hebt het over publiekelijk omarmen en kussen? Nee, daar heb ik geen moeite mee.
ok is goed.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef SCH het volgende:
Alsjeblieft IHVK, verlaag je toch niet tot die onzin.
En ik heb een geweldige relatie, toevallig met een man, daar is niks vunzigs aan. Oprechte liefde is niet vunzig.
Ja, ik heb moeite met videoclips vol halfnaakte wijven. Niet omdat daar halfnaakte vrouwen in voorkomen, maar omdat het 24/7 op die kinderzenders MTV / TMF te zien is en veel verder gaat dan een stuk tiet tonen. Die clips -voornamelijk rap troep, vanzelfsprekend- propageren stompzinnige zaken zals bling, geld en status; ze maken van vrouwen objecten die geneukt en gebruikt moeten worden. De 'allochtonen-cultuur', in andere woorden. Zo leren je kindertjes wel fatsoenlijke normen en waarden...quote:Op zondag 20 mei 2007 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het over videoclips en bijvoorbeeld het zomercarnaval in Rotterdam.
Waarom is het smerig voor een groot deel van de bevolking? En vergeet niet dat het aantal dat zich zo etaleert niet echt groot is in vergelijking met het aantal dat zich niet etaleert. Of zijn die ook smerig?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:03 schreef StefanP het volgende:
[..]
Maar dat doet helemaal niets af aan het feit dat homofilie iets verschrikkelijk smerigs is voor een groot deel van de bevolking, en dat je dat dus niet halfnaakt in het openbaar hoef te etaleren.
Ja, dat zijn ze. Maar zodra ze het binnenshuis beoefenen mogen ze van mij doen en laten wat ze willen. Verwacht echter niet dezelfde tolerantie wanneer je dat publiekelijk aan anderen op gaat dringen.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom is het smerig voor een groot deel van de bevolking? En vergeet niet dat het aantal dat zich zo etaleert niet echt groot is in vergelijking met het aantal dat zich niet etaleert. Of zijn die ook smerig?
In welke eeuw leef jij in jezusnaam? Zeker weten dat je in Californië zit en niet in Salem?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:16 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja, dat zijn ze. Maar zodra ze het binnenshuis beoefenen mogen ze van mij doen en laten wat ze willen. Verwacht echter niet dezelfde tolerantie wanneer je dat publiekelijk aan anderen op gaat dringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |