Okquote:
Het zal ook door achter ingegeven zijn. Maar op zich vind ik het goed dat Lieke niet accepteert dat Palma zich zo bazig opstelt en haar werk niet doet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:54 schreef noekje het volgende:
Begint wel te vervelen, dit gelul.
Vannacht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:01 schreef maril het volgende:
Kan Huub er niet een keer voor zorgen dat Liekewel een keer aan haar trekken komt, ze heeft elke ochtend zo,n ochtendhumeur.
En het lijkt te werken. Ik heb haar de laatste dagen dingen zie doen (afval opruimen, dweilen) die ik haar nooit eerder heb zien doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal ook door achter ingegeven zijn. Maar op zich vind ik het goed dat Lieke niet accepteert dat Palma zich zo bazig opstelt en haar werk niet doet.
Hoe zou jij het vinden als je elke ochtend tegen dat horrortheater van een huishouding aan moest kijken.?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:01 schreef maril het volgende:
Kan Huub er niet een keer voor zorgen dat Lieke wel een keer aan haar trekken komt, ze heeft elke ochtend zo,n ochtendhumeur.
Ze is er niet van klaargekomen, dat komt ze nl nooit. Huub denkt in bed alleen aan zichzelf nog erger dan een konijn.quote:
Oh, dan heb ik het mis.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef maril het volgende:
[..]
Ze is er niet van klaargekomen, dat komt ze nl nooit. Huub denkt in bed alleen aan zichzelf nog erger dan een konijn.
Als ze daar beneden net zo gespierd is als de rest van haar body , dan is een b*fpartijtje net zo intensief als armpjedrukken met Hulk-Hoganquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:01 schreef maril het volgende:
Kan Huub er niet een keer voor zorgen dat Lieke wel een keer aan haar trekken komt, ze heeft elke ochtend zo,n ochtendhumeur.
Zouden die ook gaan zingen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:07 schreef Varen het volgende:
zussen van Natasia komen om 8 uur vanavond.
O dus je was erbij.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef maril het volgende:
[..]
Ze is er niet van klaargekomen, dat komt ze nl nooit. Huub denkt in bed alleen aan zichzelf nog erger dan een konijn.
Het is toch wel bizar dat je je zussen die je practisch nooit meer ziet uitnodigt en ze dan een half uur tegen een medebewoner gaat laten schreeuwen om duidelijk te maken dat je kindjes het goed maken...quote:
Soort van vaginaal tongzoenen dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:08 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Als ze daar beneden net zo gespierd is als de rest van haar body , dan is een b*fpartijtje net zo intensief als armpjedrukken met Hulk-Hogan![]()
Natasia is er helemaal opgewonden vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:12 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is toch wel bizar dat je je zussen die je practisch nooit meer ziet uitnodigt en ze dan een half uur tegen een medebewoner gaat laten schreeuwen om duidelijk te maken dat je kindjes het goed maken...
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
ik vind eric altijd wel leuk, maar als natrasha eerlijk gezegd behoorlijk triest.
eric ziet er al eric altijd uit alsof hij wel gevoel voor stijl heeft, maar als natrash valt hij zwaar tegen. Het is niet eens ordinair, maar gewoon als een man die zich voor de gein samen met zijn vrienden voor een vrijgezellenfeest heeft verkleed. Het is eigenlijk gewoon zielig, en je merkt aan iedereen dat hij op deze manier een trapje lager komt te staan in de achting van eenieder. Doe het dan gewoon goed en stylish, ook travestieten kunnen er namelijk gewoon te gek uit zien.
daar vrees ik ook voorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit gaat hem nog meer punten kosten in de popoll
Ze heeft wel gelijk, Het heeft haar geslagen en ik vind ook dat ze excuses moet aanbieden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:36 schreef Anderkeertje het volgende:
Lieke wordt ook vervelend onderhand met dit verhaaltje![]()
lijkt me ook verstandig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:36 schreef Meganog het volgende:
Waarom esit Lieke niet gewoon dat ze samen met HET de beelden gaan zien in plaats van dit soort saaie ruzie's te beginnen...
Nee, maar nu weet iedereen het dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian hebben dus sex gehad vannacht, Amanda vraagt aan Brian denk je dat het gezien is.
gezien of gehoord misschien niet..........maar echt wel geroken denk ik zoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian hebben dus sex gehad vannacht, Amanda vraagt aan Brian denk je dat het gezien is.
Praten met dode mensen...whahahah.....denk dat ze daar nog gekker van worde..begint echt zielig te worden de goudeklotekooiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Komt er een paragnost in dat huis? Begrijp ik dat nou goed?
Ze gaan met dode mensen praten. Ze moesten een foto inleveren.
Jaap: kunnen ze even googlen. Genverbrander.
Dreigen kunnen ze als de beste!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
H: Het enige wat jij en Brian doen is dreigen.
N: Jij moet er ooit uitkomen en dan ga je het zo zwaar krijgen
H: Waarom dreig je zo
N: Me zus komt vanavond, dan krijg je het wel.
beetje geladen.......... is het lontje kort............zo ja komt dat door het kijken van DGK?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:49 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie de hel is de hoer die vanavond komt??? hoer lees je hier mee...??? zo jah HOER
Goedemorgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen.
Het lag in de lijn der verwachting, maar toch: Amanda.
Goedemorgen.
je hebt wel een punt vind ik.........vooral haar dochter is zich al heel bewust van hoe zij de dingen moet plaatsen die zij hap snap zal horen van haar omgeving.........te triest voor woordenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:51 schreef PumaStreamer het volgende:
Ow de zus van natasia...hey zus lees je mee...je familie bestaat omdat alle vrouwen in je familie hoeren zijn....vandaar de kindjes...echt...als ik rijk was had ik de kinderen van natas gekidnapt..en een goeie toekomst geboden...echt wat zullen die kinderen op school gepest worden met zo'n varken van een moeder.
ze hebben een uur pauzequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:53 schreef PumaStreamer het volgende:
en die herma er gewoon tussen zitten....HOER ga is werken joh teringbitch...lelijk kut mokkel.
Klopt, daar kan ik me zo aan irriteren. Ze moet gewoon gaan schoonmaken en iedereen objectief behandelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:53 schreef Clank het volgende:
Palma doet ook mee aan de discussie en kiest de kant van Natasia.
Precies Palma...je bent een slaaf van De Mol...ga schoonmaken....doe je ding..dom wijf...gvdomme nog an toe...wat een irritant die palma..met der mannenstem....echt Palma is net Vrouw Holle...alleen moet ze terug in der put...echt...dat personeel in de villa....incl Mitch de Baywatchsukke...de enige met hersens daar volgens mij zijn huub en Jaap.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:54 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Klopt, daar kan ik me zo aan irriteren. Ze moet gewoon gaan schoonmaken en iedereen objectief behandelen.
Neem is een pammetjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Precies Palma...je bent een slaaf van De Mol...ga schoonmaken....doe je ding..dom wijf...gvdomme nog an toe...wat een irritant die palma..met der mannenstem....echt Palma is net Vrouw Holle...alleen moet ze terug in der put...echt...dat personeel in de villa....incl Mitch de Baywatchsukke...de enige met hersens daar volgens mij zijn huub en Jaap.
Wie ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Precies Palma...je bent een slaaf van De Mol...ga schoonmaken....doe je ding..dom wijf...gvdomme nog an toe...wat een irritant die palma..met der mannenstem....echt Palma is net Vrouw Holle...alleen moet ze terug in der put...echt...dat personeel in de villa....incl Mitch de Baywatchsukke...de enige met hersens daar volgens mij zijn huub en Jaap.
ik denk wel degelijk dat huub echt moet oppassen, zowel natas als brian hebben wel bekenden die iets kunnen regelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:52 schreef petraa het volgende:
H: Er zijn 2 mensen die het grootste probleem hebben als ze uit de kooi komen en dat zijn jij en Brian.
N: IK heb niks met de mensen buiten de kooi lopen
H: Het is zielig.
Wie ?????? sttt die naam noemen we hier niet meer, de redaktie heeft aangegeven dat als wij ons irriteren aan haar ze er nog lang inblijftquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:59 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Palma die dikke lelijke huisslaaf die als Ma flodder de boel probeert te regeren..
Zou wel een beetje zielig zijn, je doet mee aan een spel en omdat je het dan van een persoon niet kan winnen, stuur je je smerige vriendjes van buiten op hem af.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk wel degelijk dat huub echt moet oppassen, zowel natas als brian hebben wel bekenden die iets kunnen regelen
Zijn soort? Moet ik me dan ook zorgen gaan maken omdat Amanda mijn soort naar beneden haalt?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:58 schreef PumaStreamer het volgende:
En waarom ,...als Erik zo'n drama maakt over het woord flikker...loopt hij er de hele tijd als een fucking (lelijk) wijf bij....Mijn beste vriend is Homo...en walgd ook van hem inmiddels.....Nu zet hij zijn soort voor lul...echt...Eric min punt..
Zou ik me helemaal niet druk om maken.. Hebben die mensen vast wel over nagedachtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk wel degelijk dat huub echt moet oppassen, zowel natas als brian hebben wel bekenden die iets kunnen regelen
Ik denk dat Eric daarom als Natresja is gekomen, omdat die geen backup heeft beloofd aan Huub en Eric wel. Dus met beetje pech ennieuwe miljonair met imuniteit ligt Huub er over 2 weken uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:01 schreef rooie3 het volgende:
Snap helemaal niks meer van dat zooitje in die kooi.
Eric zit Huub steeds af te vallen.
Word echt tijd dat Japio en Huub eens gaan samenwerken.
Vind dat een domme opmerking...hoezo..zie ik er opgefokt uit....zeg gewoon wat ik denk...en aangezien ik vrij mag spreken in dit land, zit ik op dat soort opmerking niet te wachten....daarbij....ben errug vrolijk vandaag,..en jah als ik dan van die mongooltjes weer zie...en me irriteer dan spreek ik dat uit..we zijn hier voornamelijk om commentaar op stream te hebben....en niet op elkaar...want als dat ook mag..dan word het hier vast heel ongezellig?!?!?quote:
Dat vermoeden heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric daarom als Natresja is gekomen, omdat die geen backup heeft beloofd aan Huub en Eric wel. Dus met beetje pech ennieuwe miljonair met imuniteit ligt Huub er over 2 weken uit.
Nee, ik denk dat Jaap hem er wel inhoudtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric daarom als Natresja is gekomen, omdat die geen backup heeft beloofd aan Huub en Eric wel. Dus met beetje pech ennieuwe miljonair met imuniteit ligt Huub er over 2 weken uit.
Welke kliniek ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
Ach: Natasja belt met de Bergmankliniek.
ook bellen..???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
Ach: Natasja belt met de Bergmankliniek.
En jah hoor, haar assistente zegt dat ze niet bereikbaar is en dat ze het zal doorgeven.. Wat doe Natasia, belt zelf weer dat nummer en spreekt de voicemail in... Veel vertrouwen in mensen hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef SiRojK het volgende:
Let op, nu gaat ze zelf dat nummer bellen
Lieke ook wel, maar you never know.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Jaap hem er wel inhoudt
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Vind dat een domme opmerking...hoezo..zie ik er opgefokt uit....zeg gewoon wat ik denk...en aangezien ik vrij mag spreken in dit land, zit ik op dat soort opmerking niet te wachten....daarbij....ben errug vrolijk vandaag,..en jah als ik dan van die mongooltjes weer zie...en me irriteer dan spreek ik dat uit..we zijn hier voornamelijk om commentaar op stream te hebben....en niet op elkaar...want als dat ook mag..dan word het hier vast heel ongezellig?!?!?
Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen maar 'ja'. Hoewel ik Jaap nog steeds een vies smerig varken vind en zijn acties te kinderlijk voor woorden en Huub echt erg superirritant kan zijn vind ik dat zij de meest intelligente mensen in de kooi die snappen dat ze een spel moeten spelen. De anderen zijn echt té dom.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:01 schreef rooie3 het volgende:
Snap helemaal niks meer van dat zooitje in die kooi.
Eric zit Huub steeds af te vallen.
Word echt tijd dat Japio en Huub eens gaan samenwerken.
Waarom zou Eric dat doen? Zijn positie is dan gelijk een stuk zwakker en is naar mijn idee dan de volgende die eruit vliegt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Pech? Dat zou geweldig zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Idd, maar ik gok dat die mensen daar te dom voor zijn..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat komt die zus van Natasia vanavond?
Zal wel geweldig zijn als ze, ipv Huub et cetera aan te vallen, haar pijlen meer dan terecht op Natasia zelf richt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ook bellen..???
Bergman Beauty Clinics
Prof. Bronkhorstlaan 10
3723 MB Bilthoven
Telefoon: 0900 bergman (0900 2374626)
Tja sorry maar er zijn toch echt anderen die ik liever zie vliegen naar huis. Oa. Brian en Natasquote:
Het is eigenlijk thenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef PumaStreamer het volgende:
Het is trouwens Open up your eyes than you realise...nata zing: open up your arms than i realise what is in your eyes....hahaha
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja sorry maar er zijn toch echt anderen die ik liever zie vliegen naar huis. Oa. Brian en Natas
Wat willen ze eraf halen ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:09 schreef SiRojK het volgende:
Telefoontje naar Nasty: NIET FUCKEN MET DE BOODSCHAPPENLIJST DIKKE SNOL!!
script redaktie, ze willen huub echt zo snel mogelijk eruitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Waarom zou Eric dat doen? Zijn positie is dan gelijk een stuk zwakker en is naar mijn idee dan de volgende die eruit vliegt.
Reden?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
script redaktie, ze willen huub echt zo snel mogelijk eruit
Je mag 1x raden!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef SiRojK het volgende:
Waar is de koning?
Laat me raden, op kantoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef SiRojK het volgende:
Waar is de koning?
correctie , NAtasia moet er uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Is dat je eigen interpretatie of heb je een bron? Ik heb dit ook in januari en februari gehoord, maar hij zit er nog steedsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Echt wel.. Maar als je elkaar al de hele dag ziet....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:13 schreef Meganog het volgende:
Iedereen die nog denkt dat Lieke en Huub verliefd zijn...let eens op als ze met zijn tweeen zijn; ze kijken elkaar nauwelijks aan.
Nou...ik durf 10.000 euro te zetten op dat Huub om 1 iemand geeft in de kooi...die heetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Echt wel.. Maar als je elkaar al de hele dag ziet....
Getver, wat een enge foto Puma.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Een kind van Lieke en Eric zou er zo uit zien:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Een kind van Lieke en Eric zou er zo uit zien:
[afbeelding]
eigen interpretatie, ik ken toevallig wel iemand die 1 van de butlers kent, maar die weten ook weinig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Is dat je eigen interpretatie of heb je een bron? Ik heb dit ook in januari en februari gehoord, maar hij zit er nog steeds![]()
zocht een nieuwe avator...en jah...dit was de eerste die opkwam bij freak...moet gelijk aan die 2 denken....quote:
Over enge foto's gesproken.quote:
Klopt, maar daarnaast vind hij dat geklef met Lieke wel leuk, komt hij een beetje aan zijn trekkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou...ik durf 10.000 euro te zetten op dat Huub om 1 iemand geeft in de kooi...die heet
HUUB
Wat vat je niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
zocht een nieuwe avator...en jah...dit was de eerste die opkwam bij freak...moet gelijk aan die 2 denken....
ennuh die brief....vat er niet veel van??
Ik doe mn bestquote:
kwou het niet zeggen......quote:
Die foto komt van de site van KingJaap, dus wel On-Topic.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
Maar fakes, plaatjes over je huisdieren en andere meuk vind ik wel weer wat minder in de Cos. Misschien is de SC of het fake topic een idee ? Libelle ? of gewoon lekker op de harde schijf ?
Eric mocht gister niet als Natrasja aan tafel met de stemmingsronde. Ik neem aan dat het helemaal niet magquote:
Nee hoor, want het is geen commentaar op de streams.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die foto komt van de site van KingJaap, dus wel On-Topic.![]()
Allemaal mega tieten...geen 1 is slank?!?!!?quote:
Lief bedoeld , maar beetje offtopic aan het gerakenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Allemaal mega tieten...geen 1 is slank?!?!!?
ok voor de zachtaardigen...
[afbeelding]
Allemaal ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die foto komt van de site van KingJaap, dus wel On-Topic.![]()
Die dan weer niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Allemaal ???Ook de katten, fakes met palma en meer shit ?
![]()
Hou het gezellig Puma, je zei net zelf '' geen persoonlijke aanvallen hier'', remember?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ow het spijt me hoor...ik wist niet dat ik je stoorde...tis natuurlijk ook een enorm drama...daarbij...wie ben jij om te bepalen wat on of off topic is...daar hebben ze de Moderators voor uitgevonden.
Maar het spijt me hoor nogmaals...zal me geheel als aan jou wensen aanpassen...zet dan wel effe een foto van jou met je echte gezicht er op hierzo,..dan weet ik voor wie ik buig,..ok anders moet je gewoon lekker je mond houden..
stoere actiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Brainless en Vislip willen een sticker over de bestelling van de rest plakken
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Bladiebla, bladiebladiebla bla bladie bla bladiebladiebla bla bladie blabladiebladiebla bla bladie bla bla bla bla.
Lieverd, ik waardeer je creativiteit. Maar ik bepaal niks, lees gewoon vaak even de regels door en probeer de COS wat minder jostie te maken. Wil je dat een mod je aanspreekt kan dat als nog. Maar klikken is niet echt mijn stilo. Ik ben heel erg met je begaan en zeker na je verhaal over je cel avontuur, maar ik wil er als user graag iets over zeggen. Buigen voor mij hoeft niet, bukken wel omdat ik vrij klein benquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ow het spijt me hoor...ik wist niet dat ik je stoorde...tis natuurlijk ook een enorm drama...daarbij...wie ben jij om te bepalen wat on of off topic is...daar hebben ze de Moderators voor uitgevonden.
Maar het spijt me hoor nogmaals...zal me geheel als aan jou wensen aanpassen...zet dan wel effe een foto van jou met je echte gezicht er op hierzo,..dan weet ik voor wie ik buig,..ok anders moet je gewoon lekker je mond houden..
ik hou van kleine mensen...ben zelf ook maar 1.75quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
. Buigen voor mij hoeft niet, bukken wel omdat ik vrij klein ben![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Buigen voor mij hoeft niet, bukken wel omdat ik vrij klein ben![]()
Mooie natuurbeelden van een tuin en een vrouw die wacht op een videoboodschap die nog uren op zich laat wachtenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:32 schreef Reza-impreza het volgende:
Ja , wat valt er te zien op de streams , hebben ze de stickers al over het boodschappenlijstje geplakt?
Allrighty than...ben er al weer klaar mee...heb de foto's verwijderd...en jah...ben temperamentvol..ut spijt me...maar sta open voor discussie dus,...peace to all..and kuzzie voor klein zuzzie...hihihquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef ericahysterica het volgende:
Puma genoeg nou! Laat ons weer genieten van jouw snedige en humorvolle commentaren op de streams want daar heb ik altijd enorm veel lol om!![]()
![]()
Het post-HEt/lieke ruzie inkakmoment, had je gisteren ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef SiRojK het volgende:
Jemig wat zijn de streams saai
Gelukkig heb je dan van die mensen als ik die het voor elkaar krijgt hier een dikke discussie te krijgen haha....en jah oer saai...waar is iedereen..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef SiRojK het volgende:
Jemig wat zijn de streams saai
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
natas zegt tegen iemand dat HET net heeft gezegd, dat Lieke op de sportschool is ontslagen omdat ze daar alle mannen heeft geneukt.
Wat een bullshitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
natas zegt tegen iemand dat HET net heeft gezegd, dat Lieke op de sportschool is ontslagen omdat ze daar alle mannen heeft geneukt.
Wij de streamers. of de BERGMANKLINIEKquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie betaald de tieten van natasia??
Lekker toch ! Waarom nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
Owwwww, die kliniek, ik was het bijna vergeten.quote:
Pammetjes doen idd hun werk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
Brian heeft een pilletje op ofzo..oxazepammetje of een prozakie ofzo....zie hem nu niet hoor zijn speechgeluid....klinkt met lichte dubbele tong...
Ik verheug me wel op die dagen na haar operatie. Muhahaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:39 schreef SiRojK het volgende:
Echt, ze moeten Nasty zo enorm hard aanpakken nadat ze die tieten heeft laten doen.. Dan kan ze zeuren wat ze wil, ze heeft het zelf laten doen.. Als iemand ziek is is dat anders
Ook al zou dat zo zijn, past ze prima bij Huub die neukt ook iedereen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
Bron? Verder, waarom iemand dumpen die de meeste sms inkomsten genereert?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Wie ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:42 schreef SiRojK het volgende:
Hahahhaa.. palma heeft kramp in haar rechter VOET... Trash laat haar de kuiten rekken, dan zou je voet alleen nog maar meer verkrampen.. Ze weet niet eens hoe haar eigen lichaamsdelen heten
Ik vrees dat ze dan gaat ontkennen dat ze nep zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik verheug me wel op die dagen na haar operatie. Muhaha![]()
DEnk je dat je je beter gaat voelen door te neuken met Ton ? Ik vraag het me afquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
Ik weet niet wat Natas heeft gekregen een neukbeurt van Ton ofzo, dat mens voelt zich opeens zo geweldig.
Ik niet, maar de BITCH wel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
DEnk je dat je je beter gaat voelen door te neuken met Ton ? Ik vraag het me af![]()
Hij durft het nu te laten zien omdat Nicolaas weg is. Ik denk zelf dat het een manier is om populair te worden, maar heb de hoop dat het mislukt. Een belediging voor alle travestieten imoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef PumaStreamer het volgende:
hey is dat een opdracht ofzo dat NaTrashja...van eric...?? zojah...WHYYYYYYYYY
Alsof Natasia en Brian niets te vrezen hebben. Zo hoorde ik dat Rogier, de ex van Amanda, Brian's bloed wel kan drinken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Nou kan me niet voorstellen dat hij dit doet om meer populairiekoek te krijgen...maar ut zou kunnen...vind het beetje zielig...hij maakte zo'n drama van flikker...dis flikker gedrag..dis waar hij voor vocht niet mee vergeleken te worden...en nu misbruikt hij het door het TE vaak te dragen/doen. en hij is motherfoking lelijk als wijf..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij durft het nu te laten zien omdat Nicolaas weg is. Ik denk zelf dat het een manier is om populair te worden, maar heb de hoop dat het mislukt. Een belediging voor alle travestieten imo
Jah en dan? Dit soort dingen doet ze toch met iedereen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:51 schreef schatje het volgende:
Het zou wel leuk zijn als die zusters van Natasia haar vanavond confronteren met een screenshot van haar met Ton.
[afbeelding]
Zoals Theo van Gogh zei: (als er iets met Hubio gebeurt) gaan alle vingers 1 richting op...daarbij...de dag dat zoiets zou gebeuren staat de rest van Nederland klaar om hun weer te slopen...er zijn 350.000 antilianen in Nederland...er zijn 15 miljoen Nederlanders in dit land...neem aan dat we net als bij Theo niet zo schijterig zijn deze keer...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Alsof Natasia en Brian niets te vrezen hebben. Zo hoorde ik dat Rogier, de ex van Amanda, Brian's bloed wel kan drinken.
eens: en het zet weer een stereotiep neer dat elke homo travestiet isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou kan me niet voorstellen dat hij dit doet om meer populairiekoek te krijgen...maar ut zou kunnen...vind het beetje zielig...hij maakte zo'n drama van flikker...dis flikker gedrag..dis waar hij voor vocht niet mee vergeleken te worden...en nu misbruikt hij het door het TE vaak te dragen/doen. en hij is motherfoking lelijk als wijf..
Precies...ze heeft Nena gevingerd...en gezoend...brian kleft ze mee...met wie niet..tis net zo'n snol als lieke amanda en de rest ..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah en dan? Dit soort dingen doet ze toch met iedereen?
Dit krijg je als je een jaar lang in een huis zit zonder iemand om sex mee te hebben... Of zou ze op moederdag een cadeautje van de kijkshop hebben gekregen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Precies...ze heeft Nena gevingerd...en gezoend...brian kleft ze mee...met wie niet..tis net zo'n snol als lieke amanda en de rest ..
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:54 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af of ze dit bij de redactie wel leuk vinden. Een travestiet is toch echt niet miljonairlike. Zeker niet de manier waarop Eric gekleed is.
Ik ben het helemaal met je eens.Het is toch te triest voor woorden dat er geslagen mag worden.Brian-Amanda enquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:44 schreef FSR het volgende:
Ik vind het een beetje een zielige show worden...
Eric met zijn Act, Het met haar te grote bek, de zelfingenomenheid van Nastasia..
NenA die enorm in bescherming zijn genomen, en daarvoor onschndbaar zijn, en dit ook flink uitdragen...
Je ziet waar het allemaal heen gaat leiden...
Graag even opgeblazen in 2 bij 2 meterquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:51 schreef schatje het volgende:
Het zou wel leuk zijn als die zusters van Natasia haar vanavond confronteren met een screenshot van haar met Ton.
[afbeelding]
Nopes, gefopt!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:57 schreef Marrije het volgende:
Mooi, Eric is weer Eric?
Ik zie weinig stijl bij Erik, vind het erg goedkoop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:56 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
![]()
![]()
blijf erbij Dame Edna...das een travo met stijl...en een HELE hele hoop geld...
Leuk , geen idee ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:54 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af of ze dit bij de redactie wel leuk vinden. Een travestiet is toch echt niet miljonairlike. Zeker niet de manier waarop Eric gekleed is.
Ik verstond N: Ohw, dan moet je het nog een keertje doen, komt door het rokenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie weinig stijl bij Erik, vind het erg goedkoop.
N: Hee mooie meid heb jij je tandjes gepoetst
E: Ja
N: Oh dan kan jij er niets aan doen, komt door het roken ook.
Zou DIT een reden voor het buitenland zijn om het te kopen ??????quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk , geen idee ?
Toestemming/ tip: denk het wel
Reden: verkoop buitenland om te laten zien dat er zoooooooooooooooo veel ( goedkoops) kan![]()
Peetraatje, laat je stukje boosheidje gewoon lekkertje even gaantjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:59 schreef petraa het volgende:
Oh die irritante verkleinwoorden van dat mens.
tandjes, oogjes, pffffffffffffffffffffffffffffffffff ik haat het.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Peetraatje, laat je stukje boosheidje gewoon lekkertje even gaantje![]()
Ik betwijfel het. Het zal verkocht worden als miljonairsshow ipv freakshow.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou DIT een reden voor het buitenland zijn om het te kopen ??????
Alles wat ze doen is een experiment, werkt het niet dan weten ze dat weer en wordt het format aangescherpt. Wij zijn een proeftuin en het IS al verkochtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou DIT een reden voor het buitenland zijn om het te kopen ??????
Ja toen het nog een *normale* miljonairsshow was. Daarna is de hele zooi geescaleerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alles wat ze doen is een experiment, werkt het niet dan weten ze dat weer en wordt het format aangescherpt. Wij zijn een proeftuin en het IS al verkocht
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:02 schreef Taurus het volgende:
haha.. "spelcomputers, grote plasmaschermen, softdrugshard-drugs"![]()
Van een kluisje of zo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:05 schreef petraa het volgende:
Herma is een sleutel kwijt.
Ja en Brian kan het niet gedaan hebben, want die doet zoiets niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:01 schreef SiRojK het volgende:
Dan maar even de TV-uitzending van gister kijken
Zullen ze Lieke wel weer de schuld geven.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en Brian kan het niet gedaan hebben, want die doet zoiets niet.![]()
wie wil daar nou inquote:
tututututut jaap , het is geen dropsleutelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:10 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft de sleutel achterover gedrukt.
“Jullie is jodenvolk” ("You people is Jews").quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:53 schreef shmoopy het volgende:
Natasia voor de zoveelste keer:"Jullie is jodenvolk."
Maar gelukkig is ze zelf niet discriminerend of racistisch ofzo.
Heb jij in de BUS gezeten ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Op tien trouwens is een oud BUS genoot te zien ....Martijn....
Nee joh...gelukkig niet...Ken Job toevallig wel..en SJekkie ook...maar jah media wereld is maar een kleine wereld he...quote:
Ben je niet in de war met Jop? Kan me niet herinneren dat Martijn erin heeft gezeten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Op tien trouwens is een oud BUS genoot te zien ....Martijn....
Volgens mij heeft hij er 1 week ingezeten, gewoon tussen door als stunt...reserve kandidaat. hij zat zowiezo in de selectie, dat weet ik 100% zeker....maar kijk uit niet te lang hier over lullen anders zijn we offtopic...alsof er wat in de kooi beur behalve tiepuhhquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Jop? Kan me niet herinneren dat Martijn erin heeft gezeten.
Idd zeg...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
.alsof er wat in de kooi beur behalve tiepuhh![]()
Huubje heeft weer wat gepostquote:*zucht*
Hier komt dan weer mijn repliek op Brian, heb zo af en toe het gevoel zoals mijn vader ook altijd had toen ik een jaar of 4 was en dacht altijd maar te moeten antwoorden omdat ik vond dat ik gelijk had. Toen ik later volwassen werd zag ik in dat ik toen ongelijk had. Ach... totdat het ondenkbare gebeurt en Brainless volwassen wordt zal ik hem maar net zo barhartig en liefdevol behandelen als mijn vader mij deed destijds, misschien dat dat een beetje compenseert voor de vaderloze jeugd en overprotection door mammie en waarschijnlijk dat het leidt tot een Brainless die wat beter in balans komt met zijn emoties.
want...
Jochie als je je down voelt moet je niet meteen zelfmoord willen plegen,
Jochie als een vrouw niet doet wat je wilt of zegt wat je niet wilt horen, moet je der niet meteen in der gezicht spugen
Jochie als een vrouw niet doet wat je wilt of zegt wat je niet wilt horen, moet je der niet meteen een glas wijn tegen aan gooien
Jochie als een vrouw niet doet wat je wilt of zegt wat je niet wilt horen, moet je der niet meteen "duwen"
en Jochie als je verbaal niet tegen Huub opkunt en helemaal para brother van die gozer wordt, ga dan alsjeblieft niet jezelf slaan in de fitness.......
tis allemaal zo kansloos, of ben jij een lichtend voorbeeld van wat tegenwoordig een kansjongere wordt genoemd?
je bent kansloos kerel, dat weet je, en het is ook niet erg..... zolang je hier maar in de illusie leeft dat je ergens komt..... he en als je nu weer gek van mij wordt.... uit je toch een bedreiging? daar is volk zoals jij goed in,
vind het leuk dat je niet ingaat op de dingen waar je mij van hebt beticht hier en waar ik antwoord op heb gegeven hier. Je vond het altijd al nodig om de discussie met mij aan te gaan, zoals je kunt lezen op het log feestje van maanden geleden.
Ga hier sinds kort hier op in omdat ik weet dat je bang bent om verbaal met mij een discussie aan te gaan, angst dat ik je met woorden helemaal afmaak en weet je jochie, dat gebeurt ook, dus wees maar bang laffe hond. Maar als je dan met mij in discussie wilt gaan over dat zielige jank poetry bullshit log van je, ga hem dan ook aan. Vandaag reageer je niet op wat ik zeg, kom je alleen maar aan met... ja en je auswitz uitspraken en je uitspraken over de islam dan?
Heel simpel jochie:
Ze hadden beter de Japen van deze wereld in Auswitzch kunnen vergassen dan de joden, en nu? nu wat? Zout toch een eind op met je hypocriete gedrag, en mijn uitspraken over heilige geschriften van religie's zoals het Christendom en Islam (waarom noem je eigenlijk alleen maar de Islam Brainless?) En hoe ik vind hoe je daar een discussie over kan losmaken? Daar zal ik vnvnd om 21:00 op dit weblog over posten, voor nu heb je genoeg om over na te denken,
in the mean time, dont kill your self too fast.... ik vind het veels te leuk om je steeds weer geestelijk helemaal kapot te maken
lafbek
Huub
Ik vind dat ze hun discussies gewoon op de streams moeten voeren en niet schriftelijk via het webquote:
Nog beter.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hun discussies gewoon op de streams moeten voeren en niet schriftelijk via het web![]()
idd..... maar Brian kan dat niet afquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hun discussies gewoon op de streams moeten voeren en niet schriftelijk via het web![]()
Eens, maar wat Huub dus schrijft, dat durft wifebeater niet, zeker nu niet, die gast is volkomen gedrogeerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Durft Brian niet.. Dat weet hij ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:53 schreef Desii het volgende:
Huub zegt net precies hetzelfde... als wij hierboven zeggen
Dat hij het vreemd vind dat het via een weblog wordt uitgesproken, waarom niet gewoon verbaal
Idd, net of hij mee kon lezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:53 schreef Desii het volgende:
Huub zegt net precies hetzelfde... als wij hierboven zeggen
Dat hij het vreemd vind dat het via een weblog wordt uitgesproken, waarom niet gewoon verbaal
Nou daar word je blij vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:53 schreef Desii het volgende:
Carlos in tha house
Wat begrijp Nasty nu wel dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:55 schreef PumaStreamer het volgende:
Het mooie is dat natasia natrashja een leuke naam vind....snap ze hem niet ofzo??
Dat ze nieuwe tieten nodig heeft..(wellicht een facelift anaalverlichter, buiklift, liposuctie, stemband correctie,....tip van mij voor jou natasia)quote:
Ze denkt waarschijnlijk dat haar aanwezigheid in DGK de inspiratie was voor die naam.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:55 schreef PumaStreamer het volgende:
Het mooie is dat natasia natrashja een leuke naam vind....snap ze hem niet ofzo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |