Pammetjes doen idd hun werk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:40 schreef PumaStreamer het volgende:
Brian heeft een pilletje op ofzo..oxazepammetje of een prozakie ofzo....zie hem nu niet hoor zijn speechgeluid....klinkt met lichte dubbele tong...
Ik verheug me wel op die dagen na haar operatie. Muhahaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:39 schreef SiRojK het volgende:
Echt, ze moeten Nasty zo enorm hard aanpakken nadat ze die tieten heeft laten doen.. Dan kan ze zeuren wat ze wil, ze heeft het zelf laten doen.. Als iemand ziek is is dat anders
Ook al zou dat zo zijn, past ze prima bij Huub die neukt ook iedereen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
natas zegt tegen iemand dat HET net heeft gezegd, dat Lieke op de sportschool is ontslagen omdat ze daar alle mannen heeft geneukt.
Bron? Verder, waarom iemand dumpen die de meeste sms inkomsten genereert?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:10 schreef robert2006 het volgende:
[..]
script redaktie, ze willen huub echt zo snel mogelijk eruit
Wie ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:42 schreef SiRojK het volgende:
Hahahhaa.. palma heeft kramp in haar rechter VOET... Trash laat haar de kuiten rekken, dan zou je voet alleen nog maar meer verkrampen.. Ze weet niet eens hoe haar eigen lichaamsdelen heten
Ik vrees dat ze dan gaat ontkennen dat ze nep zijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik verheug me wel op die dagen na haar operatie. Muhaha![]()
DEnk je dat je je beter gaat voelen door te neuken met Ton ? Ik vraag het me afquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:42 schreef petraa het volgende:
Ik weet niet wat Natas heeft gekregen een neukbeurt van Ton ofzo, dat mens voelt zich opeens zo geweldig.
Ik niet, maar de BITCH wel waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
DEnk je dat je je beter gaat voelen door te neuken met Ton ? Ik vraag het me af![]()
Hij durft het nu te laten zien omdat Nicolaas weg is. Ik denk zelf dat het een manier is om populair te worden, maar heb de hoop dat het mislukt. Een belediging voor alle travestieten imoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:45 schreef PumaStreamer het volgende:
hey is dat een opdracht ofzo dat NaTrashja...van eric...?? zojah...WHYYYYYYYYY
Alsof Natasia en Brian niets te vrezen hebben. Zo hoorde ik dat Rogier, de ex van Amanda, Brian's bloed wel kan drinken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:00 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik denk wel degelijk dat huub echt moet oppassen, zowel natas als brian hebben wel bekenden die iets kunnen regelen
Nou kan me niet voorstellen dat hij dit doet om meer populairiekoek te krijgen...maar ut zou kunnen...vind het beetje zielig...hij maakte zo'n drama van flikker...dis flikker gedrag..dis waar hij voor vocht niet mee vergeleken te worden...en nu misbruikt hij het door het TE vaak te dragen/doen. en hij is motherfoking lelijk als wijf..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hij durft het nu te laten zien omdat Nicolaas weg is. Ik denk zelf dat het een manier is om populair te worden, maar heb de hoop dat het mislukt. Een belediging voor alle travestieten imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |