Donequote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:36 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Misschien handig om in de laatste post van het vorige topic een link naar dit topic te zetten?
'het ziet groen voor mijn ogen'quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:56 schreef JumperJack het volgende:
whahaha, de djospammer!!![]()
en sk8er boi, djeez, das lang geleden, misschien ga ik die nog een keer remaken, het was volgens mij wel mijn populairste track op de server...![]()
dat is echt een track die er even tussen kwam, was hem eigenlijk een beetje vergeten...![]()
Hoe kom je ineens op die track dan? Ik lees er niets over in een eerder topic, of bedoel je het groene topicquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:56 schreef JumperJack het volgende:
en sk8er boi, djeez, das lang geleden, misschien ga ik die nog een keer remaken, het was volgens mij wel mijn populairste track op de server...![]()
dat is echt een track die er even tussen kwam, was hem eigenlijk een beetje vergeten...![]()
Ik denk dat hij het heeft over het topic dat in de derde post staatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:04 schreef e-wok het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens op die track dan? Ik lees er niets over in een eerder topic, of bedoel je het groene topic
Ik ga speedyMailman2 ombouwen voor TMU denk ik...Eerst wil ik in een andere envi iets bouwen
lol ja - in het groene topic!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:04 schreef e-wok het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens op die track dan? Ik lees er niets over in een eerder topic, of bedoel je het groene topic
Ik ga speedyMailman2 ombouwen voor TMU denk ik...Eerst wil ik in een andere envi iets bouwen
Die heb ik er net ingezetquote:
I know, maar het klonk zo droogquote:Op vrijdag 18 mei 2007 17:51 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Je lacht erom maar denk echt iedere keer omg
Je staat er in FFquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:33 schreef e-wok het volgende:
en niet te vergeten onze enige echte Fir3Fly
quote:
Dat komt denk ik door het gevoel wat je erbij hebt. SM1 hebben we suuuupervaak online gespeeld. SM2 zit veel gevarieerder in elkaarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:13 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en eerlijk gezegd vond ik speedy mailman 1 spectaculairder dan nummer 2...![]()
quote:
( http://www.gamelux.nl/news/4130/2/#goto )quote:-tK- wrote:
binnenkort nog een bekende multigaming clan die een tmn squad gaat announcen
Hangt van de bui af, maar meestal is het "Flipsen", in trackmania Nations speelde ik meestal onder "Flipsen" of "Philippe", of heb je de nick nodig waarmee ik me bij TMU heb geregistreerd met mijn key?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:33 schreef e-wok het volgende:
Welkom bij de TMU club, wat is je nick?
http://www.h2k-gaming.com/index/nieuws/949quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:44 schreef e-wok het volgende:
[..]
( http://www.gamelux.nl/news/4130/2/#goto )
Verteeeel
Uh.. Is dat niet logisch, aangezien TMN gratis is, en TMU niet..?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 03:54 schreef Terecht het volgende:
Gisteren maar eens lid geworden van =NF=, aangezien dat mijn favoriete server is in TMU. Wat me nog steeds tegenvalt is het geringe aantal mensen online bij TMU, zelfs nu nog zijn er bij TMN zijn gemiddeld 2 á 3 keer zoveel mensen online als bij TMU.
Paupers.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:20 schreef Fir3fly het volgende:
En bovendie vinden veel mensen TMU het geld niet waard.
Maar op die server staan allemaal mini-tracks op dat is wel jammerquote:Op zondag 17 juni 2007 19:35 schreef e-wok het volgende:
He Kree, welkom terug
De fok clan bestaat eigenlijk niet meer...het actieve deel (waaronder veel leden uit de goede ouwe tijd) hebben zich verenigd in een nieuwe clan, namelijk F07. We hebben ook een server op tmn, net als op tmu... http://tm.servegame.org/forum
Jep, ik ben ook meer fan van het langere werk. Ahoewel er wel goede banen op de F07 server staanquote:Op zondag 17 juni 2007 22:00 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar op die server staan allemaal mini-tracks op dat is wel jammer
6 totaal andere omgevingen, dus meer variatie.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:11 schreef Roellie80 het volgende:
spelen nog mensen Nations, of zijn de meeste over op United?
Speel al maanden met plezier Nations, en heb ook een leuke rating, waarom zou ik overstappen naar United?
wat is het verschil in de ranking dan?quote:Op maandag 18 juni 2007 14:21 schreef Terecht het volgende:
[..]
6 totaal andere omgevingen, dus meer variatie.
Je hebt meer bouwblokken tot je beschikkingom banen te maken.
Eerlijker rankingsysteem (alhoewel dit een twistpuntje is)
Je algemene ranking wordt bepaald door je rankings per omgeving. Het maximaal aantal punten dat je kunt halen is 20.000, dus boosten is uitgesloten.quote:Op maandag 18 juni 2007 14:53 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
wat is het verschil in de ranking dan?
Ik heb TMN al een jaar niet meer gespeeld, maar ik weet precies welke track je bedoelt. Welke megaul die bij Nadeo heeft ontworpen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:00 schreef Tackleberry het volgende:
Wat is I-6 toch een irritante track. Heb het filmpje van het record op TMX bekeken, maar wat ik ook probeer, ik kom niet goed uit. De keren dat ik goed op de wallride terecht kom, heb ik te weinig snelheid om de bovenste exit te gebruiken... Dan ga ik er óf onderdoor óf ik knal er tegenaan. Één keer knalde ik er tegenaan om vervolgens mijn weg te kunnen vervolgen, waardoor ik een 15.61 heb neergezet. Met een run zonder te botsen haal je de 14.xx gemakkelijk, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Erg frustrerend!
Waarom zou je uberhaupt die baan rijdenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:00 schreef Tackleberry het volgende:
Wat is I-6 toch een irritante track. Heb het filmpje van het record op TMX bekeken, maar wat ik ook probeer, ik kom niet goed uit. De keren dat ik goed op de wallride terecht kom, heb ik te weinig snelheid om de bovenste exit te gebruiken... Dan ga ik er óf onderdoor óf ik knal er tegenaan. Één keer knalde ik er tegenaan om vervolgens mijn weg te kunnen vervolgen, waardoor ik een 15.61 heb neergezet. Met een run zonder te botsen haal je de 14.xx gemakkelijk, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Erg frustrerend!
Omdat het de enige Nadeo track is waar ik nog geen GOLD heb gehaald...quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:55 schreef Terecht het volgende:
Waarom zou je uberhaupt die baan rijden. I-6 is echt een marteling
.
Probeer dan bij de banen waar je al gold hebt het Nadeo record te verbrekenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:54 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Omdat het de enige Nadeo track is waar ik nog geen GOLD heb gehaald...
Nu staat er zo'n stomme zilveren medaille in het Solo scherm...
Mja, ik moet en zal goud krijgen op I-6!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:07 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Probeer dan bij de banen waar je al gold hebt het Nadeo record te verbrekenDan heb je tenminste een andere uitdaging
Tofquote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:49 schreef -tK- het volgende:
Woensdag vertrek ik naar het ESWC in Parijs
Helaas is het prijzengeld drastisch verlaagt voor tmn![]()
Vorig jaar kreeg de top8 minimaal $1000, nu krijgt alleen de top3 geld![]()
Denk niet dat ik de top3 haal![]()
Jazeker, dat zijn ook de grootste kanshebbers, samen met Gallo, Carl en didoquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:41 schreef Terecht het volgende:
[..]
Tof![]()
Wel een beetje jammer dat ze de prijzen hebben verminderd, nu moet je nog beter je best doen
Ik heb laatst Xeno. lign en selrahc bezig gezien, maar die gasten zijn echt TÉ goed. Die doen toch ook mee in Parijs?
Zoiets doe je toch voor de eer? Voor je natie?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:04 schreef -tK- het volgende:
En eigenlijk oefen ik nu een stuk minder nu ik weet dat alleen de top3 geld krijgt
Xeno doet het wel voor onze natiequote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:23 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Zoiets doe je toch voor de eer? Voor je natie?![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:14 schreef Tackleberry het volgende:
Ik wil best wel even een baantje testen, dus gooi maar ergens online.
http://nations.tm-exchange.com/quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:50 schreef Googolplexian het volgende:
(kan 'm denk ik wel uploaden).
quote:
Thanksquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:53 schreef Tackleberry het volgende:
Googolplexian: Op zich een leuke track, hoewel het voor mij niet een track is die ik zal blijven spelen.De start is best leuk, hoewel de sprong in de kurkentrekker niet altijd even lekker 'landt'. Het gedeelte met de palen en turbo boosts kan erg irritant worden. De sprong na de twee loopings is best leuk. Bij de wallride zie ik liever een lagere uitgang, nu moet je best heftig insturen om je weg te vervolgen. De linkerbocht na de looping is in combinatie met die sprong te veel een "afremmer"... Die sprong kan er w.m.b. wel uit.
Dat is in het kort mijn 'review'
MT?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:54 schreef Xanteh het volgende:
Ben het wel redelijk met Tackleberry eens, behalve de sprong na de twee loopings vind ik niet zo geweldig. Wallride zie ik ook liever lager. Palen zijn niet erg, maar wat minder mag wel. En ik hoop dat je nog MT erin zet?
Zal ik effe uit moeten zoeken ^^ Is de eerste track die ik gebouwd heb waar anderen ook echt op hebben gereden (verder wel een shitload aan experiementen in een map staan ... en veel halve projectenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:54 schreef Xanteh het volgende:
Media Tracker. Auto cameraswitch in loopings.. als je het zelf moet doen tijdens het rijden gaat het vaak fout (bij mij dan..)
^^ Die MT begrijp ik iig nog geen hol van.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:08 schreef Xanteh het volgende:
Dat van die halve projecten komt me bekend voor![]()
Als je hulp nodig hebt met MT, dan mag je me altijd lastig vallen![]()
De track is nou wel wat beter, alleen nu is het begin een beetje.. vreemd. Wallride is nou goed. Laatste stuk is nou beter, maar moeten die palen nou?![]()
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:25 schreef Terecht het volgende:
Ik heb hem ook maar eens getest googol, ik vind het wel een leuke baan
Misschien had je die lussen wat groter kunnen maken, die zijn nu vrij frustrerend.
heb er zelf nadeo, net zoals op alle andere nadeo tracks, maar heb zelf echt lang op I6 gezeten, ben er volgensmij ook maar 2x bovenop geweest, 1e x knalde ik tegen de muur en was ik al slomer als onderlangsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:31 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Mja, ik moet en zal goud krijgen op I-6!
wel password?quote:Op zondag 1 juli 2007 01:05 schreef e-wok het volgende:
Het is een poosje geleden, maar ik heb mijn kunsten ook even weer op TMN vertoond (tegenwoording TMU, dus vandaar....)
![]()
Nieuwe baan!
![]()
![]()
[[url=http://xs317.xs.to/xs317/07260/ReadySetDjoPic.jpg]afbeelding][/url]
click the image
Kan ik het nog?
Nouquote:Op zondag 1 juli 2007 01:21 schreef e-wok het volgende:
Ik ga nu trouwens naar de kroeg, dus mocht iemand nog wat te melden hebben dan lees ik het morgen wel..
TMN F07 avond
Morgen organiseerd F07 een gezellige avond. Er komt een roundsserver waar vele F07 mensen aanwezig zullen zijn. Komt allen
precies wat ik ook dacht..quote:Op zondag 8 juli 2007 15:00 schreef RipCore het volgende:
Zouden daar ergens replays van zijn, de banen en hoe de pro's hebben gereden? Dat zou me wel tof lijken om dat es te zien..
Het was echt geweldig!quote:Op zondag 8 juli 2007 14:56 schreef e-wok het volgende:
http://www.eswc.com/live/?c=competition&s=profile&id_competition=4
De results van het ESWC. XenoGear uit Nederland heeft gewonnen, tK dus niet. Was het leuk tk?
quote:http://www.paflive.com/fi(...)SWC-LoserBracket.wmv
440 MB Loser Bracket finale met: Xenogear, Gallo, Carl en Dido
http://www.paflive.com/files/movies/eswc2007/TMN-ESWC-Finale.wmv
366 MB Freek's finale :p (Xenogear, Carl, Lign en Selrahc)
En die gek die met de toeter op hol slaat is de vriendin van selrahc![]()
en oja voor de mensen met TMN, hier de replays:
http://donzeze31.free.fr/ReplaysESWC2007.rar
Zo dan, de video's bekeken en de replays geracet, het viel me op dat er nog vrij veel fouten werden gemaakt. Niettemin was Xeno onmenselijk goed bezig, wel typisch om te zien dat het overwegend Franse publiek alleen juichte als een fransman op kop lagquote:Op donderdag 12 juli 2007 19:24 schreef -tK- het volgende:
[..]
Het was echt geweldig!![]()
De finale's op de main stage
- TMN![]()
- CS female![]()
- CS NoA vs. PGS![]()
Xeno's party zaterdag om zn prijs te vieren![]()
![]()
ESWC Afterparty zondag![]()
![]()
[..]
Zeker had er wel meer ingezeten, maarja ik had erg weinig getraind omdat het midden in mn tentamenweek zat, en daarbij, top3 haal ik toch niet dus op geld had ik toch geen kans :pquote:Op zaterdag 14 juli 2007 02:23 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zo dan, de video's bekeken en de replays geracet, het viel me op dat er nog vrij veel fouten werden gemaakt. Niettemin was Xeno onmenselijk goed bezig, wel typisch om te zien dat het overwegend Franse publiek alleen juichte als een fransman op kop lag. Wat loopt xeno na elke ronde trouwens heftig te bewegen
Zal wel erg nerveus zijn geweest.
Ik zag dat je hier: LOSER BRACKET / ROUND 3 - 06/07 13.00pm CET het loodje moest leggen, had er meer ingezeten?
Poging 3.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 23:16 schreef RipCore het volgende:
Ok poging 2.
Is er een FoK! Group in TMU?
En een FoK! server in TMU?
Ja, en het is geen FoK!quote:
Ben het nu aan het kijken op die Paflive sitequote:Op donderdag 12 juli 2007 19:24 schreef -tK- het volgende:
[..]
Het was echt geweldig!![]()
De finale's op de main stage
- TMN![]()
- CS female![]()
- CS NoA vs. PGS![]()
Xeno's party zaterdag om zn prijs te vieren![]()
![]()
ESWC Afterparty zondag![]()
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |