Helemaal mee eens. Ik als FC supporter erger me ook aan zijn schwalbes, maar ik geniet enorm van zijn onvoorspelbare spel. Nog lekker vrij voetballen. Deze jongen groeit nog uit tot een hele grote denk ik.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:00 schreef MaxPower het volgende:
een genot om te zien met zijn onvoorspelbare acties, irritant vanwege zijn schwalbes.
Inderdaadquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:00 schreef MaxPower het volgende:
een genot om te zien met zijn onvoorspelbare acties, irritant vanwege zijn schwalbes.
Het mooie is dat hij vaak niet bestraft wordt voor z'n fopduiken. En af en toe krijgt hij nog iets onterecht mee ook. Leuke speler, een absolute topaankoop van Groningen voor slechts 8 ton.quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:00 schreef MaxPower het volgende:
Ik dacht dat hij 1.2 miljoen gekost had, maar verder is hij dat helemaal waard. Een geweldige spits is het!quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Het mooie is dat hij vaak niet bestraft wordt voor z'n fopduiken. En af en toe krijgt hij nog iets onterecht mee ook. Leuke speler, een absolute topaankoop van Groningen voor slechts 8 ton.
Geen Idee! Denk zelf dat het gewoon een roddel was.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 10:32 schreef Kadoc het volgende:
Hoe staat het met de interesse van Werder?
Suarez heeft een goed gevoel voor humor idd.quote:
Als niet echt Groningen fan vind ik dat ook, Suarez is echt geweldig, nog 1 seizoen en dan naar PSV voor 3Miljoen ofzo en dan vindt FC Gronningen vast wel een nieuw Wonderkindquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:52 schreef Garudo het volgende:
Suarez is samen met Nevland de dodelijke aanvalsduo van de Nederlandse Eredivisie.![]()
Prachtige Interview van Nevland![]()
deden ze een paar jaar geleden ookquote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
Als niet echt Groningen fan vind ik dat ook, Suarez is echt geweldig, nog 1 seizoen en dan naar PSV voor 3Miljoen ofzo en dan vindt FC Gronningen vast wel een nieuw Wonderkind![]()
Voor 3mil krijg je alleen zijn linker schoenveter..quote:Op vrijdag 18 mei 2007 15:35 schreef andre347 het volgende:
[..]
Suarez is echt geweldig, nog 1 seizoen en dan naar PSV voor 3Miljoen ofzo en dan vindt FC Gronningen vast wel een nieuw Wonderkind![]()
nou dan doen we dat toch, 3M was maar een voorbeeld !quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef Garudo het volgende:
Suarez gaat echt niet voor 3 miljoen weg hoor![]()
Als PSV of andere dergelijke clubs hem willen mag je er van uitgaan dat er in ieder geval de bod boven de 8/9 miljoen euro zal zijn. Misschien hoger![]()
Daarnaast kan Suarez alleen maar beter worden als hij nog seizoen blijft (waardoor de prijs ws wel meestijgt).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef Garudo het volgende:
Als PSV of andere dergelijke clubs hem willen mag je er van uitgaan dat er in ieder geval de bod boven de 8/9 miljoen euro zal zijn. Misschien hoger![]()
Sorry hoor, maar Robben ging voor 4,5 miljoen naar PSV. Beetje raar om het dubbele voor Suarez te vragen, terwijl Robben de top bereikt heeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef Garudo het volgende:
Zegt ie dat dan ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:12 schreef Grunner het volgende:
Inflatie he... Bovendien had Robben bij Groningen zijn top nog niet bereikt hoor, dus een rare redenering. Bij Chelsea heeft Robben zijn top bereikt, bij PSV heeft hij alleen maar leren vallen![]()
Ik denk juist dat fysiek sterke aanvallers het moeilijk hebben met juist zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:27 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Zegt ie dat dan ?
En trouwens Suarez wordt overschat. Zet een fysiek sterke verdediger tegen over hem met zelfs zeer beperkte voetbalkwaliteiten en dan is Suarez nergens.
Maar dat gevoel heb ik vrijwel met elke Eredivisie aanvaller.
Jij bent in de war met Huntelaar denk ik. Suarez kan juist prima uit de voeten tegen fysiek sterke verdedigers.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:27 schreef NickRooz het volgende:
En trouwens Suarez wordt overschat. Zet een fysiek sterke verdediger tegen over hem met zelfs zeer beperkte voetbalkwaliteiten en dan is Suarez nergens.
Bij Ajax zou hij te weinig ruimte hebben om z'n acties te kunnen maken. Dat zie je bij meer spelers die het daar niet hebben gered. Toen hij linksbuiten stond bij de FC speelde hij ook niet op z'n best.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef Mindstate het volgende:
Dit is nou een speler die ik graag bij Ajax zou willen zien spelen (zal wss nooit gebeuren), onvoorspelbaar, soms geniaal, technisch sterk, snel
Bron: Soccernews.nlquote:Luis Suárez speelt met Uruguay WK onder 20
Luis Suárez zal in juli deelnemen aan het Wereldkampioenschap voor spelers onder de twintg jaar. De aanvaller van FC Groningen zal met het Zuid-Amerikaanse land afreizen naar Canada, waar de mondiale eindronde plaatsvindt.
Uruguay ontmoet in de groepsfase respectievelijk Spanje, Jordanië en Zambia. Bondscoach Gustavo Ferrin selecteerde Suárez, die overigens als eens meespeelde met het A-elftal van Uruguay, op basis van zijn uitstekende prestaties dit seizoen in de Groningse Euroborg.
Overigens is ook Marcus Haber, A-junio bij FC Groningen, deelnemer op het wereldkampioenschap. Hij draagt het shirt van gastland Canada.
Ik vind Leo een typische buitenspeler voor het Ajax-systeem. Helaas gaat het nog wel even duren voordat zijn blessure voorbij isquote:Op zondag 20 mei 2007 22:52 schreef natasishere het volgende:
sja, en je mag ze niet vergelijken, maar ajax heeft nu toch leonardo? heeft ook mooie acties soms, kan bij vlagen zelfs brilliant zijn. Wanneer is zijn blessure over?
Perez komt als buitenspeler helemaal niet tot zijn recht. Perez moet gewoon op de "10" staan. Maar dit is allemaal off topic.quote:Op woensdag 23 mei 2007 15:58 schreef natasishere het volgende:
yep nogal... ja leonardo komt als buitenspeler misschien wel beter tot zijn recht dan als spits. Beetje net als die deen..hoe heet ie... perez
Inderdaad, Robben is er niets bij.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Met al z'n schwalbes kun je ook een aardig filmpje vullen.
lol, welke? Die in strafschopgebied.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:48 schreef Grulez het volgende:
Vooral die tegen Utrecht was vuil, maar daar kreeg hij dan ook terecht geel voor he.
Nou je haalt de woorden uit m'n mond , wat een treurige muziek zegquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Laatst tegen Feyenoord zag ik er nog een stuk of 3 in 1 wedstrijd.
Maar hij kan ook aardige dingen. Alleen volgende keer gaarne andere muziek uitkiezen![]()
![]()
Hopen dat die wedstrijden te volgen zijn via sopcast of zo'n vergelijkbaar programmatje..quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarschijnlijk is het cynisch bedoelt![]()
Beter lezenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heeft Suarez nu een Spaans paspoort?
Dat zegt veel...Hij speelt met Urugauy (Dat is dus zijn team) tegen Spanje (Dat is dus de tegenstander).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat zegt niks
E. 2,50.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Suarez lijkt me wel een goeie speler voor Feyenoord. Hoe duur is hij?
Pssst, DAM wil hem verkopen in Europaquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:08 schreef Garudo het volgende:
[..]
Dat zegt veel...Hij speelt met Urugauy (Dat is dus zijn team) tegen Spanje (Dat is dus de tegenstander).
Hij heeft geen spaanse paspoort en ook al had die er een. Spelen voor Spanje mag hij niet want hij heeft al voor het grote Uruguay gespeeld!![]()
Hij is een stuk meer waard als hij er een heeftquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:08 schreef Garudo het volgende:
[..]
Dat zegt veel...Hij speelt met Urugauy (Dat is dus zijn team) tegen Spanje (Dat is dus de tegenstander).
Hij heeft geen spaanse paspoort en ook al had die er een. Spelen voor Spanje mag hij niet want hij heeft al voor het grote Uruguay gespeeld!![]()
Maar nu speelt hij bij Groningen en daar zal hij nog minimaal een jaartje blijven. Daarna kunnen we over zijn waarde beginnenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij is een stuk meer waard als hij er een heeft
DAM is Geert Wilders die undercover op Fok! zit, opzoek naar mensen met een dubbel paspoortquote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar hij heeft er geeneen.
Ben jij ook diegene die Kalou heeft gepusht een Nederlands paspoort aan te vragen?
Onbetaalbaar.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:08 schreef hello_moto1992 het volgende:
Suarez lijkt me wel een goeie speler voor Feyenoord. Hoe duur is hij?
Dat is in de meeste gevallen wel zo. Maar in volle actie heb je ook maar een klein zetje nodig, iets wat vaak wordt vergeten.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:27 schreef Thomas87 het volgende:
Wat geniet ik toch altijd weer van deze man! Zijn rendement is fantastisch Ook al springen de makkelijkste ballen van z'n voet, maakt hij de meest onvoorstelbare goals. Dat ie vrij vaakt valt is waar, maar vaak zie je in de herhaling dat hij vaak toch is geraakt. Ik stoor me niet aan z'n "schwalbes", ik geloof dat hij meestal (laten we zeggen 80 a 90 %) wel echt geraakt wordt.
Ik zit net even op de fifa site te kijken, maar volgens mij kun je via die site gewoon alle wedstrijden live zien.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:23 schreef The_Verve het volgende:
Venomsnake zoekt toch wel even een livestream voor ons op?![]()
Ik dcaht altijd dat het daar iets van 8 uur vroeger was, dus dat je om 9 uur sochtends achter je pc moet zitten (de wedstrijd begint om 17.00 uur local time).quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:40 schreef Garudo het volgende:
Dat is inderdaad veel handiger dan Sopcast![]()
Maar om Uruguay in actie te zien moet je 2:00 in de nacht achter je pc zitten![]()
Dan reken je verkeerd om.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:57 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Ik dcaht altijd dat het daar iets van 8 uur vroeger was, dus dat je om 9 uur sochtends achter je pc moet zitten (de wedstrijd begint om 17.00 uur local time).
Jeez, mijn fout. Ik ga er niet om 2 uur mn bed voor uit.quote:
En weer idd in waarde gestegenquote:Op maandag 2 juli 2007 03:53 schreef venomsnake het volgende:
Niet echt goed gespeeld imo, maar wel een wereldgoal gemaakt..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |