abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49511376
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:41 schreef Monus het volgende:

[..]

In de stad waar ik woon zal ik het echt niet meer weten hoeveel keer ik homos (man en vrouwlijk) in het openbaar affiniteit naar elkaar zag tonen. In het park, restaurant, strand, tijdens een wandeling, en in het uitgaans leven.

Vreemd dat het wel kan in het zuiden van spanje maar niet in nederland.
In Italië heb ik het ook gezien toen ik er maar 7 dagen verbleef. Hier woon ik al 17 jaar en heb nog nooit kleffende homo's op straat gezien.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 14:49:53 #252
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_49511399
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 21:59 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat dacht je van het recht om niet buitengesloten te worden op grond van je seksualiteit?
wat als je pedofiel bent?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:09:48 #253
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_49511996
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:49 schreef IHVK het volgende:

[..]

In Italië heb ik het ook gezien toen ik er maar 7 dagen verbleef. Hier woon ik al 17 jaar en heb nog nooit kleffende homo's op straat gezien.
En dat vind ik wel erg raar in een land dat zeker 30 jaar lang druk bezig is met homo emancipatie, en in de wereld juist bekend staat vanwege de "homo emancipatie".
  vrijdag 18 mei 2007 @ 15:33:50 #254
179754 Lukashenko
De AIVD leest met u mee!
pi_49512818
@Little Manie: Die zijn geloof ik compleet vogelvrij overal ter wereld.
Pedofilie is natuurlijk wel wat lastiger, omdat het risico bij UITOEFENING van de geaardheid, althans de sexuele component ervan, schade kan veroorzaken.
Seks met kinderen lijkt me geen goede zaak (en dan druk ik me netjes uit), maar ook pedofielen die geen seks hebben hebben recht op bescherming tegen geweld van bijvoorbeeld buurtbewoners. Daar hoor ik het COC overigens nooit over.
Nogmaals als een pedofiel overgaat tot seksualiteit met een kind, gaat hij of zij over de streep (maar goed, daar is ook het strafrecht voor). Een pedofiel die kiest zich te onthouden van seks (en dan mag hij/zij van mij ook best met kinderen werkzaam zijn op professionele wijze) verdient alle respect en zou bescherming moeten krijgen tegen geweld.
pi_49516142
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 15:33 schreef Lukashenko het volgende:
Pedofilie is natuurlijk wel wat lastiger, omdat het risico bij UITOEFENING van de geaardheid, althans de sexuele component ervan, schade kan veroorzaken. Seks met kinderen lijkt me geen goede zaak (en dan druk ik me netjes uit), maar ook pedofielen die geen seks hebben hebben recht op bescherming tegen geweld van bijvoorbeeld buurtbewoners. Daar hoor ik het COC overigens nooit over.
Nee, inderdaad. Je hoort het COC ook nooit over benzineprijzen. En over de op handen zijnde verkoop van ABN Amro hoor ik ze ook niet. Omdat ze er namelijk geen bal mee hebben te maken. COC richt zich op integratie en acceptatie van homoseksualiteit. Dat JIJ steeds de link met pedofilie wilt leggen, moet jij weten. Het zegt meer over jouw domheid en halsstarrigheid, dan over het COC of homo's.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2007 23:58:24 ]
pi_49516403
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 22:52 schreef Lukashenko het volgende:
... Hetzelfde geldt voor het oerconservatieve Polen. Als je daar een gay-pride gaat houden en met je blote snikkel door het centrum van Warsawa gaat wandelen, dan val je op, om maar een eufemisme te gebruiken. Dan nog keur ik geweld af, maar erg slim is de actie van het COC niet.
Ga je nou eerst eens verdiepen in het onderwerp voordat je hier allemaal onzin neerkwakt. Gay Pride in Polen is geen flamboyant feest met halfnaakte mensen, maar een serieuze demonstratie voor mensenrechten. Het heeft meer weg van boze havenwerkers die staken voor een betere cao dan van een Gay Parade in Nederland.

Laat me raden: jij vindt natuurlijk ook dat Gary Kasparov momenteel in Rusland aan het provoceren is als hij daar als oppositieleider over democratie begint, of niet?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 17:41:09 #257
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49516700
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:49 schreef Little_Meanie het volgende:

[..]

wat als je pedofiel bent?
Ik zou echt heel graag pedofilie uit de discussie houden. Dat heeft namelijk helemaal niks met homosexualiteit te maken. Al schijnen sommige mensen dat te denken
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 14:36 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Daar ligt helemaal niet het zwaartepunt van de organisaties. Het is alleen dat wat in het oog springt
Mmm, was misschien fout uitgedrukt. Misschien hebben we dan een probleem met de media.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  vrijdag 18 mei 2007 @ 23:34:12 #258
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49528693
Overigens stond er daarstraks in de banner bovenaan dat er een speciale datingsite voor Marokkanen was. Als er EEN groep is die te pas en vooral te onpas over discriminatie klaagt, zijn zij het wel Ook maar afschaffen dus, die site?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_49556447
De Gay Pride in Warschau was vandaag. De Pride is rustig verlopen en er hebben zo'n 5.000 mensen aan deelgenomen.

Er was een brede Europese vertegenwoordiging aanwezig.

Voor meer informatie:

http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=1616

Tot nu toe heeft de site van het COC 1003 steunbetuigingen voor de petitie tegen homofobie in Polen ontvangen.

[ Bericht 1% gewijzigd door CARLAK op 20-05-2007 00:24:09 ]
  zondag 20 mei 2007 @ 00:12:35 #260
179754 Lukashenko
De AIVD leest met u mee!
pi_49556582
Misschien is het handig ook eens een petitie voor 'homofobie' [lees: tegen relnichten] aan te bieden bij de ambassade?
pi_49556621
Welke ambassade?
pi_49556874
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:06 schreef CARLAK het volgende:
De Gay Pride in Warschau was vandaag. De Pride is rustig verlopen en er hebben zo'n 5.000 mensen aan deelgenomen.

Er was een brede Europese vertegenwoordiging aanwezig.

Voor meer informatie:

http://www.coc.nl/dopage.pl?thema=any&pagina=viewartikel&artikel_id=1616

Tot nu toe heeft de site van het COC momenteel 1003 steunbetuigingen voor de petitie tegen homofobie in Polen ontvangen.
Vijfduizend

Waarschijnlijk ook heel veel hetero's.

Allemaal dankzij die conservatieve Poolse regering die eigenlijk het tegenovergestelde bereikt. Homoseksualiteit is ineens enorm onder de aandacht in Polen en uiteindelijk zal dat de zaak wel ten goede keren. Als het wat meer uit de kast komt en mensen er wat bekender mee raken, verdwijnt ook de tegenzin en de vooroordelen langzamerhand steeds meer.
  zondag 20 mei 2007 @ 00:29:42 #263
71919 wonderer
pi_49557014
Precies, openheid en voorlichting kweken begrip,
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_49557063
Ik heb begrepen dat de huidige burgemeester van Warschau wel achter de Gay Pride stond. Haar naam is Hanna Gronkiewics Waltz. Zij wees er zelf op dat het verbieden van de Pride in strijd zou zijn met de recente uitspraak van het Europese Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg.

Ik ben van mening dat de invloed van Europa en de petitie hebben bijgedragen aan het rustige verloop van de Gay Pride van vandaag.
pi_49557118
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ook heel veel hetero's.
Niet vanzelfsprekend. Volgens mij waren er erg veel homo's aanwezig gezien de beelden die ik op NOVA zag vanavond. Toch hoop ik dat er inderdaad ook hetero's solidair zijn geweest natuurlijk.
  zondag 20 mei 2007 @ 00:34:32 #266
71919 wonderer
pi_49557134
Er zijn vijf relschoppers opgepakt (extreem rechtse jongeren) las ik. Wel tof dat de politie gewoon haar werk bleef doen.
  zondag 20 mei 2007 @ 00:35:07 #267
71919 wonderer
pi_49557149
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:33 schreef CARLAK het volgende:

[..]

Niet vanzelfsprekend. Volgens mij waren er erg veel homo's aanwezig gezien de beelden die ik op NOVO zag vanavond. Toch hoop ik dat er inderdaad ook hetero's solidair zijn geweest natuurlijk.
Welke beelden? Mannen die seks hadden? Of mogen hetero's niet met roze boa's lopen?
pi_49557242
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:35 schreef wonderer het volgende:

[..]

Welke beelden? Mannen die seks hadden? Of mogen hetero's niet met roze boa's lopen?
Sorry, NOVO moet NOVA zijn.

En nee, geen erotisch getinte beelden maar beelden van de Pride en wat stukjes over toespraken.
pi_49557330
Dat wil niet zeggen dat al die mensen zelf ook gay zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_49557433
In Nederland ook maar weer eens actie ondernemen tegen die rare move van Hirsch Ballin over adoptie
  zondag 20 mei 2007 @ 00:47:48 #271
71919 wonderer
pi_49557455
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:42 schreef nokwanda het volgende:
Dat wil niet zeggen dat al die mensen zelf ook gay zijn.
Precies. Tenzij je twee mannen/vrouwen van bil ziet gaan, kun je niet zeggen of ze homo of hetero zijn...
pi_49557563
pi_49557590
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:47 schreef wonderer het volgende:

[..]

Precies. Tenzij je twee mannen/vrouwen van bil ziet gaan, kun je niet zeggen of ze homo of hetero zijn...
nouuuuuu.... sooooomss
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49557616
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:46 schreef SCH het volgende:
In Nederland ook maar weer eens actie ondernemen tegen die rare move van Hirsch Ballin over adoptie
ah, zo zijn er nog wel een paar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 20 mei 2007 @ 00:54:22 #275
71919 wonderer
pi_49557639
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:52 schreef nokwanda het volgende:

[..]

nouuuuuu.... sooooomss
Ik heb een keer een heeeele grote fout gemaakt Sindsdien waag ik me er niet meer aan
pi_49557689
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb een keer een heeeele grote fout gemaakt Sindsdien waag ik me er niet meer aan
men heeft bij mij ook een paar keer zelfs die fout gemaakt

Maar wil dat zeggen dat je je er nu niet meer aan waagt voordat je iemand van bil hebt zien gaan?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49557706
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:54 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat moet lulllig geweest zijn voor je. Vandaar dat je er nu voor kiest de kat uit de boom te kijken?

Gelijk heb je, ik ben zelf ook niet weg van vooroordelen maar soms zie je het toch echt wel.
pi_49557729
Het was net iets minder lullig dan ie had gewild wss
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 20 mei 2007 @ 01:00:10 #279
71919 wonderer
pi_49557764
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

men heeft bij mij ook een paar keer zelfs die fout gemaakt

Maar wil dat zeggen dat je je er nu niet meer aan waagt voordat je iemand van bil hebt zien gaan?
Alleen als ik het uit iemands eigen mond hoor, is het vrij zeker (er zijn ook hetero's die wel eens seks hebben met hetzelfde geslacht en homo's met het andere, dus een momentopname hoeft ook nog niet conclusive te zijn ).

Maar het kan me niet zoveel schelen eigenlijk. Het maakt toch niks uit of er veel of weinig homo's demonstreerden? Het gaat om de boodschap.
  zondag 20 mei 2007 @ 01:01:02 #280
71919 wonderer
pi_49557787
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:58 schreef nokwanda het volgende:
Het was net iets minder lullig dan ie had gewild wss
Het ging niet over mezelf hoor maar ik was van zins om een vent aan een vriend te koppelen en uiteindelijk ging ie er met een vriendin vandoor Gelukkig kwam hij pas achteraf te weten wat we dachten
pi_49558030

Dit is de afbeelding die bij de Gay Pride in Polen werd gebruikt. Ik vond hem zelf wel leuk. Een meermin met een hart als schild.
  zondag 20 mei 2007 @ 01:14:36 #282
71919 wonderer
pi_49558133
Boobies!
  zondag 20 mei 2007 @ 08:25:29 #283
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_49561502
quote:
Op zondag 20 mei 2007 00:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ah, zo zijn er nog wel een paar
Ja, en dat begint onderhand wel een aardige optelsom te worden hier vind ik.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_49562596
Ik werd vanochtend wakker en dacht: verrek, ik ben nog steeds homo
pi_49562654
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:38 schreef SCH het volgende:
Ik werd vanochtend wakker en dacht: verrek, ik ben nog steeds homo
ongeneeslijk ziek
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_49562729
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ongeneeslijk ziek
Zussssssssssterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........................
pi_49563454
quote:
Op zondag 20 mei 2007 10:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Zussssssssssterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.........................
damn... je bent ook nog van de nursing? wat fouuuuuttt! Wees dan tenminste een fatsoenlijke leernicht. Maar neeeee hoor.... hij roept om de zuster
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 20 mei 2007 @ 12:54:43 #288
179754 Lukashenko
De AIVD leest met u mee!
pi_49566040
Ik heb het niet gevolgd, maar ik ben blij dat er geen geweld is geweest en echt fan van extreem-rechts ben ik ook niet, ik ben communist.
Ik doelde op een petitie aanbieden tegen relnichten op de ambassade van Polen in Den Haag. Maar dat was sarcastisch bedoeld uiteraard. Ik blijf hopen dat de Warschau-pact landen hun identiteit mogen behouden en niet hoeven op te gaan in de Brusselse eenheidsworst, maar vrees het ergste. Polen heeft eigenhandig de beslissing genomen om bij dat maffe EU te komen. Tsja wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten en nu zitten ze opgescheept met abortusboten, relnichten en anti-katholicisme georganiseerd vanuit datzelfde Brussel. Wellicht dat dit bij het volk een lichtje doet branden om snel mogelijk uit dit te ver doorgeschoten project te stappen. De EGKS was een goede zaak, de EEG ook, maar de EU met die rotmunt de Euro is doorgeschoten.
  zondag 20 mei 2007 @ 21:41:05 #289
46960 StefanP
polemicist
pi_49586177
Polen heeft groot gelijk. Als ze die blerende homo's niet in het openbaar willen hebben, dan is dat hun goed recht! Boefen en uit je geaardheid maar binnenshuis. Homo's willen het nog steeds maar niet snappen dat hun vunzigheid rechtstreeks ingaat tegen alles dat natuurlijk is. Er is weinig dat in staat is om heterofiele mannen meer te doen walgen dan de gedachte aan homo's. Dat is een oergevoel; daar hebben homo's maar respect voor te hebben. Prik elkaar lekker in de corpulente kont, maar dan wel binnenshuis. Het publiekelijk propageren en etaleren van dat soort zaken is geen recht.

SCH?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_49586314
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:41 schreef StefanP het volgende:
Polen heeft groot gelijk. Als ze die blerende homo's niet in het openbaar willen hebben, dan is dat hun goed recht! Boefen en uit je geaardheid maar binnenshuis. Homo's willen het nog steeds maar niet snappen dat hun vunzigheid rechtstreeks ingaat tegen alles dat natuurlijk is. Er is weinig dat in staat is om heterofiele mannen meer te doen walgen dan de gedachte aan homo's. Dat is een oergevoel; daar hebben homo's maar respect voor te hebben. Prik elkaar lekker in de corpulente kont, maar dan wel binnenshuis. Het publiekelijk propageren en etaleren van dat soort zaken is geen recht.

[afbeelding]
SCH?
Ja dat is wel heel makkelijk he, de goorste foto uitzoeken om een statement te maken.

Vriendin van StefanP?
  zondag 20 mei 2007 @ 21:46:24 #291
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49586384
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:41 schreef StefanP het volgende:

[afbeelding]
SCH?
Heb je ook zo'n problemen met de vunzigheid van de hetero's die ze te pas en te onpas ook maar tentoonstellen? Of is dat opeens wél natuurlijk?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_49586424
Alsjeblieft IHVK, verlaag je toch niet tot die onzin.

En ik heb een geweldige relatie, toevallig met een man, daar is niks vunzigs aan. Oprechte liefde is niet vunzig.
  zondag 20 mei 2007 @ 21:48:41 #293
46960 StefanP
polemicist
pi_49586471
Welke vunzigheid van hetero's? Je hebt het over publiekelijk omarmen en kussen? Nee, daar heb ik geen moeite mee.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  zondag 20 mei 2007 @ 21:49:52 #294
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49586522
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:48 schreef StefanP het volgende:
Welke vunzigheid van hetero's? Je hebt het over publiekelijk omarmen en kussen? Nee, daar heb ik geen moeite mee.
Ik heb het over videoclips en bijvoorbeeld het zomercarnaval in Rotterdam.
Hoogachtend,
Erik.
pi_49586541
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef SCH het volgende:
Alsjeblieft IHVK, verlaag je toch niet tot die onzin.

En ik heb een geweldige relatie, toevallig met een man, daar is niks vunzigs aan. Oprechte liefde is niet vunzig.
ok is goed.

maar toch:
  zondag 20 mei 2007 @ 22:03:08 #296
46960 StefanP
polemicist
pi_49587017
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik heb het over videoclips en bijvoorbeeld het zomercarnaval in Rotterdam.
Ja, ik heb moeite met videoclips vol halfnaakte wijven. Niet omdat daar halfnaakte vrouwen in voorkomen, maar omdat het 24/7 op die kinderzenders MTV / TMF te zien is en veel verder gaat dan een stuk tiet tonen. Die clips -voornamelijk rap troep, vanzelfsprekend- propageren stompzinnige zaken zals bling, geld en status; ze maken van vrouwen objecten die geneukt en gebruikt moeten worden. De 'allochtonen-cultuur', in andere woorden. Zo leren je kindertjes wel fatsoenlijke normen en waarden...

Maar dat doet helemaal niets af aan het feit dat homofilie iets verschrikkelijk smerigs is voor een groot deel van de bevolking, en dat je dat dus niet halfnaakt in het openbaar hoef te etaleren.
-Mark Steyn
  zondag 20 mei 2007 @ 22:04:40 #297
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49587089
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:03 schreef StefanP het volgende:

[..]

Maar dat doet helemaal niets af aan het feit dat homofilie iets verschrikkelijk smerigs is voor een groot deel van de bevolking, en dat je dat dus niet halfnaakt in het openbaar hoef te etaleren.
Waarom is het smerig voor een groot deel van de bevolking? En vergeet niet dat het aantal dat zich zo etaleert niet echt groot is in vergelijking met het aantal dat zich niet etaleert. Of zijn die ook smerig?
Hoogachtend,
Erik.
pi_49587167
tja, Polen, die moesten we toch zo nodig de EU binnenhalen?
  zondag 20 mei 2007 @ 22:16:25 #299
46960 StefanP
polemicist
pi_49587517
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:04 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Waarom is het smerig voor een groot deel van de bevolking? En vergeet niet dat het aantal dat zich zo etaleert niet echt groot is in vergelijking met het aantal dat zich niet etaleert. Of zijn die ook smerig?
Ja, dat zijn ze. Maar zodra ze het binnenshuis beoefenen mogen ze van mij doen en laten wat ze willen. Verwacht echter niet dezelfde tolerantie wanneer je dat publiekelijk aan anderen op gaat dringen.
-Mark Steyn
  zondag 20 mei 2007 @ 22:18:39 #300
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_49587597
quote:
Op zondag 20 mei 2007 22:16 schreef StefanP het volgende:

[..]

Ja, dat zijn ze. Maar zodra ze het binnenshuis beoefenen mogen ze van mij doen en laten wat ze willen. Verwacht echter niet dezelfde tolerantie wanneer je dat publiekelijk aan anderen op gaat dringen.
In welke eeuw leef jij in jezusnaam? Zeker weten dat je in Californië zit en niet in Salem?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')