Volgens mij is dat de reincarnatie van Andre Hazesquote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef Suikeroom het volgende:
Het medium.
http://www.youtube.com/watch?v=Q2r1-eG8ocY
http://www.youtube.com/watch?v=jfPlUdoirtw
Waarom zou ik in jezusnaam verantwoording bij jou afleggen!?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:19 schreef SmeerCaas het volgende:
Jaap is een contactgestoorde, a-sociale idioot. Eigenlijk gewoonweg een zielig figuur die denkt dat zijn dom gedrag hem populair zal maken. Terror? No way... die zit gewoonweg nog in zijn puberale fase. Hij is eigenlijk een groot kind. Enfin... dat hij hier door sommige de hemel in wordt geprezen is mij een raadsel. Willen degene die hem wel zo geweldig vinden, eens hun eigen leeftijd hier vermelden, liefst metvermelding van hun voorlopleiding en aantal vrienden... misschien dat dat wat opheldert.
Ik zou het niet weten. Ben jij een Jaap aanbidder?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zou ik in jezusnaam verantwoording bij jou afleggen!?![]()
Wat boeit dat jou?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:21 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Ben jij een Jaap aanbidder?
Snel editten?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef SmeerCaas het volgende:
Gokje: 23j ... 1 virtuele pc vriend?
Smeertje maakt zich een beetje te drukquote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:29 schreef Suikeroom het volgende:
SmeerCaas hou je bij de feiten.. Jaap was de afgelopen weken veruit de populairste bewoner van DGK... en het zijn niet sommige die hem geweldig vinden, het zijn er duizenden die zich aansluiten bij de movement..
Het is maar net met wat voor een intentie je er naar kijkt.. Ik neem het allemaal niet zo serieus.. Jaap is gewoon een cultfiguur!
Jaap![]()
Gokje 41j en post de hele dag in DGK....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:25 schreef SmeerCaas het volgende:
Gokje: 23j ... 1 virtuele pc vriend?
quote:Beroep: Zelfstandig Ondernemer
Entertainment zou het zijn als Jaap verplicht moest sporten en dieten. Geweldig. zou dat zijn om naar te kijken... Bovendien zou een cursus sociale omgangsvormen en klassiek etiquette, ook verplicht, erbij moeten horen op straffe van verminderd rantsoen...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Smeertje maakt zich een beetje te druk![]()
Nou, DAT zou leuk zijn!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:47 schreef SmeerCaas het volgende:
[..]
Entertainment zou het zijn als Jaap verplicht moest sporten en dieten. Geweldig. zou dat zijn om naar te kijken... Bovendien zou een cursus sociale omgangsvormen en klassiek etiquette, ook verplicht, erbij moeten horen op straffe van verminderd rantsoen...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |