quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
ik vind eric altijd wel leuk, maar als natrasha eerlijk gezegd behoorlijk triest.
eric ziet er al eric altijd uit alsof hij wel gevoel voor stijl heeft, maar als natrash valt hij zwaar tegen. Het is niet eens ordinair, maar gewoon als een man die zich voor de gein samen met zijn vrienden voor een vrijgezellenfeest heeft verkleed. Het is eigenlijk gewoon zielig, en je merkt aan iedereen dat hij op deze manier een trapje lager komt te staan in de achting van eenieder. Doe het dan gewoon goed en stylish, ook travestieten kunnen er namelijk gewoon te gek uit zien.
daar vrees ik ook voorquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit gaat hem nog meer punten kosten in de popoll
Ze heeft wel gelijk, Het heeft haar geslagen en ik vind ook dat ze excuses moet aanbieden.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:36 schreef Anderkeertje het volgende:
Lieke wordt ook vervelend onderhand met dit verhaaltje![]()
lijkt me ook verstandig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:36 schreef Meganog het volgende:
Waarom esit Lieke niet gewoon dat ze samen met HET de beelden gaan zien in plaats van dit soort saaie ruzie's te beginnen...
Nee, maar nu weet iedereen het dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian hebben dus sex gehad vannacht, Amanda vraagt aan Brian denk je dat het gezien is.
gezien of gehoord misschien niet..........maar echt wel geroken denk ik zoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian hebben dus sex gehad vannacht, Amanda vraagt aan Brian denk je dat het gezien is.
Praten met dode mensen...whahahah.....denk dat ze daar nog gekker van worde..begint echt zielig te worden de goudeklotekooiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Komt er een paragnost in dat huis? Begrijp ik dat nou goed?
Ze gaan met dode mensen praten. Ze moesten een foto inleveren.
Jaap: kunnen ze even googlen. Genverbrander.
Dreigen kunnen ze als de beste!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
H: Het enige wat jij en Brian doen is dreigen.
N: Jij moet er ooit uitkomen en dan ga je het zo zwaar krijgen
H: Waarom dreig je zo
N: Me zus komt vanavond, dan krijg je het wel.
beetje geladen.......... is het lontje kort............zo ja komt dat door het kijken van DGK?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:49 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie de hel is de hoer die vanavond komt??? hoer lees je hier mee...??? zo jah HOER
Goedemorgenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen.
Het lag in de lijn der verwachting, maar toch: Amanda.
Goedemorgen.
je hebt wel een punt vind ik.........vooral haar dochter is zich al heel bewust van hoe zij de dingen moet plaatsen die zij hap snap zal horen van haar omgeving.........te triest voor woordenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:51 schreef PumaStreamer het volgende:
Ow de zus van natasia...hey zus lees je mee...je familie bestaat omdat alle vrouwen in je familie hoeren zijn....vandaar de kindjes...echt...als ik rijk was had ik de kinderen van natas gekidnapt..en een goeie toekomst geboden...echt wat zullen die kinderen op school gepest worden met zo'n varken van een moeder.
ze hebben een uur pauzequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:53 schreef PumaStreamer het volgende:
en die herma er gewoon tussen zitten....HOER ga is werken joh teringbitch...lelijk kut mokkel.
Klopt, daar kan ik me zo aan irriteren. Ze moet gewoon gaan schoonmaken en iedereen objectief behandelen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:53 schreef Clank het volgende:
Palma doet ook mee aan de discussie en kiest de kant van Natasia.
Precies Palma...je bent een slaaf van De Mol...ga schoonmaken....doe je ding..dom wijf...gvdomme nog an toe...wat een irritant die palma..met der mannenstem....echt Palma is net Vrouw Holle...alleen moet ze terug in der put...echt...dat personeel in de villa....incl Mitch de Baywatchsukke...de enige met hersens daar volgens mij zijn huub en Jaap.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:54 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Klopt, daar kan ik me zo aan irriteren. Ze moet gewoon gaan schoonmaken en iedereen objectief behandelen.
Neem is een pammetjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Precies Palma...je bent een slaaf van De Mol...ga schoonmaken....doe je ding..dom wijf...gvdomme nog an toe...wat een irritant die palma..met der mannenstem....echt Palma is net Vrouw Holle...alleen moet ze terug in der put...echt...dat personeel in de villa....incl Mitch de Baywatchsukke...de enige met hersens daar volgens mij zijn huub en Jaap.
Wie ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:57 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Precies Palma...je bent een slaaf van De Mol...ga schoonmaken....doe je ding..dom wijf...gvdomme nog an toe...wat een irritant die palma..met der mannenstem....echt Palma is net Vrouw Holle...alleen moet ze terug in der put...echt...dat personeel in de villa....incl Mitch de Baywatchsukke...de enige met hersens daar volgens mij zijn huub en Jaap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |