Jah en dan? Dit soort dingen doet ze toch met iedereen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:51 schreef schatje het volgende:
Het zou wel leuk zijn als die zusters van Natasia haar vanavond confronteren met een screenshot van haar met Ton.
[afbeelding]
Zoals Theo van Gogh zei: (als er iets met Hubio gebeurt) gaan alle vingers 1 richting op...daarbij...de dag dat zoiets zou gebeuren staat de rest van Nederland klaar om hun weer te slopen...er zijn 350.000 antilianen in Nederland...er zijn 15 miljoen Nederlanders in dit land...neem aan dat we net als bij Theo niet zo schijterig zijn deze keer...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Alsof Natasia en Brian niets te vrezen hebben. Zo hoorde ik dat Rogier, de ex van Amanda, Brian's bloed wel kan drinken.
eens: en het zet weer een stereotiep neer dat elke homo travestiet isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:49 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou kan me niet voorstellen dat hij dit doet om meer populairiekoek te krijgen...maar ut zou kunnen...vind het beetje zielig...hij maakte zo'n drama van flikker...dis flikker gedrag..dis waar hij voor vocht niet mee vergeleken te worden...en nu misbruikt hij het door het TE vaak te dragen/doen. en hij is motherfoking lelijk als wijf..
Precies...ze heeft Nena gevingerd...en gezoend...brian kleft ze mee...met wie niet..tis net zo'n snol als lieke amanda en de rest ..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:53 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah en dan? Dit soort dingen doet ze toch met iedereen?
Dit krijg je als je een jaar lang in een huis zit zonder iemand om sex mee te hebben... Of zou ze op moederdag een cadeautje van de kijkshop hebben gekregen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:54 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Precies...ze heeft Nena gevingerd...en gezoend...brian kleft ze mee...met wie niet..tis net zo'n snol als lieke amanda en de rest ..
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:54 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af of ze dit bij de redactie wel leuk vinden. Een travestiet is toch echt niet miljonairlike. Zeker niet de manier waarop Eric gekleed is.
Ik ben het helemaal met je eens.Het is toch te triest voor woorden dat er geslagen mag worden.Brian-Amanda enquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:44 schreef FSR het volgende:
Ik vind het een beetje een zielige show worden...
Eric met zijn Act, Het met haar te grote bek, de zelfingenomenheid van Nastasia..
NenA die enorm in bescherming zijn genomen, en daarvoor onschndbaar zijn, en dit ook flink uitdragen...
Je ziet waar het allemaal heen gaat leiden...
Graag even opgeblazen in 2 bij 2 meterquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:51 schreef schatje het volgende:
Het zou wel leuk zijn als die zusters van Natasia haar vanavond confronteren met een screenshot van haar met Ton.
[afbeelding]
Nopes, gefopt!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:57 schreef Marrije het volgende:
Mooi, Eric is weer Eric?
Ik zie weinig stijl bij Erik, vind het erg goedkoop.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:56 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
![]()
![]()
blijf erbij Dame Edna...das een travo met stijl...en een HELE hele hoop geld...
Leuk , geen idee ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:54 schreef petraa het volgende:
Ik vraag me af of ze dit bij de redactie wel leuk vinden. Een travestiet is toch echt niet miljonairlike. Zeker niet de manier waarop Eric gekleed is.
Ik verstond N: Ohw, dan moet je het nog een keertje doen, komt door het rokenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zie weinig stijl bij Erik, vind het erg goedkoop.
N: Hee mooie meid heb jij je tandjes gepoetst
E: Ja
N: Oh dan kan jij er niets aan doen, komt door het roken ook.
Zou DIT een reden voor het buitenland zijn om het te kopen ??????quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Leuk , geen idee ?
Toestemming/ tip: denk het wel
Reden: verkoop buitenland om te laten zien dat er zoooooooooooooooo veel ( goedkoops) kan![]()
Peetraatje, laat je stukje boosheidje gewoon lekkertje even gaantjequote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:59 schreef petraa het volgende:
Oh die irritante verkleinwoorden van dat mens.
tandjes, oogjes, pffffffffffffffffffffffffffffffffff ik haat het.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Peetraatje, laat je stukje boosheidje gewoon lekkertje even gaantje![]()
Ik betwijfel het. Het zal verkocht worden als miljonairsshow ipv freakshow.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou DIT een reden voor het buitenland zijn om het te kopen ??????
Alles wat ze doen is een experiment, werkt het niet dan weten ze dat weer en wordt het format aangescherpt. Wij zijn een proeftuin en het IS al verkochtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 12:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou DIT een reden voor het buitenland zijn om het te kopen ??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |