HUH?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:29 schreef IHVK het volgende:
Een pooier is per defintie illegaal bezig en doet mensne pijn en maakt levens kapot, erg kromme vergelijking.
In elkaar geslagen ja. Moet ik dat ervoor over hebben?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jij denkt dat je doodgemaakt wordt in Nederland omdat je homo bent?![]()
<queue wat losstaande voorbeelden de afgelopen decennia>
Voor zover ik weet niet. Het was dan ook een hypothetisch voorbeeld en vergelijkbaar met de eisen van homo's bij "hetero" clubs.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:28 schreef SCH het volgende:
Gebeurt dat dan?
Je hebt hier toch ook altijd een grote bekquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:31 schreef SCH het volgende:
[..]
In elkaar geslagen ja. Moet ik dat ervoor over hebben?
Nee, dan lijkt het mij zinniger dat je die boeren in de boerendisco hun boerending laat doen en een fatsoenlijke disco opzoekt, waar ze bovendien meer dan alleen bier serveren.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:31 schreef SCH het volgende:
Wat een afzichtelijke tattoo. Ik dacht dat homo's smaak hadden.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:31 schreef SCH het volgende:
[afbeelding]
Had zomaar even zin een plaatje te posten
In sommige dingen zijn het net hetero'squote:Op donderdag 17 mei 2007 17:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat een afzichtelijke tattoo. Ik dacht dat homo's smaak hadden.![]()
Kumnnen ze dat op het werk , in de bus, weet ik waar niet, mensen ontmoeten.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij legt mij woorden in de mond die ik niet zeg. Ik heb alleen aangegeven dat ik het begrijpelijk vind dat homo's plekken willen waar ze elkaar kunnen ontmoeten. Mensen ontmoeten elkaar nu eenmaal heel vaak in het uitgaansleven en niet alle heteroseksuele mannen zijn even tolerant als het aankomt op aandacht van hetzelfde geslacht. Het is voor homo's daarom een stuk overzichtelijker om naar een bar te gaan waar gelijkgestemden zijn. Heeft geen ene moer met discriminatie te maken.
Je hoort mij niet zeggen dat je in ene homobar geweigerd zal worden, is me in ieder geval nooit gebeurd..... al lijkt het me leuk eens een kort geding daarvoor aan te spannenquote:Je kunt als hetero best een homobar binnenstappen. Je wordt echt niet bij de deur geweerd ofzo. Dat fabeltje probeer jij hier de wereld in te helpen. Degene die hier discriminatie verdedigt ben jij, niet ik. Je hebt je namelijk achter het Poolse standpunt geschaard.
En als hetero gebeurt je dat niet???quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet - sta je vaak met een jongen te zoenen dan?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:37 schreef desiredbard het volgende:
[..]
En als hetero gebeurt je dat niet???
Ik verkies monogame relaties......quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik weet niet - sta je vaak met een jongen te zoenen dan?
Wiens kloon ben jij nou weer?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:03 schreef Lukashenko het volgende:
---
Denk je nou echt dat een zoenende man met een vrouw (jongen/meisje) net zo min getolereerd wordt als twee mannen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:47 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik verkies monogame relaties......
Maar er zijn genoeg gevallen waar je als hetero ook klappen krijgt als je staat te zoenen met een grietje.... er zijn nou eenmaal van dat soort randfiguren..... meestal wordt het uitgedaagd door een van de twee te treiteren waardoor je tot offensieve verdediging egdwongen wordt.... en anders krijg je de klappen ook wel.
Neanderthalers daarmee kun je nu een maal niet redeneren,
maar dat is alsnog geen reden om je dus maar af te zonderen in je prive clubjes
De kerken zitten er vol mee. Vroeger werden deze mannen priester. En reken maar dat er genoeg waren waarbij het er iig niet uit te krijgen was, ja. Een van de redenen dat het vaak aan pedoseksualiteit gelinkt wordt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:05 schreef Lukashenko het volgende:
Natuurlijk ga ik er geen mensen op straat over aanspreken. Men denkt altijd dat als je ergens tegen bent, ik gelijk zou overgaan tot terreur of zo. Ik ben tegen homoseks, het is zondig en homo's hebben een verantwoordelijkheid t.o.v. Allah, God, Vishnu etc. na hun aardse bestaan -wat relatief erg kort van duur is- net als iedereen dat heeft, ik heb dit ook aangaande mijn daden. Gelovigen die menen dat de homo's met stenen moet bekogelen zullen zich ook na overlijden moeten verantwoorden, want alle Geschriften wijzen geweld stellig af.
Dat is wat anders de mogelijkheden gaan creëren en homoseks tot norm verheffen en Gay-Prides toelaten. Ik vind het beeld dat nu heerst t.a.v. homoseksuelen (nogmaals, ja ik blijf onderscheid maken tussen homofielen en homoseksuelen, want homofielen beërven wel degelijk het Paradijs!) te positief.
Je kan de zonde afkeuren, maar nooit de mens. Allah, God heeft de zonde niet lief, maar wel de mens.
Ik zou een homohuwelijk verbieden, maar of homoseks an sich strafbaar gesteld moet worden weet ik niet. Dat is een lastig onderwerp. Het dient in elk geval te worden afgekeurd en het zou goed zijn als er voorbeelden komen van homofielen die een gelukkig celibatair bestaan leiden. Die geaardheid krijg je er niet uit, dat is niet meer dan realistisch. Maar geef een positief voorbeeld, dus geen nichterige schreeuwlelijk van een Gordon.
Helaas heb geen ongenuanceerde boodschap, dus ik ben niet ongenuanceerd voor zoals het COC, maar ook niet ongenuanceerd tegen. Het blijft moeilijk mijn boodschap te duiden. Excuses voor mijn genuanceerdheid, het is niet meer van deze tijd, ik weet het.![]()
![]()
Ik ben nog nooit weggepest uit een gay barquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dus is het goed dat er homoclubs bestaan waar hetero's weggepest worden?![]()
Vind je dat ze maar in elkaar geslagen moeten worden?quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:13 schreef Gabry het volgende:
We zullen zien of de Poolse overheid het verzoek van het Europese Parlement honoreert en de feestvierders voldoende bescherming biedt tijdens Warschau Pride.
Petitie tegen homofobie in Polen # 2quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je dat ze maar in elkaar geslagen moeten worden?
Ja, inderdaad, dat doen heterostellen noooooooit...quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:03 schreef Lukashenko het volgende:
dat 2 jongens 'zwei Buben' naar binnen gingen in die wc om even snel *kuch* een nummertje te maken of zo.
Volgens mij ben je een aantal letters en interpunctietekens vergeten, waardoor je bijdrage niet goed te lezen is. Ik weet in ieder geval niet goed hoe het te interpreteren zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:19 schreef CANARIS het volgende:
Deze discussie berijkt een bloedstollend niveau
De Nitswits veroordelen Poen zonder ook maar 1 stukje te kunnenn aandragen wat hun vreemde oordelen onderbouwd.
De Hetros beginneneen discussie of Homos al dan niet Promisquieder zijn en de Homos hier schijnen alleen nog maar beledigd te zijn
Brrr.
Maar in nederland zijn de meeste homos ook nog in de kast. Er zijn namelijk heel weinig homos die openlijk hun LIEFDE durven te tonen. Na al die jaren van homo emancipatie in nederland zijn de homo nog steeds niet zeker genoeg van hun zelf om in een restaurant een handje te geven, of een kusje in een bar, of gearmd een wandeling te maken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:36 schreef BillGates het volgende:
sommige mensen zien nu eenmaal graag dat homo's veilig in de kast blijven.. hoeven ze er niet mee geconfronteerd te worden als ze zaterdagmiddag met vrouwlief inkopen doen bij de blokker..
Ik vind dat ook erg sneu... van de homos wel te verstaan.quote:wat een sneue figuren zijn er toch, ook in dit zogenaamde 'progressieve' nederland.
Huh? Hoezo is het sneu van de homo's?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:31 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar in nederland zijn de meeste homos ook nog in de kast. Er zijn namelijk heel weinig homos die openlijk hun LIEFDE durven te tonen. Na al die jaren van homo emancipatie in nederland zijn de homo nog steeds niet zeker genoeg van hun zelf om in een restaurant een handje te geven, of een kusje in een bar, of gearmd een wandeling te maken.
[..]
Ik vind dat ook erg sneu... van de homos wel te verstaan.
Blijkbaar is er in dit land nog steeds geen klimaat omdat gewoon te kunnen doen. Ik heb zelf de indruk dat veel homo's (en daar schaar ik de lesbo's ook onder) veelvuldig weer gedeeltelijk terug de kast induiken. Een zorgelijke ontwikkeling wmb.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:31 schreef Monus het volgende:
[..]
Maar in nederland zijn de meeste homos ook nog in de kast. Er zijn namelijk heel weinig homos die openlijk hun LIEFDE durven te tonen. Na al die jaren van homo emancipatie in nederland zijn de homo nog steeds niet zeker genoeg van hun zelf om in een restaurant een handje te geven, of een kusje in een bar, of gearmd een wandeling te maken.
??????quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:04 schreef maedel het volgende:
[..]
We (ik ben lesbisch, dus we=wij homo's) zijn zo bezig met maar gewoon meedoen aan de maatschappij en als gelijke functioneren dat het er bijna op lijkt dat we onszelf maar niet meer laten zien omdat dat het makkelijkst is.
Nou heb ik al meer van je gezien in diverse topics rondom dit thema, en ik vraag me sterk af of ik het überhaupt nog moet proberen uit te leggen. Het tweede gedeelte van mijn zin is dus net zo belangrijk als de eerste, maar dat vergeet je voor het gemak geloof ik even.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:57 schreef desiredbard het volgende:
[..]
??????
Gewoon meedoen aan de maatschappij idd... wat wou je dan niet meedoen en er buiten staan.
Je bent toch ook een deel van die maatschappij.
Hetero's zijn topch ook niet continu bezig te laten zien dat ze hetero zijn?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:59 schreef maedel het volgende:
Sorry Nokwanda, ik was mijn bericht aan het editten, met exact hetzelfde als jij net ook ging zeggen
maar, precies, dat bedoel ik
Wel vreemd dan dat in nederland wel een klimaat is waar je een canal parade kan houden. Wel vreemd dat ik wel genoeg homos in nederland heb gezien die in het openbaar als een echte rel-nicht gedraagt (wat waarschijnlijk meer agressie opwekt). Wel vreemd dat men wel gaan zoenen in een demonstratie nadat een amerikaanse homo in elkaar geslagen is...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:04 schreef maedel het volgende:
[..]
Blijkbaar is er in dit land nog steeds geen klimaat omdat gewoon te kunnen doen. Ik heb zelf de indruk dat veel homo's (en daar schaar ik de lesbo's ook onder) veelvuldig weer gedeeltelijk terug de kast induiken. Een zorgelijke ontwikkeling wmb. We (ik ben lesbisch, dus we=wij homo's) zijn zo bezig met maar gewoon meedoen aan de maatschappij en als gelijke functioneren dat het er bijna op lijkt dat we onszelf maar niet meer laten zien omdat dat het makkelijkst is. Dat is ongeveer hetzelfde als in de kast zitten
Maar dat is wel wat de gemiddelde nederlander meekrijgt.quote:Waarmee ik nog steeds niet wil zeggen dat we canalparades moeten doen. Want bloot op boten in de grachten rondhupsen vind ik absoluut geen juiste weergave van de doorsnee homo.
Versieren?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:25 schreef Lukashenko het volgende:
Ik ken een nicht die er lol in heeft hetero's te versieren (bij mij heeft ie het ook geprobeerd). Als mensen duidelijk maken dat ze hetero zijn, dan is het toch normaal dat je ophoudt met versierpogingen? Hij heeft mijn destijds 14-jarige broertje op de begrafenis van mijn moeder nota bene proberen te versieren.
Ja, naar mijn idee is de profilering van de homo-organisaties ook niet persé de juiste...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:29 schreef Monus het volgende:
[..]
Wel vreemd dan dat in nederland wel een klimaat is waar je een canal parade kan houden. Wel vreemd dat ik wel genoeg homos in nederland heb gezien die in het openbaar als een echte rel-nicht gedraagt (wat waarschijnlijk meer agressie opwekt). Wel vreemd dat men wel gaan zoenen in een demonstratie nadat een amerikaanse homo in elkaar geslagen is...
Maar de keren dat ik in nederland een verlieft homo stelletje ben tegengekomen kan ik op één hand tellen. Een verklaring dat het klimaat nog niet goed genoeg is vind ik iets te gemakkelijk.
Ik heb het over het algemeen over mannelijke homos
[..]
Maar dat is wel wat de gemiddelde nederlander meekrijgt.
Dat is ook alleen waar de gemiddelde nederlander op let. Bij een canal pride varen van alle boten maar weinig boten mee waarop de kinky lui vertegenwoordigd zijn en juist daar komt het aapjeskijkende heterovolk op af en dat zie je alleen maar in de krant.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:29 schreef Monus het volgende:
[..]
Wel vreemd dan dat in nederland wel een klimaat is waar je een canal parade kan houden. Wel vreemd dat ik wel genoeg homos in nederland heb gezien die in het openbaar als een echte rel-nicht gedraagt (wat waarschijnlijk meer agressie opwekt). Wel vreemd dat men wel gaan zoenen in een demonstratie nadat een amerikaanse homo in elkaar geslagen is...
Maar de keren dat ik in nederland een verlieft homo stelletje ben tegengekomen kan ik op één hand tellen. Een verklaring dat het klimaat nog niet goed genoeg is vind ik iets te gemakkelijk.
Ik heb het over het algemeen over mannelijke homos
[..]
Maar dat is wel wat de gemiddelde nederlander meekrijgt.
Daar ligt helemaal niet het zwaartepunt van de organisaties. Het is alleen dat wat in het oog springtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, naar mijn idee is de profilering van de homo-organisaties ook niet persé de juiste...
In de stad waar ik woon zal ik het echt niet meer weten hoeveel keer ik homos (man en vrouwlijk) in het openbaar affiniteit naar elkaar zag tonen. In het park, restaurant, strand, tijdens een wandeling, en in het uitgaans leven.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk maar eens heel goed rond en tel dan eens hoeveel homo's/lesbo's je affiniteit naar elkaar toe ziet tonen op straat/in het openbaar, en hoeveel hetero's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |