Ja toen het nog een *normale* miljonairsshow was. Daarna is de hele zooi geescaleerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Alles wat ze doen is een experiment, werkt het niet dan weten ze dat weer en wordt het format aangescherpt. Wij zijn een proeftuin en het IS al verkocht
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:02 schreef Taurus het volgende:
haha.. "spelcomputers, grote plasmaschermen, softdrugshard-drugs"![]()
Van een kluisje of zo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:05 schreef petraa het volgende:
Herma is een sleutel kwijt.
Ja en Brian kan het niet gedaan hebben, want die doet zoiets niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:01 schreef SiRojK het volgende:
Dan maar even de TV-uitzending van gister kijken
Zullen ze Lieke wel weer de schuld geven.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en Brian kan het niet gedaan hebben, want die doet zoiets niet.![]()
wie wil daar nou inquote:
tututututut jaap , het is geen dropsleutelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:10 schreef petraa het volgende:
Jaap heeft de sleutel achterover gedrukt.
“Jullie is jodenvolk” ("You people is Jews").quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:53 schreef shmoopy het volgende:
Natasia voor de zoveelste keer:"Jullie is jodenvolk."
Maar gelukkig is ze zelf niet discriminerend of racistisch ofzo.
Heb jij in de BUS gezeten ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Op tien trouwens is een oud BUS genoot te zien ....Martijn....
Nee joh...gelukkig niet...Ken Job toevallig wel..en SJekkie ook...maar jah media wereld is maar een kleine wereld he...quote:
Ben je niet in de war met Jop? Kan me niet herinneren dat Martijn erin heeft gezeten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:18 schreef PumaStreamer het volgende:
Op tien trouwens is een oud BUS genoot te zien ....Martijn....
Volgens mij heeft hij er 1 week ingezeten, gewoon tussen door als stunt...reserve kandidaat. hij zat zowiezo in de selectie, dat weet ik 100% zeker....maar kijk uit niet te lang hier over lullen anders zijn we offtopic...alsof er wat in de kooi beur behalve tiepuhhquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:27 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met Jop? Kan me niet herinneren dat Martijn erin heeft gezeten.
Idd zeg...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:28 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
.alsof er wat in de kooi beur behalve tiepuhh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |