Ja en toch blijf ik nog even half. Ik kan de slaap niet vatten en zit ff een film te kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:29 schreef Sander170 het volgende:
Trusten en slaap lekker vrolijke-frits en collega.
Doei...
Karten is gaaf! Ik raak altijd ontzettend hyped als ik in zo'n ding zit. De hele tijd pushen en volle bak rijden om je voorganger in te halen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:46 schreef Houniet het volgende:
nee met 7 andere vrienden, was weer gezellig. heb twee heats gereden
Haha collega dat je er nog bent, je hebt jezelf bewezen, je bent een echte NachtBeuker.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja en toch blijf ik nog even half. Ik kan de slaap niet vatten en zit ff een film te kijken
Ja ik toon me wel een waerde collaga NachtBeuker idd!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:59 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Haha collega dat je er nog bent, je hebt jezelf bewezen, je bent een echte NachtBeuker.![]()
Ben trots op je.![]()
Leuk dat je er nog bent, ondanks dat ik het niet verwacht had haha.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik toon me wel een waerde collaga NachtBeuker idd!
Ik vind het echt top! Zou het wel vaker willen doenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:02 schreef Houniet het volgende:
ik kan het helemaal niet, gelukkig geen laatste geworden
Waar ben je eigenlijk wezen karten ?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:02 schreef Houniet het volgende:
ik kan het helemaal niet, gelukkig geen laatste geworden
Ja ik hou wel van verrassingenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:02 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Leuk dat je er nog bent, ondanks dat ik het niet verwacht had haha.![]()
winterswijk hehequote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:03 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk wezen karten ?
Tot morgen dan maar!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 02:11 schreef Houniet het volgende:
mijn batterij is bijna leeg dus ben er zo vandoor
check.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:04 schreef Pheno het volgende:
Overdagdienst meldt zich
hoe dat zo?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:45 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me wat brak
Ik zou het eigenlijk niet weten. Wat stenen gesjouwd gisteren, wat gewerkt op de bank en 'geslapen'. Niets bijzonders eigenlijk. Maar m'n benen willen vandaag niet echt wakker worden.quote:
Irritant is datquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk niet weten. Wat stenen gesjouwd gisteren, wat gewerkt op de bank en 'geslapen'. Niets bijzonders eigenlijk. Maar m'n benen willen vandaag niet echt wakker worden.
Dat behoort hier ook tot de mogelijkheden!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Irritant is dat
Ik had dat ook toen ik voor het eerst dit werk ging doen, hele dag het apezuur gerend, en de volgende ochtend echt moeizame benen
'k zou ook nog wel een paar uur willen pitten eigenlijk, maar dan komt er ook weer niks van vandaag
't weer ziet er weer reasonable uit hier, wellicht even lekker buiten zitten leren
tjsa, je zit hier in de buurt hequote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat behoort hier ook tot de mogelijkheden!Lekker weer
Goedemorgen
Wétogquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
tjsa, je zit hier in de buurt he
Dan is het sowieso lekker weer.
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:08 schreef Pheno het volgende:
He lullo's, moet ik dit nu in mijn eentje vullen?http://www.youtube.com/watch?v=bldCO6786Qs
speaking of which, ik ga even een bakkie zettenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:16 schreef Jo0Lz het volgende:Thuis smaakt de koffie het best!
[afbeelding]
moge JJquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
Goedemorgen lieve koffie-leuters.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lol, dat kind zo snel mogelijk achter het behang plakken en niet meer achter vandaan halen!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:13 schreef eer-ik het volgende:
teeeering:')
http://www.dumpert.nl/mediabase/14863/38845487/index.html
Ja, bij Q_Bquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen eer-ik....![]()
![]()
....wat zag ik....gaat Papier ergens anders slapen....
![]()
erg he...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lol, dat kind zo snel mogelijk achter het behang plakken en niet meer achter vandaan halen!![]()
Maar die vrouw doet het ook neit echt lekker hoor, die laat zich flink op de kast jagen![]()
Vrij, altijd fijnquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
Goedemorgen natuurlijk.
Heerlijk. Zo'n vrije dag.
Heeeeej JJquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
goedemorgen eer-ik....![]()
![]()
....wat zag ik....gaat Papier ergens anders slapen....
![]()
MPGquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Heeeeej JJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
^(
Papier wil ergens anders slapen![]()
Mag ik dan bij jou komen slapen?
wat een kquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lol, dat kind zo snel mogelijk achter het behang plakken en niet meer achter vandaan halen!![]()
Maar die vrouw doet het ook neit echt lekker hoor, die laat zich flink op de kast jagen![]()
Hee eer-ikquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, bij Q_B
[..]
erg he...
Ik kan me niet voorstellen dat dat kind een fatsoenlijke opvoeding genoten heeft tot nu toe, maar die vrouw doet het ook niet geweldig idd
[..]
Vrij, altijd fijn
vandaag weer zoals je zietquote:
da's goed te doen dan iddquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Hee eer-ik
Zometeen weer gamen, kon gister niet meer antwoorden omdat ik neergesniped werd, en dat om revenge vroeg
Maar we spelen de hele dag door shooters, afgewisseld met de nodige rondjes NFS
Goedemorgen BrandXquote:Op vrijdag 18 mei 2007 09:24 schreef BrandX het volgende:
Goedemorgen allen die ik nog geen goedemorgen heb gewenst!![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |