quote:
Op donderdag 17 mei 2007 16:15 schreef Bagheera het volgende:Ik mag Jaap ook steeds meer
![]()
(en Huub steeds minder).
Maar ben ik de enige hier die ook graag zou zien dat hij (flink) gaat afvallen, met behulp van een dietiste? Lijkt me gaaf om te zien, niet alleen omdat ik voeding interessant vind en het ook leerzaam kan zijn voor het publiek, maar ook omdat ik Jaap graag zie opbloeien, meer zelfvertrouwen krijgen.
De Redactie zou een voorstel moeten doen aan Jaap om hiermee te beginnen vind ik.
Helemaal met je eens. In het begin had ik medelijden met hem, hij werd zo ontzettend laag door Huub en en Eric onderuit gehaald. Ik had toen wel respect voor het feit dat hij niet aggressief werd. Daarnaast vond ik het geweldig hoe hij met zijn handicap (gebrek aan EQ) terug begon te slaan. Vooral de wijze waarop hij het voorbereid. Check, check en dubbelcheck bij "achter". Alles voorbereiden op papiertjes, tesamen de plannen en scenario's in de binnenzak en natuurlijk niet gelijk de goede kunnen vinden. Ik zat er zelfs een keer op te wachte dat bij een aanval hij gelijk naar zjin binnenzak zou grijpen om het juiste plan van aanpak erbij te halen. Jaap de strateeg!
![]()
Hij is slim, zeer slim, het gaat vaak met vertraging, je ziet dat het daarboven bij hem volop werkt. Jammer dat hij een wat lager EQ heeft en daardoor niet altijd (gelijk) door heeft hoe en waarom hij bij de benen wordt genomen. Zijn kracht is dan ook zelfstandig de zaak op stelten zetten zonder er derden bij te betrekken. Als hij daar mee door gaat, dan kan hij ver komen. Bij samenwerking laat hij zich denk ik te snel misbruiken.
En ja, hij moet afvallen.......jammer dat hij niet doorpakt op dit moment.