abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49456770

Jaap heeft ook zijn eigen weblog op http://www.kingjaap.nl

Er wonen op dit moment nog een paar vreemde mensen in het huis van Jaap maar niet voor lang als het aan Jaap ligt.

vervolg op
[De bewoners] Jaap
[De bewoners] Jaap #2

[ Bericht 69% gewijzigd door avonne op 17-05-2007 00:01:07 ]
  FOK!Babe woensdag 16 mei 2007 @ 20:55:07 #3
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49457741
Jaap heerscht.
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:39:53 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49464950
Jaap is tantu hard.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 16 mei 2007 @ 23:56:24 #5
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49465690
Jaap
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 17 mei 2007 @ 00:02:13 #6
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_49465957
Jaaperdepaap!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_49465996
Analyse populariteitspol
Gepost op: 16/05, 17:33:49 Gepost door: Jaap
Beste fans,

Gisteren is de populariteitspol gehouden. Over sommige zaken ben ik verrast of juist teleurgesteld.

Laat ik eerst eens de cijfers weergeven.

(April - Mei)
(Huub - 38 - 45) (Brian - 12 - 19) (Jaap - 4 - 12) (Eric - 20 - 8) (Natasia - 7 - 7) (Lieke - x - 4) (Amanda - 6 - 3) (Nicolaas - x - 2) (Sylvia - 13 - x)

Ik ben in ieder geval tevreden dat ik 300% ben gestegen. Ik ben relatief de grootste stijger. In april was ik nog Jaap de passivist, "oh sorry Natasia" etc. Logisch dat ik de vorige keer op de laaste plaats eindigde. Alhoewel ik het niet heel erg vond ondanks de contactpunten die te verdienen zijn. Ik ben meer een schrijver (duhh check mijn log) en zolang er onbeperkt brieven verstuurd mogen worden, dan heb ik al genoeg contact met de buitenwereld.

Om me maar bij Huub aan te sluiten, uiteindelijk zit ik hier ook niet voor contactpunten. Ik wil mijn miljoen euro zo snel mogelijk omzetten in een miljoen m&m's. De populariteitspol is leuk voor je ego, dat zeker. Het is cruciaal, echt cruciaal....voor de aanhangers van de 'uiteindelijk bepaald het publiek de winnaar' theory. Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik snap dat publiekslieveling kabouter Huub zijn eigen self fulfilling prophecy wil creeeren door het langspeelplaatachtig te blijven herhalen.. Kom op...het is totaal niet meer spannend als Huubs droom uit zou komen. Ik verwacht dat de finale fase (ooit) van het spel denderend zal zijn. Een clash tussen titanen die alles, maar dan ook echt alles doen voor het geld. Op dit moment zijn er maar 2 mensen die dat in zich hebben. De rest zit er voor spek & bonen & m&m's.

Echt iets voor aso Jaap om de grote meerderheid van het Gouden Kooi publiek te naaien. HAHAHA. Jullie 'precious' Huupie verpletter ik in figuurlijk zin in de finale fase. Als Huupie Sarajevo '93 wil, is goed jongen. Bring it on! Voorlopig heb ik Huupie nog nodig om de rest weg te sarren.

Huub ongenaakbaar aan de leiding met 45%. Geprofiteerd van het ineenstorten van SHE. Logisch Huub is de leider van het cluppie. Sylvia pleitos dus procentjes kwamen vrij. Eric de grootste relatieve daler van allemaal. Dus zijn procentjes kwamen ook vrij. Als je niet meer kunt meelopen met SHE, tja wat dan?

Mijn semi swa Brian gestegen tot 19% en de beste van de rest om het zo maar te zeggen. Hij profiteert denk ik enorm van het vertrek van Sylvia. Ik hoorde vaak in brieven dat zij de enige 'normale' was in het huis hahaha. De fans die graag willen stemmen op de meest normale, althans ogenschijnlijk normale, die zullen nu veel naar Brian gaan.

Ondergetekende werd 3e met 12%. Ik had gedacht dat ik 2e zou worden, ik was er in eerste instantie wel teleurgesteld over. Niet speciaal voor contactpunten, niet speciaal voor mijn ego (hallo, ik rol in vuilnis), niet voor de 'publiek bepaald de winnaar' theorie....maar om Huubs gezicht te zien als hij flink gedaald zou zijn. Fucking hel, die gast stijgt gewoon weer aaaarghhhhh. Aan de andere kant; ik ben verdrievoudigd, ach ik ben pas kort bezig met mijn terror mentaliteitsswitch, er moet nog groei inzitten. Mijn mentor Nicolaas vindt dat ik gewoon door moet terroriseren, fuck alles en iedereen, het publiek bepaald volgens hem never nooit niet de winnaar, je hoeft niet de gevoelige jongen uit te hangen om de sympathie van het publiek te winnen, dus terroriseer maar door, als je anderen er maar uitstemd voor 23 september en daarna wegstemd of wegtreiterd.

Eric gezakt naar plaats 4 met 8%. Hij likt de kont van Huub niet meer. In feite net als ik de kont van Brian niet meer lik. Je kunt ook niet anders in het begin anders lig je er meteen uit. Respect dat hij meer op zichzelf staat.

Natasia op plaats 5 met 7%. Ze is stabiel. Ik bedoel stabiel in de afgelopen 2 stemmingsrondes, want ze is natuurlijk zo labiel als een moeder die haar kinderen opoffert voor haar eigen ego.

Op de 6e plek staat Lieke met 4%. Ik ben benieuwd of ze gaat stijgen als ze nog meer met Huupie gaat neuken. Meer doet ze toch niet. We hebben in het verleden gezien dat mensen in de slipstream van Huupie het goed afgaat in de peiling.

Stoephoer Amanda eindigt met 3% als 7e. Ze is maarliefst gehalveerd sinds de vorige keer!! En terecht, ze is goed als anaal oefengat voor kringspiermusketier Brian.

De hekkensluiter Nicolaas wordt laatste met 2%. In ieder geval blijft het diepterecord van Nathanael, 1%, gehandhaafd. Vijanden van Huub scoren per definitie slecht. Ik heb nu 12% en ben vijand van Huub...hmzzz mogelijkheden? Boeit niet, ik wil hier iedereen kapot maken dus ik moet het hebben van 4 Havo'ers en niet van een breed publiek.

En nu? De terror gaat door! Tribute aan alle fans die op me gestemd hebben, fuck alle kooi fans niet niet op me gestemd hebben.

Adiossss

Jaap van Otterlo.
pi_49466155
De waarheid over Cora & Jaap.
Gepost op: 16/05, 21:09:35 Gepost door: Jaap
Ik heb zojuist een brief binnen gekregen van de moeder van Cora die veel in me losmaakt.......

Beste fans ; Lieve Cora & familie,

Het doet me veel verdriet om te horen dat Cora erover inzit dat ik misschien echt 'nee' ga zeggen op onze trouwdag, vrijdag 6 juli. Kennelijk speel ik mijn rol te overtuigend. Cora betekent alles voor me. Mijn gevoelloze uitspraken omtrent het huwelijk in de kooi waren allemaal onzin. Slechts onderdeel van een snood plan om iedereen hier te foppen. Cora is geen actrice. Cora is mijn muze, mijn parel, het enige stukje licht in mijn leven.

Ik prijs mezelf elke dag gelukkig dat ik haar heb gevonden. Ik veroordeel mezelf elke dag dat ik haar achter heb moeten laten. Ik kan niet anders dan lachen als een boer met kiespijn om het ongelofelijke verhaal van haar en mij. Hoe omstandigheden mensen bijelkaar brengen, maar ook mensen uitelkaar drijven. Dat sommige dilemma's niet zijn op te lossen, welke keus je dan ook maakt. Er zijn altijd pijn zijn, voor iedereen. Risico's afwegen, (on)zekerheden proberen in te schatten, gokken. Dan beseffen vanuit welke positie je kan gokken. Inzien dat je veel kan winnen, maar ook heel veel kan verliezen. Beseffen dat mijn bestaansbasis wankel is, er issues spelen die diep gaan en dat er een magische Gouden Kooi is waar ik tenminste even veilig kan zitten zonder trammalant.

Ik heb wekenlang hier het verhaal opgehangen dat het huwelijk 1 juni zou zijn. Nou dat is het dus niet. Het is pas 6 juli. Oh ik zat er zo naar uit te kijken....een bachelor partij op 30 mei....mijn creatieve verhalen tijdens het ontbijt op vrijdag 1 juni. Ach wat zou dat mooi zijn geweest. Iedereen zich klaar maken voor de bijzondere dag en dan niets meer aantreffen dan het zouteloze tijdsverdrijf wat zich hier elke dag afspeelt.

Krijg ik vandaag het bericht van Cora's moeder, tezamen met het feit dat de kledingleverancier voor de miljonairsdames vandaag is langsgekomen en het verlinkt heeft. Echt heel jammer, tot nu toe heb ik iedereen dusdanig van te voren gebrieft dat mijn snode plan niet gedwarsboomd zou worden. Maar pech voor mij...de kledingdames kwamen onverwachts (en ik zat zoals 90% van de tijd overdag achter de pc in het kantoor)....als ik het had geweten....dan was het geregeld. Vanmiddag besloot ik er een nieuwe draai aan te geven. Dat ik het niet snapte dat het verzet was. Dan de komende dagen naar een nieuw shockerend verhaal toelullen. Maar na de brief die ik vandaag ontving werd het me duidelijk.

In dit geval kies ik 100% voor Cora. De snode plannen om ons huwelijk te gebruiken voor sensatie en bedrog, is voor mij niets waard als ik lees wat Cora's moeder schrijft.

Ik hou zoveel van haar, dat ik deze kans opoffer voor mijn grote liefde. Alles is nu open & bloot het internet over. Lieve Cora, je hoeft je nu geen zorgen meer te maken dat ik 'nee' zeg, want de verrassing is eraf.

Ik heb begrepen dat er van alles over Cora wordt gepost op forums. Mensen denken haar te kennen op basis van.....van wat eigenlijk?? Van totaal 3 uur bezoek aan mij in de kooi? Cora afrekenen om wat ik zeg en wat ik doe? Snappen jullie soms niet dat dit een spel is om fucking veel geld! Ik heb verborgen agenda's om dit spel te winnen, die jullie pas zullen weten als je mijn autobiografie leest nadat ik dit programma heb gewonnen.

Ik heb Cora een voorstel gedaan om alles recht te zetten over haar & mij. Ik hoop vurig dat ze er op ingaat. Tegen de tijd dat het nodig is zal ik op dit weblog jullie informeren op welk moment je aan de live streams gekluisterd moet zitten. En dan neem ik een risico, geloof me. Want dan gaat Cora booming populair worden als je ziet hoe geweldig ze eigenlijk is. Ik geloof in ons met overgave. Dan komt in detail naar voren wie ik eigenlijk ben, hoe ik eigenlijk echt ben, wat mijn ware passies in het leven zijn en waarom ik in dit programma zit. Jaap de psychopaat of Jaap van Otterlo de briljante acteur?

Mensen gaan omvallen van verbazing en mij nomineren voor een Oscar. Mark my words.

Cora, ik hou superveel van je. Ik geef je mijn woord dat ik ons huwelijk vanaf nu serieus neem.

From Eemnes with love,

De aanstaande.
pi_49467401
Jaap is irritant.
Iritant is goed!

donderdag 17 mei 2007 @ 02:33:22 #10
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49469977
  FOK!Babe donderdag 17 mei 2007 @ 02:37:24 #11
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49470020
Japio FTW!
  donderdag 17 mei 2007 @ 02:43:45 #12
2018 PC eend
relativist
pi_49470083
Avonne, het zou misschien niet sympathieker zijn om niet de hele stukken van Jaap hier neer te gooien, zodat we niet onnodig bezoekers van zijn site afvangen?

Misschien een klein stukje met een link?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  FOK!Babe donderdag 17 mei 2007 @ 02:45:33 #13
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49470094
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:
Avonne, het zou misschien niet sympathieker zijn om niet de hele stukken van Jaap hier neer te gooien, zodat we niet onnodig bezoekers van zijn site afvangen?

donderdag 17 mei 2007 @ 02:48:44 #14
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_49470128
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 02:43 schreef PC eend het volgende:

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  FOK!Babe donderdag 17 mei 2007 @ 02:49:48 #15
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49470136
Avonne, respecteer Koning Jaap en delete gedeeltes uit je quote!
  donderdag 17 mei 2007 @ 02:50:17 #16
2018 PC eend
relativist
pi_49470140
Ik neem aan dat dat een nee is?
  donderdag 17 mei 2007 @ 02:53:05 #17
2018 PC eend
relativist
pi_49470166
Wisten jullie dat alle stukken van Jaap altijd consequent integraal op VOL gezet worden met het doel zoveel mogelijk bezoekers af te vangen?

Misschien verandert dat de zaak?
pi_49481668
Ik mag Jaap ook steeds meer (en Huub steeds minder).

Maar ben ik de enige hier die ook graag zou zien dat hij (flink) gaat afvallen, met behulp van een dietiste? Lijkt me gaaf om te zien, niet alleen omdat ik voeding interessant vind en het ook leerzaam kan zijn voor het publiek, maar ook omdat ik Jaap graag zie opbloeien, meer zelfvertrouwen krijgen.

De Redactie zou een voorstel moeten doen aan Jaap om hiermee te beginnen vind ik.
pi_49482707
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 02:53 schreef PC eend het volgende:
Wisten jullie dat alle stukken van Jaap altijd consequent integraal op VOL gezet worden met het doel zoveel mogelijk bezoekers af te vangen?

Misschien verandert dat de zaak?
Trieste mensen zijn dat toch. Die die hard dgk fans.
pi_49485077
Jaap is tha bomb
  donderdag 17 mei 2007 @ 20:54:05 #21
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
  FOK!Babe donderdag 17 mei 2007 @ 20:57:29 #22
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49490765

Caps: Bright_Side_Of_Life
pi_49493682
Heeft Jaap nou Eric het huis uit gejaagd?
  FOK!Babe vrijdag 18 mei 2007 @ 09:20:42 #24
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49502457

Door: Ning

pi_49503297
quote:
Natasia op plaats 5 met 7%. Ze is stabiel. Ik bedoel stabiel in de afgelopen 2 stemmingsrondes, want ze is natuurlijk zo labiel als een moeder die haar kinderen opoffert voor haar eigen ego.
't gaat me te snel, als adsl..
pi_49503493
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 20:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Caps: Bright_Side_Of_Life
OMG Tha terror continues

Erik vind ik een sukkel. Onsympathiek, onloyaal. Waait met alle winden mee. Erik moet zo snel mogelijk weggepest worden door Jaap!!! Go Jaap! Blijf vooral doorgaan met Erik te targetten!!!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:36:51 #27
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49509251
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:37:28 #28
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49509275
  Moderator vrijdag 18 mei 2007 @ 13:37:53 #29
138438 crew  Pizzakoppo
pi_49509289
JAAP, Capo di tutti capi! Koning der koningen!
  vrijdag 18 mei 2007 @ 13:56:58 #30
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_49509924
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_49517986
Jaap . Wat een gozer. Please, help Natasia naar de fucking klote.
  vrijdag 18 mei 2007 @ 22:50:01 #32
16715 Mylene
*schatje*
pi_49530078
Jaap speelt het spel wel tof !
  zaterdag 19 mei 2007 @ 00:14:55 #34
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49530181
Kijk hoe Natasia doorflipt.. en Jaap bij 2 minuten
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxk
pi_49533966
In dit geval verloor Jaap zijn "kingschap". Hij moet boven Eric en Huub gaan staan en niet teveel luisteren naar ze. Er wordt dan een loopje met hem genomen.
  zaterdag 19 mei 2007 @ 09:12:41 #36
127004 maril
Smeetsfan
pi_49534456
Vind het jammer dat hij de hele dag achter zijn computer zit en opdrachten van Huub uitvoert, terwijl Huub zich lekker ondertussen in de rondte neukt, laat hem zijn eigen ding doen, laat hem niet vergeten dat het Huub is die hem in het begin zo ontzettend heeft vernederd.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 19 mei 2007 @ 09:22:51 #37
16715 Mylene
*schatje*
pi_49534517
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 06:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In dit geval verloor Jaap zijn "kingschap". Hij moet boven Eric en Huub gaan staan en niet teveel luisteren naar ze. Er wordt dan een loopje met hem genomen.
Mee eens. Jaap komt het best tot zijn recht als ie de terror alleen uitvoert.

Toch heb ik wel genoten van een Brian die bijna para werd. En vervolgens ook nog eens ging afluisteren achter een bloempot .
  zaterdag 19 mei 2007 @ 11:51:35 #38
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_49536720
quote:
Op vrijdag 18 mei 2007 13:36 schreef Suikeroom het volgende:
[afbeelding]
pi_49540187
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 00:14 schreef Suikeroom het volgende:
Kijk hoe Natasia doorflipt.. en Jaap bij 2 minuten
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxk
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 19 mei 2007 @ 16:42:09 #40
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_49543727
quote:
Op zaterdag 19 mei 2007 09:12 schreef maril het volgende:
Vind het jammer dat hij de hele dag achter zijn computer zit en opdrachten van Huub uitvoert, terwijl Huub zich lekker ondertussen in de rondte neukt, laat hem zijn eigen ding doen, laat hem niet vergeten dat het Huub is die hem in het begin zo ontzettend heeft vernederd.
Doet hij uiteindelijk ook niet, geloof me
pi_49552208
quote:
En ze trappen er allemaal in
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
pi_49555202
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:15 schreef Bagheera het volgende:
Ik mag Jaap ook steeds meer (en Huub steeds minder).

Maar ben ik de enige hier die ook graag zou zien dat hij (flink) gaat afvallen, met behulp van een dietiste? Lijkt me gaaf om te zien, niet alleen omdat ik voeding interessant vind en het ook leerzaam kan zijn voor het publiek, maar ook omdat ik Jaap graag zie opbloeien, meer zelfvertrouwen krijgen.

De Redactie zou een voorstel moeten doen aan Jaap om hiermee te beginnen vind ik.
Helemaal met je eens. In het begin had ik medelijden met hem, hij werd zo ontzettend laag door Huub en en Eric onderuit gehaald. Ik had toen wel respect voor het feit dat hij niet aggressief werd. Daarnaast vond ik het geweldig hoe hij met zijn handicap (gebrek aan EQ) terug begon te slaan. Vooral de wijze waarop hij het voorbereid. Check, check en dubbelcheck bij "achter". Alles voorbereiden op papiertjes, tesamen de plannen en scenario's in de binnenzak en natuurlijk niet gelijk de goede kunnen vinden. Ik zat er zelfs een keer op te wachte dat bij een aanval hij gelijk naar zjin binnenzak zou grijpen om het juiste plan van aanpak erbij te halen. Jaap de strateeg! Hij is slim, zeer slim, het gaat vaak met vertraging, je ziet dat het daarboven bij hem volop werkt. Jammer dat hij een wat lager EQ heeft en daardoor niet altijd (gelijk) door heeft hoe en waarom hij bij de benen wordt genomen. Zijn kracht is dan ook zelfstandig de zaak op stelten zetten zonder er derden bij te betrekken. Als hij daar mee door gaat, dan kan hij ver komen. Bij samenwerking laat hij zich denk ik te snel misbruiken.

En ja, hij moet afvallen.......jammer dat hij niet doorpakt op dit moment.
pi_49564857
Best aardige jeugdschaakresultaten die Jaap:

http://jeugdschaak.garnierprojects.com/pag_02/sp_amej1.htm
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_49576489
'Dat is toch niet normaal?! Dat is toch fúcking niet normaal?!'
  zondag 20 mei 2007 @ 21:47:25 #46
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49586425
De climax van de hele dag is om van mijn webmaster te horen dat THE GODFATHER glansrijk op 1 staat in de populariteitspol bij mijn grote vrienden van het Fok forum. Het doet me goed om de hardcore kooifans achter me te hebben.
Servant Sjoerd
  zondag 20 mei 2007 @ 22:03:39 #47
2018 PC eend
relativist
pi_49587035
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef Suikeroom het volgende:
De climax van de hele dag is om van mijn webmaster te horen dat THE GODFATHER glansrijk op 1 staat in de populariteitspol bij mijn grote vrienden van het Fok forum. Het doet me goed om de hardcore kooifans achter me te hebben.
Servant Sjoerd
Ik zou bijna fanmail willen sturen
  zondag 20 mei 2007 @ 22:50:01 #48
16701 scanman01
Today's a good day
pi_49588702
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_49589723
Sjoerd en ik kennen elkaar al vanaf de brugklas. Ik zat toen bij zijn broertje Dirk T. in de klas. Ik kan de achternaam van Dirk niet volledig geven, aangezien hij veroordeeld is voor het H******** filmpje dat de wereldpers haalde in 2005. (http://nl.wikipedia.org/wiki/H********)
Met dat soort types ga ik om in mijn leven voor De Gouden Kooi, zie je nou wel dat ik mentaal stabiel ben.

dit stukje op de weblog van jaap gaat dus over het filmpje housewitz gemaakte door Dicky Thijssen
zie

http://nl.wikipedia.org/wiki/Housewitz
hardcoholic
  zondag 20 mei 2007 @ 23:29:30 #50
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_49590057
quote:
Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef Suikeroom het volgende:
Servant Sjoerd
Zozo is de Huub gekte eindelijk over hier.
pi_49592953
ik wil graag een gifje van het moment waarop Jaap roept: "IK SNAP MEZELF NIET"

weet iemand hoe ik dat kan doen?
  maandag 21 mei 2007 @ 15:49:40 #52
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49610108
haha mijn god

'ik heb het gevoel dat je geplaagd bent vroeger'

'ben je iemand verloren? een man?'

goh, ze heeft goed Jaaps biografie gelezen en weet het allemaal heel tactisch te brengen wat een retard..Jaap heeft haar goed afgeserveerd
pi_49610531
Lol wat een dom wijf,

En jaap krijgt van elk persoon de groeten
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_49610712
ik heb alleen deel 1 gezien en zit het werkelijk uit te proesten...wat een figuur die Jaap...wat Jaap hier doet zou denk ik iedereen wel eens bij zo'n medium willen doen
  maandag 21 mei 2007 @ 16:54:04 #56
169171 Judas.Iskariot
Man van Keriot
pi_49612494
Ik ga heel de boel onderschijten, godverdomme.
Niet uit Galilea
pi_49614438
Hahaha, met dat medium.

"Zij was vroeger een man, en is nu dood"
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_49619510
"Ze is uit een boom gevallen"

pi_49621398
piet agoras hahaha wat een king die jaap
pi_49622694
Geweldig .
  maandag 21 mei 2007 @ 21:21:04 #61
2018 PC eend
relativist
pi_49623180
quote:
Volgens mij is dat de reincarnatie van Andre Hazes
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 22 mei 2007 @ 02:59:42 #62
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_49632372
Waar is filmpje van Jaap die met afwasmiddel gaat spuiten ?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_49651854
Jaap is een contactgestoorde, a-sociale idioot. Eigenlijk gewoonweg een zielig figuur die denkt dat zijn dom gedrag hem populair zal maken. Terror? No way... die gast zit gewoonweg nog in zijn puberale fase. Hij is eigenlijk een groot kind.

Enfin... dat hij hier door sommige de hemel in wordt geprezen is mij een raadsel. Willen degene die hem wel zo geweldig vinden, eens hun eigen leeftijd hier vermelden, liefst metvermelding van hun voorlopleiding en aantal vrienden... misschien dat dat wat opheldert.
  FOK!Babe dinsdag 22 mei 2007 @ 17:20:52 #65
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49651934
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef SmeerCaas het volgende:
Jaap is een contactgestoorde, a-sociale idioot. Eigenlijk gewoonweg een zielig figuur die denkt dat zijn dom gedrag hem populair zal maken. Terror? No way... die zit gewoonweg nog in zijn puberale fase. Hij is eigenlijk een groot kind. Enfin... dat hij hier door sommige de hemel in wordt geprezen is mij een raadsel. Willen degene die hem wel zo geweldig vinden, eens hun eigen leeftijd hier vermelden, liefst metvermelding van hun voorlopleiding en aantal vrienden... misschien dat dat wat opheldert.
Waarom zou ik in jezusnaam verantwoording bij jou afleggen!?
pi_49651964
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Waarom zou ik in jezusnaam verantwoording bij jou afleggen!?
Ik zou het niet weten. Ben jij een Jaap aanbidder?
  FOK!Babe dinsdag 22 mei 2007 @ 17:22:31 #67
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49651996
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:21 schreef SmeerCaas het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten. Ben jij een Jaap aanbidder?
Wat boeit dat jou?
pi_49652080
Gokje: 23j ... 1 virtuele pc vriend?
  FOK!Babe dinsdag 22 mei 2007 @ 17:27:23 #69
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49652166
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef SmeerCaas het volgende:
Snel editten?
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:29:19 #70
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49652238
SmeerCaas hou je bij de feiten.. Jaap was de afgelopen weken veruit de populairste bewoner van DGK... en het zijn niet sommige die hem geweldig vinden, het zijn er duizenden die zich aansluiten bij de movement..

Het is maar net met wat voor een intentie je er naar kijkt.. Ik neem het allemaal niet zo serieus.. Jaap is gewoon een cultfiguur!

Jaap
  FOK!Babe dinsdag 22 mei 2007 @ 17:31:21 #71
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49652314
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef Suikeroom het volgende:
SmeerCaas hou je bij de feiten.. Jaap was de afgelopen weken veruit de populairste bewoner van DGK... en het zijn niet sommige die hem geweldig vinden, het zijn er duizenden die zich aansluiten bij de movement..

Het is maar net met wat voor een intentie je er naar kijkt.. Ik neem het allemaal niet zo serieus.. Jaap is gewoon een cultfiguur!

Jaap
Smeertje maakt zich een beetje te druk

"It's Just Entertainment, Folks!"
pi_49652700
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef SmeerCaas het volgende:
Gokje 41j en post de hele dag in DGK....
quote:
Beroep: Zelfstandig Ondernemer
  dinsdag 22 mei 2007 @ 17:46:51 #73
2018 PC eend
relativist
pi_49652827
SneerCaas moet vernietigd worden
pi_49652857
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Smeertje maakt zich een beetje te druk
Entertainment zou het zijn als Jaap verplicht moest sporten en dieten. Geweldig. zou dat zijn om naar te kijken... Bovendien zou een cursus sociale omgangsvormen en klassiek etiquette, ook verplicht, erbij moeten horen op straffe van verminderd rantsoen...
  FOK!Babe dinsdag 22 mei 2007 @ 17:48:28 #75
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_49652875
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:47 schreef SmeerCaas het volgende:

[..]

Entertainment zou het zijn als Jaap verplicht moest sporten en dieten. Geweldig. zou dat zijn om naar te kijken... Bovendien zou een cursus sociale omgangsvormen en klassiek etiquette, ook verplicht, erbij moeten horen op straffe van verminderd rantsoen...
Nou, DAT zou leuk zijn!
pi_49652892
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:46 schreef PC eend het volgende:
Ik ben dol op geroosterde eend...
pi_49653201
Smeercaas moet misschien even doorzappen naar de EO voor zijn broodnodige waarden en normen. Ik kijk niet naar de Gouden Kooi om mijn kennis van etiquette op peil te houden. Jaap rocks. Ik zou in zijn situatie graag hetzelfde doen. Evenals Amanda kontneuken bytheway.
pi_49653818
Hahhahahaa Piet Agoras.....lol
pi_49653827
quote:
Op maandag 21 mei 2007 20:42 schreef ballieking het volgende:
piet agoras hahaha wat een king die jaap
  dinsdag 22 mei 2007 @ 18:37:41 #80
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49654839
Jaap is all over the place:

pi_49696939
En terecht
  donderdag 24 mei 2007 @ 08:41:54 #82
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_49713410
(Dweilen)
Jaap : ik wil een prostituee, maar ze moet ook dweilen en schoonmaken.

(Trainer Carlos)
Jaap: Carlos vond zijn ding van universele waarde.

(Natasia)
Jaap: Ik ben een beetje verliefd op haar, Fysiek dan.

(Vergroting)
Jaap: Ik wil een penisvergroting in de Bergmankliniek.

(Finale?)
Jaap: Brian in de finale?
Dat is toch geen speler.
pi_49728854
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:47 schreef SmeerCaas het volgende:

[..]

Op het eerste gezicht heb je wel gelijk. Als je het een beetje volgt, ziet waar Jaap vandaan gekomen is (geknecht en getreiterd vanaf het eerste uur door de anderen) en waar hij nu staat, dan is dat een mooi proces. Nogmaals, de kar die hij gebruikt heeft, en nog gebruikt om zich te positioneren is op zich geen fraaie, maar toch hulde op de manier waarop hij dat doet. Check, check dubbelcheck bij "achter". Geen fouten willen maken. De combi van een enorm goed verstand, gebrek aan EQ (sociale handicap), z'n logs, de Gouden Kooi met haar bewoners, de regie van "achter", de manier waarop hij zich herpakt heeft en zich staande probeert te houden, dat alles tesamen maakt dat ik hem een kei vindt. Het doet mij een beetje denken aan de boeken van Dik Trom of Pietje Bell. Je moet het natuurlijk wel willen zien. Daarnaast, hij is 10 keer eerlijker dan de hele rest van dat huis en moet het ook zo'n beetje in z'n eentje doen.
  donderdag 24 mei 2007 @ 21:58:50 #84
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49741874
Respect voor Jaap.. Huub werd gelijk op zn plaats gezet toen ie zei Jaap ik kill je
http://www.youtube.com/watch?v=Ll39PGd1uwg
pi_49749712
(Jaap was vanavond weer eens dronken en moet keihard lachen omdat hij niet kan herinneren dat hij in Natasia's bed heeft gekotst, vervolgens in zijn kots heeft gerold en daarop weer op meerdere bedden heeft gelegen : Hij heeft in zijn hand een wond opgelopen doordat hij een glas in een dronken bui heeft laten vallen)

Jaap tegen Huub: Er zit een ontzettende jaap in Jaap

vrijdag 25 mei 2007 @ 08:28:12 #86
162917 tuinfluiter
pi_49751217
(Jaap in weekblad Prive)
Jaap: Ik heb het weekblad Prive gestuurd naar Cora.
Brian: Heeft Cora zelf geen geld genoeg?
Jaap: Cora let niet op die bladen, zij snapt het spel ook niet.

(Natasia vertrekt naar Bergmankliniek voor cup D)
Jaap: Mooi, die is weg.
pi_49751994
wat is die Jaap voor een vent?? Gatverdamme wat een smerig ventje...
  vrijdag 25 mei 2007 @ 09:35:35 #88
162917 tuinfluiter
pi_49752906
(Baan bij de rekenbank)

Jaap: Ik heb een baan aangeboden gekregen bij de nationale rekenbank.
Brian: Dat is een groot compliment.
Jaap: Ik heb nee gezegd, ik wil alleen M&M's
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:03:40 #89
177247 roffelpantoffel
www.weeklyfun.nl
  zaterdag 26 mei 2007 @ 02:07:51 #90
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49783716
pi_49784544
I love Terror.
pi_49784841
Wat een mongool je gaat toch niet kotsten op mensen.
Supporters van Jaap moeten ook wel dik en lelijk zijn en vroeger erg gepest zijn want zo gaan wij niet met mensen om .
pi_49791359
quote:
Op zaterdag 26 mei 2007 07:28 schreef DoomiNL het volgende:
Wat een mongool je gaat toch niet kotsten op mensen.
Supporters van Jaap moeten ook wel dik en lelijk zijn en vroeger erg gepest zijn want zo gaan wij niet met mensen om .
Helemaal geen mongool. Hij geeft met rente terug wat hem de eerste maand is aangedaan door Huub en Eric. De anderen hebben geen enkele poging gedaan om Huub en Eric te stoppen destijds. Daarnaast blijkt dat het gewoon werkt, hij wordt met rust gelaten en is van slachtoffer van ellende verworden tot iemand waar men rekening mee heeft te houden.
pi_49791565
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 21:58 schreef Suikeroom het volgende:
Respect voor Jaap.. Huub werd gelijk op zn plaats gezet toen ie zei Jaap ik kill je
http://www.youtube.com/watch?v=Ll39PGd1uwg
Haha hoor huub gelijk: Nee, hij kakt gelijk in.
Duidelijk dat Jaap nu helemaal bovenin de hierarchie van de gouden kooi staat.
pi_49792682
ik ben op zoek naar een aantal (liefst goeie en scherpe) foto's van Koning Jaap

wie kan me helpen tijdens mijn zoektocht?
alvast bedankt
pi_49794504
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 17:46 schreef PC eend het volgende:
Vernietig mij dan ook maar meteen want ik ben het helemaal eens met SmeerCaas.

zaterdag 26 mei 2007 @ 17:06:46 #97
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_49794849
Ik zie bijna nooit DGK maar lees af en toe wat op fok en zie nu net wat beelden. Jaap = held

Gewoon lopen irriteren en Lieke (dacht ik) helemaal gek maken en als klap op de vuurpijl staptie bij dr onder de douch hahahahaha
pi_49795873
http://www.youtube.com/watch?v=MZ-wIvqKPC0

Zie hem lachen, nog best aanstekelijk ook hehe
pi_49822406
Wel grappig hoe iedereen die hier het hardste roepen dat jaap heerst en de king is in het begin zwaar anti jaap waren.

kuch Jaapiooooooooo
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_49822828
quote:
Op zondag 27 mei 2007 16:19 schreef Pavement het volgende:
Wel grappig hoe iedereen die hier het hardste roepen dat jaap heerst en de king is in het begin zwaar anti jaap waren.

kuch Jaapiooooooooo
Ik heb hem vanaf het begin zum kotzen gevonden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')