Pech? Dat zou geweldig zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat Eric daarom als Natresja is gekomen, omdat die geen backup heeft beloofd aan Huub en Eric wel. Dus met beetje pech ennieuwe miljonair met imuniteit ligt Huub er over 2 weken uit.
Idd, maar ik gok dat die mensen daar te dom voor zijn..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:02 schreef Copycat het volgende:
Hoe laat komt die zus van Natasia vanavond?
Zal wel geweldig zijn als ze, ipv Huub et cetera aan te vallen, haar pijlen meer dan terecht op Natasia zelf richt.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:04 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ook bellen..???
Bergman Beauty Clinics
Prof. Bronkhorstlaan 10
3723 MB Bilthoven
Telefoon: 0900 bergman (0900 2374626)
Tja sorry maar er zijn toch echt anderen die ik liever zie vliegen naar huis. Oa. Brian en Natasquote:
Het is eigenlijk thenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef PumaStreamer het volgende:
Het is trouwens Open up your eyes than you realise...nata zing: open up your arms than i realise what is in your eyes....hahaha
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja sorry maar er zijn toch echt anderen die ik liever zie vliegen naar huis. Oa. Brian en Natas
Wat willen ze eraf halen ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:09 schreef SiRojK het volgende:
Telefoontje naar Nasty: NIET FUCKEN MET DE BOODSCHAPPENLIJST DIKKE SNOL!!
script redaktie, ze willen huub echt zo snel mogelijk eruitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:06 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Waarom zou Eric dat doen? Zijn positie is dan gelijk een stuk zwakker en is naar mijn idee dan de volgende die eruit vliegt.
Reden?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
script redaktie, ze willen huub echt zo snel mogelijk eruit
Je mag 1x raden!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef SiRojK het volgende:
Waar is de koning?
Laat me raden, op kantoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:11 schreef SiRojK het volgende:
Waar is de koning?
correctie , NAtasia moet er uitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Is dat je eigen interpretatie of heb je een bron? Ik heb dit ook in januari en februari gehoord, maar hij zit er nog steedsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Echt wel.. Maar als je elkaar al de hele dag ziet....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:13 schreef Meganog het volgende:
Iedereen die nog denkt dat Lieke en Huub verliefd zijn...let eens op als ze met zijn tweeen zijn; ze kijken elkaar nauwelijks aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |