abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:31:22 #51
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_49503735
08:36 - Principes?

Na een gezellig afscheidsfeestje ‘ter ere’ van Nicolaas belanden Brian en Amanda bij elkaar in één bed. En dat terwijl Amanda gister nog heeft gezworen nooit meer bij hem in bed te gaan liggen. Echt een vrouw met principes!

09:12 - Tactiek

“Nu is Amanda weer richting Brian gegaan”, vertelt Natasia over de hereniging tussen de Antilliaan en de 19-jarige. “Maar ze moeten wel. Als ik over vier maanden naar huis ga, dan blijft Brian alleen achter”, zegt Natasia tegen Palma en Herma. Tja, het spel moet natuurlijk wel gespeeld worden…

Bron: 10
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_49503795
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:30 schreef jacqjacq het volgende:
ik vind eric altijd wel leuk, maar als natrasha eerlijk gezegd behoorlijk triest.
eric ziet er al eric altijd uit alsof hij wel gevoel voor stijl heeft, maar als natrash valt hij zwaar tegen. Het is niet eens ordinair, maar gewoon als een man die zich voor de gein samen met zijn vrienden voor een vrijgezellenfeest heeft verkleed. Het is eigenlijk gewoon zielig, en je merkt aan iedereen dat hij op deze manier een trapje lager komt te staan in de achting van eenieder. Doe het dan gewoon goed en stylish, ook travestieten kunnen er namelijk gewoon te gek uit zien.
Dit gaat hem nog meer punten kosten in de popoll
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_49503806
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:34 schreef petraa het volgende:

[..]

Dit gaat hem nog meer punten kosten in de popoll
daar vrees ik ook voor
pi_49503816
lieke is inderdaad vervelend, maar het klopt gewoon wel dat palma haar een klap heeft gegeven, en ik snap lieke's woede over het feit dat palma gewoon ontkent een klap te hebben gegeven
pi_49503826
Waarom eist Lieke niet gewoon dat ze samen met HET de beelden mogen zien in plaats van dit soort saaie ruzie's te beginnen...
pi_49503828
Lieke wordt ook vervelend onderhand met dit verhaaltje
pi_49503848
Lieke bleghhhhhhh
pi_49503869
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:36 schreef Anderkeertje het volgende:
Lieke wordt ook vervelend onderhand met dit verhaaltje
Ze heeft wel gelijk, Het heeft haar geslagen en ik vind ook dat ze excuses moet aanbieden.
pi_49503873
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:36 schreef Meganog het volgende:
Waarom esit Lieke niet gewoon dat ze samen met HET de beelden gaan zien in plaats van dit soort saaie ruzie's te beginnen...
lijkt me ook verstandig.
daarnaast heeft palma ook een flink vooroordeel over lieke, ws ook door die fake-site van lieke.
overigens snap ik niet dat er wordt gezeurd over de katjes van lieke, dan zouden ze natasia volcontinu kunnen aanvallen over haar kindjes
pi_49503892
Goedemorgen :W
pi_49503916
Die dagelijkse "ruzie's" tussen Palma en Lieke zijn om te kotsen.
pi_49503935
Waarom neemt Sjon niet een paar echte werksters aan. Een frisse villa voor ''miljonairs''
Yvonne terug is een prima optie.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49503945
Goedemorgen :W
pi_49503947
Amanda en Brian hebben dus sex gehad vannacht, Amanda vraagt aan Brian denk je dat het gezien is.
pi_49503974
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian hebben dus sex gehad vannacht, Amanda vraagt aan Brian denk je dat het gezien is.
Nee, maar nu weet iedereen het dus.
pi_49504009
Nu weer dat uitschot op 1 en 2.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_49504012
graag 2 verschillende streams
pi_49504063
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:43 schreef petraa het volgende:
gezien of gehoord misschien niet..........maar echt wel geroken denk ik zo
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_49504076
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
Komt er een paragnost in dat huis? Begrijp ik dat nou goed?
Ze gaan met dode mensen praten. Ze moesten een foto inleveren.

Jaap: kunnen ze even googlen. Genverbrander.
Praten met dode mensen...whahahah.....denk dat ze daar nog gekker van worde..begint echt zielig te worden de goudeklotekooi
pi_49504085
ik hoor ze ruzie maken zie ze alleen niet....talpa..doe je werk..
pi_49504100
N: Dreigt Huub weer. Astrid komt vanavond kijk maar uit vanavond.
pi_49504102
Wie de hel is de hoer die vanavond komt??? hoer lees je hier mee...??? zo jah HOER
pi_49504120
H: Het enige wat jij en Brian doen is dreigen.
N: Jij moet er ooit uitkomen en dan ga je het zo zwaar krijgen
H: Waarom dreig je zo
N: Me zus komt vanavond, dan krijg je het wel.
pi_49504136
En opnieuw bedreigt (Natasia zegt belofte) Natasia Huub.. 'wacht maar tot je de kooi uitkomt!'
pi_49504139
"Mijn zus komt vanavond" dreigt Natasia. Maar het is geen bedreiging, het is een belofte. .
pi_49504141
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:50 schreef petraa het volgende:
H: Het enige wat jij en Brian doen is dreigen.
N: Jij moet er ooit uitkomen en dan ga je het zo zwaar krijgen
H: Waarom dreig je zo
N: Me zus komt vanavond, dan krijg je het wel.
Dreigen kunnen ze als de beste!
pi_49504143
H: Het enige wat jij en Brian en jij doen is wacht maar tot je de kooi uitkomt
N: Het is geen dreigen het is een belofte.
pi_49504150
Ow de zus van natasia...hey zus lees je mee...je familie bestaat omdat alle vrouwen in je familie hoeren zijn....vandaar de kindjes...echt...als ik rijk was had ik de kinderen van natas gekidnapt..en een goeie toekomst geboden...echt wat zullen die kinderen op school gepest worden met zo'n varken van een moeder.
pi_49504159
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:49 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie de hel is de hoer die vanavond komt??? hoer lees je hier mee...??? zo jah HOER
beetje geladen.......... is het lontje kort............zo ja komt dat door het kijken van DGK?
  vrijdag 18 mei 2007 @ 10:52:00 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49504162
Bijgelezen.
Het lag in de lijn der verwachting, maar toch: Amanda .

Goedemorgen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49504173
Stinkscheur. Kutbek. Roept Huub naar Natasia.
pi_49504182
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:52 schreef Copycat het volgende:
Bijgelezen.
Het lag in de lijn der verwachting, maar toch: Amanda .

Goedemorgen.
Goedemorgen .
pi_49504185
H: Er zijn 2 mensen die het grootste probleem hebben als ze uit de kooi komen en dat zijn jij en Brian.
N: IK heb niks met de mensen buiten de kooi lopen
H: Het is zielig.
pi_49504194
en die herma er gewoon tussen zitten....HOER ga is werken joh teringbitch...lelijk kut mokkel.
pi_49504199
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:51 schreef PumaStreamer het volgende:
Ow de zus van natasia...hey zus lees je mee...je familie bestaat omdat alle vrouwen in je familie hoeren zijn....vandaar de kindjes...echt...als ik rijk was had ik de kinderen van natas gekidnapt..en een goeie toekomst geboden...echt wat zullen die kinderen op school gepest worden met zo'n varken van een moeder.
je hebt wel een punt vind ik.........vooral haar dochter is zich al heel bewust van hoe zij de dingen moet plaatsen die zij hap snap zal horen van haar omgeving.........te triest voor woorden
pi_49504205
Natasia voor de zoveelste keer:"Jullie is jodenvolk."
Maar gelukkig is ze zelf niet discriminerend of racistisch ofzo.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_49504206
Palma doet ook mee aan de discussie en kiest de kant van Natasia.
pi_49504210
Prima, Prima, prima, prima
pi_49504213
En lieke is inmiddels ook een domme naiefe doos die van mij ook onder een overtoompje mag komen
pi_49504214
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:53 schreef PumaStreamer het volgende:
en die herma er gewoon tussen zitten....HOER ga is werken joh teringbitch...lelijk kut mokkel.
ze hebben een uur pauze
pi_49504232
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:53 schreef Clank het volgende:
Palma doet ook mee aan de discussie en kiest de kant van Natasia.
Klopt, daar kan ik me zo aan irriteren. Ze moet gewoon gaan schoonmaken en iedereen objectief behandelen.
pi_49504257
Echt snap het niet zogoed hoor...waar gaat dit programma over in godsnaam...ik bedoel...zijn wij mensen zo....dit is namelijk niks anders dan een weerspiegeling van de normale maatschappij....echt...waarom ben ik niet geboren als een duif...
dan had ik een baan als postbode (postduif)
en iedereen die ik niet moet vlieg ik overheen en schijt ik onder....
pi_49504273
Huub: Dit ga je echt iedere dag volhouden hè?
Lieke: Ja, moet ze maar niet de verkeerde antwoorden geven.
pi_49504280
H: Dit ga je echt heel lang volhouden he
L: Ja zodra Herma weg is staat ze er helemaal alleen voor en in haar eentje kan ze het niet.
pi_49504297
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:54 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Klopt, daar kan ik me zo aan irriteren. Ze moet gewoon gaan schoonmaken en iedereen objectief behandelen.
Precies Palma...je bent een slaaf van De Mol...ga schoonmaken....doe je ding..dom wijf...gvdomme nog an toe...wat een irritant die palma..met der mannenstem....echt Palma is net Vrouw Holle...alleen moet ze terug in der put...echt...dat personeel in de villa....incl Mitch de Baywatchsukke...de enige met hersens daar volgens mij zijn huub en Jaap.
pi_49504306
Natasia slijmt bij Eric dat hij zolang mogelijk Natrasha moet blijven.. alleen omdat het Huub schijnt te irriteren.
pi_49504308
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:57 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Precies Palma...je bent een slaaf van De Mol...ga schoonmaken....doe je ding..dom wijf...gvdomme nog an toe...wat een irritant die palma..met der mannenstem....echt Palma is net Vrouw Holle...alleen moet ze terug in der put...echt...dat personeel in de villa....incl Mitch de Baywatchsukke...de enige met hersens daar volgens mij zijn huub en Jaap.
Neem is een pammetje
pi_49504309
N: Je mag alles wat je wilt dragen, want ik wil je zolang mogelijk hier houden.
E: Echttttt
N: En als die lelijke dwerg je eruit wilt stemmen, dan houden Amanda en ik je erin.
pi_49504322
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 10:57 schreef PumaStreamer het volgende:

[..]

Wie ???
pi_49504326
En waarom ,...als Erik zo'n drama maakt over het woord flikker...loopt hij er de hele tijd als een fucking (lelijk) wijf bij....Mijn beste vriend is Homo...en walgd ook van hem inmiddels.....Nu zet hij zijn soort voor lul...echt...Eric min punt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')