quote:
*zucht*
Hier komt dan weer mijn repliek op Brian, heb zo af en toe het gevoel zoals mijn vader ook altijd had toen ik een jaar of 4 was en dacht altijd maar te moeten antwoorden omdat ik vond dat ik gelijk had. Toen ik later volwassen werd zag ik in dat ik toen ongelijk had. Ach... totdat het ondenkbare gebeurt en Brainless volwassen wordt zal ik hem maar net zo barhartig en liefdevol behandelen als mijn vader mij deed destijds, misschien dat dat een beetje compenseert voor de vaderloze jeugd en overprotection door mammie en waarschijnlijk dat het leidt tot een Brainless die wat beter in balans komt met zijn emoties.
want...
Jochie als je je down voelt moet je niet meteen zelfmoord willen plegen,
Jochie als een vrouw niet doet wat je wilt of zegt wat je niet wilt horen, moet je der niet meteen in der gezicht spugen
Jochie als een vrouw niet doet wat je wilt of zegt wat je niet wilt horen, moet je der niet meteen een glas wijn tegen aan gooien
Jochie als een vrouw niet doet wat je wilt of zegt wat je niet wilt horen, moet je der niet meteen "duwen"
en Jochie als je verbaal niet tegen Huub opkunt en helemaal para brother van die gozer wordt, ga dan alsjeblieft niet jezelf slaan in de fitness.......
tis allemaal zo kansloos, of ben jij een lichtend voorbeeld van wat tegenwoordig een kansjongere wordt genoemd?
je bent kansloos kerel, dat weet je, en het is ook niet erg..... zolang je hier maar in de illusie leeft dat je ergens komt..... he en als je nu weer gek van mij wordt.... uit je toch een bedreiging? daar is volk zoals jij goed in,
vind het leuk dat je niet ingaat op de dingen waar je mij van hebt beticht hier en waar ik antwoord op heb gegeven hier. Je vond het altijd al nodig om de discussie met mij aan te gaan, zoals je kunt lezen op het log feestje van maanden geleden.
Ga hier sinds kort hier op in omdat ik weet dat je bang bent om verbaal met mij een discussie aan te gaan, angst dat ik je met woorden helemaal afmaak en weet je jochie, dat gebeurt ook, dus wees maar bang laffe hond. Maar als je dan met mij in discussie wilt gaan over dat zielige jank poetry bullshit log van je, ga hem dan ook aan. Vandaag reageer je niet op wat ik zeg, kom je alleen maar aan met... ja en je auswitz uitspraken en je uitspraken over de islam dan?
Heel simpel jochie:
Ze hadden beter de Japen van deze wereld in Auswitzch kunnen vergassen dan de joden, en nu? nu wat? Zout toch een eind op met je hypocriete gedrag, en mijn uitspraken over heilige geschriften van religie's zoals het Christendom en Islam (waarom noem je eigenlijk alleen maar de Islam Brainless?) En hoe ik vind hoe je daar een discussie over kan losmaken? Daar zal ik vnvnd om 21:00 op dit weblog over posten, voor nu heb je genoeg om over na te denken,
in the mean time, dont kill your self too fast.... ik vind het veels te leuk om je steeds weer geestelijk helemaal kapot te maken
lafbek
Huub
Huubje heeft weer wat gepost