Ik raad je vooral het eerste aanquote:Op donderdag 17 mei 2007 21:15 schreef ZUID-OOST het volgende:
oke, ik dacht omdat ze bij nadeo tracks stonden dat ze gewoon in het spel zaten maar vrijgespeeld moesten worden
wel jammer dat er nu niks meer is nadat je nadeo overal verslagen hebt, mja.. kan nog altijd tracks gaan downloaden en proberen snel te zijn, of zelf banen maken ofzo
Patserquote:
Idem. Ranks zijn op dit moment alleen maar belangrijk als je in bepaalde servers wilt komen die een rank limit hebben.quote:Op donderdag 17 mei 2007 22:23 schreef e-wok het volgende:
die 'bonusbanen' kwamen van de duitse tmv versie. Je kon em daar kopen, dan kreeg je een serienummer erbij en deze bonusbanen dus.
Rank 15.000 oid, care == 0
Beste rank: 45stequote:
dan zou ik liever een Xenogear, Jazz, tK, curiosity, zooz noemenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:19 schreef Syd het volgende:
ja je boost alleen, race maar keer tegen «RR»Silver aka eracer, of «RR»Seafox of «RR»Sky En «RR»N44bje etc![]()
Dan moet ik je toch teleurstellen, die ranks waren namelijk al een hele tijd geleden, ik heb namelijk de vorige zomer veel zitten racen.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:19 schreef Syd het volgende:
ja je boost alleen, race maar keer tegen «RR»Silver aka eracer, of «RR»Seafox of «RR»Sky En «RR»N44bje etc![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:00 schreef Tha_T het volgende:
Maar de vraag is; kun je dat ook zonder onbeschoft te worden want als ik je af en to op de DE-server zie
Ohh op die fiets, iniedergeval iedereen die je nu met een zeer hoge rank ziet zijn meestal Boostnoobs, en dat vind ik jammer. De teamranken worden er ook mee verneukt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:12 schreef leroytje het volgende:
[..]
Dan moet ik je toch teleurstellen, die ranks waren namelijk al een hele tijd geleden, ik heb namelijk de vorige zomer veel zitten racen.
En dat was gewoon het omhoog racen van mezelf, dus het racen! voor je punten, gewoon steeds weer mensen die boven je staan verslaan, ik heb dus tegen de complete top 300 gereden, dus ik denk dat ik die lui die nu bovenaanstaan wel aankan hoor, sterker nog: Dat weet ik eigenlijk wel cker
![]()
ja klopt, we zijn bezig met nieuwe sitequote:Op vrijdag 18 mei 2007 13:55 schreef e-wok het volgende:
beetje jammer van de reclame, neem een tk domein zou ik zo zeggen....
Meestal doordeweeks s'avonds rond 1900 is onze server open...goeie server met eigen gemaakte en swensen tracks....dus kom keertje langs:Pquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:02 schreef Bouncer_Bone het volgende:
Ik heb weleens van «RR» gehoord
Offtopic: ik vraag mij af of er een nieuw topic moet worden gemaakt als deze vol is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |