ik denk wel degelijk dat huub echt moet oppassen, zowel natas als brian hebben wel bekenden die iets kunnen regelenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:52 schreef petraa het volgende:
H: Er zijn 2 mensen die het grootste probleem hebben als ze uit de kooi komen en dat zijn jij en Brian.
N: IK heb niks met de mensen buiten de kooi lopen
H: Het is zielig.
Wie ?????? sttt die naam noemen we hier niet meer, de redaktie heeft aangegeven dat als wij ons irriteren aan haar ze er nog lang inblijftquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:59 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Palma die dikke lelijke huisslaaf die als Ma flodder de boel probeert te regeren..
Zou wel een beetje zielig zijn, je doet mee aan een spel en omdat je het dan van een persoon niet kan winnen, stuur je je smerige vriendjes van buiten op hem af.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk wel degelijk dat huub echt moet oppassen, zowel natas als brian hebben wel bekenden die iets kunnen regelen
Zijn soort? Moet ik me dan ook zorgen gaan maken omdat Amanda mijn soort naar beneden haalt?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:58 schreef PumaStreamer het volgende:
En waarom ,...als Erik zo'n drama maakt over het woord flikker...loopt hij er de hele tijd als een fucking (lelijk) wijf bij....Mijn beste vriend is Homo...en walgd ook van hem inmiddels.....Nu zet hij zijn soort voor lul...echt...Eric min punt..
Zou ik me helemaal niet druk om maken.. Hebben die mensen vast wel over nagedachtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk wel degelijk dat huub echt moet oppassen, zowel natas als brian hebben wel bekenden die iets kunnen regelen
Ik denk dat Eric daarom als Natresja is gekomen, omdat die geen backup heeft beloofd aan Huub en Eric wel. Dus met beetje pech ennieuwe miljonair met imuniteit ligt Huub er over 2 weken uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:01 schreef rooie3 het volgende:
Snap helemaal niks meer van dat zooitje in die kooi.
Eric zit Huub steeds af te vallen.
Word echt tijd dat Japio en Huub eens gaan samenwerken.
Vind dat een domme opmerking...hoezo..zie ik er opgefokt uit....zeg gewoon wat ik denk...en aangezien ik vrij mag spreken in dit land, zit ik op dat soort opmerking niet te wachten....daarbij....ben errug vrolijk vandaag,..en jah als ik dan van die mongooltjes weer zie...en me irriteer dan spreek ik dat uit..we zijn hier voornamelijk om commentaar op stream te hebben....en niet op elkaar...want als dat ook mag..dan word het hier vast heel ongezellig?!?!?quote:
Dat vermoeden heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric daarom als Natresja is gekomen, omdat die geen backup heeft beloofd aan Huub en Eric wel. Dus met beetje pech ennieuwe miljonair met imuniteit ligt Huub er over 2 weken uit.
Nee, ik denk dat Jaap hem er wel inhoudtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric daarom als Natresja is gekomen, omdat die geen backup heeft beloofd aan Huub en Eric wel. Dus met beetje pech ennieuwe miljonair met imuniteit ligt Huub er over 2 weken uit.
Welke kliniek ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
Ach: Natasja belt met de Bergmankliniek.
ook bellen..???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef beequeen het volgende:
Ach: Natasja belt met de Bergmankliniek.
En jah hoor, haar assistente zegt dat ze niet bereikbaar is en dat ze het zal doorgeven.. Wat doe Natasia, belt zelf weer dat nummer en spreekt de voicemail in... Veel vertrouwen in mensen hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef SiRojK het volgende:
Let op, nu gaat ze zelf dat nummer bellen
Lieke ook wel, maar you never know.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:04 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Jaap hem er wel inhoudt
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:03 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Vind dat een domme opmerking...hoezo..zie ik er opgefokt uit....zeg gewoon wat ik denk...en aangezien ik vrij mag spreken in dit land, zit ik op dat soort opmerking niet te wachten....daarbij....ben errug vrolijk vandaag,..en jah als ik dan van die mongooltjes weer zie...en me irriteer dan spreek ik dat uit..we zijn hier voornamelijk om commentaar op stream te hebben....en niet op elkaar...want als dat ook mag..dan word het hier vast heel ongezellig?!?!?
Ik dacht niet dat ik het ooit zou zeggen maar 'ja'. Hoewel ik Jaap nog steeds een vies smerig varken vind en zijn acties te kinderlijk voor woorden en Huub echt erg superirritant kan zijn vind ik dat zij de meest intelligente mensen in de kooi die snappen dat ze een spel moeten spelen. De anderen zijn echt té dom.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:01 schreef rooie3 het volgende:
Snap helemaal niks meer van dat zooitje in die kooi.
Eric zit Huub steeds af te vallen.
Word echt tijd dat Japio en Huub eens gaan samenwerken.
Waarom zou Eric dat doen? Zijn positie is dan gelijk een stuk zwakker en is naar mijn idee dan de volgende die eruit vliegt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Pech? Dat zou geweldig zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Idd, maar ik gok dat die mensen daar te dom voor zijn..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat komt die zus van Natasia vanavond?
Zal wel geweldig zijn als ze, ipv Huub et cetera aan te vallen, haar pijlen meer dan terecht op Natasia zelf richt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ook bellen..???
Bergman Beauty Clinics
Prof. Bronkhorstlaan 10
3723 MB Bilthoven
Telefoon: 0900 bergman (0900 2374626)
Tja sorry maar er zijn toch echt anderen die ik liever zie vliegen naar huis. Oa. Brian en Natasquote:
Het is eigenlijk thenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef PumaStreamer het volgende:
Het is trouwens Open up your eyes than you realise...nata zing: open up your arms than i realise what is in your eyes....hahaha
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja sorry maar er zijn toch echt anderen die ik liever zie vliegen naar huis. Oa. Brian en Natas
Wat willen ze eraf halen ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:09 schreef SiRojK het volgende:
Telefoontje naar Nasty: NIET FUCKEN MET DE BOODSCHAPPENLIJST DIKKE SNOL!!
script redaktie, ze willen huub echt zo snel mogelijk eruitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Waarom zou Eric dat doen? Zijn positie is dan gelijk een stuk zwakker en is naar mijn idee dan de volgende die eruit vliegt.
Reden?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
script redaktie, ze willen huub echt zo snel mogelijk eruit
Je mag 1x raden!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef SiRojK het volgende:
Waar is de koning?
Laat me raden, op kantoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef SiRojK het volgende:
Waar is de koning?
correctie , NAtasia moet er uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Is dat je eigen interpretatie of heb je een bron? Ik heb dit ook in januari en februari gehoord, maar hij zit er nog steedsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Echt wel.. Maar als je elkaar al de hele dag ziet....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:13 schreef Meganog het volgende:
Iedereen die nog denkt dat Lieke en Huub verliefd zijn...let eens op als ze met zijn tweeen zijn; ze kijken elkaar nauwelijks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |