nou dan doen we dat toch, 3M was maar een voorbeeld !quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef Garudo het volgende:
Suarez gaat echt niet voor 3 miljoen weg hoor![]()
Als PSV of andere dergelijke clubs hem willen mag je er van uitgaan dat er in ieder geval de bod boven de 8/9 miljoen euro zal zijn. Misschien hoger![]()
Daarnaast kan Suarez alleen maar beter worden als hij nog seizoen blijft (waardoor de prijs ws wel meestijgt).quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef Garudo het volgende:
Als PSV of andere dergelijke clubs hem willen mag je er van uitgaan dat er in ieder geval de bod boven de 8/9 miljoen euro zal zijn. Misschien hoger![]()
Sorry hoor, maar Robben ging voor 4,5 miljoen naar PSV. Beetje raar om het dubbele voor Suarez te vragen, terwijl Robben de top bereikt heeft.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:37 schreef Garudo het volgende:
Zegt ie dat dan ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:12 schreef Grunner het volgende:
Inflatie he... Bovendien had Robben bij Groningen zijn top nog niet bereikt hoor, dus een rare redenering. Bij Chelsea heeft Robben zijn top bereikt, bij PSV heeft hij alleen maar leren vallen![]()
Ik denk juist dat fysiek sterke aanvallers het moeilijk hebben met juist zijn kwaliteiten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:27 schreef NickRooz het volgende:
[..]
Zegt ie dat dan ?
En trouwens Suarez wordt overschat. Zet een fysiek sterke verdediger tegen over hem met zelfs zeer beperkte voetbalkwaliteiten en dan is Suarez nergens.
Maar dat gevoel heb ik vrijwel met elke Eredivisie aanvaller.
Jij bent in de war met Huntelaar denk ik. Suarez kan juist prima uit de voeten tegen fysiek sterke verdedigers.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:27 schreef NickRooz het volgende:
En trouwens Suarez wordt overschat. Zet een fysiek sterke verdediger tegen over hem met zelfs zeer beperkte voetbalkwaliteiten en dan is Suarez nergens.
Bij Ajax zou hij te weinig ruimte hebben om z'n acties te kunnen maken. Dat zie je bij meer spelers die het daar niet hebben gered. Toen hij linksbuiten stond bij de FC speelde hij ook niet op z'n best.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:24 schreef Mindstate het volgende:
Dit is nou een speler die ik graag bij Ajax zou willen zien spelen (zal wss nooit gebeuren), onvoorspelbaar, soms geniaal, technisch sterk, snel
Bron: Soccernews.nlquote:Luis Suárez speelt met Uruguay WK onder 20
Luis Suárez zal in juli deelnemen aan het Wereldkampioenschap voor spelers onder de twintg jaar. De aanvaller van FC Groningen zal met het Zuid-Amerikaanse land afreizen naar Canada, waar de mondiale eindronde plaatsvindt.
Uruguay ontmoet in de groepsfase respectievelijk Spanje, Jordanië en Zambia. Bondscoach Gustavo Ferrin selecteerde Suárez, die overigens als eens meespeelde met het A-elftal van Uruguay, op basis van zijn uitstekende prestaties dit seizoen in de Groningse Euroborg.
Overigens is ook Marcus Haber, A-junio bij FC Groningen, deelnemer op het wereldkampioenschap. Hij draagt het shirt van gastland Canada.
Ik vind Leo een typische buitenspeler voor het Ajax-systeem. Helaas gaat het nog wel even duren voordat zijn blessure voorbij isquote:Op zondag 20 mei 2007 22:52 schreef natasishere het volgende:
sja, en je mag ze niet vergelijken, maar ajax heeft nu toch leonardo? heeft ook mooie acties soms, kan bij vlagen zelfs brilliant zijn. Wanneer is zijn blessure over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |