abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:52:08 #151
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_49480989
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 04:29 schreef Gabry het volgende:

[..]

Als het aangeboren is zoals vele homo's beweren dan is het juist een aandoening.

Je gaat ook niet dood van ADHD. Waarschijnlijk is het sociaal veel minder ingrijpend dan homosexualiteit. Het is ook veel normaler kwa frequentie. 'Doctors Rule Homosexuality Not Abnormal' Toch wordt dat gezien als een aandoening. Normale kinderen die een normaal leven kunnen leiden worden naar de dokter gestuurd voor onderdrukkende medicijnen.

Veel tegenstanders zullen wel aangegeven hebben dat ze dan de helft van de psychise stoornissen konden doorstrepen als homosexualiteit geen aandoening is.

Politieke correctheid heeft een grote rol gespeeld.
Met dit soort aannames kan ik niks.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_49481003
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:49 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

In jouw geval niet, want je noemt homoseksualiteit in één adem met pedofilie en bestialiteit. En je kunt je goed vinden in de Poolse voorstellen die hier zijn genoemd. Dat beschouw ik niet meer als bevooroordeeld zijn, maar als discrimineren. Onderstaande is daar opnieuw een voorbeeld van.
het verbieden van discriminerende clubs maw groeperingen die leden alleen toelaten enof afwijzen op hun geaardheid is een goede zaak.
quote:
Waarom niet? Of anders gevraagd: waarom denk je dat het nodig is?
Waarom zijn er homolympics?
Ja vertel waarom is er een homo songvestival nodig.
quote:
De meeste hetero-aangelegenheden zijn dat impliciet. Ik hoef je denk ik niet uit te leggen dat de Hell's
Angels weinig homoseksuele leden zullen hebben.
Komop kerels in leer met kettingen.........en jij wil niet zeggen dat "there is no smaking the sausage"
Dat er een onderlinge macho cultuur is is iets anders....
quote:
Met bepaalde kroegen of feesten zal dat precies zo zijn. En bij mijn weten is er in Nederland een enorme keuze aan kroegen waar je heen kunt.
Er zijn genoeg bars... geen hetero bars ...maar gewon kroegen
Of zijn de dames en heren op zoek naar een sexclub?
quote:
Om trouwens even terug te komen op jouw punt over de bars: In Warschau was er een gemengde club, waar dus zowel hetero's als homo's kwamen. Er was ook een darkroom bij. Kacynski (toen nog burgemeester van Warschau) heeft de club gesloten, feitelijk omdat het een ontmoetingsplek voor homo's was. Detail: het waren vooral hetero's die in de darkroom kwamen. Dit is geen verzinsel, maar echt gebeurd in Warschau, 2 jaar geleden. De club heette La Madamme.
Ik ken dat verhaal.....
Allereerst die darkroom is gesloten vanwege het darkroom.... het was een kroeg geen sexclub (officieel)
En dat hetero's naar darkrooms gaan.... wel blijkt dat niet iedereen zo hetero is als ze graag doen voorkomen.....
He en Ho zijn twee extremen van het spectrum
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  donderdag 17 mei 2007 @ 15:55:09 #153
125878 Gabry
Lento Violento
pi_49481070
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 14:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Polen is allang op de vingers getikt door de EU.
Een gemeente had een wederrechtelijk besluit genomen. Terwijl de Poolse overheid wettelijk gezien discriminatie afkeurt. Er werd een rechtzaak aangespannen en de homo's kregen gelijk. Dat heeft precedent geschapen voor de homo's.

Je kunt Polen niet blijven straffen voor hetzelfde feit en tegelijk roepen om gerechtigheid. Als een gemeente een beschikking niet afgeeft, na een rechtzaak wordt het toch toegewezen. Hoe vaak wil jij dat het Europese Hof de Nederlandse staat daarvoor straft?
quote:
Twee keer onzin. Er is namelijk geen overheidsbeleid in dit land dat discriminatie van Lonsdalers of negers aanmoedigt. Ook worden Lonsdalers of negers niet uit scholen en bepaalde beroepen geweerd. En ook worden demonstraties niet stelselmatig verboden of gehinderd.
De EP roept op discriminerende wetten niet goed te keuren. Die wetten bestaan echter niet. Homo's worden niet van beroepen uitgesloten. Er is geen overheidsbeleid dat homo's discrimineert.

Bij discriminerend beleid kunnen homo's direct naar de rechter stappen en hun gelijk halen.

In Polen is er sprake van een politiek debat, waar de meningen uiteen lopen. Het Europese Parlement roept op om de discussie te bevorderen. Ze roepen niet op om discussie uit te sluiten of censureren zoals de homo's zouden willen zien.
quote:
Het zijn trouwens de neo-nazijongeren in Polen die vrij spel hebben om demonstranten te bekogelen.
Het Europese Parlement is niet bedoeld om landen erop te wijzen hangjongeren aan te pakken. De petitie zal hier niks aan veranderen.
quote:
De discussie over homoseksualiteit is grensoverstijgend geworden op het moment dat Polen EU-lid werd. Op dit moment schendt Polen EU-regels en daarover is het nu inmiddels een aantal keren aangesproken. Binnen de EU is vastgelegd dat we discriminatie (dus ook discriminatie van homo's) niet acceptabel vinden. Het feit dat Polen deze regel stelselmatig schendt, maakt ons als EU deelgenoot van de discussie.
De petitie roept echter niet op tot discussie, zoals SCH al aangaf. Er is geen plaats voor discussie volgens het homo-standpunt. Ze moeten het slikken zonder tegenspraak of argumentatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gabry op 17-05-2007 16:22:30 ]
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_49481209
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:55 schreef Gabry het volgende:

zoals SCH al aangaf.. Ze moeten het slikken zonder tegenspraak of argumentatie.
Zuigen kreng ... zuigen zul je en slikken
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:07:28 #155
71919 wonderer
pi_49481433
Ik vind dit wel een goeie link wat betreft anti-homogedoe in de bijbel. Het lezen wel even waard, bijvoorbeeld door lukashenko.

klikje
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:09:17 #156
71919 wonderer
pi_49481493
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:52 schreef desiredbard het volgende:

[..]

het verbieden van discriminerende clubs maw groeperingen die leden alleen toelaten enof afwijzen op hun geaardheid is een goede zaak.
[..]
Denk je echt dat een hetero de toegang wordt geweigerd in SoHo?
pi_49481499
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:07 schreef wonderer het volgende:
Ik vind dit wel een goeie link wat betreft anti-homogedoe in de bijbel. Het lezen wel even waard, bijvoorbeeld door lukashenko.

klikje
Heeft te maken met ziektes, net zoals kosher slachten en dieren die je wel en niet mag eten, en de noodzaak tot nageslacht....
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:15:29 #158
71919 wonderer
pi_49481652
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:09 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Heeft te maken met ziektes, net zoals kosher slachten en dieren die je wel en niet mag eten, en de noodzaak tot nageslacht....
Dat vermoeden heb ik ook ja. En met de huidige overbevolking is dat niet echt meer nodig.

Maar sowieso, er staan goeie dingen in, bijvoorbeeld over Adam en Eva en het feit dat alleen tegennatuurlijke seks (dus seks tussen twee heteromannen) wordt afgekeurd. Een homo die met een vrouw naar bed gaat, is net zo goed tegenmnatuurlijk bezig, tegen zijn eigen natuur namelijk.
pi_49481682
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:09 schreef wonderer het volgende:

[..]

Denk je echt dat een hetero de toegang wordt geweigerd in SoHo?
Het uitsluitend betitelen als werkt in iedergeval niet oproepend tot acceptatie,
Toch gaathet het openen van een homo~ zonder problemen in de NL maar een hetero~ ....

Jammer dat je de andere punten in mijn post niet aansnijdt

Nogmaals dus een goede zaak dat HOMO's in Polen niet de kans krijgen dit soort discriminerend tonende clubjes op te richten.
Ze gaan maar fijn naar een normale bar, een normaal zwembad , een normale sportvereniging, als homo zijn normaal is. Ze wereken de segregatie zelf in de hand.
pi_49481741
Slotje?
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:19:10 #161
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_49481752
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:16 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Nogmaals dus een goede zaak dat HOMO's in Polen niet de kans krijgen dit soort discriminerend tonende clubjes op te richten.
Ze gaan maar fijn naar een normale bar, een normaal zwembad , een normale sportvereniging, als homo zijn normaal is. Ze wereken de segregatie zelf in de hand.
Ik denk zelf dat ze dat ook graag zouden willen. Als ze daar ook normaal behandeld worden en niet vuil aangekeken worden als ze net als "normale" mensen elkaar kunnen liefhebben.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:21:13 #162
71919 wonderer
pi_49481799
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:16 schreef desiredbard het volgende:
Waar ze vervolgens worden weggepest omdat ze homo zijn...

Triest figuur.
pi_49482245
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 15:51 schreef Lukashenko het volgende:
Dat God bestaat is voor mij een vaststaand feit inderdaad. Betreffende heterosexuelen en heterofielen dan. Onthouding van sex is altijd het hoogst haalbare ook voor heterosexuelen, dus een heterosexueel die zich onthoudt aan sex is een heterofiel en inderdaad daar heb ik hoge achting voor.
Waarom? Omdat het leven meer inhoudt dan je l*l achternalopen.
Ik meen dat ik wat dat aangaat consequent ben.
Voeg de daad bij het woord, zou ik zo zeggen. Over beter gezegd: doe die daad juist NIET. Ga het klooster in en zorg ervoor dat je je niet voortplant.
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 16:41:11 #164
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49482384
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:21 schreef wonderer het volgende:
Waar ze vervolgens worden weggepest omdat ze homo zijn...

Triest figuur.
Dus is het goed dat er homoclubs bestaan waar hetero's weggepest worden?
Carpe Libertatem
pi_49482415
quote:
Er zijn genoeg bars... geen hetero bars ...maar gewon kroegen
Of zijn de dames en heren op zoek naar een sexclub?
Bars, kroegen, cafés... whatever. Er is voor ieder wat wils, dus ook voor homo's. Je kunt ouderwetse bruine cafés vinden, je kunt kroegen vinden waar meiden halfnaakt op de bar dansen, verzin het maar. En er zijn ook parenclubs in overvloed. Ik snap je punt niet. Er mogen geen bars zijn waar homo's elkaar ontmoeten?
quote:
Allereerst die darkroom is gesloten vanwege het darkroom.... het was een kroeg geen sexclub (officieel)
En dat hetero's naar darkrooms gaan.... wel blijkt dat niet iedereen zo hetero is als ze graag doen voorkomen.....
He en Ho zijn twee extremen van het spectrum.
Je begint steeds grotere onzin op te schrijven. Hetero- en homoseksualiteit hebben juist heel veel met elkaar gemeen. Er is zelfs een tussenvorm: biseksualiteit. En de opmerking 'blijkt dat niet iedereen zo hetero is als ze doen voorkomen' zegt alleen maar weer heel veel over jouw vooringenomenheid. Past niet in je plaatje he? Hetero's die naar een darkroom gaan. Want je gaat daarna onmiddellijk benadrukken hoe extreem verschillend beiden groepen zijn. Maar je wilt ze dan wél weer samen in één kroeg hebben. Zo extreem zijn ze ook weer niet.

Hypocriet.
pi_49482438
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:41 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Dus is het goed dat er homoclubs bestaan waar hetero's weggepest worden?
Hetero's worden nergens weggepest. Homo's trouwens ook niet zo snel. Maar het is wel prettig dat er etablissementen zijn waar je in de meerderheid bent en even helemaal jezelf kunt zijn.
pi_49482610
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:15 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat vermoeden heb ik ook ja. En met de huidige overbevolking is dat niet echt meer nodig.

Maar sowieso, er staan goeie dingen in, bijvoorbeeld over Adam en Eva en het feit dat alleen tegennatuurlijke seks (dus seks tussen twee heteromannen) wordt afgekeurd. Een homo die met een vrouw naar bed gaat, is net zo goed tegenmnatuurlijk bezig, tegen zijn eigen natuur namelijk.
Ok maar dan kunnen we de discussie aangaan is Natuurlijk hier bedoeld als
1) In de natuur voorkomend
2) Dat wat de meerderheid van de bevolking is en als normaal (1) ervaart

Zoals eerder gesteld iedereen is wel een beetje bi....
Al heb je er alleen al aan gedacht is dat een bewijs van bi zijn.
99% van ALLE mensen slaat echter door in zijn belevingswereld en komt uit in Ho of He .... en een paar zijn bi.

Verder heeft het gay wereldje relatief een hoog percentage "ontrouw"
Waar men al geen respect heeft voor hetero's die "losbandig" zijn geld dat dus ook voor "homos"
pi_49482673
quote:
Een gemeente had een wederrechtelijk besluit genomen. Terwijl de Poolse overheid wettelijk gezien discriminatie afkeurt. Er werd een rechtzaak aangespannen en de homo's kregen gelijk. Dat heeft precedent geschapen voor de homo's.
Die gemeente is toevallig wel de hoofdstad en stond onder leiding van één van de Kaczynski-broers; terwijl de ander president is. Het is dus meer dan 'zomaar' een willekeurige gemeente. Wat Polen op papier ergens in een document heeft staan, is niet belangrijk. De praktijk is heel anders. Discriminatie wordt van overheidswege aangewakkerd in Polen, met ministers en een premier die uitspraken doen die zonder meer discriminerend zijn. Ga je maar in het onderwerp verdiepen en precies lezen welke uitspraken mensen als Kaczynski en Giertich hebben gedaan. En kom dan maar weer hier terug om te verdedigen dat dat geen loepzuivere discriminatie is.
quote:
Je kunt Polen niet blijven straffen voor hetzelfde feit en tegelijk roepen om gerechtigheid. Als een gemeente een beschikking niet afgeeft, na een rechtzaak wordt het toch toegewezen. Hoe vaak wil jij dat het Europese Hof de Nederlandse staat daarvoor straft?
Hoezo niet? Als Polen gewoon doorgaat met discrimineren, moeten ze nieuwe sancties ervaren. Wat mij betreft trappen we ze anders uit de EU, aangezien ze doorgaan met het schenden van EU-regelgeving.
quote:
De EP roept op discriminerende wetten niet goed te keuren. Die wetten bestaan echter niet. Homo's worden niet van beroepen uitgesloten. Er is geen overheidsbeleid dat homo's discrimineert. Bij discriminerend beleid kunnen homo's direct naar de rechter stappen en hun gelijk halen.
Je kop in het zand steken, noem ik dit. Concrete voorbereidingen voor discriminerende wetten worden getroffen en discriminatie in de vorm van uitspraken EN beperking van rechten is nu al aan de orde.
quote:
In Polen is er sprake van een politiek debat, waar de meningen uiteen lopen. Het Europese Parlement roept op om de discussie te bevorderen. Ze roepen niet op om discussie uit te sluiten of censureren zoals de homo's zouden willen zien. Er is geen plaats voor discussie volgens het homo-standpunt. Ze moeten het slikken zonder tegenspraak of argumentatie.
Dat laatste is geen homo-standpunt, maar EU-regelgeving. In Europese regels ligt vast dat discriminatie verboden is. Zo veel valt er dan niet te discussiëren. Mocht Polen er wezenlijk anders over denken. Prima, maar dan worden ze wat mij betreft onmiddellijk uit de EU gezet. - Was er maar discussie in Polen! Het is juist de overheid die daartoe geen gelegenheid biedt en juist intolerantie aanwakkert en protesten voor gelijke rechten verbiedt.
pi_49482812
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:42 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Je begint steeds grotere onzin op te schrijven. Hetero- en homoseksualiteit hebben juist heel veel met elkaar gemeen. Er is zelfs een tussenvorm: biseksualiteit. En de opmerking 'blijkt dat niet iedereen zo hetero is als ze doen voorkomen' zegt alleen maar weer heel veel over jouw vooringenomenheid. Past niet in je plaatje he? Hetero's die naar een darkroom gaan. Want je gaat daarna onmiddellijk benadrukken hoe extreem verschillend beiden groepen zijn. Maar je wilt ze dan wél weer samen in één kroeg hebben. Zo extreem zijn ze ook weer niet.

Hypocriet.
Begrijpend lezen kun je niet he?
Nogmaals het alleen op kerels vallen of het alleen op vrouwen zijn twee extremen,
het feit dat men niet zo hetero is als men doet voorkomen is juist een opmerking die op de "groepering" bi gericht is.
Vreemd genoeg iets dat in de amerikaanse Gristelijke cultuur beter geaccepteerd lijkt .... de experimentele fase althans...

De onzin om in een kroeg je zelf te willen zijn of bij een sportclub....
Als je een scrum voor andere dingen wilt gebruiken dan (rugby)bal bezit...ben je verkeerd bezig
Als je een pijpbeurt wilt (van hem of haar) tijdens een biertje...doe je dat thuis of in een sexclub...niet in een reguliere bar. Sport/kunst/cultuur evenementen zijn voor iedereen...niet voor een groep homos... de enige groepering die zich continu buiten de rest van de normale samenleving lijkt willen te stellen.
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 16:57:08 #170
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49482827
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:43 schreef SCH het volgende:
Hetero's worden nergens weggepest. Homo's trouwens ook niet zo snel. Maar het is wel prettig dat er etablissementen zijn waar je in de meerderheid bent en even helemaal jezelf kunt zijn.
Misschien ligt het aan mij, maar ik heb geen meerderheid van gelijkgestemden nodig om mijzelf te zijn. Ik ben mijzelf door mijzelf te zijn en niet door of voor anderen.

Hetero's worden evenveel weggepest als homo's weggepest worden, bijna niet inderdaad.

PS. straks gezellig tussen de homo's feesten bij Turbonegro.
Carpe Libertatem
  donderdag 17 mei 2007 @ 16:58:04 #171
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49482864
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:57 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan mij, maar ik heb geen meerderheid van gelijkgestemden nodig om mijzelf te zijn. Ik ben mijzelf door mijzelf te zijn en niet door of voor anderen.

Hetero's worden evenveel weggepest als homo's weggepest worden, bijna niet inderdaad.

Ook weer zo'n drogreden die homo's maar wat graag aanvoeren inderdaad
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_49482871
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:49 schreef desiredbard het volgende:
Zoals eerder gesteld iedereen is wel een beetje bi....
Al heb je er alleen al aan gedacht is dat een bewijs van bi zijn.
99% van ALLE mensen slaat echter door in zijn belevingswereld en komt uit in Ho of He .... en een paar zijn bi.

Verder heeft het gay wereldje relatief een hoog percentage "ontrouw"
Waar men al geen respect heeft voor hetero's die "losbandig" zijn geld dat dus ook voor "homos"
Tel je bij 'ontrouw' ook die getrouwde hetero-mannen mee die stiekum naar parkeerplaatsen gaan? En al die dames in de rosse buurt van Amsterdam, dacht je dat die er zaten als ze geen werk hadden? Losbandigheid en ontrouw komt overal voor, dus ook bij hetero's en homo's.

Het heeft trouwens geen moer met belevingswereld te maken en ook niet met doorslaan. Seksuele oriëntatie is aangeboren. Zo'n 90 procent van de mensen is hetero, pakweg 10 procent homo. Voor homo's is homo-zijn normaal, want dat is wat ze zijn. Wat jij verder normaal vindt, is niet zo bijster relevant. Het percentage mensen met lichtblond haar zal wereldwijd ook niet boven de 10 procent uitkomen, maar dat wil niet zeggen dat ze niet normaal zijn.
pi_49482876
quote:

[..]

PS. straks gezellig tussen de homo's mensen feesten bij Turbonegro.
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 17:02:51 #174
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49482991
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:58 schreef desiredbard het volgende:
PS. straks gezellig tussen de homo's mensen feesten bij Turbonegro.
Ik doe gewoon even mee met de COC doctrine waarbij homo's speciaal zijn en benoemd moeten worden, ipv. gelijk.
Carpe Libertatem
pi_49483096
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:56 schreef desiredbard het volgende:
Begrijpend lezen kun je niet he?
Ik kan uitstekend begrijpend lezen. Alleen die inconsistente onzin die jij neerkwakt, is met goed fatsoen niet te volgen.
quote:
Nogmaals het alleen op kerels vallen of het alleen op vrouwen zijn twee extremen,
Vind jij. Of het WAAR is, is een ander verhaal.
quote:
Vreemd genoeg iets dat in de amerikaanse Gristelijke cultuur beter geaccepteerd lijkt .... de experimentele fase althans...
*brrrr* Zullen we de Amerikaanse Christelijke cultuur met al zijn moraalridders er even buiten laten? Geef conservatieve Amerikanen de zin en homo-jongeren worden weggestopt in speciale kampen waar ze homoseksualiteit wordt 'afgeleerd'. Geestelijke mishandeling van de ergste vorm.
quote:
De onzin om in een kroeg je zelf te willen zijn of bij een sportclub....
Als je een scrum voor andere dingen wilt gebruiken dan (rugby)bal bezit...ben je verkeerd bezig
Als je een pijpbeurt wilt (van hem of haar) tijdens een biertje...doe je dat thuis of in een sexclub...niet in een reguliere bar. Sport/kunst/cultuur evenementen zijn voor iedereen...niet voor een groep homos... de enige groepering die zich continu buiten de rest van de normale samenleving lijkt willen te stellen.
Hoe weet jij zo goed wat er in homobars gebeurt? En waarom zit het je zo dwars dat deze mensen elkaar opzoeken in clubverband of wat dan ook? Je klinkt bijna... jaloers. Ik kan hier tig voorbeelden opnoemen van clubs voor groepen mensen, van plattelandsvrouwen, tot herensociëteit, tot business club, tot christelijke scholen, zangkoren of wat dan ook. Allemaal richten ze zich op bepaalde groepen mensen.
pi_49483149
quote:

[..]

Je kent het toch helemaal niet om homo te zijn. Hoe kun je er nou over oordelen?

Je moet eens in een gemiddelde boerendiscotheek komen op zaterdagavond en je vriendje een zoen geven
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:08:25 #177
179754 Lukashenko
De AIVD leest met u mee!
pi_49483154
Iedereen is gelijk alleen homo's zijn net iets meer gelijk, in de COC-visie.
pi_49483171
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:58 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Ook weer zo'n drogreden die homo's maar wat graag aanvoeren inderdaad
Vind je het eng, een homokroeg?
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:09:18 #179
179754 Lukashenko
De AIVD leest met u mee!
pi_49483183
Hé, de smilies werken ineens! Hoera!
pi_49483219
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:08 schreef Lukashenko het volgende:
Hoe kom je daar nou bij? Blijkbaar is het bedreigend voor jou en types als Appel en Aoristus en verzinnen jullie er een verhaal bij.

Ik snap trouwens niet zo goed dat je als christen zo weinig naastenliefde op kunt brengen.
pi_49483287
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:08 schreef Lukashenko het volgende:
Leuk al die aannames.
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:14:27 #182
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49483320
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Vind je het eng, een homokroeg?
Niet direct, elke kroeg heeft het recht om een thema te bedenken. Het wordt pas problematisch als dat thema gaat overheersen
pi_49483411
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik kan uitstekend begrijpend lezen. Alleen die inconsistente onzin die jij neerkwakt, is met goed fatsoen niet te volgen.
Vind jij. Of het WAAR is, is een ander verhaal.
leuk... dapper...het terzake doende stukje eruit te knippen...wie is hier nu hypocriet/
quote:
*brrrr* Zullen we de Amerikaanse Christelijke cultuur met al zijn moraalridders er even buiten laten? Geef conservatieve Amerikanen de zin en homo-jongeren worden weggestopt in speciale kampen waar ze homoseksualiteit wordt 'afgeleerd'. Geestelijke mishandeling van de ergste vorm.
Diezelfde elitaire groep die fijn "Soggy Bisquit" speelt, en hun vrouwtjes die voor wie natte vingerwerk geeen gokwerk was?
quote:
Hoe weet jij zo goed wat er in homobars gebeurt? En waarom zit het je zo dwars dat deze mensen elkaar opzoeken in clubverband of wat dan ook? Je klinkt bijna... jaloers. Ik kan hier tig voorbeelden opnoemen van clubs voor groepen mensen, van plattelandsvrouwen, tot herensociëteit, tot business club, tot christelijke scholen, zangkoren of wat dan ook. Allemaal richten ze zich op bepaalde groepen mensen.
Bullshit !!!!
Jij haalt overtuigingen met geaardeid door de war...
Plattelandsvouwen of zie jij daar onderscjheid tussen lesbisch en hetero
Herensocietijd.... ook geen he/ho obderscheid... afgezien dat die ook dames moeten toelaten vanwege sexuale discriminatie
Biz-clubs...alweer hetero-business clubs????

Waarom ben je in godnaam eenzijdige (afroep van/tot) discriminatie, vanuit de homo kant aan het verdedigen
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 17:20:33 #184
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49483477
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:08 schreef SCH het volgende:
Je kent het toch helemaal niet om homo te zijn. Hoe kun je er nou over oordelen?
Ik ben zelf niet homo, maar heb genoeg vrienden die homo, lesbo of een combi zijn. Buiten dat is een ervaringsdeskundige vaak de allerslechtste om daarover te oordelen. Enige vorm van objectiviteit bestaat dan nl. niet meer om een reeel oordeel te vellen.
quote:
Je moet eens in een gemiddelde boerendiscotheek komen op zaterdagavond en je vriendje een zoen geven
Wat kan jou het nou boeien wat die boeren ervan vinden dat jij je tong in de strot van je vriendje douwt?
Carpe Libertatem
pi_49483529
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:20 schreef Boze_Appel het volgende:

Wat kan jou het nou boeien wat die boeren ervan vinden dat jij je tong in de strot van je vriendje douwt?
Nou als ze je eruit schoppen of vaag aan kijken, dan lijkt het me dat de lol van je "avondje uit" al snel verepest is. Of niet soms?
pi_49483564
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:14 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Niet direct, elke kroeg heeft het recht om een thema te bedenken. Het wordt pas problematisch als dat thema gaat overheersen
Dat er in een homokroeg veel homo's komen bedoel je?

Ik vind het ook altijd heel naar als er in een biljarcafe vooral gebiljart wordt
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 17:23:55 #187
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49483590
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:22 schreef IHVK het volgende:
Nou als ze je eruit schoppen of vaag aan kijken, dan lijkt het me dat de lol van je "avondje uit" al snel verepest is. Of niet soms?
Eens, maar gelukkig is er meer in het uitgaansleven dan boerendisco's.
Carpe Libertatem
pi_49483614
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Mijn leven is me lief.
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:24:56 #189
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49483630
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik vind het ook altijd heel naar als er in een biljarcafe vooral gebiljart wordt
En daarom is het ook vervelend als je overal biljartcafe's tegenkomt.
pi_49483669
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:18 schreef desiredbard het volgende:
Jij haalt overtuigingen met geaardeid door de war...
Plattelandsvouwen of zie jij daar onderscjheid tussen lesbisch en hetero
Herensocietijd.... ook geen he/ho obderscheid... afgezien dat die ook dames moeten toelaten vanwege sexuale discriminatie - Biz-clubs...alweer hetero-business clubs????
Waarom ben je in godnaam eenzijdige (afroep van/tot) discriminatie, vanuit de homo kant aan het verdedigen
Jij legt mij woorden in de mond die ik niet zeg. Ik heb alleen aangegeven dat ik het begrijpelijk vind dat homo's plekken willen waar ze elkaar kunnen ontmoeten. Mensen ontmoeten elkaar nu eenmaal heel vaak in het uitgaansleven en niet alle heteroseksuele mannen zijn even tolerant als het aankomt op aandacht van hetzelfde geslacht. Het is voor homo's daarom een stuk overzichtelijker om naar een bar te gaan waar gelijkgestemden zijn. Heeft geen ene moer met discriminatie te maken.

Je kunt als hetero best een homobar binnenstappen. Je wordt echt niet bij de deur geweerd ofzo. Dat fabeltje probeer jij hier de wereld in te helpen. Degene die hier discriminatie verdedigt ben jij, niet ik. Je hebt je namelijk achter het Poolse standpunt geschaard.
pi_49483672
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:24 schreef Aoristus het volgende:

[..]

En daarom is het ook vervelend als je overal biljartcafe's tegenkomt.
Inderdaad man, het sterft van de homokroegen - bedoel je dat?
In Utrecht zijn er wel 2
pi_49483678
quote:

[..]

Weer zo'n domme opmerking... is het hetero-of homo biljart.... het een bal die een gat ingespeeld wordt
Als je gaat lopen kleffen beffen pijpen rukken in een kroeg (he/ho/bi) wordt je eruitgetrapt...dart doe je maar thuis of in een sexclub
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 17:27:16 #193
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49483699
quote:

Het wordt pas raar als iemand bij een biljartcafe gaat eisen dat er een pooltafel komt omdat poolers gediscrimeerd worden bij de biljartclub.
Carpe Libertatem
pi_49483730
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:26 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Weer zo'n domme opmerking... is het hetero-of homo biljart.... het een bal die een gat ingespeeld wordt
Als je gaat lopen kleffen beffen pijpen rukken in een kroeg (he/ho/bi) wordt je eruitgetrapt...dart doe je maar thuis of in een sexclub
wat ?
pi_49483733
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Het wordt pas raar als iemand bij een biljartcafe gaat eisen dat er een pooltafel komt omdat poolers gediscrimeerd worden bij de biljartclub.
Gebeurt dat dan?
pi_49483758
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:18 schreef desiredbard het volgende:
Hé, bekrompen oude gek, een homobar is geen discriminerende bar, als je naar binnen mag, en het is, zoals gezegd, niet de enige kroeg, club of vereniging die zich op een bepaalde doelgroep richt, men denke aan de KRO, het Joodse onderwijs, of de Paralympische Spelen. Dat jij vanwege je latente homoseksualiteit, die je kennelijk zo onderdrukt, zo gefrustreerd en obsessief reageert op en met seksuele voorkeuren, toont slechts aan dat je geen enkel valide argumenten hebt tegen homo's of homobarren.
pi_49483774
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:27 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Een pooier is per defintie illegaal bezig en doet mensne pijn en maakt levens kapot, erg kromme vergelijking.
  donderdag 17 mei 2007 @ 17:30:00 #198
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_49483783
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Inderdaad man, het sterft van de homokroegen - bedoel je dat?
In Utrecht zijn er wel 2
1 was zeker weer niet genoeg?
  † In Memoriam † donderdag 17 mei 2007 @ 17:30:14 #199
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_49483793
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:24 schreef SCH het volgende:
Mijn leven is me lief.
Jij denkt dat je doodgemaakt wordt in Nederland omdat je homo bent?

<queue wat losstaande voorbeelden de afgelopen decennia>
Carpe Libertatem
pi_49483803
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 17:29 schreef Monidique het volgende:
Dat jij vanwege je latente homoseksualiteit, die je kennelijk zo onderdrukt, zo gefrustreerd en obsessief reageert op en met seksuele voorkeuren, toont slechts aan dat je geen enkel valide argumenten hebt tegen homo's of homobarren.
Gatver, nee toch. We moeten de soort wel een beetje zuiver houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')