Boskoop ken ik wel.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Boskoop, een paar dorpjes verderop. Als je Alphen a/d Rijn kent dan ligt Ter Aar ten noorden daarvan en Boskoop ten zuiden ervan!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
Om ook maar weer up-to-date te blijven: mijn geluid doet het weer*O*
Ik woon hier nu ruim een jaar, maar ik ken hier niks! Ik heb 15 jaar in Ter Aar gewoont, ben mee verhuist met m'n pa. Vandaar dat ik het daar beter ken dan hier.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:53 schreef OA het volgende:
[..]
Boskoop ken ik wel.![]()
Vroegah werkte ik bij de NSN... wellicht ken je dat?
NSN = Nationale stadspost diensten...quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik woon hier nu ruim een jaar, maar ik ken hier niks! Ik heb 15 jaar in Ter Aar gewoont, ben mee verhuist met m'n pa. Vandaar dat ik het daar beter ken dan hier.
dat was idd van korte duur eer!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
Hoi dus:W
Welcome to our worldquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn 5000ste post gemist!!!!Zit er (met deze) 15 overheen
Dat betekent dat ik vandaag minimaal 100 posts heb geplaatstdat is toch wel triest
![]()
Ja hoi!quote:
Ik ben ongemerkt de 7000 gepasseerd vanavond....quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat betekent dat ik vandaag minimaal 100 posts heb geplaatstdat is toch wel triest
![]()
Ik ben geboren in Wommels, Friesland en op mijn 4e verhuisd naar Ter Aar en nu dus in Boskoop. Maar Ter Aar is wel 'mijn' dorp hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:57 schreef OA het volgende:
[..]
NSN = Nationale stadspost diensten...
Werkte niet in Boskoop zelf, maar ze kwamen mijn werk brengen in Maassluis!![]()
Dan heb je daarvoor dus nog elders gewoond!
thanks... denk ikquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Welcome to our world:P
En 'gefeliciteerd':)
100 posts triest?quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:58 schreef BrandX het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:00 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben ongemerkt de 7000 gepasseerd vanavond....:o
Nah, dan lig ik toch al plat!quote:
Ah, wij hebben met een echte boer te maken dus!!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Wommels, Friesland en op mijn 4e verhuisd naar Ter Aar en nu dus in Boskoop. Maar Ter Aar is wel 'mijn' dorp hoor.
dat is inderdaad ubertriestquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:01 schreef Sebasser het volgende:
Iemand anders wel.
Eigenlijk wel, wel een stadse boer hoor. Ik voel me fijner in een stad dan in het dorp. Amsterdamquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, wij hebben met een echte boer te maken dus!!![]()
Aha, ik weet genoeg. De vrienden van je broertje...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
in de tuin zitten.
Met de vrienden van m'n broertje, die nu z'n verjaardag viert.
Boerenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ah, wij hebben met een echte boer te maken dus!!![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, wel een stadse boer hoor. Ik voel me fijner in een stad dan in het dorp. Amsterdam
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, ik weet genoeg. De vrienden van je broertje...
Ja ik heb het op de een of andere manier ook nooit echt kunnen vinden met die gasten.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kom maar eens kijken, dan weet je genoeg
Nee, gelukkig niet!quote:
Ik haat het als mensen me boer noemenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo'n boer ben ik ook niet natuurlijk!
hier nog een.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik heb het op de een of andere manier ook nooit echt kunnen vinden met die gasten.
kijk, dat is het betere werkquote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:06 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet!![]()
Verplichte vrije dag op kosten van de baas!![]()
Heb je niet een leuke anekdote??quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kom maar eens kijken, dan weet je genoeg
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 00:08 schreef BrandX het volgende:
![]()
ik ga pitten heren, ik spreek u allen waarschijnlijk morgen weer!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |