quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
Avonne, het zou misschien niet sympathieker zijn om niet de hele stukken van Jaap hier neer te gooien, zodat we niet onnodig bezoekers van zijn site afvangen?
Misschien een klein stukje met een link?
quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
Avonne, het zou misschien niet sympathieker zijn om niet de hele stukken van Jaap hier neer te gooien, zodat we niet onnodig bezoekers van zijn site afvangen?
Misschien een klein stukje met een link?
Trieste mensen zijn dat toch. Die die hard dgk fans.quote:Op donderdag 17 mei 2007 02:53 schreef PC eend het volgende:
Wisten jullie dat alle stukken van Jaap altijd consequent integraal op VOL gezet worden met het doel zoveel mogelijk bezoekers af te vangen?
Misschien verandert dat de zaak?![]()
quote:Natasia op plaats 5 met 7%. Ze is stabiel. Ik bedoel stabiel in de afgelopen 2 stemmingsrondes, want ze is natuurlijk zo labiel als een moeder die haar kinderen opoffert voor haar eigen ego.
OMGquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Caps: Bright_Side_Of_Life
Mee eens. Jaap komt het best tot zijn recht als ie de terror alleen uitvoert.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 06:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In dit geval verloor Jaap zijn "kingschap". Hij moet boven Eric en Huub gaan staan en niet teveel luisteren naar ze. Er wordt dan een loopje met hem genomen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:14 schreef Suikeroom het volgende:
Kijk hoe Natasia doorflipt.. en Jaap bij 2 minuten![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxk
Doet hij uiteindelijk ook niet, geloof mequote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:12 schreef maril het volgende:
Vind het jammer dat hij de hele dag achter zijn computer zit en opdrachten van Huub uitvoert, terwijl Huub zich lekker ondertussen in de rondte neukt, laat hem zijn eigen ding doen, laat hem niet vergeten dat het Huub is die hem in het begin zo ontzettend heeft vernederd.
En ze trappen er allemaal inquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:32 schreef Repeat het volgende:
poepterror
http://www.youtube.com/watch?v=SPW-3LmuJ5A
Helemaal met je eens. In het begin had ik medelijden met hem, hij werd zo ontzettend laag door Huub en en Eric onderuit gehaald. Ik had toen wel respect voor het feit dat hij niet aggressief werd. Daarnaast vond ik het geweldig hoe hij met zijn handicap (gebrek aan EQ) terug begon te slaan. Vooral de wijze waarop hij het voorbereid. Check, check en dubbelcheck bij "achter". Alles voorbereiden op papiertjes, tesamen de plannen en scenario's in de binnenzak en natuurlijk niet gelijk de goede kunnen vinden. Ik zat er zelfs een keer op te wachte dat bij een aanval hij gelijk naar zjin binnenzak zou grijpen om het juiste plan van aanpak erbij te halen. Jaap de strateeg!quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:15 schreef Bagheera het volgende:
Ik mag Jaap ook steeds meer(en Huub steeds minder).
Maar ben ik de enige hier die ook graag zou zien dat hij (flink) gaat afvallen, met behulp van een dietiste? Lijkt me gaaf om te zien, niet alleen omdat ik voeding interessant vind en het ook leerzaam kan zijn voor het publiek, maar ook omdat ik Jaap graag zie opbloeien, meer zelfvertrouwen krijgen.
De Redactie zou een voorstel moeten doen aan Jaap om hiermee te beginnen vind ik.
Ik zou bijna fanmail willen sturenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef Suikeroom het volgende:
De climax van de hele dag is om van mijn webmaster te horen dat THE GODFATHER glansrijk op 1 staat in de populariteitspol bij mijn grote vrienden van het Fok forum. Het doet me goed om de hardcore kooifans achter me te hebben.
Servant Sjoerd
Zozo is de Huub gekte eindelijk over hier.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef Suikeroom het volgende:
De climax van de hele dag is om van mijn webmaster te horen dat THE GODFATHER glansrijk op 1 staat in de populariteitspol bij mijn grote vrienden van het Fok forum. Het doet me goed om de hardcore kooifans achter me te hebben.
Servant Sjoerd
Volgens mij is dat de reincarnatie van Andre Hazesquote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef Suikeroom het volgende:
Het medium.
http://www.youtube.com/watch?v=Q2r1-eG8ocY
http://www.youtube.com/watch?v=jfPlUdoirtw
Waarom zou ik in jezusnaam verantwoording bij jou afleggen!?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef SmeerCaas het volgende:
Jaap is een contactgestoorde, a-sociale idioot. Eigenlijk gewoonweg een zielig figuur die denkt dat zijn dom gedrag hem populair zal maken. Terror? No way... die zit gewoonweg nog in zijn puberale fase. Hij is eigenlijk een groot kind. Enfin... dat hij hier door sommige de hemel in wordt geprezen is mij een raadsel. Willen degene die hem wel zo geweldig vinden, eens hun eigen leeftijd hier vermelden, liefst metvermelding van hun voorlopleiding en aantal vrienden... misschien dat dat wat opheldert.
Ik zou het niet weten. Ben jij een Jaap aanbidder?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou ik in jezusnaam verantwoording bij jou afleggen!?![]()
Wat boeit dat jou?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:21 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ben jij een Jaap aanbidder?
Snel editten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef SmeerCaas het volgende:
Gokje: 23j ... 1 virtuele pc vriend?
Smeertje maakt zich een beetje te drukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef Suikeroom het volgende:
SmeerCaas hou je bij de feiten.. Jaap was de afgelopen weken veruit de populairste bewoner van DGK... en het zijn niet sommige die hem geweldig vinden, het zijn er duizenden die zich aansluiten bij de movement..
Het is maar net met wat voor een intentie je er naar kijkt.. Ik neem het allemaal niet zo serieus.. Jaap is gewoon een cultfiguur!
Jaap![]()
Gokje 41j en post de hele dag in DGK....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef SmeerCaas het volgende:
Gokje: 23j ... 1 virtuele pc vriend?
quote:Beroep: Zelfstandig Ondernemer
Entertainment zou het zijn als Jaap verplicht moest sporten en dieten. Geweldig. zou dat zijn om naar te kijken... Bovendien zou een cursus sociale omgangsvormen en klassiek etiquette, ook verplicht, erbij moeten horen op straffe van verminderd rantsoen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Smeertje maakt zich een beetje te druk![]()
Nou, DAT zou leuk zijn!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:47 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Entertainment zou het zijn als Jaap verplicht moest sporten en dieten. Geweldig. zou dat zijn om naar te kijken... Bovendien zou een cursus sociale omgangsvormen en klassiek etiquette, ook verplicht, erbij moeten horen op straffe van verminderd rantsoen...![]()
quote:Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef ballieking het volgende:
piet agoras hahaha wat een king die jaap
Op het eerste gezicht heb je wel gelijk. Als je het een beetje volgt, ziet waar Jaap vandaan gekomen is (geknecht en getreiterd vanaf het eerste uur door de anderen) en waar hij nu staat, dan is dat een mooi proces. Nogmaals, de kar die hij gebruikt heeft, en nog gebruikt om zich te positioneren is op zich geen fraaie, maar toch hulde op de manier waarop hij dat doet. Check, check dubbelcheck bij "achter". Geen fouten willen maken. De combi van een enorm goed verstand, gebrek aan EQ (sociale handicap), z'n logs, de Gouden Kooi met haar bewoners, de regie van "achter", de manier waarop hij zich herpakt heeft en zich staande probeert te houden, dat alles tesamen maakt dat ik hem een kei vindt. Het doet mij een beetje denken aan de boeken van Dik Trom of Pietje Bell. Je moet het natuurlijk wel willen zien. Daarnaast, hij is 10 keer eerlijker dan de hele rest van dat huis en moet het ook zo'n beetje in z'n eentje doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:47 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Entertainment zou het zijn als Jaap verplicht moest sporten en dieten. Geweldig. zou dat zijn om naar te kijken... Bovendien zou een cursus sociale omgangsvormen en klassiek etiquette, ook verplicht, erbij moeten horen op straffe van verminderd rantsoen...![]()
Helemaal geen mongool. Hij geeft met rente terug wat hem de eerste maand is aangedaan door Huub en Eric. De anderen hebben geen enkele poging gedaan om Huub en Eric te stoppen destijds. Daarnaast blijkt dat het gewoon werkt, hij wordt met rust gelaten en is van slachtoffer van ellende verworden tot iemand waar men rekening mee heeft te houden.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 07:28 schreef DoomiNL het volgende:
Wat een mongool je gaat toch niet kotsten op mensen.
Supporters van Jaap moeten ook wel dik en lelijk zijn en vroeger erg gepest zijn want zo gaan wij niet met mensen om .
Haha hoor huub gelijk: Nee, hij kakt gelijk in.quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:58 schreef Suikeroom het volgende:
Respect voor Jaap.. Huub werd gelijk op zn plaats gezet toen ie zei Jaap ik kill je![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Ll39PGd1uwg
Ik heb hem vanaf het begin zum kotzenquote:Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef Pavement het volgende:
Wel grappig hoe iedereen die hier het hardste roepen dat jaap heerst en de king is in het begin zwaar anti jaap waren.
kuch Jaapiooooooooo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |