Helemaal mee eens. Ik als FC supporter erger me ook aan zijn schwalbes, maar ik geniet enorm van zijn onvoorspelbare spel. Nog lekker vrij voetballen. Deze jongen groeit nog uit tot een hele grote denk ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:00 schreef MaxPower het volgende:
een genot om te zien met zijn onvoorspelbare acties, irritant vanwege zijn schwalbes.
Inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:00 schreef MaxPower het volgende:
een genot om te zien met zijn onvoorspelbare acties, irritant vanwege zijn schwalbes.
Het mooie is dat hij vaak niet bestraft wordt voor z'n fopduiken. En af en toe krijgt hij nog iets onterecht mee ook. Leuke speler, een absolute topaankoop van Groningen voor slechts 8 ton.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:00 schreef MaxPower het volgende:
Ik dacht dat hij 1.2 miljoen gekost had, maar verder is hij dat helemaal waard. Een geweldige spits is het!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij vaak niet bestraft wordt voor z'n fopduiken. En af en toe krijgt hij nog iets onterecht mee ook. Leuke speler, een absolute topaankoop van Groningen voor slechts 8 ton.
Geen Idee! Denk zelf dat het gewoon een roddel was.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:32 schreef Kadoc het volgende:
Hoe staat het met de interesse van Werder?
Suarez heeft een goed gevoel voor humor idd.quote:
Als niet echt Groningen fan vind ik dat ook, Suarez is echt geweldig, nog 1 seizoen en dan naar PSV voor 3Miljoen ofzo en dan vindt FC Gronningen vast wel een nieuw Wonderkindquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:52 schreef Garudo het volgende:
Suarez is samen met Nevland de dodelijke aanvalsduo van de Nederlandse Eredivisie.![]()
Prachtige Interview van Nevland![]()
deden ze een paar jaar geleden ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als niet echt Groningen fan vind ik dat ook, Suarez is echt geweldig, nog 1 seizoen en dan naar PSV voor 3Miljoen ofzo en dan vindt FC Gronningen vast wel een nieuw Wonderkind![]()
Voor 3mil krijg je alleen zijn linker schoenveter..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
Suarez is echt geweldig, nog 1 seizoen en dan naar PSV voor 3Miljoen ofzo en dan vindt FC Gronningen vast wel een nieuw Wonderkind![]()
nou dan doen we dat toch, 3M was maar een voorbeeld !quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef Garudo het volgende:
Suarez gaat echt niet voor 3 miljoen weg hoor![]()
Als PSV of andere dergelijke clubs hem willen mag je er van uitgaan dat er in ieder geval de bod boven de 8/9 miljoen euro zal zijn. Misschien hoger![]()
Daarnaast kan Suarez alleen maar beter worden als hij nog seizoen blijft (waardoor de prijs ws wel meestijgt).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef Garudo het volgende:
Als PSV of andere dergelijke clubs hem willen mag je er van uitgaan dat er in ieder geval de bod boven de 8/9 miljoen euro zal zijn. Misschien hoger![]()
Sorry hoor, maar Robben ging voor 4,5 miljoen naar PSV. Beetje raar om het dubbele voor Suarez te vragen, terwijl Robben de top bereikt heeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef Garudo het volgende:
Zegt ie dat dan ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:12 schreef Grunner het volgende:
Inflatie he... Bovendien had Robben bij Groningen zijn top nog niet bereikt hoor, dus een rare redenering. Bij Chelsea heeft Robben zijn top bereikt, bij PSV heeft hij alleen maar leren vallen![]()
Ik denk juist dat fysiek sterke aanvallers het moeilijk hebben met juist zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:27 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Zegt ie dat dan ?
En trouwens Suarez wordt overschat. Zet een fysiek sterke verdediger tegen over hem met zelfs zeer beperkte voetbalkwaliteiten en dan is Suarez nergens.
Maar dat gevoel heb ik vrijwel met elke Eredivisie aanvaller.
Jij bent in de war met Huntelaar denk ik. Suarez kan juist prima uit de voeten tegen fysiek sterke verdedigers.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:27 schreef NickRooz het volgende:
En trouwens Suarez wordt overschat. Zet een fysiek sterke verdediger tegen over hem met zelfs zeer beperkte voetbalkwaliteiten en dan is Suarez nergens.
Bij Ajax zou hij te weinig ruimte hebben om z'n acties te kunnen maken. Dat zie je bij meer spelers die het daar niet hebben gered. Toen hij linksbuiten stond bij de FC speelde hij ook niet op z'n best.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef Mindstate het volgende:
Dit is nou een speler die ik graag bij Ajax zou willen zien spelen (zal wss nooit gebeuren), onvoorspelbaar, soms geniaal, technisch sterk, snel
Bron: Soccernews.nlquote:Luis Suárez speelt met Uruguay WK onder 20
Luis Suárez zal in juli deelnemen aan het Wereldkampioenschap voor spelers onder de twintg jaar. De aanvaller van FC Groningen zal met het Zuid-Amerikaanse land afreizen naar Canada, waar de mondiale eindronde plaatsvindt.
Uruguay ontmoet in de groepsfase respectievelijk Spanje, Jordanië en Zambia. Bondscoach Gustavo Ferrin selecteerde Suárez, die overigens als eens meespeelde met het A-elftal van Uruguay, op basis van zijn uitstekende prestaties dit seizoen in de Groningse Euroborg.
Overigens is ook Marcus Haber, A-junio bij FC Groningen, deelnemer op het wereldkampioenschap. Hij draagt het shirt van gastland Canada.
Ik vind Leo een typische buitenspeler voor het Ajax-systeem. Helaas gaat het nog wel even duren voordat zijn blessure voorbij isquote:Op zondag 20 mei 2007 22:52 schreef natasishere het volgende:
sja, en je mag ze niet vergelijken, maar ajax heeft nu toch leonardo? heeft ook mooie acties soms, kan bij vlagen zelfs brilliant zijn. Wanneer is zijn blessure over?
Perez komt als buitenspeler helemaal niet tot zijn recht. Perez moet gewoon op de "10" staan. Maar dit is allemaal off topic.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:58 schreef natasishere het volgende:
yep nogal... ja leonardo komt als buitenspeler misschien wel beter tot zijn recht dan als spits. Beetje net als die deen..hoe heet ie... perez
Inderdaad, Robben is er niets bij.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Met al z'n schwalbes kun je ook een aardig filmpje vullen.
lol, welke? Die in strafschopgebied.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:48 schreef Grulez het volgende:
Vooral die tegen Utrecht was vuil, maar daar kreeg hij dan ook terecht geel voor he.
Nou je haalt de woorden uit m'n mond , wat een treurige muziek zegquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Laatst tegen Feyenoord zag ik er nog een stuk of 3 in 1 wedstrijd.
Maar hij kan ook aardige dingen. Alleen volgende keer gaarne andere muziek uitkiezen![]()
![]()
Hopen dat die wedstrijden te volgen zijn via sopcast of zo'n vergelijkbaar programmatje..quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarschijnlijk is het cynisch bedoelt![]()
Beter lezenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft Suarez nu een Spaans paspoort?
Dat zegt veel...Hij speelt met Urugauy (Dat is dus zijn team) tegen Spanje (Dat is dus de tegenstander).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zegt niks
E. 2,50.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Suarez lijkt me wel een goeie speler voor Feyenoord. Hoe duur is hij?
Pssst, DAM wil hem verkopen in Europaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:08 schreef Garudo het volgende:
[..]
Dat zegt veel...Hij speelt met Urugauy (Dat is dus zijn team) tegen Spanje (Dat is dus de tegenstander).
Hij heeft geen spaanse paspoort en ook al had die er een. Spelen voor Spanje mag hij niet want hij heeft al voor het grote Uruguay gespeeld!![]()
Hij is een stuk meer waard als hij er een heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:08 schreef Garudo het volgende:
[..]
Dat zegt veel...Hij speelt met Urugauy (Dat is dus zijn team) tegen Spanje (Dat is dus de tegenstander).
Hij heeft geen spaanse paspoort en ook al had die er een. Spelen voor Spanje mag hij niet want hij heeft al voor het grote Uruguay gespeeld!![]()
Maar nu speelt hij bij Groningen en daar zal hij nog minimaal een jaartje blijven. Daarna kunnen we over zijn waarde beginnenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij is een stuk meer waard als hij er een heeft
DAM is Geert Wilders die undercover op Fok! zit, opzoek naar mensen met een dubbel paspoortquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar hij heeft er geeneen.
Ben jij ook diegene die Kalou heeft gepusht een Nederlands paspoort aan te vragen?
Onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Suarez lijkt me wel een goeie speler voor Feyenoord. Hoe duur is hij?
Dat is in de meeste gevallen wel zo. Maar in volle actie heb je ook maar een klein zetje nodig, iets wat vaak wordt vergeten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef Thomas87 het volgende:
Wat geniet ik toch altijd weer van deze man! Zijn rendement is fantastisch Ook al springen de makkelijkste ballen van z'n voet, maakt hij de meest onvoorstelbare goals. Dat ie vrij vaakt valt is waar, maar vaak zie je in de herhaling dat hij vaak toch is geraakt. Ik stoor me niet aan z'n "schwalbes", ik geloof dat hij meestal (laten we zeggen 80 a 90 %) wel echt geraakt wordt.
Ik zit net even op de fifa site te kijken, maar volgens mij kun je via die site gewoon alle wedstrijden live zien.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:23 schreef The_Verve het volgende:
Venomsnake zoekt toch wel even een livestream voor ons op?![]()
Ik dcaht altijd dat het daar iets van 8 uur vroeger was, dus dat je om 9 uur sochtends achter je pc moet zitten (de wedstrijd begint om 17.00 uur local time).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:40 schreef Garudo het volgende:
Dat is inderdaad veel handiger dan Sopcast![]()
Maar om Uruguay in actie te zien moet je 2:00 in de nacht achter je pc zitten![]()
Dan reken je verkeerd om.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:57 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Ik dcaht altijd dat het daar iets van 8 uur vroeger was, dus dat je om 9 uur sochtends achter je pc moet zitten (de wedstrijd begint om 17.00 uur local time).
Jeez, mijn fout. Ik ga er niet om 2 uur mn bed voor uit.quote:
En weer idd in waarde gestegenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:53 schreef venomsnake het volgende:
Niet echt goed gespeeld imo, maar wel een wereldgoal gemaakt..![]()
quote:Suarez hungry for success
(FIFA.com) Tuesday 3 July 2007
Despite the thrill of making a decisive assist and also scoring in Uruguay's opening match against Spain, Luis Suarez, like the rest of this team-mates, is still wondering how victory eluded his side last Sunday. "It was bad because we came so close to winning it. Over the course of the game, Uruguay had more goal-scoring chances," the player told FIFA.com after watching the highlights again. "However, the main thing is that we didn't lose the game, and that we're still in there fighting for a place in the last 16."
The Charrúa player will nonetheless have taken satisfaction from the game, not least because of his own performance. After setting up Edinson Cavani for his side's opening goal, Suarez then scored their second with a splendid drive from the edge of the area that flew over the Spanish keeper. "I'm happy to have scored my first goal at a World Cup, especially in the manner I did. It was a beautiful goal," he says, with the shy smile of someone not used to singing his own praises.
Indeed the 20-year-old seems more comfortable assessing his own shortcomings: "We sat back a bit after our goals, and I also think tiredness played a part. We were very isolated up front and weren't really able to hold up the ball. That's something we need to work on, but you'll see an improvement game by game."
A call-up from Tabarez
For Luis Suarez, 2007 has been something of a dream come true in terms of his international career. Not only was he one of the first names on the squad list for Canada, but last February senior team coach Oscar Washington Tabarez brought him into his side for the Celeste's friendly against Colombia. "It had been a dream of mine since childhood, and I was very grateful to the coach for giving me my chance. I simply cannot thank the players enough for how well they treated me," he says.
The player even manages a smile when reminded of the red card he picked up on his debut. "Yes... but there were just a few minutes left, and the coach said he understood what happened. It wasn't a big deal, and it was still a good debut," he says with a grin.
Experience and expectation
From the moment he began playing as a ten-year-old with Nacional of Montevideo, Suarez knew his future was in football. Now, one by one he is achieving the goals he set for himself, which included moving to Europe and appearing with the senior national team. "I'm getting there little by little," says the youngster who one day hopes to turn out for FC Barcelona.
He first came to the attention of European scouts back in 2005, after a magnificent season with Nacional during which he scored an impressive 12 goals. Dutch first division side Groningen subsequently tabled a five-year contract and the Uruguayan didn't hesitate for a moment.
"Things have gone well for me there. I've had a full year now and I can't complain, as it's hard for any young player coming from South America to adjust to European club football." His ten goals for the club, including one scored against Partizan in the UEFA Cup, are testimony to a good first season in the old continent. Suarez is also keen to thank his compatriot and Groningen team-mate Bruno Silva, who he says was an enormous help to him on his arrival.
"The European experience that myself, Cavani and Juan Surraco possess is important for the U-20 side," he says. "But don't forget many of the others in the squad are playing first-team football in Uruguay and have taken part in the Copa Libertadores. That gives us a lot of strength," he adds.
Suarez is also convinced that the team Gustavo Ferrin has built will do well in Canada: "We're confident we can go a long way. The team is very strong mentally, and I know that bit by bit we're going to achieve great things."
Nette goalquote:Op maandag 2 juli 2007 16:00 schreef Garudo het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=tSTiFhGLKWU
Alleen de goal van Suarez![]()
Prachtig.![]()
Maar wel verlorenquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:24 schreef venomsnake het volgende:
En weer gescoord in de 8e finale tegen USA.
Suarez is weer wat duurder geworden.![]()
Hij maakte de 1-0, coach dacht slim te zijn om 5 minuten voor tijd een aanvaller eruit te halen voor een verdediger (terwijl het juist zo goed liep), hij haalde dus Suarez eraf. Het ging gelijk fout.quote:
is wel opvallend, toen Suarez eruit gehaald werd had ik zoiets van:quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij maakte de 1-0, coach dacht slim te zijn om 5 minuten voor tijd een aanvaller eruit te halen voor een verdediger (terwijl het juist zo goed liep), hij haalde dus Suarez eraf. Het ging gelijk fout.
Tsja, Suarez eraf halen is vragen om problemen.![]()
Idd. Als Babel al 17 miljoen euro waard is kan je voor Suarez hetzelfde vragenquote:
Zo is datquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:00 schreef venomsnake het volgende:
ben ergens wel blij dat Uruguay is uitgeschakeld. Voordat je het weet schiet ie er nog 4 in dat toerooi, dan staan ineens alle topclubs voor de deur. (zie EK-21)
Laat maar mooi nog een jaartje in Groningen ballen..
Zal binnen NL nooit betaald worden.quote:
Dan verkopen we hem volgend jaar wel aan een buitenlandse club.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:14 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zal binnen NL nooit betaald worden.
Neeuh.. hij moet volgend jaar naar PSV, krijgen jullie 30% doorverkoopquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan verkopen we hem volgend jaar wel aan een buitenlandse club.![]()
Grun krijgen we met minder ook wel tevreden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan verkopen we hem volgend jaar wel aan een buitenlandse club.![]()
Dan krijg je Groningen wel tevreden, maar krijgen jullie geen Suarezquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
Grun krijgen we met minder ook wel tevreden.![]()
Arrogant geblaat mag gewoon in het Ajax-topic blijven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:35 schreef Longmen het volgende:
[..]
Grun krijgen we met minder ook wel tevreden.![]()
quote:FC Groningen weigert met Ajax te onderhandelen over een directe overgang van Luis Suárez naar Amsterdam. De afgelopen dagen is er contact geweest tussen beide clubs waarbij Ajax een officieel bod heeft uitgebracht op de jonge Uruguayaanse spits.
FC Groningen heeft aan Ajax laten weten absoluut niet in een onderhandelingstraject te willen komen. De club wil publiekslieveling Suárez domweg niet kwijt. FC Groningen heeft dit inmiddels ook zwart op wit per fax bevestigd aan Ajax. De Amsterdammers hebben bij monde van technisch directeur Martin van Geel gemeld niettemin contact op te nemen met het management van Suárez om hun interesse in de speler kenbaar te maken. “Ajax mag niet met de speler zelf praten omdat wij daarvoor geen toestemming geven, maar het mag duidelijk zijn dat ze Suárez graag willen hebben. Wij gaan er echter dwars voor liggen”, zegt algemeen directeur Hans Nijland strijdvaardig.
Redenen
Er is volgens Nijland een aantal redenen om Ajax de deur te wijzen. “Wij hebben vorig jaar onze nek uitgestoken voor Suárez. Hij is pas 20 jaar, heeft nog een vierjarig contract bij ons en wij zijn een ambitieuze club. In het realiseren van onze plannen hebben we Suárez ook komend seizoen hard nodig. Wij willen hem niet na één seizoen al weer kwijt.”
Nijland wijst daarbij ook op de nieuwe status van de Trots van het Noorden. “In het verleden móest FC Groningen wel eens spelers verkopen vanwege de financiële positie van de club. Hoewel de bomen nog steeds niet tot in de hemel reiken, ligt die tijd nu achter ons. Wij zijn een financieel gezonde club met een positief eigen vermogen. Wij vinden het naar onze supporters en sponsors toe een verplichting om er alles aan te doen Suárez te behouden.”
Hoogte van het bod
Nijland kan niet ingaan op de hoogte van het bod dat Ajax heeft uitgebracht op Suárez. “Ik las in Voetbal International dat Van Geel tegen Wesley Sneijder heeft gezegd dat het bod van Valencia een belediging was voor zowel de speler als de club. Datzelfde wil ik nu zeggen over het bod dat Ajax op Suárez heeft gedaan. Maar welke prijs Ajax ook zou hebben genoemd, wij willen er gewoon niet met ze over praten.”
Suárez werd medio 2006 overgenomen van Nacional uit Montevideo. De jonge spits hoefde zich slechts even aan te passen aan Europa en de Nederlandse cultuur om vervolgens een stormachtige ontwikkeling in Groningen door te maken. In januari van dit jaar werd hij al uitgenodigd voor de nationale ploeg van Uruguay en speelde Suárez zijn eerste A-interland.
Speler van het Jaar
Met vijftien officiële doelpunten achter zijn naam werd de lepe aanvaller in zijn eerste seizoen bij FC Groningen door het publiek bovendien direct gekozen tot ‘Speler van het Jaar’. De afgelopen periode speelde Suárez met Uruguay op het WK onder-20 in Canada. Met zijn ploeg werd de spits afgelopen nacht in de achtste finales uitgeschakeld door de Verenigde Staten. Suárez heeft nu eerst nog een periode vrij voordat hij zich bij de selectie van trainer Ron Jans hoeft te melden.
Bron: FC Groningen
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:46 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Arrogant geblaat mag gewoon in het Ajax-topic blijven.
[..]
Gezellige boelquote:Van Geel is overtuigd: 'Suárez wil naar Ajax'
12/7/2007 21:44
Ajax trekt zich niets aan van de stevige taal van FC Groningen. 'We willen dat Luis Suárez naar Ajax wil.'
Ajax' technisch directeur Martin van Geel reageert via De Telegraaf op het relaas van FC Groningens algemeen directeur Hans Nijland, die heeft laten weten dat de Groningers niet van plan zijn Suárez aan de Amsterdamse club te verkopen en zelfs niet eens open staan voor onderhandelingen over de Uruguayaanse aanvaller.
'FC Groningen wil niet meewerken', bevestigt Van Geel. 'We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suárez praten. We hebben dat ook gedaan.'
'We hoorden namelijk dat Suárez wel interesse in een overgang had. En na een gesprek met het management van Suárez weten we zeker dat hij graag naar Ajax verhuist. We willen hem daarom nog steeds graag overnemen.'
Vind er niets leuks aan..quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Altijd leuk in deze voetballoze weken
'FC Groningen wil niet meewerken', bevestigt Van Geel. 'We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suárez praten. We hebben dat ook gedaan.'quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je mag helemaal niet in contract treden met een speler(begleider) zonder vooraf toestemming van de club.
Je kan wel informeel lullen, maar dat lijkt me hier niet het geval
Dat is allemaal Bull-Shit van de Heer Geel. Hij denkt dat zo de regels zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
'FC Groningen wil niet meewerken', bevestigt Van Geel. 'We hebben tot drie keer toe met de club contact gezocht. We mogen volgens de reglementen daarna wel degelijk met de zaakwaarnemer van Suárez praten. We hebben dat ook gedaan.'
Dan zal de Heer Geel het wel mis hebben hequote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Garudo het volgende:
[..]
Dat is allemaal Bull-Shit van de Heer Geel. Hij denkt dat zo de regels zijn.![]()
Natuurlijk! Arrogantie van het hoogste niveauquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:56 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Dan zal de Heer Geel het wel mis hebben he. Ik denk dat Martin iets meer op de hoogte is dan de gemiddelde voetbalsupporter,
Een medewerker van een club met een moraal zoals die van Ajax is wat dit betreft sws niet serieus te nemenquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:52 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Jullie persoonlijke haat tegen Ajax beinvloed duidelijk de discussie, jammer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Een medewerker van een club met een moraal zoals die van Ajax is wat dit betreft sws niet serieus te nemen
En het mag dus NIET.
Het gaat niet enkel om de reglementen, maar vooral om de houding.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:14 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Jullie persoonlijke haat tegen Ajax beinvloed duidelijk de discussie, jammer.
Nogmaals, een technisch directeur van een topclub (laat ik het even neutraal houden) heeft een heel deskundig team om zich heen die precies weten wat wel en niet mag op het gebied van reglementen.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 22:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Van Geel Nijland![]()
Geniale reactie van Nijland Van Geel
Zo'n reactie geven terwijl je zelf met Bosz opgescheept zitquote:
Leo heeft/had ook zn vervelende maniertjes, die wordt wel opgevreten in Amsterdam.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zo'n reactie geven terwijl je zelf met Bosz opgescheept zit
Verder hoop ik dat Groningen voet bij stuk houdt en Suarez lekker houdt en volgend jaar aan een buitenlandse club verkoopt. Eerlijk is eerlijk, het is een geweldige voetballer en ik denk zeker dat hij een versterking voor ons is. Maar het is en blijft een vreselijk irritant mannetje. Ik zie hem niet graag in ons mooie shirt.
Leert hij die vervelende maniertjes af, is hij wat mij betreft welkom. Ik ben benieuwd wat het bod van Ajax is geweest. Zal één dezer dagen wel naar buiten komen denk ik.
Anders reageer je even als een zwakzinnige..quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:54 schreef Garudo het volgende:
[..]
Dat is allemaal Bull-Shit van de Heer Geel. Hij denkt dat zo de regels zijn.![]()
En met welk geld precies wil PSV Huntelaar kopen?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een zaakwaarnemer benaderen mag in elk geval niet. Dat wint Groningen gewoon als ze een spoedzaak aanspannen.
Zou mooi worden als PSV Huntelaar 3 miljoen per jaar kan bieden en het hoofd gek kan maken
Als de Telegraaf (clubblad van ajax en tevens roddelkrant) het zegt zal het wel zo zijn..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez wil graag, die komt echt wel.
Jij snapt er ook niet veel van of wel?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Een zaakwaarnemer benaderen mag in elk geval niet. Dat wint Groningen gewoon als ze een spoedzaak aanspannen.
Zou mooi worden als PSV Huntelaar 3 miljoen per jaar kan bieden en het hoofd gek kan maken
Nee, hij snapt er inderdaad niet veel van. Gewoon links laten liggen die dwaas.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jij snapt er ook niet veel van of wel?![]()
Autisten FTWquote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:42 schreef Longmen het volgende:
[..]
Jij snapt er ook niet veel van of wel?![]()
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:40 schreef Pritt het volgende:
Die jongen hoort ook niet bij zo'n provinciaaltje te voetballen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:36 schreef du_ke het volgende:
Zou zonde zijn voor Suarez. Ajax heeft al te veel aankopen verprutst hij kan beter nog een jaartje in Stad blijven.
Volgens mij ken jij de situatie niet helemaal. Het is niet Suarez die graag wil, maar Fonseca. Fonseca heeft 30% van de transferrechten van Luis Suarez. Wanneer De Telegraaf deze man benadert over een transfer zal hij hier altijd positief tegenover staan. Puur eigenbelang.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 08:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez wil graag, die komt echt wel.
Groningen is alleen de prijs aan het opdrijven.. Groningensupporters die denken dat ie dit zegt omdat ze zooooo graag willen dat Suarez blijft, zijn echt erg naief
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:43 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij de situatie niet helemaal. Het is niet Suarez die graag wil, maar Fonseca. Fonseca heeft 30% van de transferrechten van Luis Suarez. Wanneer De Telegraaf deze man benadert over een transfer zal hij hier altijd positief tegenover staan. Puur eigenbelang.
Als jij denkt dat het prijsopdrijving is ben jij misschien wel degene die naïef is. Wanneer Ajax Suarez daadwerkelijk wil kopen zijn ze vrijwel alle Babel-miljoenen in één keer kwijt.
hoezo krom? Het lukt aankopen uit de vaderlandse competitie zelden om beter te worden bij Ajax. Dat gaat gewoon erg vaak mis. En nog een jaartje groningen waar hij kan leren echt een dragende speler te worden kan zeker geen kwaad.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:41 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor kromme redenering? Elke speler moet je individueel bekijken. Resultaten uit het verleden.... Van nog een jaar of 2 op niveau van Grun is goed voor m denk je?
(met alles respect voor de leukste club uit t noorden trouwens....)
ja er was gelijk al gedonder met die vent.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:46 schreef MaxPower het volgende:
[..]
30%? Die man loopt binnen op 1 transfer. Wat is de voetbalwereld toch mooi!
![]()
Gevoel voor humor heb je wel. Ajax kan het zich niet permitteren (veel) meer dan 10 miljoen voor een transfer uit te geven, Geen enkele club zal dat trouwens doen, hun gehele transferbudget aan 1 speler besteden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:43 schreef The_Verve het volgende:
Als jij denkt dat het prijsopdrijving is ben jij misschien wel degene die naïef is. Wanneer Ajax Suarez daadwerkelijk wil kopen zijn ze vrijwel alle Babel-miljoenen in één keer kwijt.
Ajax is de partij met gevoel voor humor. Zeker wanneer het klopt dat ze 5 miljoen hebben geboden.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:51 schreef twi het volgende:
[..]
Gevoel voor humor heb je wel. Ajax kan het zich niet permitteren (veel) meer dan 10 miljoen voor een transfer uit te geven, Geen enkele club zal dat trouwens doen, hun gehele transferbudget aan 1 speler besteden.
Dat is geen humor dat is hij momenteel waard. Misschien 7,5 a 8 hooguit. Laten we niet doen alsof het de nieuwe Pele is ofzo...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:57 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ajax is de partij met gevoel voor humor. Zeker wanneer het klopt dat ze 5 miljoen hebben geboden.
5 miljoen voor Suarez is een prima startbod, uiteindelijk denk ik dat 8 miljoen de max zal zijn die Ajax zal bieden. Gaat Groningen niet akkoord, dan niet. Maar Groningen moet niet denken dat ze hem in de toekomst gemakkelijk voor dat bedrag kwijtraken. Suarez is toch vooral hier in Nederland bekend, en wanneer Suarez niet naar Ajax gaat, dan trekt Ajax een andere spits aan. Feyenoord heeft dit soort geld niet en PSV heeft al een overschot aan spitsen en tenzij een van hen voor veel geld verkocht wordt kunnen ze ook niet zomaar 8 miljoen op tafel leggen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:57 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ajax is de partij met gevoel voor humor. Zeker wanneer het klopt dat ze 5 miljoen hebben geboden.
Nee, maar de prijzen zijn wel flink omhoog gegaan dit seizoen... Babel is natuurlijk ook geen 17,5m waard.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is geen humor dat is hij momenteel waard. Misschien 7,5 a 8 hooguit. Laten we niet doen alsof het de nieuwe Pele is ofzo...
Aan 5 miljoen verdient groningen bijna neits. Dan zijn ze echt gek om hem te laten gaan. het is een speler die de fans graag zien en er zou vervanging moeten komen. lijkt me niet dat ze hem voor minder dan 10 laten gaan.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is geen humor dat is hij momenteel waard. Misschien 7,5 a 8 hooguit. Laten we niet doen alsof het de nieuwe Pele is ofzo...
Mwah, voordat ie naar Groningen kwam waren er enkele clubs van naam die hem volgden en hem dus echt wel kennen. Suarez is één van de grootste talenten van uruguay.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:13 schreef twi het volgende:
[..]
Suarez is toch vooral hier in Nederland bekend, en wanneer Suarez niet naar Ajax gaat, dan trekt Ajax een andere spits aan.
Volgens mij vergeet jij dat Suarez nog een contract voor 4 seizoenen heeft.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:10 schreef Longmen het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Nee, maar de prijzen zijn wel flink omhoog gegaan dit seizoen... Babel is natuurlijk ook geen 17,5m waard.
Tuurlijk, Groningen is ook gek als ze niet proberen meer dan de hoofdprijs te krijgen. Maar die 10 is echt te hoog lijkt me. Denk echt dat het max 8 wordt ofzo... Daar kan Groningen hele leuke dingen mee doen, bv zo'n nieuw talent binnen halen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Aan 5 miljoen verdient groningen bijna neits. Dan zijn ze echt gek om hem te laten gaan. het is een speler die de fans graag zien en er zou vervanging moeten komen. lijkt me niet dat ze hem voor minder dan 10 laten gaan.
Suarez zal niet veel meer dan een paar ton verdienen, dus is dat contract van 4 jaar niet al te veel waard.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:16 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet jij dat Suarez nog een contract voor 4 seizoenen heeft.
8 ton ongeveer.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:18 schreef twi het volgende:
[..]
Suarez zal niet veel meer dan een paar ton verdienen, dus is dat contract van 4 jaar niet al te veel waard.
Hoeveel heeft Groningen eigenlijk neergelegd voor Suarez?
Uhm... ken je feiten en dan weet je dat Werder Bremen al op de tribune heeft gezeten voor Luisjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:13 schreef twi het volgende:
[..]
Maar Groningen moet niet denken dat ze hem in de toekomst gemakkelijk voor dat bedrag kwijtraken. Suarez is toch vooral hier in Nederland bekend
Of denk je echt dat er straks een Europese topclub met 15 miljoen op de stoep staat? Die zullen echt niet direct van Groningen een speler overnemen. En Europese subtoppers of wannabe-subtoppers betalen ook niet meer dan die gestelde 8 miljoen euro.
Dit toont wel weer aan dat je niet weet waar je over praat. Al voordat Groningen interesse toonde werd ie al door Italiaanse clubs gevolgd (waaronder Inter). Daarnaast heeft Werder Bremen ook al interesse getoond.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:13 schreef twi het volgende:
[..]
5 miljoen voor Suarez is een prima startbod, uiteindelijk denk ik dat 8 miljoen de max zal zijn die Ajax zal bieden. Gaat Groningen niet akkoord, dan niet. Maar Groningen moet niet denken dat ze hem in de toekomst gemakkelijk voor dat bedrag kwijtraken. Suarez is toch vooral hier in Nederland bekend.
Ligt een beetje aan komend seizoen. Ik denk dat hij het fantastisch gaat doen. En ook al zou je gelijk hebben, dan wil Groningen hem waarschijnlijk liever aan een buitenlandse club verkopen dan aan een Nederlandse club. Uiteraard na dit seizoen...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:13 schreef twi het volgende:
Of denk je echt dat er straks een Europese topclub met 15 miljoen op de stoep staat? Die zullen echt niet direct van Groningen een speler overnemen. En Europese subtoppers of wannabe-subtoppers betalen ook niet meer dan die gestelde 8 miljoen euro.
Die schaar ik onder Europese subtop en die zullen echt niet meer dan Ajax betalen. Ja, misschien in salaris.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:23 schreef Magno het volgende:
Uhm... ken je feiten en dan weet je dat Werder Bremen al op de tribune heeft gezeten voor Luisje
+ (waarschijnlijk) 7 tonquote:
Suarez zal basisspeler worden bij Ajax. Voorin hebben we nu eigenlijk alleen nog maar Huntelaar en een geblesseerde Leonardo. Dus een basisplek is vrijwel gegarandeerd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:40 schreef Thomas87 het volgende:
dan een bankzitter te zijn bij Ajax.
KJH en Suarez met elkaar vergelijken gaat al niet op.... KJH had zih al aardig bewezen als goalgetter. Suarez heeft kwaliteiten, maar is sowieso al (nog) niet zo'n goalgetter als KJH. En daar wordt nu eenmaal ook voor betaald, de garantie op doelpunten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:49 schreef Magno het volgende:
ten tijde van Robben moesten we dan ook verkopen voor het geld. Momenteel hoeft dat niet...
Huntelaar met een 1 jarig contract koste 9 miljoen
Suarez met sowieso nog een 3 jarig contract zou dit dan ook min. moeten kosten in mijn ogen
(oh ja... suarez koste echt 1,5 miljoen... volgens mij is Fonseca ook afgekocht)
Hoe kom je nou weer bij 1 jarig contract?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:49 schreef Magno het volgende:
Huntelaar met een 1 jarig contract koste 9 miljoen
Waarom zou Groningen dan in hemelsnaam verkopen? Ze verzwakken de selectie en verdienen niet veel aan Suarez. Z'n contract loopt nog wel even door en als hij zich zo blijft ontwikkelen stigt z'n prijs alleen maar.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:54 schreef Dr.Daggla het volgende:
Denk dat ze tussen de 8 en 10 miljoen willen hebben, wat natuurlijk veel te veel is.
7 miljoen max.
Die gaat het 100% hard spelen..quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:57 schreef Chivu het volgende:
. En als die zaakwaarnemer zo'n boef is als jullie zeggen zal hij het wel hard proberen te spelenMaar als het op die manier moet, dan liever een andere speler.
Dan hoop ik dat Van Geel het houdt bij wat hij nu al heeft gezegd. En ik vind het trouwens heel on-Van Geels om zoiets naar de media te lekken, normaal gesproken is het echt zo'n "op dit soort zaken gaat Ajax nooit in"-figuur.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:03 schreef venomsnake het volgende:
Die gaat het 100% hard spelen..
Groningen heeft echt enorm veel moeite moeten doen om Suarez naar de euroborg te halen.
Ah dacht al is dat die voetballer... ja dus.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:34 schreef venomsnake het volgende:
Die kloot van een Fonseca was trouwens wel een aardige voetballer..
http://en.wikipedia.org/wiki/Daniel_Fonseca
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Sowieso moet een geweldiger speler als Suarez nooit bij een 2e rangs topclub als ajax gaan spelen.
Graag maar als Ajax hem echt wil hebben zullen ze toch met heel wat meer dan een fooitje van 5 miljoen moeten komen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:34 schreef El_Bassie het volgende:
5 miljoen voor Suarez is inderdaad een lachwekkend bod, lachwekkend veel. Laat hem maar bij die groningse middenmotor blijven.
Middenmoterquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:34 schreef El_Bassie het volgende:
5 miljoen voor Suarez is inderdaad een lachwekkend bod, lachwekkend veel. Laat hem maar bij die groningse middenmotor blijven.
Kom nou, nu groningen twee keer europees voetbal heeft gehaald zijn ze nog niet gelijk een subtopper. Allemaal zeker in een keer de magere jaren vergeten.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:49 schreef Garudo het volgende:
[..]
Middenmoter![]()
Groningen heeft in de jaren tachtig al aangewezen een goede sub-topper te zijn. Halverwege de jaren 90 kwam Groningen in een diepe put maar sinds de komst van Nevland, Jans, Suarez etc is Groningen weer terug waar ze horen. De sub-top.
Middenmoot, Wat een grap![]()
Wat betekent dat ajax dan ook een 2e rangs topclub isquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:51 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Kom nou, nu groningen twee keer europees voetbal heeft gehaald zijn ze nog niet gelijk een subtopper. Allemaal zeker in een keer de magere jaren vergeten.
Alleen op basis van de historie kan dat al niet. En Ajax haalt elk jaar Europees. Maar de laatste jaren is Groningen zeker een subtopper, gelukkig.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:55 schreef Magno het volgende:
[..]
Wat betekent dat ajax dan ook een 2e rangs topclub is
knappe uitspraak van je![]()
Is je usernaam gerelateerd aan Bas Roorda?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:51 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Kom nou, nu groningen twee keer europees voetbal heeft gehaald zijn ze nog niet gelijk een subtopper. Allemaal zeker in een keer de magere jaren vergeten.
quote:Maandag al maakte Ajax via technisch directeur Martin van Geel kenbaar dat het Suarez naar Amsterdam wil halen. Nijland: 'Van Geel gaf aan dat Ajax een bod wilde uitbrengen. Ik heb meteen aangegeven dat dat zinloos was omdat wij Suarez niet wilden verkopen. Vijf minuten later ontvingen wij niettemin een fax van Ajax met daarin een bod op Suarez. Wij hebben direct gereageerd met een fax waarin wij aangaven niet in onderhandeling te willen treden.'
Nog dezelfde dag werd Nijland gebeld door Ajax' algemeen directeur Maarten Fontein. 'Hij vroeg of wij het bod dat Ajax had uitgebracht te weinig vonden. Ook hem heb ik daarop aangegeven dat een verkoop van Luis Suarez voor ons volstrekt onbespreekbaar is.'
Op dinsdag rode opnieuw een fax van Ajax binnen bij FC Groningen. 'Daarin deed Ajax het verzoek met Suarez te mogen praten. Onze reactie daarop is geweest dat wij niets aan onze vorige fax hebben toe te voegen endat wij Ajax geen toestemming gaven met Luis in gesprek te gaan. Voor ons was daarmee de kous af.'
Voor Ajax niet. Gistermorgen kreeg FC Groningen opnieuw een fax. Nijland:'Daarin staat dat Ajax contact gaat zoeken met het management van de speler.'
Vanaf zijn vakantieadres op Rhodos, waar hij gistermorgen arriveerde, heeft Nijland opnieuw contact gehad met Van Geel en Fontein. 'Als je bij herhaling laat weten dat je een speler niet kwijt wilt maar de andere partij trekt zich daar niets van aan, dan vinden wij dat geen prettige manier van zakendoen. Ik heb ze dat ook laten weten. Ajax speelt het vrij hard, wij gaan dat ook doen.'
Met Suarez, die met Uruguay is uitgeschakeld op het WK onder 20 jaar in Canada, heeft FC Groningen nog geen contact gehad.
quote:Suárez via de rechter naar Ajax
door onze Telesportredactie
ZEIST - Luis Suárez (20) heeft zijn zinnen op Ajax gezet. En de aanvaller is bereid ver te gaan om zijn droomtransfer te realiseren. Omdat FC Groningen met de Amsterdammers weigert te onderhandelen over een transfersom voor de tot 2009 lopende verbintenis van de Uruguayaan, diende Suárez' advocaat Jan Kabalt gisteren bij de KNVB een verzoekschrift tot spoedarbitrage in. Suárez vraagt daarin om ontbinding van zijn contract. "Zolang de zaak onder de rechter is, kan ik geen commentaar geven", bevestigt Kabalt de stap van de Zuid-Amerikaan.
Er is Suárez zo veel aangelegen om in de Amsterdam ArenA de opvolger van de naar Liverpool vertrokken Ryan Babel te worden, dat hij frontaal in de aanval gaat tegen FC Groningen. Zijn huidige werkgever vindt een overgang naar Ajax op voorhand onbespreekbaar. Bij de bekerwinnaar kan Suárez een vijfjarig contract tekenen en drie tot vier keer zo veel verdienen als in het noorden. Gezien eerdere uitspraken is de kans groot dat de arbitragecommissie vanwege sportieve en financiële positieverbetering beslist het contract te ontbinden tegen een x-bedrag.
v. Geelquote:Suárez via rechtszaak naar Ajax
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 14 juli om 08:29
FC Groningen lijkt alléén te staan in de strijd om Luis Suárez te behouden. De advocaat van de Uruguayaan diende vrijdagmiddag bij de KNVB een verzoekschrift tot spoedarbitrage in.
Groningen weigert immers te onderhandelen met Ajax over een transfersom voor de tot 2009 lopende verbintenis. In het verzoekschrift vraagt Suárez om ontbinding van zijn contract. “Zolang de zaak onder de rechter is, kan ik geen commentaar geven”, bevestigde advocaat Jan Kabalt aan De Telegraaf de stap van de Zuid-Amerikaan.
In Amsterdam wordt Suárez gezien als de ideale opvolger van de naar Liverpool vertrokken Ryan Babel. Groningen vindt een overgang op voorhand onbespreekbaar. “Wij hebben vorig jaar onze nek uitgestoken voor Suárez. Hij is pas 20 jaar, heeft nog een vierjarig contract bij ons en wij zijn een ambitieuze club.”
“In het realiseren van onze plannen hebben we Suárez ook komend seizoen hard nodig. Wij willen hem niet na één seizoen al weer kwijt. Wij vinden het naar onze supporters en sponsors toe een verplichting om er alles aan te doen Suárez te behouden”, aldus algemeen directeur Hans Nijland.
Naar verluidt kan Suárez bij Ajax een vijfjarig contract ondertekenen en drie á vier keer zoveel verdienen. Gezien eerdere uitspraken is de kans groot dat de arbitragecommissie vanwege sportieve en financiële positieverbetering beslist het contract te ontbinden tegen een bepaald bedrag.
Kleine correctie.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wel iemand die graag voor Ajax wilt spelen dus een 5 keer zo hoog salaris wil en zo snel mogelijk een podium wil om zich in de kijker van de Spaanse topclubs te spelen. Laat maar komen. Zijn maniertjes afleren en hij wordt een ster
Van Geel is toch een nette man? Die heeft hier helemaal niets, maar dan ook niets mee te maken hoor!quote:
Inderdaad. Flikt ie dit bij Groningen, flikt ie hetzelfde bij Ajax over een jaar wanneer Real oid op de stoep staat. Voor mij hoeft het ook niet op deze manierquote:
Inderdaad, alsof Suarez en zijn zaakwaarnemer niets te verwijten valt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van Geel is toch een nette man? Die heeft hier helemaal niets, maar dan ook niets mee te maken hoor!
Nee, hij wil dit zelf niet maar doet het toch.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:52 schreef Garudo het volgende:
Suarez begint langzamerhand de nieuwe Salmon te worden! Als hij dit echt zelf wil (Wat ik betwijfel) heeft hij het flink verknald bij de supporters![]()
Ik moet het nog zien. 31 augustus sluit de transfermarktquote:Op zaterdag 14 juli 2007 09:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, hij wil dit zelf niet maar doet het toch.
Tuurlijk wil het dit, al is hij waarschijnlijk een beetje aangemoedigd door zijn zaakwaarnemer. Maar soms wordt er net gedaan of voetballers hersenloze mensen zijn en dat de zaakwaarnemer alles verkeerd doen als een speler weg wil.
Je bedoelt "Suarezquote:
Ik zei het al, het is ook belangrijk wat de spelert wil ...quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:55 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm goede zaak, in ieder geval nog een jaartje rijpen, maar zou Luis het zelf wel goed vinden?
Don't say I didn't told you so.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:30 schreef venomsnake het volgende:
Een speler die met dit soort dingen dreigt ben ik liever kwijt dan rijk, Hoe goed ik hem ook vind..
Doet ie het hier, dan zal ie het ergens anders ook doen..
![]()
Opzoek naar een vervanger dan maar..
Dat ie mag floppen bij Ajax..
Komt sevilla volgend seizoen voor hem, flikt ie zo hetzelfde..quote:
Zeg je dat ook tegen je collega's als ze een nieuwe baan hebben gevonden?quote:
Kijken hoe de vork in de steel zit?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:34 schreef twi het volgende:
Overigens vind ik het allemaal een beetje voorbarig, laten we eerst eens kijken hoe de vork nou echt in de steel zit. Waar het van Nijland een verkoopspelletje is dat hij Suarez niet wil verkopen, en van Van Geel dat Suarez graag naar Ajax wil, is dit de 'oorlogvoering' vanuit het kamp Suarez. Meestal is het niet meer dan je club flink laten weten dat ze maar gewoon moeten gaan onderhandelen.
Die verliest ie niet, Ajax is in beide opzichten een vooruitgang....quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoop dat hij de zaak verliest en dat zijn carriere mag wegrotten bij een club in Oekranie.![]()
Amen,quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Hoop dat hij de zaak verliest en dat zijn carriere mag wegrotten bij een club in Oekranie.![]()
Ligt er uiteraard aan op welke manier. Als de collega zich in principe nog goed verder kan ontwikkelen bij de huidige werkgever, en alleen maar op basis van een andere stimulans (¤) toch naar een andere werkgever gaat (met risico dat hij daar flopt aangezien het niveau een stuk hoger is) en alles doet om die breuk te forceren, dan ben ik die collega liever kwijt dan rijk.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen je collega's als ze een nieuwe baan hebben gevonden?
Grappig dat mensen hier kotsen op Van Geel (ruim je het zelf weer op, Calimero), terwijl die alleen heeft gezegd dat ie wil dat Suarez naar Ajax wil.
Ik weet het zo nog niet. Groningen heeft immers ook Europees voetbal en hij heeft nog een contract voor 4 seizoenen. Als hij nu een contract voor 1 seizoen had dan stond hij in ieder geval een stuk sterker.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die verliest ie niet, Ajax is in beide opzichten een vooruitgang....
Een salaris van een miljoen of een salaris van 250.000? Kans op CL voetbal? Meer exposure? Ajax is in alle opzichten een stap vooruit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik weet het zo nog niet. Groningen heeft immers ook Europees voetbal en hij heeft nog een contract voor 4 seizoenen. Als hij nu een contract voor 1 seizoen had dan stond hij in ieder geval een stuk sterker.
Hij zou bij Ajax 4x zoveel verdienen..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:43 schreef venomsnake het volgende:
Hij verdient ook niet slecht (voor groningen begrippen) heb ergens gelezen dat ie 550.000 verdiend..
vraag me geen bron.. weet ik niet meer.
Om eerlijk te zijn zie ik het niet gebeuren bij Ajax, zeg ik niet omdat ik teleurgesteld ben maar omdat ik me afvraag of hij daar past en of hij daar klaar voor is..quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:43 schreef andre347 het volgende:
En hoe zijn de kansen voor Suarez, gaat hij het redden ?
Ja, het eerste het beste nieuwsfeitje van De Telegraaf en iedereen staat op zijn achterste potenquote:
Contracten zeggen natuurlijk helemaal niks in de voetballerij tegenwoordig.quote:Groningen heeft geinvesteerd in deze jongen en hem de kans in Europa gegeven. Suarez en zijn zaakwaarnemer hebben met het volle verstand een 5 jarig contract getekend.
Dat is logisch ja, maar niet realistisch wanneer er een grotere club komt. Wanneer Valencia met een goed bod komt, is Sneijder ook weg. Als Valencia met een acceptabel bod komt en Ajax hier niet eens op reageert, dan is Sneijder ook pissed en zal hij misschien ook iets af gaan proberen te dwingen.quote:Het is logisch dat een ambitieuze subtopper als Groningen hem dan niet na 1 seizoen laat vertrekken.
Heerenveen zit in eenzelfde situatie met een gewilde speler. Daar hebben ze een prijskaartje aan gehangen wat inmiddels door z'n uitverkiezing bij de Selecao niet zo heel gek meer is. En daar hoor je ook niemand zeuren, zelfs de speler niet. Dus misschien is het voor een deel toch een kwestie van hoe je je opstelt richting speler en andere clubs?quote:Bovendien weet het kamp Suarez ook wel dat het ze zichzelf onmogelijk hebben gemaakt in Groningen en dat ze (terecht) uitgekotst worden. Bovendien zal Suarez nu minder geld opbrengen omdat hij zichzelf toch onmogelijk heeft gemaakt. Hij naait inderdaad gewoon Groningen en de supporters van die club.
Hij verdient zeker 3,5 ton toch? Dat is toch het minimum voor een niet EU speler?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij zou bij Ajax 4x zoveel verdienen..
Ajax gaat hem iig geen 2.2 miljoen betalen hoor.
Het was wel wat meer dan alleen zeggen dat je Suarez naar Ajax wil. Het was bij van Geel, als het niet op de normale manier kan, dan maar anders. Ze nemen niet voor niks al contact op met Suarez terwijl ze van Groningen nog niet eens het recht hebben gekregen om met hem te praten. Dus van Geel zit hier zeker ook fout. Niet zo fout als Suarez zelf, maar hij heeft hier ook een aandeel in.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zeg je dat ook tegen je collega's als ze een nieuwe baan hebben gevonden?
Grappig dat mensen hier kotsen op Van Geel (ruim je het zelf weer op, Calimero), terwijl die alleen heeft gezegd dat ie wil dat Suarez naar Ajax wil.
Van Geel is een harde onderhandelaar, maar zeker niet iemand die koste wat kost iemand binnen wil hengelen. Zie Defour, die kon Ajax voor een habbekrats overnemen na diens eigen acties, maar daar werd van afgezien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:07 schreef Solstice het volgende:
Het was wel wat meer dan alleen zeggen dat je Suarez naar Ajax wil. Het was bij van Geel, als het niet op de normale manier kan, dan maar anders. Ze nemen niet voor niks al contact op met Suarez terwijl ze van Groningen nog niet eens het recht hebben gekregen om met hem te praten. Dus van Geel zit hier zeker ook fout. Niet zo fout als Suarez zelf, maar hij heeft hier ook een aandeel in.
Van Geel heeft nooit gezegd dat Sneijder niet te koop is, en niet op een vrij simpele manier Valencia genegeerd. Er zijn zelfs onderhandelingen geweest blijkbaar (ze zijn naar Amsterdam gekomen), maar het bod is niet goed genoeg. Maar er is altijd een opening geweest: het juiste bod plaatsen. Datzelfde geldt voor Babel.quote:Het is trouwens erg hypocriet van v. Geel omdat hijzelf ook tot het uiterste gaat in onderhandelingen bij bijvoorbeeld Babel en Sneijder. En dan zelf geen nee als antwoord accepteren. Het is gelul dat Groningen dan maar een prijs had moeten noemen, dat zijn ze gewoon niet verplicht. Deed Ajax trouwens ook niet toen Valencia 12 miljoen bood voor Sneijder. Lekker makkelijk om iedereen die het niet met je eens is maar meteen weer Calimero te noemen trouwens.
Zo werkt het natuurlijk niet. Contracten zijn er tegenwoordig enkel om langer een (hogere) transfersom te kunnen vragen. En ironisch genoeg hebben zelfs zaakwaarnemers daar tegenwoordig voordeel (of in ieder geval geen groot nadeel) aan.quote:Wat mij betreft heeft Suarez ook helemaal niks te willen. Hij heeft zelf een contract getekend tot 2011, niet tot 2007, en hij heeft ook geen transferclausules in z'n contract op laten nemen. Vind dat ook altijd zo'n gezeik over financiële verbetering. Als je van 30.000 naar 40.000 in het jaar gaat kan ik me dat voorstellen. Maar als je al sowieso miljonair bent aan het einde van je contract moet je niet gaan lopen zeiken. Het is niet alsof hij nou op een houtje moet bijten.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:07 schreef Solstice het volgende:
[..]
Het was wel wat meer dan alleen zeggen dat je Suarez naar Ajax wil. Het was bij van Geel, als het niet op de normale manier kan, dan maar anders. Ze nemen niet voor niks al contact op met Suarez terwijl ze van Groningen nog niet eens het recht hebben gekregen om met hem te praten. Dus van Geel zit hier zeker ook fout. Niet zo fout als Suarez zelf, maar hij heeft hier ook een aandeel in.
Het is trouwens erg hypocriet van v. Geel omdat hijzelf ook tot het uiterste gaat in onderhandelingen bij bijvoorbeeld Babel en Sneijder. En dan zelf geen nee als antwoord accepteren. Het is gelul dat Groningen dan maar een prijs had moeten noemen, dat zijn ze gewoon niet verplicht. Deed Ajax trouwens ook niet toen Valencia 12 miljoen bood voor Sneijder. Lekker makkelijk om iedereen die het niet met je eens is maar meteen weer Calimero te noemen trouwens.
Wat mij betreft heeft Suarez ook helemaal niks te willen. Hij heeft zelf een contract getekend tot 2011, niet tot 2007, en hij heeft ook geen transferclausules in z'n contract op laten nemen. Vind dat ook altijd zo'n gezeik over financiële verbetering. Als je van 30.000 naar 40.000 in het jaar gaat kan ik me dat voorstellen. Maar als je al sowieso miljonair bent aan het einde van je contract moet je niet gaan lopen zeiken. Het is niet alsof hij nou op een houtje moet bijten.
Alles gaat sowieso via zaakwaarnemers, dus hoeft Suarez niet per se aan het woord te komen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:17 schreef Garudo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.![]()
Trouwens ik denk dat Suarez het niet gaat halen als hij zowiezo naar Ajax gaat. Totaal andere stijl voetbal dan Groningen. Nevland is een betere speler voor Suarez dan bijvoorbeeld Huntelaar. Nevland heeft al meer ervaring en hij kan dus Suarez veel meer leren terwijl Huntelaar ook nog kan doorbreken.![]()
Maar weer staat er in die nieuwsbericht niet dat Suarez zelf aan het woord is. Er staat dat hij de transfer probeert te forceren maar wie zegt dat hij dit doet. Bericht staat trouwens in "De Telegraaf" en staat tussen aanhalingstekens dus of het waar is moet nog blijken![]()
Ik hoop (Al is het bijna beslist) dat Suarez nog even denkt voordat hij weggaat!![]()
Ja maar toch moet Suarez ook beslissen als hij wel voor Ajax wilt spelen. Ik vertrouw daarom ook niet de nieuwsbericht van de telegraaf omdat hij 1 besloten heeft om nog een jaar te willen spelen voor Groningen en dan pas naar een club als bijvoorbeeld Ajax te gaan en 2 hij het in Groningen naar zijn zin heeft. Heeft veel vrienden met name Nevland en Silva.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Alles gaat sowieso via zaakwaarnemers, dus hoeft Suarez niet per se aan het woord te komen...
Als Ajax hem alleen informeel benaderd heeft, hoe weet Suarez dan nu al hoeveel hij kan gaan verdienen. Dat iets logisch is zegt nog niet dat het niet hypocriet is. Flik dit van Geel, en de hel breekt los daar in Amsterdam.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is toch logisch dat je voor je eigen spelers zo veel mogelijk wil vangen en voor de spelers die je graag wil kopen zo weinig mogelijk wil uitgeven? Niets hypocriet aan hoor.
Dit keer wordt het wat harder via de pers gespeeld, omdat Ajax iets wil forceren. Spelers worden zo vaak informeel benaderd zonder dat de club er bij betrokken wordt of over dingen gepraat. Babel wist voor het eerste bod van Liverpool ook al van de belangstelling af. Sneijder was ook al een keer naar Valencia geweest. Alleen dit keer komt het allemaal in de pers.
Ajax heeft zich vorig jaar trouwens niet meer met Defour bemoeit nadat die naar de rechter was gestapt, dus ik denk dat dit echt alleen Kamp Suarez is.
Denk je nu echt dat als hij daar 4 of 5 keer zoveel kan verdienen, al die beloftes en uitspraken nog gelden? Als het bovendien niet waar zou zijn, dan zou zijn zaakwaarnemer het ook wel hebben tegengesproken en daar heb ik ook niets van gezien...quote:1 besloten heeft om nog een jaar te willen spelen voor Groningen en dan pas naar een club als bijvoorbeeld Ajax te gaan en 2 hij het in Groningen naar zijn zin heeft. Heeft veel vrienden met name Nevland en Silva.
Die zakenwaarnemer geeft helemaal niks om Suarez. Foncesca is maar op een ding uit en dat is de poen die hij uit Suarez kan persen, daar staat hij om bekendquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:28 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat als hij daar 4 of 5 keer zoveel kan verdienen, al die beloftes en uitspraken nog gelden? Als het bovendien niet waar zou zijn, dan zou zijn zaakwaarnemer het ook wel hebben tegengesproken en daar heb ik ook niets van gezien...
Simpel, dat kan zelfs ik wel ongeveer inschatten, laat staan iemand die exact het salaris van Suarez weet. Gaat hij naar Ajax, verdient hij direct 1.2-1.5 miljoen euro.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:27 schreef Solstice het volgende:
Als Ajax hem alleen informeel benaderd heeft, hoe weet Suarez dan nu al hoeveel hij kan gaan verdienen. Dat iets logisch is zegt nog niet dat het niet hypocriet is. Flik dit van Geel, en de hel breekt los daar in Amsterdam.
Nogmaals, Ajax weet natuurlijk prima wat wel en wat niet mag volgens de FIFA-richtlijnen, en zal zich daar ook aan houden om een miljoenenboete te voorkomen.quote:Dat je spelers vraagt of ze eventueel interesse hebben is tot daaraan toe. Maar dat je gewoon de onderhandelingen start terwijl je van de andere club een keihard nee hebt gehoord, valt gewoon onder smerige wanpraktijken. Dat Ajax zich dan vorig jaar niet met Defour heeft bemoeid is allemaal heel mooi. Maar dat maakt ze hier niet minder fout.
Zoals ik al zei, Sneijder baalde al dat hij voor 12 miljoen niet mocht vertrekken, en logischerwijze zal Van Geel wel tegen hem hebben gemeld wat wel een acceptabel bedrag zou zijn. Hoewel de zaken er voor Ajax anders voor staan (er is veel geld, en een belangrijk talent is vertrokken), denk ik niet dat het fair is om dat bedrag ineens te verhogen. Dus het zou me niets verbazen wanneer Sneijder een transfer af zal proberen te dwingen wanneer Van Geel zich niet aan zijn "woord" houdt.quote:Ik gunde het van Geel eigenlijk dat hij het maximale uit de transfer van Sneijder zou halen. Maar nu hoop ik dat Sneijder ook gewoon zoiets flikt. Al zie ik dat niet gebeuren, omdat Sneijder hoe vervelend ik hem ook vind wel respect voor Ajax heeft. Spelers als Suarez zou je gewoon als profclubs onder mekaar helemaal uit het profvoetbal moeten sluiten. Als je dit soort dingen toelaat, is een contract straks helemaal niks meer waard namelijk.
Het is nog altijd Suarez die al dan niet beslist om naar de arbitragecommissie te stappen hoor...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:31 schreef Garudo het volgende:
[..]
Die zakenwaarnemer geeft helemaal niks om Suarez. Foncesca is maar op een ding uit en dat is de poen die hij uit Suarez kan persen, daar staat hij om bekend![]()
Je maakt er wel een hele eigen theorie vanquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:27 schreef Solstice het volgende:
[..]
Als Ajax hem alleen informeel benaderd heeft, hoe weet Suarez dan nu al hoeveel hij kan gaan verdienen. Dat iets logisch is zegt nog niet dat het niet hypocriet is. Flik dit van Geel, en de hel breekt los daar in Amsterdam.
Dat je spelers vraagt of ze eventueel interesse hebben is tot daaraan toe. Maar dat je gewoon de onderhandelingen start terwijl je van de andere club een keihard nee hebt gehoord, valt gewoon onder smerige wanpraktijken. Dat Ajax zich dan vorig jaar niet met Defour heeft bemoeid is allemaal heel mooi. Maar dat maakt ze hier niet minder fout.
Ik gunde het van Geel eigenlijk dat hij het maximale uit de transfer van Sneijder zou halen. Maar nu hoop ik dat Sneijder ook gewoon zoiets flikt. Al zie ik dat niet gebeuren, omdat Sneijder hoe vervelend ik hem ook vind wel respect voor Ajax heeft. Spelers als Suarez zou je gewoon als profclubs onder mekaar helemaal uit het profvoetbal moeten sluiten. Als je dit soort dingen toelaat, is een contract straks helemaal niks meer waard namelijk.
In de bericht staat dat Suarez overstapt naar de arbitragecommissie, maar ik heb zo'n gevoel dat dit niet het geval is. Hij is of onder druk van Foncesca gestapt naar de arbitragecommissie of het hele nieuwsbericht van de telegraaf is verzonnen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is nog altijd Suarez die al dan niet beslist om naar de arbitragecommissie te stappen hoor...
Jij doet anders nu ook je best om een indianenverhaal uit je duim te zuigenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:35 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Je maakt er wel een hele eigen theorie van. Stop met dat bashen naar van Geel en kom tot de conclusie dat Suarez gewoon naar Ajax wilt, punt.
Ajax doet een bod, suarez wordt daarvan op de hoogte gesteld en beseft dat ie naar Ajax wilt.
Hij laat dat weten via zijn management naar Ajax en hij dreigt er een arbitragezaak van te maken.
Dat jij alles op van Geel afschuift zal wel je afkeer tegen Ajax zijn, maar bekijk de zaak eens van de andere kant.
Dit verhaal is vanuit het perspectief van de speler. Een indianenverhaal, mwahquote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Jij doet anders nu ook je best om een indianenverhaal uit je duim te zuigen.
Het is geen feit dat suarez naar ajax wil, dat wordt beweerd in de Telegraaf. Ik moet het nog maar zien.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:39 schreef twi het volgende:
Wat is er een indianenverhaal aan? Voorlopig zijn dit de enige feiten die er zijn.
Een Ajax-advocaat? Wat is de naam van de advocaat dan?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Het is geen feit dat suarez naar ajax wil, dat wordt beweerd in de Telegraaf. Ik moet het nog maar zien.
De advocaat die de zaak heeft aangespannen is een ajax advocaat en wil dus alleen maar zeggen dat ajax Suarez wilt hebben.
Knap dat je mij na 2 posts zo goed kent. Natuurlijk is het als iemand het handelen van het grote Ajax in twijfel trekt, het resultaat van jarenlang jaloezie en afgunst. Flikker toch op. Wordt daar echt zo verschrikkelijk moe van, als je geen ja en amen knikt ben je een calimero en een huilie. En het dan ook nog raar vinden dat mensen een afkeer krijgen tegen een bepaalde groep Ajax-supporters. Arrogantie druipt d'r hier ook weer vanaf. Als je een beetje mijn postings had gevolgd had je geweten dat ik voor Twente ben, en dat Groningen hier nou ook niet echt lekker ligt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 11:35 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Je maakt er wel een hele eigen theorie van. Stop met dat bashen naar van Geel en kom tot de conclusie dat Suarez gewoon naar Ajax wilt, punt.
Ajax doet een bod, suarez wordt daarvan op de hoogte gesteld en beseft dat ie naar Ajax wilt.
Hij laat dat weten via zijn management naar Ajax en hij dreigt er een arbitragezaak van te maken.
Dat jij alles op van Geel afschuift zal wel je afkeer tegen Ajax zijn, maar bekijk de zaak eens van de andere kant.
Amenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:44 schreef Solstice het volgende:
[..]
Knap dat je mij na 2 posts zo goed kent. Natuurlijk is het als iemand het handelen van het grote Ajax in twijfel trekt, het resultaat van jarenlang jaloezie en afgunst. Flikker toch op. Wordt daar echt zo verschrikkelijk moe van, als je geen ja en amen knikt ben je een calimero en een huilie. En het dan ook nog raar vinden dat mensen een afkeer krijgen tegen een bepaalde groep Ajax-supporters. Arrogantie druipt d'r hier ook weer vanaf. Als je een beetje mijn postings had gevolgd had je geweten dat ik voor Twente ben, en dat Groningen hier nou ook niet echt lekker ligt.
Jan Kabalt.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:37 schreef twi het volgende:
[..]
Een Ajax-advocaat? Wat is de naam van de advocaat dan?
quote:'Suárez wil via arbitrage transfer naar Ajax'
14/7/2007 8:50
Luis Suárez stapt naar de arbitragecommissie om een transfer naar Ajax af te dwingen. Zijn advocaat Jan Kabalt bevestigt in De Telegraaf dat de Uruguayaan via spoedarbitrage naar de Amsterdamse club wil verhuizen.
quote:Delorge niet bang voor arbitragezaak
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 18 mei om 12:02
Laurent Delorge ziet de mogelijke arbitragezaak die SC Heerenveen wil aanspannen tegen hem met vertrouwen tegemoet. In verklaringen aan De Telegraaf beweren de aankoop van Ajax en advocaat Jan Kabalt zich van geen kwaad bewust te zijn
Wie zegt dat ik jou ken en wie zegt dat jij voor Groningen bent? Heb je mij niet horen zeggen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:44 schreef Solstice het volgende:
[..]
Knap dat je mij na 2 posts zo goed kent. Natuurlijk is het als iemand het handelen van het grote Ajax in twijfel trekt, het resultaat van jarenlang jaloezie en afgunst. Flikker toch op. Wordt daar echt zo verschrikkelijk moe van, als je geen ja en amen knikt ben je een calimero en een huilie. En het dan ook nog raar vinden dat mensen een afkeer krijgen tegen een bepaalde groep Ajax-supporters. Arrogantie druipt d'r hier ook weer vanaf. Als je een beetje mijn postings had gevolgd had je geweten dat ik voor Twente ben, en dat Groningen hier nou ook niet echt lekker ligt.
Dat is gewoon een algemene voetbaladvocaat. Of denk je werkelijk dat de beste man n.a.v. de zaak Perez "kankerneger" het publiekelijk bekend maakt dat de donkere spelers van Ajax hierdoor transfervrij zouden kunnen zijn?quote:
Die heeft helemaal niks met Ajax te maken verder.quote:Naar nu blijkt heeft Ajax een risico genomen door Kenneth Perez niet te straffen voor het uitschelden van Nicky Siebert. De Deen maakte de assistent-scheidsrechter tijdens Ajax-FC Twente uit voor ‘kankerneger’. ,,Dat Ajax geen maatregelen heeft genomen, kan de club op basis van het arbeidsrecht letterlijk duur komen te staan”, zegt advocaat Jan Kabalt. „De Surinaamse jongens zijn volgens mij transfervrij.”
Prachtigquote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:44 schreef Solstice het volgende:
[..]
Moet ik hier nou nog op reageren dan? Wat heeft dat nou voor nut als je mijn posts niet eens doorleest. Zal het tegen beter weten in toch maar doen. Ten eerste heb ik ook niet gezegd dat jij hebt gezegd dat ik voor Groningen ben. Je zegt wel dat ik blijkbaar een grote afkeer heb tegen Ajax, omdat ik het niet met je eens ben. Ik zeg dat ik daar een schijthekel aan heb, want heel vaak als ik of iemand anders het niet met een bepaalde groep Ajacieden eens is, krijg je meteen het verwijt in je gezicht gegooid dat je blijkbaar een enorme hekel, afgunst of jaloezie ten opzichte van Ajax hebt. En ik wordt daar om heel eerlijk te zijn verschrikkelijk moe van. Je moet het blijkbaar altijd maar met alles eens zijn wat hier door bepaalde mensen wordt uitgekraamd.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:04 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jou ken en wie zegt dat jij voor Groningen bent? Heb je mij niet horen zeggen.
Jij komt alleen maar met insinuaties dat van Geel aan het stoken is in kamp Groningen terwijl je daar geen enkel argument over hebt. Misschien is het juist wel Suarez die heeft lopen stoken in kamp Groningen?
En wie zegt dat van Geel al heeft onderhandelt met Suarez? Wat is je bron, hoe kom je daarbij?
Jij flikkert al je kritiek op van Geel terwijl het misschien niet onhandig is om eerst te kijken in kamp Suarez.
Ok, ik vond het zo toevallig dat bij de ajaxaankopen via arbitragezaken via deze man verliepen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 13:08 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is gewoon een algemene voetbaladvocaat. Of denk je werkelijk dat de beste man n.a.v. de zaak Perez "kankerneger" het publiekelijk bekend maakt dat de donkere spelers van Ajax hierdoor transfervrij zouden kunnen zijn?
[..]
Die heeft helemaal niks met Ajax te maken verder.
http://www.voetbalonline.nlquote:Namens Luis Suárez heeft mr. Jan Kabalt bij de KNVB een verzoek om spoedarbitrage ingediend. De aanvaller van FC Groningen wil koste wat het kost naar Ajax. De beoogde opvolger van Ryan Babel mag van zijn club echter niet weg. Erger nog, de Groningers willen er zelfs niet over praten. Vandaar dat de 20-jarige Uruguayaan, gesteund door Ajax, middels spoedarbitrage onder zijn contract wil uitkomen. Iets dat volgens mr Berry Bertels, specialist op het gebied van sportrecht, geen eenvoudige zaak zal worden. “Even afhankelijk van wie de arbitragecommissie gaat voorzitten, mr Wubs of Van Staveren, lijkt de uitslag al bij voorbaat vast te staan. De commissie is vrij behoudend in dit soort zaken en zal waarschijnlijk tot het oordeel komen dat het contract gewoon tot 2009 uitgediend moet worden. Overigens net als in de Trabelsi zaak. Toen was het Ajax dat aan een tussentijdse beëindiging geen medewerking wilde verlenen. Maar belangrijker is dat dit soort kwesties zelden tot een uitspraak komen. Aannemelijker is dat beide partijen voor die tijd met elkaar tot een akkoord komen. Het gaat namelijk maar om één ding en dat is de hoogte van de transfersom. De rest is allemaal roering”, aldus Bertels hoofdredacteur van Sportecht. (wordt vervolgd)
Ik denk dat zo'n jongen weinig tot helemaal geen loyaliteit voelt voor een club waar hij tot voor een jaar anderhalf jaar geleden zelfs nooit van gehoord had. Z'n zaakwaarnemer zal er zeker wat mee te maken hebben, maar ik denk dat Suarez zelf ook verschrikkelijk goed weet wat hij doet.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:11 schreef Grulez het volgende:
Ik denk dat als men het Suarez persoonlijk zou vragen, dat hij het liefst een jaar bij de FC zou willen blijven (voor zn sportieve toekomst). Wanneer de entourage om zo'n jonge jongen heen druk op je gaat leggen, tellen zulke gevoelens natuurlijk niet meer. Daarnaast zal hij veel vertrouwen hebben in die Fonseca, terwijl die enkel zn zakken wil vullen. Voor Suarez weegt zijn loyaliteit vervolgens ook niet op tegen Champions L. en een stuk hoger salaris.
Dat ie blij is met het behaalde resultaat zegt niks over zijn loyaliteit. Als hij ook maar een klein beetje loyaal was had hij niet zo snel tot een arbitragezaak overgegaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:18 schreef Grulez het volgende:
Hij lijkt me wel een gevoelspersoon, wanneer je zijn emoties zag na het behalen van Europees voetbal ed. Maar voor zo'n jongen speelt het eigen belang natuurlijk ook een grote rol.
In het niet-realistische wereld zou je dat inderdaad kunnen zeggen. Ware het niet dat een speler van Ajax hoger ingeschaald wordt dan een speler van Groningen. Ook was Babel z'n salaris "3 tot 4 keer zo hoog" als dat van Suarez, dus is er een hogere afkoopsom mee gemoeid. Daarbij heeft Babel zojuist een jeugd EK gewonnen, een dozijn meer interlands gespeeld en de Nederlandse nationaliteit.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:29 schreef -scorpione- het volgende:
Zoals dat stukje van Bertels al aangaf gaat het vooral om de transfersom. Aangezien Suarez Babel moet gaan vervangen en Babel op 20 mln euro werd gewaardeerd door onze vrienden uit 020 zal het moeilijk worden om tot een lager bedrag voor Suarez te komen. Beiden jeugdinternational en af en toe spelen in het nationale team. Qua doelpuntengemiddeldes ontlopen ze elkaar niet. Beiden nog jong 19/20. En allebei hadden ze nog een doorlopend contract. Op basis hiervan vond men in 020 dat men zo'n hoog bedrag mocht vragen voor Babel. Dat zal dus nu niet anders moeten zijn.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:35 schreef Chivu het volgende:
[..]
In het niet-realistische wereld zou je dat inderdaad kunnen zeggen. Ware het niet dat een speler van Ajax hoger ingeschaald wordt dan een speler van Groningen. Ook was Babel z'n salaris "3 tot 4 keer zo hoog" als dat van Suarez, dus is er een hogere afkoopsom mee gemoeid. Daarbij heeft Babel zojuist een jeugd EK gewonnen, een dozijn meer interlands gespeeld en de Nederlandse nationaliteit.
Allemaal goede punten, bovendien hebben de 'kenners' Suarez het hele seizoen ook nog een geloofd als topper. Dat zal zeker meespelen in een beoordeling.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:29 schreef -scorpione- het volgende:
Zoals dat stukje van Bertels al aangaf gaat het vooral om de transfersom. Aangezien Suarez Babel moet gaan vervangen en Babel op 20 mln euro werd gewaardeerd door onze vrienden uit 020 zal het moeilijk worden om tot een lager bedrag voor Suarez te komen. Beiden jeugdinternational en af en toe spelen in het nationale team. Qua doelpuntengemiddeldes ontlopen ze elkaar niet. Beiden nog jong 19/20. En allebei hadden ze nog een doorlopend contract. Op basis hiervan vond men in 020 dat men zo'n hoog bedrag mocht vragen voor Babel. Dat zal dus nu niet anders moeten zijn.
Urugay doet niet mee aan EK's dus dat argument kun je niet aanvoeren, verder is voetbal ook nog eens een teansport.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:35 schreef Chivu het volgende:
[..]
In het niet-realistische wereld zou je dat inderdaad kunnen zeggen. Ware het niet dat een speler van Ajax hoger ingeschaald wordt dan een speler van Groningen. Ook was Babel z'n salaris "3 tot 4 keer zo hoog" als dat van Suarez, dus is er een hogere afkoopsom mee gemoeid. Daarbij heeft Babel zojuist een jeugd EK gewonnen, een dozijn meer interlands gespeeld en de Nederlandse nationaliteit.
Wat een onzin, als Ajax zo flauw was geweest Alves de kop gek te maken en het zelfde geintje uit te halen als met Suarez door pak hem beet 10 miljoen te bieden begint het gezeik net zo goed.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:34 schreef twi het volgende:
Nijland had geen prijs moeten noemen, in de zin van dat hij het verplicht was. Maar wanneer je niet wilt ingaan op een club welke een positieverbetering is, dan weet je dat je speler daar niet blij mee is. Perez heeft bij Ajax geen arbitragezaak aangespannen, omdat hij voor bedrag x naar Feyenoord kon, en voor dat bedrag x ook naar PSV mocht. Heerenveen speelt het slim met Alves door er gewoon een onmogelijk prijskaartje aan te hangen. Alves weet waar hij aan toe is en wat een club moet bieden, en Heerenveen wacht lekker af totdat er een club is die zo gek is om 20 miljoen voor Alves te geven.
quote:belangrijkheid
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 12:44 schreef Solstice het volgende:
[..]
Natuurlijk is het als iemand het handelen van het grote Ajax in twijfel trekt, het resultaat van jarenlang jaloezie en afgunst. Flikker toch op. Wordt daar echt zo verschrikkelijk moe van, als je geen ja en amen knikt ben je een calimero en een huilie. En het dan ook nog raar vinden dat mensen een afkeer krijgen tegen een bepaalde groep Ajax-supporters. Arrogantie druipt d'r hier ook weer vanaf.
Verre van, en voor zijn contractverlenging verdiende hij sowieso nog niet een derde van wat Suarez verdient in Groningen.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:42 schreef Chivu het volgende:
En Babel verdiende ongetwijfeld richting een miljoen per jaar, aangezien hij vorig jaar nog bij heeft getekend voor zover ik weet.
Nou vooruit, my badquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:44 schreef Chivu het volgende:
[..]
be·lang·rijk·heid (de ~ (v.), -heden)
1 gewichtigheid, grote betekenis
Dat ligt niet aan Suarez, die knalde zijn ploeg op voorsprong. Coach wisselt hem 5 minuten voor tijd en hopla, ze verliezen...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:42 schreef Chivu het volgende:
Uruguay heeft net aan een jeugd WK meegedaan en daar niet gewonnen.
Waar was Babel op het WK?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:47 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan Suarez, die knalde zijn ploeg op voorsprong. Coach wisselt hem 5 minuten voor tijd en hopla, ze verliezen...![]()
![]()
Daarentegen heeft Alves altijd geroepen dat Heerenveen een tussenstation is terwijl Suarez riep dat hij zeker nog een jaar in Groningen zou blijven... Voetballers zijn gewoon niet te vertrouwenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef Chivu het volgende:
Alves zit in een totaal andere categorie dan Suarez trouwens, hij zal ongetwijfeld meer verdienen, zit bij de nationale selectie van Brazilie en is topscorer geworden van de eredivisie. Ik denk dat het wat moeilijker is om die het hoofd op hol te brengen.
Koné tekende ook bij na de laatste match van het seizoen, het seizoen erop was nog maar net begonnen en hij tekende in Eindhoven...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:53 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Daarentegen heeft Alves altijd geroepen dat Heerenveen een tussenstation is terwijl Suarez riep dat hij zeker nog een jaar in Groningen zou blijven... Voetballers zijn gewoon niet te vertrouwen
Deed ie mee dan?quote:
Idd vreemd, maar misschien houd hij zich er wel aan en bljft hij alsnog 1 jaar. Suarez zit nu in Rhodos dus het is maar de vraag of hij wel weet wat er gaande is!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:48 schreef Grulez het volgende:
Wel apart om het interview uit de vi te lezen die eerder in dit topic staat... PSV komt te vroeg, maar Ajax niet...?
Mocht Roda niet de handjes dichtknijpen met al die miljoenen? Maar je hebt gelijk, dat soort uitspraken doen en het dan niet nakomen is triest.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 14:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Peeters gaf een interview in de VI dat hij nooit voor een andere Nederlandse club dan Roda zou spelen, ook niet voor het geld. Terwijl hij ondertussen al in onderhandeling was met Vitesse. Dat heeft die met de eerste Roda-Vitesse geweten ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |