Nou...ik durf 10.000 euro te zetten op dat Huub om 1 iemand geeft in de kooi...die heetquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Echt wel.. Maar als je elkaar al de hele dag ziet....
Getver, wat een enge foto Puma.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Een kind van Lieke en Eric zou er zo uit zien:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:14 schreef PumaStreamer het volgende:
Een kind van Lieke en Eric zou er zo uit zien:
[afbeelding]
eigen interpretatie, ik ken toevallig wel iemand die 1 van de butlers kent, maar die weten ook weinig.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:13 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Is dat je eigen interpretatie of heb je een bron? Ik heb dit ook in januari en februari gehoord, maar hij zit er nog steeds![]()
zocht een nieuwe avator...en jah...dit was de eerste die opkwam bij freak...moet gelijk aan die 2 denken....quote:
Over enge foto's gesproken.quote:
Klopt, maar daarnaast vind hij dat geklef met Lieke wel leuk, komt hij een beetje aan zijn trekkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Nou...ik durf 10.000 euro te zetten op dat Huub om 1 iemand geeft in de kooi...die heet
HUUB
Wat vat je niet?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:17 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
zocht een nieuwe avator...en jah...dit was de eerste die opkwam bij freak...moet gelijk aan die 2 denken....
ennuh die brief....vat er niet veel van??
Ik doe mn bestquote:
kwou het niet zeggen......quote:
Die foto komt van de site van KingJaap, dus wel On-Topic.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:20 schreef kleinzusje het volgende:
Maar fakes, plaatjes over je huisdieren en andere meuk vind ik wel weer wat minder in de Cos. Misschien is de SC of het fake topic een idee ? Libelle ? of gewoon lekker op de harde schijf ?
Eric mocht gister niet als Natrasja aan tafel met de stemmingsronde. Ik neem aan dat het helemaal niet magquote:
Nee hoor, want het is geen commentaar op de streams.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die foto komt van de site van KingJaap, dus wel On-Topic.![]()
Allemaal mega tieten...geen 1 is slank?!?!!?quote:
Lief bedoeld , maar beetje offtopic aan het gerakenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:23 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Allemaal mega tieten...geen 1 is slank?!?!!?
ok voor de zachtaardigen...
[afbeelding]
Allemaal ???quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die foto komt van de site van KingJaap, dus wel On-Topic.![]()
Die dan weer niet.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Allemaal ???Ook de katten, fakes met palma en meer shit ?
![]()
Hou het gezellig Puma, je zei net zelf '' geen persoonlijke aanvallen hier'', remember?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ow het spijt me hoor...ik wist niet dat ik je stoorde...tis natuurlijk ook een enorm drama...daarbij...wie ben jij om te bepalen wat on of off topic is...daar hebben ze de Moderators voor uitgevonden.
Maar het spijt me hoor nogmaals...zal me geheel als aan jou wensen aanpassen...zet dan wel effe een foto van jou met je echte gezicht er op hierzo,..dan weet ik voor wie ik buig,..ok anders moet je gewoon lekker je mond houden..
stoere actiequote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:12 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Brainless en Vislip willen een sticker over de bestelling van de rest plakken
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:29 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Bladiebla, bladiebladiebla bla bladie bla bladiebladiebla bla bladie blabladiebladiebla bla bladie bla bla bla bla.
Lieverd, ik waardeer je creativiteit. Maar ik bepaal niks, lees gewoon vaak even de regels door en probeer de COS wat minder jostie te maken. Wil je dat een mod je aanspreekt kan dat als nog. Maar klikken is niet echt mijn stilo. Ik ben heel erg met je begaan en zeker na je verhaal over je cel avontuur, maar ik wil er als user graag iets over zeggen. Buigen voor mij hoeft niet, bukken wel omdat ik vrij klein benquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:26 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Ow het spijt me hoor...ik wist niet dat ik je stoorde...tis natuurlijk ook een enorm drama...daarbij...wie ben jij om te bepalen wat on of off topic is...daar hebben ze de Moderators voor uitgevonden.
Maar het spijt me hoor nogmaals...zal me geheel als aan jou wensen aanpassen...zet dan wel effe een foto van jou met je echte gezicht er op hierzo,..dan weet ik voor wie ik buig,..ok anders moet je gewoon lekker je mond houden..
ik hou van kleine mensen...ben zelf ook maar 1.75quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
. Buigen voor mij hoeft niet, bukken wel omdat ik vrij klein ben![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Buigen voor mij hoeft niet, bukken wel omdat ik vrij klein ben![]()
Mooie natuurbeelden van een tuin en een vrouw die wacht op een videoboodschap die nog uren op zich laat wachtenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:32 schreef Reza-impreza het volgende:
Ja , wat valt er te zien op de streams , hebben ze de stickers al over het boodschappenlijstje geplakt?
Allrighty than...ben er al weer klaar mee...heb de foto's verwijderd...en jah...ben temperamentvol..ut spijt me...maar sta open voor discussie dus,...peace to all..and kuzzie voor klein zuzzie...hihihquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef ericahysterica het volgende:
Puma genoeg nou! Laat ons weer genieten van jouw snedige en humorvolle commentaren op de streams want daar heb ik altijd enorm veel lol om!![]()
![]()
Het post-HEt/lieke ruzie inkakmoment, had je gisteren ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef SiRojK het volgende:
Jemig wat zijn de streams saai
Gelukkig heb je dan van die mensen als ik die het voor elkaar krijgt hier een dikke discussie te krijgen haha....en jah oer saai...waar is iedereen..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:35 schreef SiRojK het volgende:
Jemig wat zijn de streams saai
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
natas zegt tegen iemand dat HET net heeft gezegd, dat Lieke op de sportschool is ontslagen omdat ze daar alle mannen heeft geneukt.
Wat een bullshitquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
natas zegt tegen iemand dat HET net heeft gezegd, dat Lieke op de sportschool is ontslagen omdat ze daar alle mannen heeft geneukt.
Wij de streamers. of de BERGMANKLINIEKquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:39 schreef PumaStreamer het volgende:
Wie betaald de tieten van natasia??
Lekker toch ! Waarom nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 11:38 schreef petraa het volgende:
Owwwww, die kliniek, ik was het bijna vergeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |