Okquote:
Het zal ook door achter ingegeven zijn. Maar op zich vind ik het goed dat Lieke niet accepteert dat Palma zich zo bazig opstelt en haar werk niet doet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:54 schreef noekje het volgende:
Begint wel te vervelen, dit gelul.
Vannacht.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:01 schreef maril het volgende:
Kan Huub er niet een keer voor zorgen dat Liekewel een keer aan haar trekken komt, ze heeft elke ochtend zo,n ochtendhumeur.
En het lijkt te werken. Ik heb haar de laatste dagen dingen zie doen (afval opruimen, dweilen) die ik haar nooit eerder heb zien doen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het zal ook door achter ingegeven zijn. Maar op zich vind ik het goed dat Lieke niet accepteert dat Palma zich zo bazig opstelt en haar werk niet doet.
Hoe zou jij het vinden als je elke ochtend tegen dat horrortheater van een huishouding aan moest kijken.?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:01 schreef maril het volgende:
Kan Huub er niet een keer voor zorgen dat Lieke wel een keer aan haar trekken komt, ze heeft elke ochtend zo,n ochtendhumeur.
Ze is er niet van klaargekomen, dat komt ze nl nooit. Huub denkt in bed alleen aan zichzelf nog erger dan een konijn.quote:
Oh, dan heb ik het mis.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef maril het volgende:
[..]
Ze is er niet van klaargekomen, dat komt ze nl nooit. Huub denkt in bed alleen aan zichzelf nog erger dan een konijn.
Als ze daar beneden net zo gespierd is als de rest van haar body , dan is een b*fpartijtje net zo intensief als armpjedrukken met Hulk-Hoganquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:01 schreef maril het volgende:
Kan Huub er niet een keer voor zorgen dat Lieke wel een keer aan haar trekken komt, ze heeft elke ochtend zo,n ochtendhumeur.
Zouden die ook gaan zingen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:07 schreef Varen het volgende:
zussen van Natasia komen om 8 uur vanavond.
O dus je was erbij.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef maril het volgende:
[..]
Ze is er niet van klaargekomen, dat komt ze nl nooit. Huub denkt in bed alleen aan zichzelf nog erger dan een konijn.
Het is toch wel bizar dat je je zussen die je practisch nooit meer ziet uitnodigt en ze dan een half uur tegen een medebewoner gaat laten schreeuwen om duidelijk te maken dat je kindjes het goed maken...quote:
Soort van vaginaal tongzoenen dus.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:08 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Als ze daar beneden net zo gespierd is als de rest van haar body , dan is een b*fpartijtje net zo intensief als armpjedrukken met Hulk-Hogan![]()
Natasia is er helemaal opgewonden vanquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:12 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het is toch wel bizar dat je je zussen die je practisch nooit meer ziet uitnodigt en ze dan een half uur tegen een medebewoner gaat laten schreeuwen om duidelijk te maken dat je kindjes het goed maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |