Graag gedaan, geen probleem om een handje te helpen als je druk bentquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:15 schreef sigme het volgende:
Gesloten. Ik slaap niet, ik werk, en dat gaat toch wat ten koste van de oplettendheid. Tamelijk behoorlijk nogal, eigenlijk - en dat wou ik zo houden. Ik leun op POLFB, bedankt voor het melden!
Slijmerd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:22 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Graag gedaan, geen probleem om een handje te helpen als je druk bent
Yeah right en dat ontslaat Sigme van haar taak om de pol topics in de gaten te houden zekerquote:
Precies, alsof een straatagent zijn pet en wapen even aan de buurtvadert geeft.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:48 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Yeah right en dat ontslaat Sigme van haar taak om de pol topics in de gaten te houden zeker
Vind je dat genoeg?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:15 schreef sigme het volgende:
Ik leun op POLFB, bedankt voor het melden!
In uren die ik op mijn werk zit, ja. Meer dan genoeg, om niet te zeggen: meer dan verlangd kan worden.quote:
Er mag toch verlangd worden dat de topics de hele dag door in de gaten worden gehouden, en niet alleen de FB?quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:38 schreef sigme het volgende:
[..]
In uren die ik op mijn werk zit, ja. Meer dan genoeg, om niet te zeggen: meer dan verlangd kan worden.
Wat jij verlangt of mag verlangen spreek ik me niet over uit; er kan niet van mij verlangd worden dat ik mijn leven wijd aan fok.quote:Op woensdag 23 mei 2007 08:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Er mag toch verlangd worden dat de topics de hele dag door in de gaten worden gehouden, en niet alleen de FB?
Ik zeg niet wat ik verlang - het gaat ook niet om jouw leven. Misschien lukt het je voor 1 x een normale toon te hanteren?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat jij verlangt of mag verlangen spreek ik me niet over uit; er kan niet van mij verlangd worden dat ik mijn leven wijd aan fok.
Jezus sigme, dan niet joh.quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:10 schreef sigme het volgende:
Een bedankje van mij aan iemand die iets meldt in POLFB, waarbij ik erbij zeg dat ik tijdens kantooruren niet uitgebreid rondsurf.
Beroepszeikerd?quote:Op woensdag 23 mei 2007 09:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Jezus sigme, dan niet joh.
Ik vraag me gewoon af of je het genoeg vindt. Het lijkt mij wenselijk en goed voor POL dat er ook overdag gemoderate wordt. Maar blijkbaar ben je niet in staat daar een gewoon antwoord op te geven
Dat was ook mijn vraag. Hebben jullie dat een beetje verdeeld?quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Zonder een hele discussie aan te gaan, er zijn toch meer moderators? Ik ben er nu bijvoorbeeld.
Waar haal je dat nu weer vandaanquote:Op woensdag 23 mei 2007 08:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Er mag toch verlangd worden dat de topics de hele dag door in de gaten worden gehouden, en niet alleen de FB?
Wil ze geen antwoord op geven. We mogen zelfs nog niet weten hoe er gemodereerd wordt en of men bereid is om 'iets' van het afgleidende niveau van pol te maken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat was ook mijn vraag. Hebben jullie dat een beetje verdeeld?
Er zit een verschil tussen 24/7 en de belangrijke uren. Vooral de ochtend is relatief vrij druk.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:20 schreef Chewie het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu weer vandaan![]()
Welk subforum wordt 24/7 gemonitord dan en is dat ooit zo geweest in POL?
Hoe er gemodereerd wordt lijkt me wel duidelijk maar jij vind dat blijkbaar geen goede methode vandaar dat jouw mod periode ook zo succesvol wasquote:Op woensdag 23 mei 2007 11:58 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wil ze geen antwoord op geven. We mogen zelfs nog niet weten hoe er gemodereerd wordt en of men bereid is om 'iets' van het afgleidende niveau van pol te maken.
Dan is er bijna altijd iemand aanwezig, alleen dan is het nog niet mogelijk alles te zien.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen 24/7 en de belangrijke uren. Vooral de ochtend is relatief vrij druk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |