Boskoop ken ik wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Boskoop, een paar dorpjes verderop. Als je Alphen a/d Rijn kent dan ligt Ter Aar ten noorden daarvan en Boskoop ten zuiden ervan!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Om ook maar weer up-to-date te blijven: mijn geluid doet het weer*O*
Ik woon hier nu ruim een jaar, maar ik ken hier niks! Ik heb 15 jaar in Ter Aar gewoont, ben mee verhuist met m'n pa. Vandaar dat ik het daar beter ken dan hier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef OA het volgende:
[..]
Boskoop ken ik wel.![]()
Vroegah werkte ik bij de NSN... wellicht ken je dat?
NSN = Nationale stadspost diensten...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik woon hier nu ruim een jaar, maar ik ken hier niks! Ik heb 15 jaar in Ter Aar gewoont, ben mee verhuist met m'n pa. Vandaar dat ik het daar beter ken dan hier.
dat was idd van korte duur eer!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
Hoi dus:W
Welcome to our worldquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn 5000ste post gemist!!!!Zit er (met deze) 15 overheen
Dat betekent dat ik vandaag minimaal 100 posts heb geplaatstdat is toch wel triest
![]()
Ja hoi!quote:
Ik ben ongemerkt de 7000 gepasseerd vanavond....quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat betekent dat ik vandaag minimaal 100 posts heb geplaatstdat is toch wel triest
![]()
Ik ben geboren in Wommels, Friesland en op mijn 4e verhuisd naar Ter Aar en nu dus in Boskoop. Maar Ter Aar is wel 'mijn' dorp hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef OA het volgende:
[..]
NSN = Nationale stadspost diensten...
Werkte niet in Boskoop zelf, maar ze kwamen mijn werk brengen in Maassluis!![]()
Dan heb je daarvoor dus nog elders gewoond!
thanks... denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Welcome to our world:P
En 'gefeliciteerd':)
100 posts triest?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben ongemerkt de 7000 gepasseerd vanavond....:o
Nah, dan lig ik toch al plat!quote:
Ah, wij hebben met een echte boer te maken dus!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Wommels, Friesland en op mijn 4e verhuisd naar Ter Aar en nu dus in Boskoop. Maar Ter Aar is wel 'mijn' dorp hoor.
dat is inderdaad ubertriestquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:01 schreef Sebasser het volgende:
Iemand anders wel.
Eigenlijk wel, wel een stadse boer hoor. Ik voel me fijner in een stad dan in het dorp. Amsterdamquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, wij hebben met een echte boer te maken dus!!![]()
Aha, ik weet genoeg. De vrienden van je broertje...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in de tuin zitten.
Met de vrienden van m'n broertje, die nu z'n verjaardag viert.
Boerenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, wij hebben met een echte boer te maken dus!!![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, wel een stadse boer hoor. Ik voel me fijner in een stad dan in het dorp. Amsterdam
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, ik weet genoeg. De vrienden van je broertje...
Ja ik heb het op de een of andere manier ook nooit echt kunnen vinden met die gasten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kom maar eens kijken, dan weet je genoeg
Nee, gelukkig niet!quote:
Ik haat het als mensen me boer noemenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo'n boer ben ik ook niet natuurlijk!
hier nog een.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik heb het op de een of andere manier ook nooit echt kunnen vinden met die gasten.
kijk, dat is het betere werkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:06 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet!![]()
Verplichte vrije dag op kosten van de baas!![]()
Heb je niet een leuke anekdote??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kom maar eens kijken, dan weet je genoeg
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:08 schreef BrandX het volgende:
![]()
ik ga pitten heren, ik spreek u allen waarschijnlijk morgen weer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welteruste BrandXquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:08 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
doel je specifiek ergens op?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb je niet een leuke anekdote??
Hee, ik ga ff 2 posts van afgelopen nacht zoeken....quote:
haha, ik wacht in spanning afquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:10 schreef OA het volgende:
[..]
Hee, ik ga ff 2 posts van afgelopen nacht zoeken....![]()
Momentje!
Trusten meid!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:08 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja meer, om te weten waarom jij zo snel weer boven bent!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
doel je specifiek ergens op?
Ik heb namelijk net m'n hoofd leeggehaald, en heb geen zin om na te denken
Plagiaatquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:12 schreef OA het volgende:
Eerst zeg ik even gedag en let vooral op de laatste regel....
[Koffie SC #189] Koffie, kleding, en slowchat.
Daarna zeg jij gedag...
![]()
FQR doet weer moeilijkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:12 schreef OA het volgende:
Eerst zeg ik even gedag en let vooral op de laatste regel....
Daarna zeg jij gedag...
![]()
't is wel vol.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Plagiaat![]()
Waarom is dat topic niet helemaal vol eigenlijk?
oh, nee, het zijn gewoon onboeiende mensen.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:13 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja meer, om te weten waarom jij zo snel weer boven bent!
Ik heb ook al de hele avond problemen met FQR...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
FQR doet weer moeilijk
Maareh, A demain is toch relaxed te zeggen
Ik zeg dat best vaak.
Nette post ook trouwens voor iemand die dronken was
Waarom dan al op pagina 4?quote:
Wat is dat FQR?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
FQR doet weer moeilijk
Maareh, A demain is toch relaxed te zeggen
Ik zeg dat best vaak.
Nette post ook trouwens voor iemand die dronken was
Mart Smeetsquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook al de hele avond problemen met FQR...
Die post is idd vrij netjes.. je typt iig niet met dubbele vingers...
Is idd wel leuk om te zeggen.. Ik hoor het Mart Smeets altijd zeggen bij de Tour!![]()
die zegt: adem inquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook al de hele avond problemen met FQR...
Die post is idd vrij netjes.. je typt iig niet met dubbele vingers...
Is idd wel leuk om te zeggen.. Ik hoor het Mart Smeets altijd zeggen bij de Tour!![]()
Fool Quick Replyquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom dan al op pagina 4?
[..]
Wat is dat FQR?
FullQuickReplyquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom dan al op pagina 4?
[..]
Wat is dat FQR?
Eensch!quote:
Dat is zonder meer waarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, nee, het zijn gewoon onboeiende mensen.
ik heb er 4 op nu, ben er wel weer klaar mee, wil er morgen vroeg uit.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Er is weer een lekkere gele rakker opengetrokken
Ik heb zo'n trui gekocht in Antwerpen dit jaarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:22 schreef OA het volgende:
[..]
FullQuickReply
[..]
Eensch!![]()
Als ik een trui met rendieren oid zie hangen, zeg ik altijd standaard: "Mart Sneets trui"![]()
Morgen leren zeker?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb er 4 op nu, ben er wel weer klaar mee, wil er morgen vroeg uit.
wees er maar trots opquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb zo'n trui gekocht in Antwerpen dit jaar
Pics!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb zo'n trui gekocht in Antwerpen dit jaar
Zou ik ook zijn!quote:
Ik zal er zo ff een makenquote:
Ja ach, er lag er een bij de H&M --> uitverkoop dus die drempel was laagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:25 schreef OA het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn!![]()
Maar die drempel he.. om er eentje aan te schaffen...![]()
Ieder z'n meug hèquote:
quote:
Si...quote:
Ik heb vandaag het 1337 moment gemist....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:34 schreef eer-ik het volgende:
[..]
GMTA!!!!111een/eins/un/one etc
OT:
Volvo
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:38 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Iemand heeft PD voor je naam gezet
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:39 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het 1337 moment gemist....einz!!111!!!1!!1 zwei!11!22!
![]()
OT:
Oude volvo's![]()
Nieuwe Volvo's:![]()
Ik denk hetquote:
Wij hadden het laatst over van die super domme dozen die er heel goed uitzien, maar verder komt er niets zinnigs uit....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk het
Maar...
Dat is eigenlijk niet wat ik wilde vragen...
Wat dat wel is: waarom staat muck in je sig?
Moment......quote:Ohja, en had je nog wat stats van vandaag?
mooie opmerkingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:43 schreef OA het volgende:
[..]
Wij hadden het laatst over van die super domme dozen die er heel goed uitzien, maar verder komt er niets zinnigs uit....![]()
Toen maakte zij onderstaande opmerking!![]()
[..]
Moment......
Daar ging het ook precies over...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mooie opmerking
hollands next topmodel-achtige mensen...
Whehehe....quote:
Staat die shit van vandaag er niet al op dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:46 schreef OA het volgende:
[..]
Daar ging het ook precies over...![]()
Stats van woensdag: [Koffie SC #189] Koffie, kleding, en slowchat.
't is en blijft sebagger hequote:
Nog niet.....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Staat die shit van vandaag er niet al op dan?
af en toe vrij kansloos.....quote:[..]
't is en blijft sebagger he
that's for surequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:50 schreef OA het volgende:
[..]
Nog niet.....![]()
[..]
af en toe vrij kansloos.....![]()
Ja deze gaan we ff volgooien!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:52 schreef eer-ik het volgende:
Of gooien we deze nog effe vol?
Dan redden we de 120 posts de man in 1 topic sowieso wel
kijk eens in de URL van dat topciquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom duurde #189 maar tot pagina 4?
Waarom vraag je dat voor de 2e keer??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom duurde #189 maar tot pagina 4?
100 posts per pagina, + OP, is 4 pagina's.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:54 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat voor de 2e keer??![]()
Ik zie gewoon 300 posts hoor!![]()
Ik smeer em ook zo!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ben bang van niet...
IK ga over max 7 minuten pitten
Dat, waerde koffiemod, lijckt miy een zeer puick planquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik smeer em ook zo!
Dus het is aan Sander en consorten om deze dicht te smijten!![]()
quote:
Ik heb nooit 100 posts op een pagina! Maar ik zal ff kijken!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
100 posts per pagina, + OP, is 4 pagina's.
3 volle + 1 post op pagina 4
Waerde, dan zwaei ik af!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat, waerde koffiemod, lijckt miy een zeer puick plan
WTF!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:59 schreef eer-ik het volgende:
frits, moet je eens kijken
[KOFFIE SC 190] Nog Maar 10 te gaan....!!!!
welterustequote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:58 schreef OA het volgende:
[..]
Waerde, dan zwaei ik af!![]()
Tot morgen, a demain!![]()
Slaep lekker maet!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:58 schreef OA het volgende:
[..]
Waerde, dan zwaei ik af!![]()
Tot morgen, a demain!![]()
kijk goed naar de URLquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
WTF!!
Leg ff uit hoe dat kan?!?!
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:59 schreef eer-ik het volgende:
frits, moet je eens kijken
[KOFFIE SC 190] Nog Maar 10 te gaan....!!!!
quote:
quote:
Even de proef op de som genomen, en ik ben stunnedquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Het komt er op neer dat je zelf kunt aangeven hoeveel posts er op een pagina komen door de URL aan te passen?
Iedereen gaat weg en ik kom ervoor in de plaats terug.quote:
Ik ben er ook nog.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Jep, iedereen is weg! Ik denk dat wij de enigen zijn hier nog!
Vriend! Wat ben je laat vandaag!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:15 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Iedereen gaat weg en ik kom ervoor in de plaats terug.![]()
GoedeNacht allemaal, NachtWacht is geland.![]()
![]()
Valt mee hoor !quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Vriend! Wat ben je laat vandaag!
Maar ik blijf voorlopig de komende uren nog wel op hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is waar, wel laat genoeg om mij uit te zwaaien! Ik ga de mand in!
Veel plezier nog dan!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Maar ik blijf voorlopig de komende uren nog wel op hoor.![]()
Ja en toch blijf ik nog even half. Ik kan de slaap niet vatten en zit ff een film te kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:29 schreef Sander170 het volgende:
Trusten en slaap lekker vrolijke-frits en collega.
Doei...
Karten is gaaf! Ik raak altijd ontzettend hyped als ik in zo'n ding zit. De hele tijd pushen en volle bak rijden om je voorganger in te halen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:46 schreef Houniet het volgende:
nee met 7 andere vrienden, was weer gezellig. heb twee heats gereden
Haha collega dat je er nog bent, je hebt jezelf bewezen, je bent een echte NachtBeuker.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja en toch blijf ik nog even half. Ik kan de slaap niet vatten en zit ff een film te kijken
Ja ik toon me wel een waerde collaga NachtBeuker idd!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha collega dat je er nog bent, je hebt jezelf bewezen, je bent een echte NachtBeuker.![]()
Ben trots op je.![]()
Leuk dat je er nog bent, ondanks dat ik het niet verwacht had haha.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik toon me wel een waerde collaga NachtBeuker idd!
Ik vind het echt top! Zou het wel vaker willen doenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:02 schreef Houniet het volgende:
ik kan het helemaal niet, gelukkig geen laatste geworden
Waar ben je eigenlijk wezen karten ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:02 schreef Houniet het volgende:
ik kan het helemaal niet, gelukkig geen laatste geworden
Ja ik hou wel van verrassingenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Leuk dat je er nog bent, ondanks dat ik het niet verwacht had haha.![]()
winterswijk hehequote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:03 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk wezen karten ?
Tot morgen dan maar!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:11 schreef Houniet het volgende:
mijn batterij is bijna leeg dus ben er zo vandoor
check.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:04 schreef Pheno het volgende:
Overdagdienst meldt zich
hoe dat zo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:45 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me wat brak
Ik zou het eigenlijk niet weten. Wat stenen gesjouwd gisteren, wat gewerkt op de bank en 'geslapen'. Niets bijzonders eigenlijk. Maar m'n benen willen vandaag niet echt wakker worden.quote:
Irritant is datquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk niet weten. Wat stenen gesjouwd gisteren, wat gewerkt op de bank en 'geslapen'. Niets bijzonders eigenlijk. Maar m'n benen willen vandaag niet echt wakker worden.
Dat behoort hier ook tot de mogelijkheden!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Irritant is dat
Ik had dat ook toen ik voor het eerst dit werk ging doen, hele dag het apezuur gerend, en de volgende ochtend echt moeizame benen
'k zou ook nog wel een paar uur willen pitten eigenlijk, maar dan komt er ook weer niks van vandaag
't weer ziet er weer reasonable uit hier, wellicht even lekker buiten zitten leren
tjsa, je zit hier in de buurt hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat behoort hier ook tot de mogelijkheden!Lekker weer
Goedemorgen
Wétogquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tjsa, je zit hier in de buurt he
Dan is het sowieso lekker weer.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:08 schreef Pheno het volgende:
He lullo's, moet ik dit nu in mijn eentje vullen?http://www.youtube.com/watch?v=bldCO6786Qs
speaking of which, ik ga even een bakkie zettenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:16 schreef Jo0Lz het volgende:Thuis smaakt de koffie het best!
[afbeelding]
moge JJquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen lieve koffie-leuters.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lol, dat kind zo snel mogelijk achter het behang plakken en niet meer achter vandaan halen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:13 schreef eer-ik het volgende:
teeeering:')
http://www.dumpert.nl/mediabase/14863/38845487/index.html
Ja, bij Q_Bquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen eer-ik....![]()
![]()
....wat zag ik....gaat Papier ergens anders slapen....
![]()
erg he...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lol, dat kind zo snel mogelijk achter het behang plakken en niet meer achter vandaan halen!![]()
Maar die vrouw doet het ook neit echt lekker hoor, die laat zich flink op de kast jagen![]()
Vrij, altijd fijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen natuurlijk.
Heerlijk. Zo'n vrije dag.
Heeeeej JJquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen eer-ik....![]()
![]()
....wat zag ik....gaat Papier ergens anders slapen....
![]()
MPGquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeeeej JJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^(
Papier wil ergens anders slapen![]()
Mag ik dan bij jou komen slapen?
wat een kquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lol, dat kind zo snel mogelijk achter het behang plakken en niet meer achter vandaan halen!![]()
Maar die vrouw doet het ook neit echt lekker hoor, die laat zich flink op de kast jagen![]()
Hee eer-ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, bij Q_B
[..]
erg he...
Ik kan me niet voorstellen dat dat kind een fatsoenlijke opvoeding genoten heeft tot nu toe, maar die vrouw doet het ook niet geweldig idd
[..]
Vrij, altijd fijn
vandaag weer zoals je zietquote:
da's goed te doen dan iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hee eer-ik
Zometeen weer gamen, kon gister niet meer antwoorden omdat ik neergesniped werd, en dat om revenge vroeg
Maar we spelen de hele dag door shooters, afgewisseld met de nodige rondjes NFS
Goedemorgen BrandXquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:24 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen allen die ik nog geen goedemorgen heb gewenst!![]()
![]()
![]()
![]()
ja....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeeeej JJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^(
Papier wil ergens anders slapen![]()
Mag ik dan bij jou komen slapen?
Vandaag en zondagquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
da's goed te doen dan idd
Ga je daar nog het hele weekend zitten?
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Vandaag en zondag
Zaterdag moet ik werken, en 's avonds duwen we daar een DVD in het apparaat, of 2 of 3 of ...
Jup bij een van mn vrienden, die onlangs een eigen huis heeft gekocht, en dit weekendje organiseert als soort van alternatieve house-warmingquote:
Oei..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nou ben ik wel drietig.....![]()
...wacht maar totdat ik hem onder handen krijg....
![]()
![]()
![]()
versnipperen...mmm.das idd een idée....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Oei..
Je gaat hem toch niet versnipperen he![]()
*knuffel*
omfg......quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
versnipperen...mmm.das idd een idée....![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Oei..
Je gaat hem toch niet versnipperen he![]()
*knuffel*
ja, die is sinds augustus open en ze zijn al op pagina 3quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:34 schreef Pheno het volgende:
Is er ook al een thee sc?:')
OMG..ik zag het.....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:33 schreef BrandX het volgende:
PV heeft hier nog niet gereageerd, maar reageert nu wel in het Thee topic!!!![]()
![]()
Thee-Topic --> Afgeserveerd door koffieterroristen.
Wie nietquote:
nee...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
echt wel....^O^_O__O_...wist je dat nog niet....:?
Wat een watjequote:
de verzakertquote:
ikke ookquote:
zoals ik al vaker heb gezegd hier:quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:37 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee...dacht dat ik wel zo'n beetje de enige zou zijn hiero
Maar gelukkig niet!![]()
![]()
Mijn vrouw ookquote:
Pagina 1 bij mijquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja, die is sinds augustus open en ze zijn al op pagina 3![]()
eenschquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zoals ik al vaker heb gezegd hier:
![]()
....RAMMSTEIN RULES...
![]()
![]()
De wikiwiki?quote:
quote:
yep, laatste concert in Ahoy.quote:
Doe dan ook gewoon unreal ofzo...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
Ik zat net even doom3 te spelen (voor het eerst)
Duurt veel te lang
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen lieve koffie-leuters.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wheheh.. heb jij ze allemaal in je myAt?quote:
Daar ben ik ook geweest, vooraan uiteraardquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep, laatste concert in Ahoy.
Was zo fantastisch, dat ik me heb voorgenomen dat de volgende keer dat ze komen, ik kaarten neem voor alle voorstellingen. Wat een show!![]()
![]()
![]()
Oh ja, jij was aan het leren toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:40 schreef eer-ik het volgende:
Ik zat net even doom3 te spelen (voor het eerst)
Duurt veel te lang
yep, i knowquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en trouwens...Brandx...we zijn bijna van hetzelfde bouwjaar....jeweets...BAND...
ikke wil mee....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep, laatste concert in Ahoy.
Was zo fantastisch, dat ik me heb voorgenomen dat de volgende keer dat ze komen, ik kaarten neem voor alle voorstellingen. Wat een show!![]()
![]()
![]()
dat is cool!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Daar ben ik ook geweest, vooraan uiteraard:7
Maar ik vond het concert @ HMH toffer:Y
Daar heb ik dan ook nog een drumstok aan overgehouden:P
Deal! Doen we!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ikke wil mee....:Y^O^*O**O*!!!!!!!!!!
Je pense...quote:
Ja, ik was denk ik 3 minuten aan het spelen en ik had nog steeds geen geweer en rare dieren die dood moestenquote:
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
yep, i know
maar wat bedoel je met BAND
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is cool!
Ik heb de boot op de heen en terugweg mogen aanraken![]()
Dan zou ik jou bij deze graag verzoeken... ik heb ze niet allemaal in mijn myAtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je pense...
[..]
Ja, ik was denk ik 3 minuten aan het spelen en ik had nog steeds geen geweer en rare dieren die dood moestenDat duurt echt te lang hoor.
Leuk zo'n introverhaaltje, maar ik ga zoiets spelen om te schieten, niet voor het gelul.
Geef mij maar UT ofzo idd
Ik kijk zo wel effe...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan zou ik jou bij deze graag verzoeken... ik heb ze niet allemaal in mijn myAt
UT is altijd wel lache jalekker snel enzo
Whehe... ik mag graag lekker lomp doen, met een rocket launcherquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kijk zo wel effe...
ja, ik vind UT wel een mooi spel altijd
Minigun is nog altid m'n favoriet erin, of 2 losse handgeweren
Een computerspelquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
en dat is....![]()
en nee ik ben niet blond....![]()
ik ben "FAHRENHEIT" met mijn zoon aan het spelen...echt een vet spel...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Een computerspel
Doel: je tegenstander vaker neerschieten dan dat hij jou neerschiet
Methode: hersenloos schieten, bij voorkeur op alles dat beweegt
Cool.. volgens mij gaat dat nog ergens over ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:52 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben "FAHRENHEIT" met mijn zoon aan het spelen...echt een vet spel...![]()
![]()
die heeft mijn zoon ook, ik vind het niet zo....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Cool.. volgens mij gaat dat nog ergens over ook
Dit "weekend" staat er vooral Medal of Honour en Call of Duty op het programma.. typische WO II shooters![]()
Je kunt doom2 nu gratis downloaden van hun site geloof ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:53 schreef BrandX het volgende:
ik hou het wel gewoon bij HOMM, stuk minder geweldadig, met af en toe lekker simpel knallen in old school doom 2
Ik vind het enkel multiplayer leuk, omdat je net ff iets meer taktiek kunt toepassen dan in UT of DOOM ofzoquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
die heeft mijn zoon ook, ik vind het niet zo......maar spellen als DOOM, FEAR en FAHRENHEIT vind ik echt vet...
![]()
![]()
ik ook niet, want op een laptop gaat dat wel erg moeilijk....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik game niet op m'n pcDaar is het ouwe beesie te traag voor
whehequote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kunt doom2 nu gratis downloaden van hun site geloof ik.
Echt grappig, ik had dat laatst gedaan, uitgespeeld in 25 minuten
Je rent echt door die levels heen...
Wolf3D... die heb ik hier nog ergens rondslingerenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:57 schreef eer-ik het volgende:
Half Life vond ik ook vet,
'vroeger' deed ik 't met Duke Nukem en Wolfenstein 3D.
Iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vind het enkel multiplayer leuk, omdat je net ff iets meer taktiek kunt toepassen dan in UT of DOOM ofzo
CoD?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Wolf3D... die heb ik hier nog ergens rondslingeren
Doom
Quake
UT![]()
CoD![]()
MoHAA![]()
En voor de afwisseling lekker rondscheuren in NFSU![]()
Counterstrike...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Mooi is dat wel.
Maar speel jij ook graag counterstrike enzo dan?
Die is wel leuk, maar de rest speelt m niet, dus hou ik het ook maar bij CoD (en UO), MoHAA, NFSU (en 2), en UT (en 2004)quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Mooi is dat wel.
Maar speel jij ook graag counterstrike enzo dan?
nou veel plezier dan toch....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:
jongens ik ga even afbreken, ik moet een hoop dingen doen vandaag, waar ik op zich wel zin in heb, maar te lui voor ben om van mijn lazy ass af te komen, maar ik ga het nu toch echt doen...
ciaooo! Laterzzz![]()
![]()
![]()
Ik speel het ook niet hoorquote:
Call of Dutyquote:
succes ermeequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:
jongens ik ga even afbreken, ik moet een hoop dingen doen vandaag, waar ik op zich wel zin in heb, maar te lui voor ben om van mijn lazy ass af te komen, maar ik ga het nu toch echt doen...
ciaooo! Laterzzz![]()
![]()
![]()
Hl is wel ok....quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik speel het ook niet hoor
Maar HL wel
ter informatie: lees: speelde. Ik speel eigenlijk nooit meer games.
Ja succes BranXquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:
ciaooo! Laterzzz![]()
![]()
![]()
Spellen met een verhaalquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Call of Duty
Medal of Honour Allied Assault
ik speel ALLEEN en uitsluitend games op een LAN. En dat doe ik zo'n 2 of 3 keer per jaarquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik speel het ook niet hoor
Maar HL wel
ter informatie: lees: speelde. Ik speel eigenlijk nooit meer games.
Ik heb helaas te weinig tijd om mijn PS2 te gebruikenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:03 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Hl is wel ok....![]()
ik speel regelmatig op de PS.....![]()
Multiplayerquote:
doedoeiquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:02 schreef BrandX het volgende:
ciaooo! Laterzzz![]()
![]()
![]()
Ben je er wel goed in dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:04 schreef MPG het volgende:
[..]
ik speel ALLEEN en uitsluitend games op een LAN. En dat doe ik zo'n 2 of 3 keer per jaar
Multiplayer is wel tof.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Multiplayer
Lekker door de bosjes sluipen en je maten te grazen nemen, zonder dat ze in de gaten hebben waar je zit
Ik kom redelijk goed meequote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ben je er wel goed in dan?
Zo op z'n tijd vind ik het best mooi om een keer een spelletje te spelen, maar ik weiger om er een te kopen, omdat ik het echt snel zat ben.
Geef mij maar mario tennis ofzo
Multiplayer deathmatchquote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Multiplayer is wel tof.
Teamplay hou ik niet zo van, ik ben meer van het ego-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |