quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
Avonne, het zou misschien niet sympathieker zijn om niet de hele stukken van Jaap hier neer te gooien, zodat we niet onnodig bezoekers van zijn site afvangen?
Misschien een klein stukje met een link?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
Avonne, het zou misschien niet sympathieker zijn om niet de hele stukken van Jaap hier neer te gooien, zodat we niet onnodig bezoekers van zijn site afvangen?
Misschien een klein stukje met een link?
Trieste mensen zijn dat toch. Die die hard dgk fans.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:53 schreef PC eend het volgende:
Wisten jullie dat alle stukken van Jaap altijd consequent integraal op VOL gezet worden met het doel zoveel mogelijk bezoekers af te vangen?
Misschien verandert dat de zaak?![]()
quote:Natasia op plaats 5 met 7%. Ze is stabiel. Ik bedoel stabiel in de afgelopen 2 stemmingsrondes, want ze is natuurlijk zo labiel als een moeder die haar kinderen opoffert voor haar eigen ego.
OMGquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Caps: Bright_Side_Of_Life
Mee eens. Jaap komt het best tot zijn recht als ie de terror alleen uitvoert.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 06:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In dit geval verloor Jaap zijn "kingschap". Hij moet boven Eric en Huub gaan staan en niet teveel luisteren naar ze. Er wordt dan een loopje met hem genomen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:14 schreef Suikeroom het volgende:
Kijk hoe Natasia doorflipt.. en Jaap bij 2 minuten![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxk
Doet hij uiteindelijk ook niet, geloof mequote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:12 schreef maril het volgende:
Vind het jammer dat hij de hele dag achter zijn computer zit en opdrachten van Huub uitvoert, terwijl Huub zich lekker ondertussen in de rondte neukt, laat hem zijn eigen ding doen, laat hem niet vergeten dat het Huub is die hem in het begin zo ontzettend heeft vernederd.
En ze trappen er allemaal inquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:32 schreef Repeat het volgende:
poepterror
http://www.youtube.com/watch?v=SPW-3LmuJ5A
Helemaal met je eens. In het begin had ik medelijden met hem, hij werd zo ontzettend laag door Huub en en Eric onderuit gehaald. Ik had toen wel respect voor het feit dat hij niet aggressief werd. Daarnaast vond ik het geweldig hoe hij met zijn handicap (gebrek aan EQ) terug begon te slaan. Vooral de wijze waarop hij het voorbereid. Check, check en dubbelcheck bij "achter". Alles voorbereiden op papiertjes, tesamen de plannen en scenario's in de binnenzak en natuurlijk niet gelijk de goede kunnen vinden. Ik zat er zelfs een keer op te wachte dat bij een aanval hij gelijk naar zjin binnenzak zou grijpen om het juiste plan van aanpak erbij te halen. Jaap de strateeg!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:15 schreef Bagheera het volgende:
Ik mag Jaap ook steeds meer(en Huub steeds minder).
Maar ben ik de enige hier die ook graag zou zien dat hij (flink) gaat afvallen, met behulp van een dietiste? Lijkt me gaaf om te zien, niet alleen omdat ik voeding interessant vind en het ook leerzaam kan zijn voor het publiek, maar ook omdat ik Jaap graag zie opbloeien, meer zelfvertrouwen krijgen.
De Redactie zou een voorstel moeten doen aan Jaap om hiermee te beginnen vind ik.
Ik zou bijna fanmail willen sturenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef Suikeroom het volgende:
De climax van de hele dag is om van mijn webmaster te horen dat THE GODFATHER glansrijk op 1 staat in de populariteitspol bij mijn grote vrienden van het Fok forum. Het doet me goed om de hardcore kooifans achter me te hebben.
Servant Sjoerd
Zozo is de Huub gekte eindelijk over hier.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef Suikeroom het volgende:
De climax van de hele dag is om van mijn webmaster te horen dat THE GODFATHER glansrijk op 1 staat in de populariteitspol bij mijn grote vrienden van het Fok forum. Het doet me goed om de hardcore kooifans achter me te hebben.
Servant Sjoerd
Volgens mij is dat de reincarnatie van Andre Hazesquote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef Suikeroom het volgende:
Het medium.
http://www.youtube.com/watch?v=Q2r1-eG8ocY
http://www.youtube.com/watch?v=jfPlUdoirtw
Waarom zou ik in jezusnaam verantwoording bij jou afleggen!?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef SmeerCaas het volgende:
Jaap is een contactgestoorde, a-sociale idioot. Eigenlijk gewoonweg een zielig figuur die denkt dat zijn dom gedrag hem populair zal maken. Terror? No way... die zit gewoonweg nog in zijn puberale fase. Hij is eigenlijk een groot kind. Enfin... dat hij hier door sommige de hemel in wordt geprezen is mij een raadsel. Willen degene die hem wel zo geweldig vinden, eens hun eigen leeftijd hier vermelden, liefst metvermelding van hun voorlopleiding en aantal vrienden... misschien dat dat wat opheldert.
Ik zou het niet weten. Ben jij een Jaap aanbidder?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou ik in jezusnaam verantwoording bij jou afleggen!?![]()
Wat boeit dat jou?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:21 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ben jij een Jaap aanbidder?
Snel editten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef SmeerCaas het volgende:
Gokje: 23j ... 1 virtuele pc vriend?
Smeertje maakt zich een beetje te drukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef Suikeroom het volgende:
SmeerCaas hou je bij de feiten.. Jaap was de afgelopen weken veruit de populairste bewoner van DGK... en het zijn niet sommige die hem geweldig vinden, het zijn er duizenden die zich aansluiten bij de movement..
Het is maar net met wat voor een intentie je er naar kijkt.. Ik neem het allemaal niet zo serieus.. Jaap is gewoon een cultfiguur!
Jaap![]()
Gokje 41j en post de hele dag in DGK....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef SmeerCaas het volgende:
Gokje: 23j ... 1 virtuele pc vriend?
quote:Beroep: Zelfstandig Ondernemer
Entertainment zou het zijn als Jaap verplicht moest sporten en dieten. Geweldig. zou dat zijn om naar te kijken... Bovendien zou een cursus sociale omgangsvormen en klassiek etiquette, ook verplicht, erbij moeten horen op straffe van verminderd rantsoen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Smeertje maakt zich een beetje te druk![]()
Nou, DAT zou leuk zijn!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:47 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Entertainment zou het zijn als Jaap verplicht moest sporten en dieten. Geweldig. zou dat zijn om naar te kijken... Bovendien zou een cursus sociale omgangsvormen en klassiek etiquette, ook verplicht, erbij moeten horen op straffe van verminderd rantsoen...![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef ballieking het volgende:
piet agoras hahaha wat een king die jaap
Op het eerste gezicht heb je wel gelijk. Als je het een beetje volgt, ziet waar Jaap vandaan gekomen is (geknecht en getreiterd vanaf het eerste uur door de anderen) en waar hij nu staat, dan is dat een mooi proces. Nogmaals, de kar die hij gebruikt heeft, en nog gebruikt om zich te positioneren is op zich geen fraaie, maar toch hulde op de manier waarop hij dat doet. Check, check dubbelcheck bij "achter". Geen fouten willen maken. De combi van een enorm goed verstand, gebrek aan EQ (sociale handicap), z'n logs, de Gouden Kooi met haar bewoners, de regie van "achter", de manier waarop hij zich herpakt heeft en zich staande probeert te houden, dat alles tesamen maakt dat ik hem een kei vindt. Het doet mij een beetje denken aan de boeken van Dik Trom of Pietje Bell. Je moet het natuurlijk wel willen zien. Daarnaast, hij is 10 keer eerlijker dan de hele rest van dat huis en moet het ook zo'n beetje in z'n eentje doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:47 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Entertainment zou het zijn als Jaap verplicht moest sporten en dieten. Geweldig. zou dat zijn om naar te kijken... Bovendien zou een cursus sociale omgangsvormen en klassiek etiquette, ook verplicht, erbij moeten horen op straffe van verminderd rantsoen...![]()
Helemaal geen mongool. Hij geeft met rente terug wat hem de eerste maand is aangedaan door Huub en Eric. De anderen hebben geen enkele poging gedaan om Huub en Eric te stoppen destijds. Daarnaast blijkt dat het gewoon werkt, hij wordt met rust gelaten en is van slachtoffer van ellende verworden tot iemand waar men rekening mee heeft te houden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:28 schreef DoomiNL het volgende:
Wat een mongool je gaat toch niet kotsten op mensen.
Supporters van Jaap moeten ook wel dik en lelijk zijn en vroeger erg gepest zijn want zo gaan wij niet met mensen om .
Haha hoor huub gelijk: Nee, hij kakt gelijk in.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:58 schreef Suikeroom het volgende:
Respect voor Jaap.. Huub werd gelijk op zn plaats gezet toen ie zei Jaap ik kill je![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Ll39PGd1uwg
Ik heb hem vanaf het begin zum kotzenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef Pavement het volgende:
Wel grappig hoe iedereen die hier het hardste roepen dat jaap heerst en de king is in het begin zwaar anti jaap waren.
kuch Jaapiooooooooo
Altijd nog beter dan andersomquote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef Pavement het volgende:
Wel grappig hoe iedereen die hier het hardste roepen dat jaap heerst en de king is in het begin zwaar anti jaap waren.
kuch Jaapiooooooooo
Ben je iig consequentquote:Op zondag 27 mei 2007 16:27 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb hem vanaf het begin zum kotzen![]()
![]()
![]()
![]()
gevonden
![]()
erg dom dit weer.. Jaap is toch ook van passief naar terror veranderd dan is het toch ook logisch dat ie voorheen niet je favoriet wasquote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef Pavement het volgende:
kuch Jaapiooooooooo
Klopt. Ik ben het ook eens met je eerdere posts over Jaap. Eric en Huub waren heel zielig bezig toen Jaap kwam, absoluut. Te gek hoe bang ze nu voor hem zijn, de sukkels.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hij geeft met rente terug wat hem de eerste maand is aangedaan door Huub en Eric. De anderen hebben geen enkele poging gedaan om Huub en Eric te stoppen destijds. Daarnaast blijkt dat het gewoon werkt, hij wordt met rust gelaten en is van slachtoffer van ellende verworden tot iemand waar men rekening mee heeft te houden.
Nee ik ben niet dom, het was een opmerking van mij die niks sugereerde maar ter kennis was, dit zijn opmerkingen die opvallende dingen verwoorden en leuk zijn om te brengenquote:Op zondag 27 mei 2007 17:36 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
erg dom dit weer.. Jaap is toch ook van passief naar terror veranderd dan is het toch ook logisch dat ie voorheen niet je favoriet was
ben je nou echt zo dom?![]()
![]()
Ja, Jaap staat bovenaan, heel terecht wat mij betreft. Maar hoe vreemd het ook klinkt, voor mij staat er eigenlijk nog eentje heel dicht onder Jaap, en dat is Amanda. Het eerlijkheidsgehalte van Jaap en Amanda ligt veel en vele malen hoger dan bij de rest. Ik bewonder Amanda ook al vanaf het begin, dat ze ondanks een niet te hoog kennisniveau, niet al teveel doet met dat wat haar ingefluisterd wordt. Ze blijft zelfstandig haar eigen keuzes maken en dat vind ik wel knap gezien het feit hoe men aan haar trekt. Een outsider met een goede kans op de hoofdprijs?quote:Op zondag 27 mei 2007 17:56 schreef Bagheera het volgende:
Anyway: Door dat incident bleek hoezeer Jaap boven de rest staat.![]()
![]()
Lijkt me niet? Ik bedoel, wie weet bedoel jij wel iemand anders met je shirtquote:Op maandag 28 mei 2007 01:31 schreef Rudieh het volgende:
ik heb dus het originele ontwerp van The Kotsfather in handen...maar weet iemand of ik problemen krijg met Talpa (of met wie dan ook) als ik een oplage t-shirts laat maken?
quote:Als inbreuk op het auteursrecht op een werk van letterkunde, wetenschap of kunst wordt niet beschouwd de openbaarmaking of verveelvoudiging ervan in het kader van een karikatuur, parodie of pastiche mits het gebruik in overeenstemming is met hetgeen naar de regels van het maatschappelijk verkeer redelijkerwijs geoorloofd is.
wat is commercial testing?quote:This software is free for home or personal use only, you may use this software for commercial testing but if you decide to use this software for a commercial purpose then a fee is required, please contact support@fontmesa.com for a current price list.
nee joh voorkant is beterquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:24 schreef ballieking het volgende:
trouwens tjap. als je dat shirt gaat drukken zorg dat dat het op de achterkant gedrukt word, in plaats van voorkant van het shirt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 11:02 schreef soco_cola het volgende:
Ik zou opde voorkant quoten
"ik snap mezelf niet meer, ik snap mezelf niet meer"
en op de achterkant, je photoshop werk
Die zoek ik ook, niet kunnen vinden op Youtube.quote:Op zondag 3 juni 2007 14:48 schreef Repeat het volgende:
Iemand een filmpje van dat golfen en rijden met dat wagentje?
Ten 1e is het geen spam en ten 2e klopt het ook niet wat je zegt.. dus flikker zelf op met je eigen kk spam en sms Jaap naar 1010 slaaf!!quote:Op maandag 4 juni 2007 22:38 schreef ballieking het volgende:
jaap naar 1010 sturen en dan zeker elke maand 5 euro afgeschreven om 'gratis' wallpapers en beltonen te krijgen zeker
flikker toch op met die tyfusspam
Is toch fucking niet normaal? Dat taalgebruik hierquote:Op maandag 4 juni 2007 23:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Ten 1e is het geen spam en ten 2e klopt het ook niet wat je zegt.. dus flikker zelf op met je eigen kk spam en sms Jaap naar 1010 slaaf!!![]()
Geweldigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:02 schreef Suikeroom het volgende:
King Jaap ft. LVO - Bier & Tieten
http://www.youtube.com/watch?v=08lASDAn3FI
Hoewel jaap het tegenovergestelde doet denk ik dat hij maybe achteraf wel de normaalste bewoner is.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef Compass het volgende:
Jaap is echt geweldig gek en gestoord maar geweldig!
het is wel een spel en hij speelt slim! anderen eruit spelen en wel eerlijk blijven spelen!
Is volgens mij ook zo, maar zoals die 't speelt is wel gestoord maar geniaal en dus geweldig!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:44 schreef Yodarius het volgende:
[..]
Hoewel jaap het tegenovergestelde doet denk ik dat hij maybe achteraf wel de normaalste bewoner is.
Als hij straks weer uit de kooi is.
Zo'n beetje alles maar daar hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 07:50 schreef Compass het volgende:
[..]
Is volgens mij ook zo, maar zoals die 't speelt is wel gestoord maar geniaal en dus geweldig!![]()
ik hoop wel dat hij wint want hij doet niks wat niet mag maar verziekt wel alles in het huis enzo![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 11 juni 2007 07:50 schreef Compass het volgende:
[..]
Is volgens mij ook zo, maar zoals die 't speelt is wel gestoord maar geniaal en dus geweldig!![]()
ik hoop wel dat hij wint want hij doet niks wat niet mag maar verziekt wel alles in het huis enzo![]()
slaat hij mensen? neequote:
Klopt, door die terror-acties van Jaap is het gaan lopen. Daarvoor moest Huub de kar trekken, en dat zorgde ook voor een opleving van de kijkcijfers toen hij weer terugkeerde. Maar dat zakte daarna ook weer in. Jaap is de redding geweest.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:10 schreef JohnDope het volgende:
Die Jaap is echt de redding van die GoudenHut, zonder hem was de stekker er allang uit getrokken.
OMGquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahhahahaa Piet Agoras.....lol
Of het 1 op 1 gesprek met Ericquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:05 schreef Suikeroom het volgende:
Terrot met Theo was toch wel weer grappig![]()
Ja die zocht ik nogquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef Suikeroom het volgende:
Kijk aan het einde van dit filmpje Jaap zn reactie![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ihzZ7ZGIxYk
Seki!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:57 schreef J.Herrer het volgende:
Kennen jullie trouwens nog de Bus? Daar zat ooit zo'n gekke junk uit voormalig Joegoslavië ... zo'n type moeten ze hebben
Hoezo was die huub in eens zo schijnheiligquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef Suikeroom het volgende:
Kijk aan het einde van dit filmpje Jaap zn reactie![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ihzZ7ZGIxYk
Alleen is Seki nog al gegroeid, hij is nu al jaren een bodybuilder met een eigen kledinglijn voor bodybuilders.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:57 schreef J.Herrer het volgende:
Kennen jullie trouwens nog de Bus? Daar zat ooit zo'n gekke junk uit voormalig Joegoslavië ... zo'n type moeten ze hebben
Waar vind je die? kun je een link plaatsenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Die foto's in het fotoboek van achter de schermen bij Jensen
hoezo?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De neergang van Huub krijgt vorm!!!! Einde verhaal voor Huubje!!
http://www.kingjaap.nl/foto/quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Waar vind je die? kun je een link plaatsen
ja idd tikkertje spelen mag echt niet..quote:Op maandag 25 juni 2007 17:58 schreef marie22 het volgende:
helemaal mee eens bella35, zo ga je inderdaad niet met een meisje om, schandalig vind ik het,
begrijp ook niet waarom de redactie niet heeft ingegrepen vannacht
ik ben oversekst maar dat is niet erg want in de gouden kooi maak ik mevrouw Flens zo blij! Ik rand wat aan als randdebiel! Ohoh, geen wetten en geen grenzen! Wat fijn wat fijn!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd tikkertje spelen mag echt niet..![]()
De meeste studenten zijn in zekere een schande of geen knip voor de neus waard.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:44 schreef J.Herrer het volgende:
Als je die jaap alleen al ziet is dat een schande voor de studenten
Hoezo? Alles in detail graagquote:Op maandag 25 juni 2007 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De neergang van Huub krijgt vorm!!!! Einde verhaal voor Huubje!!
dit wordt een hit!!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:02 schreef Suikeroom het volgende:
King Jaap ft. LVO - Bier & Tieten
http://www.youtube.com/watch?v=08lASDAn3FI
quote:Verkrachting in de Gouden Kooi
Ik ben sexueel gefrustreerd. En er lopen vruchtbare chickies in de Gouden Kooi. Dat houdt geen mens uit, en ik al helemaal niet. Gisteravond heb ik me bijna vergrepen aan Lieke. Is ook mooie tv en daar worden we tenslotte voor betaald.
Nu heeft dat kutwijf verdomme aangifte gedaan bij de politie van aanranding en verkrachting. Dat is niet zo mooi want hierdoor loopt mijn huwelijk met mijn schatje Cora gevaar.
Het is makkelijker om de dames van de huishouding te terroriseren. Gisteravond 2 dozen met eieren door de villa verspreid voor Palma. Hoe eerder zei opstapt hoe beter. Volgens mij zit ze er niet ver meer vandaan: haar kookpunt is bijna bereikt.
Bron;
http://goudenjaap.web-log.nl/gouden_jaap/
Dat is toch fokking niet normaal!?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Fokking Hell, hij heeft z'n 24 uur net aangevraagd...![]()
En nu?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Fokking Hell, hij heeft z'n 24 uur net aangevraagd...![]()
Yep indd , ik discrimineer normaal gesproken niet tegen dikke mensen.Heb er ook niks tegen ofzo.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:44 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vind hem ook maar een lomp nijlpaard
Zogenaamd terror, een wijf trapt hem 1 keer in zijn vette maag en hij valt als een steen. Hij heeft nu zijn eigen tegel met afdruk daar in de tuin
Zolang ie zijn gewicht niet gebruikt is hij niks. Alleen een zielig hoopje vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door W00fer op 13-11-2007 02:24:36 ]Friettent dikke Willie, met Willie
In het filmpje van morgen (vandaag dus) was ie gewoon weer te zien in de Villaquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:33 schreef roburt het volgende:
komt ie nu terug???
Oude actie's van Jaap/oude topicquote:Op dinsdag 4 maart 2008 00:43 schreef Dementor het volgende:
Ha mijn oude topic is weer boven komen drijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |