abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51440686
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:55 schreef Magno het volgende:

[..]

Wat betekent dat ajax dan ook een 2e rangs topclub is
knappe uitspraak van je
Alleen op basis van de historie kan dat al niet. En Ajax haalt elk jaar Europees. Maar de laatste jaren is Groningen zeker een subtopper, gelukkig.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  vrijdag 13 juli 2007 @ 20:22:21 #202
176521 Grulez
rasgroninger
pi_51441353
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 19:51 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Kom nou, nu groningen twee keer europees voetbal heeft gehaald zijn ze nog niet gelijk een subtopper. Allemaal zeker in een keer de magere jaren vergeten.
Is je usernaam gerelateerd aan Bas Roorda?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 20:38:42 #203
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51441860
Stukje uit "Het Parool" met wat meer info over de Suarez-zaak
quote:
Maandag al maakte Ajax via technisch directeur Martin van Geel kenbaar dat het Suarez naar Amsterdam wil halen. Nijland: 'Van Geel gaf aan dat Ajax een bod wilde uitbrengen. Ik heb meteen aangegeven dat dat zinloos was omdat wij Suarez niet wilden verkopen. Vijf minuten later ontvingen wij niettemin een fax van Ajax met daarin een bod op Suarez. Wij hebben direct gereageerd met een fax waarin wij aangaven niet in onderhandeling te willen treden.'
Nog dezelfde dag werd Nijland gebeld door Ajax' algemeen directeur Maarten Fontein. 'Hij vroeg of wij het bod dat Ajax had uitgebracht te weinig vonden. Ook hem heb ik daarop aangegeven dat een verkoop van Luis Suarez voor ons volstrekt onbespreekbaar is.'
Op dinsdag rode opnieuw een fax van Ajax binnen bij FC Groningen. 'Daarin deed Ajax het verzoek met Suarez te mogen praten. Onze reactie daarop is geweest dat wij niets aan onze vorige fax hebben toe te voegen endat wij Ajax geen toestemming gaven met Luis in gesprek te gaan. Voor ons was daarmee de kous af.'
Voor Ajax niet. Gistermorgen kreeg FC Groningen opnieuw een fax. Nijland:'Daarin staat dat Ajax contact gaat zoeken met het management van de speler.'
Vanaf zijn vakantieadres op Rhodos, waar hij gistermorgen arriveerde, heeft Nijland opnieuw contact gehad met Van Geel en Fontein. 'Als je bij herhaling laat weten dat je een speler niet kwijt wilt maar de andere partij trekt zich daar niets van aan, dan vinden wij dat geen prettige manier van zakendoen. Ik heb ze dat ook laten weten. Ajax speelt het vrij hard, wij gaan dat ook doen.'
Met Suarez, die met Uruguay is uitgeschakeld op het WK onder 20 jaar in Canada, heeft FC Groningen nog geen contact gehad.
pi_51454997
quote:
Suárez via de rechter naar Ajax
door onze Telesportredactie

ZEIST - Luis Suárez (20) heeft zijn zinnen op Ajax gezet. En de aanvaller is bereid ver te gaan om zijn droomtransfer te realiseren. Omdat FC Groningen met de Amsterdammers weigert te onderhandelen over een transfersom voor de tot 2009 lopende verbintenis van de Uruguayaan, diende Suárez' advocaat Jan Kabalt gisteren bij de KNVB een verzoekschrift tot spoedarbitrage in. Suárez vraagt daarin om ontbinding van zijn contract. "Zolang de zaak onder de rechter is, kan ik geen commentaar geven", bevestigt Kabalt de stap van de Zuid-Amerikaan.

Er is Suárez zo veel aangelegen om in de Amsterdam ArenA de opvolger van de naar Liverpool vertrokken Ryan Babel te worden, dat hij frontaal in de aanval gaat tegen FC Groningen. Zijn huidige werkgever vindt een overgang naar Ajax op voorhand onbespreekbaar. Bij de bekerwinnaar kan Suárez een vijfjarig contract tekenen en drie tot vier keer zo veel verdienen als in het noorden. Gezien eerdere uitspraken is de kans groot dat de arbitragecommissie vanwege sportieve en financiële positieverbetering beslist het contract te ontbinden tegen een x-bedrag.
pi_51455007
Wel iemand die graag voor Ajax wilt spelen dus. Laat maar komen. Zijn maniertjes afleren en hij wordt een ster
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:21:58 #206
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_51455009
quote:
Suárez via rechtszaak naar Ajax
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op zaterdag, 14 juli om 08:29

FC Groningen lijkt alléén te staan in de strijd om Luis Suárez te behouden. De advocaat van de Uruguayaan diende vrijdagmiddag bij de KNVB een verzoekschrift tot spoedarbitrage in.

Groningen weigert immers te onderhandelen met Ajax over een transfersom voor de tot 2009 lopende verbintenis. In het verzoekschrift vraagt Suárez om ontbinding van zijn contract. “Zolang de zaak onder de rechter is, kan ik geen commentaar geven”, bevestigde advocaat Jan Kabalt aan De Telegraaf de stap van de Zuid-Amerikaan.

In Amsterdam wordt Suárez gezien als de ideale opvolger van de naar Liverpool vertrokken Ryan Babel. Groningen vindt een overgang op voorhand onbespreekbaar. “Wij hebben vorig jaar onze nek uitgestoken voor Suárez. Hij is pas 20 jaar, heeft nog een vierjarig contract bij ons en wij zijn een ambitieuze club.”

“In het realiseren van onze plannen hebben we Suárez ook komend seizoen hard nodig. Wij willen hem niet na één seizoen al weer kwijt. Wij vinden het naar onze supporters en sponsors toe een verplichting om er alles aan te doen Suárez te behouden”, aldus algemeen directeur Hans Nijland.

Naar verluidt kan Suárez bij Ajax een vijfjarig contract ondertekenen en drie á vier keer zoveel verdienen. Gezien eerdere uitspraken is de kans groot dat de arbitragecommissie vanwege sportieve en financiële positieverbetering beslist het contract te ontbinden tegen een bepaald bedrag.
v. Geel .
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:27:14 #207
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_51455052
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wel iemand die graag voor Ajax wilt spelen dus een 5 keer zo hoog salaris wil en zo snel mogelijk een podium wil om zich in de kijker van de Spaanse topclubs te spelen. Laat maar komen. Zijn maniertjes afleren en hij wordt een ster
Kleine correctie.
pi_51455079
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:27 schreef pfaf het volgende:

[..]

Kleine correctie.
Ook goed. Zolang hij maar presteert
pi_51455101
Heel sneu mannetje. Groningen gaf hem de kans om in Europa te spelen en als dankbaarheid wil hij naar 1 seizoen alweer op zo'n manier vertrekken.
pi_51455107
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

v. Geel .
Van Geel is toch een nette man? Die heeft hier helemaal niets, maar dan ook niets mee te maken hoor!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51455122
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:27 schreef pfaf het volgende:

[..]

Kleine correctie.
Inderdaad. Flikt ie dit bij Groningen, flikt ie hetzelfde bij Ajax over een jaar wanneer Real oid op de stoep staat. Voor mij hoeft het ook niet op deze manier .
pi_51455126
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:34 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Van Geel is toch een nette man? Die heeft hier helemaal niets, maar dan ook niets mee te maken hoor!
Inderdaad, alsof Suarez en zijn zaakwaarnemer niets te verwijten valt.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 09:52:34 #213
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51455282
Suarez begint langzamerhand de nieuwe Salmon te worden! Als hij dit echt zelf wil (Wat ik betwijfel) heeft hij het flink verknald bij de supporters
pi_51455321
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:52 schreef Garudo het volgende:
Suarez begint langzamerhand de nieuwe Salmon te worden! Als hij dit echt zelf wil (Wat ik betwijfel) heeft hij het flink verknald bij de supporters
Nee, hij wil dit zelf niet maar doet het toch.

Tuurlijk wil het dit, al is hij waarschijnlijk een beetje aangemoedigd door zijn zaakwaarnemer. Maar soms wordt er net gedaan of voetballers hersenloze mensen zijn en dat de zaakwaarnemer alles verkeerd doen als een speler weg wil.
pi_51455348
moet deze jongen de vervanger worden van babel ?
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:01:56 #216
126146 Garudo
Kaizo Konpaku
pi_51455377
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:56 schreef Blawh het volgende:

[..]

Nee, hij wil dit zelf niet maar doet het toch.

Tuurlijk wil het dit, al is hij waarschijnlijk een beetje aangemoedigd door zijn zaakwaarnemer. Maar soms wordt er net gedaan of voetballers hersenloze mensen zijn en dat de zaakwaarnemer alles verkeerd doen als een speler weg wil.
Ik moet het nog zien. 31 augustus sluit de transfermarkt
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:10:39 #217
148059 Pritt
Atheďst
pi_51455477
Arbitragezaken vind ik ook wel wat voor gaan.
Zo graag hoef ik die jongen ook weer niet bij Ajax.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:14:26 #218
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_51455508
Die Suarez is gewoon een matennaaier .. naait die andere spelers niet, dan doet 'ie het wel bij zijn eigen club
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:26:24 #219
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51455636
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 09:21 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

v. Geel .
Je bedoelt "Suarez " Toen Defour het op deze manier ging spelen heeft Ajax z'n handen ook van hem af getrokken. Je kunt Ajax nu wel een zwarte piet toebedelen, maar wanneer Nijland gewoon had gezegd dat Suarez 15 miljoen op moest brengen dan had je dit gezeik niet gehad.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:26:38 #220
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_51455639
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 19:55 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm goede zaak, in ieder geval nog een jaartje rijpen, maar zou Luis het zelf wel goed vinden?
Ik zei het al, het is ook belangrijk wat de spelert wil ...
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:30:53 #221
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51455680
Een speler die met dit soort dingen dreigt ben ik liever kwijt dan rijk, Hoe goed ik hem ook vind..
Doet ie het hier, dan zal ie het ergens anders ook doen..

Opzoek naar een vervanger dan maar..

Dat ie mag floppen bij Ajax..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:34:20 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51455712
Overigens vind ik het allemaal een beetje voorbarig, laten we eerst eens kijken hoe de vork nou echt in de steel zit. Waar het van Nijland een verkoopspelletje is dat hij Suarez niet wil verkopen, en van Van Geel dat Suarez graag naar Ajax wil, is dit de 'oorlogvoering' vanuit het kamp Suarez. Meestal is het niet meer dan je club flink laten weten dat ze maar gewoon moeten gaan onderhandelen.
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:34:40 #223
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_51455721
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:30 schreef venomsnake het volgende:
Een speler die met dit soort dingen dreigt ben ik liever kwijt dan rijk, Hoe goed ik hem ook vind..
Doet ie het hier, dan zal ie het ergens anders ook doen..

Opzoek naar een vervanger dan maar..

Dat ie mag floppen bij Ajax..
Don't say I didn't told you so. .
-
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:36:45 #224
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_51455746
Wat een triest persoon. Waarom zou je in hemelsnaam een contract tot 2011 tekenen? In een vlaag van verstandsverbijstering? Broodvoetballers
  zaterdag 14 juli 2007 @ 10:37:38 #225
121310 venomsnake
El Saltador
pi_51455758
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 10:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Don't say I didn't told you so. .
Komt sevilla volgend seizoen voor hem, flikt ie zo hetzelfde..
Dat soort types moet ik niet..

Jammer, want leek me wel een goede gast.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')