Is volgens mij ook zo, maar zoals die 't speelt is wel gestoord maar geniaal en dus geweldig!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:44 schreef Yodarius het volgende:
[..]
Hoewel jaap het tegenovergestelde doet denk ik dat hij maybe achteraf wel de normaalste bewoner is.
Als hij straks weer uit de kooi is.
Zo'n beetje alles maar daar hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 07:50 schreef Compass het volgende:
[..]
Is volgens mij ook zo, maar zoals die 't speelt is wel gestoord maar geniaal en dus geweldig!![]()
ik hoop wel dat hij wint want hij doet niks wat niet mag maar verziekt wel alles in het huis enzo![]()
Helemaal mee eensquote:Op maandag 11 juni 2007 07:50 schreef Compass het volgende:
[..]
Is volgens mij ook zo, maar zoals die 't speelt is wel gestoord maar geniaal en dus geweldig!![]()
ik hoop wel dat hij wint want hij doet niks wat niet mag maar verziekt wel alles in het huis enzo![]()
slaat hij mensen? neequote:
Klopt, door die terror-acties van Jaap is het gaan lopen. Daarvoor moest Huub de kar trekken, en dat zorgde ook voor een opleving van de kijkcijfers toen hij weer terugkeerde. Maar dat zakte daarna ook weer in. Jaap is de redding geweest.quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:10 schreef JohnDope het volgende:
Die Jaap is echt de redding van die GoudenHut, zonder hem was de stekker er allang uit getrokken.
OMGquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hahhahahaa Piet Agoras.....lol
Of het 1 op 1 gesprek met Ericquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:05 schreef Suikeroom het volgende:
Terrot met Theo was toch wel weer grappig![]()
Ja die zocht ik nogquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef Suikeroom het volgende:
Kijk aan het einde van dit filmpje Jaap zn reactie![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ihzZ7ZGIxYk
Seki!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:57 schreef J.Herrer het volgende:
Kennen jullie trouwens nog de Bus? Daar zat ooit zo'n gekke junk uit voormalig Joegoslavië ... zo'n type moeten ze hebben
Hoezo was die huub in eens zo schijnheiligquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef Suikeroom het volgende:
Kijk aan het einde van dit filmpje Jaap zn reactie![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ihzZ7ZGIxYk
Alleen is Seki nog al gegroeid, hij is nu al jaren een bodybuilder met een eigen kledinglijn voor bodybuilders.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 20:57 schreef J.Herrer het volgende:
Kennen jullie trouwens nog de Bus? Daar zat ooit zo'n gekke junk uit voormalig Joegoslavië ... zo'n type moeten ze hebben
Waar vind je die? kun je een link plaatsenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:19 schreef Urquhart het volgende:
Die foto's in het fotoboek van achter de schermen bij Jensen
hoezo?quote:Op maandag 25 juni 2007 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De neergang van Huub krijgt vorm!!!! Einde verhaal voor Huubje!!
http://www.kingjaap.nl/foto/quote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:06 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Waar vind je die? kun je een link plaatsen
ja idd tikkertje spelen mag echt niet..quote:Op maandag 25 juni 2007 17:58 schreef marie22 het volgende:
helemaal mee eens bella35, zo ga je inderdaad niet met een meisje om, schandalig vind ik het,
begrijp ook niet waarom de redactie niet heeft ingegrepen vannacht
ik ben oversekst maar dat is niet erg want in de gouden kooi maak ik mevrouw Flens zo blij! Ik rand wat aan als randdebiel! Ohoh, geen wetten en geen grenzen! Wat fijn wat fijn!quote:Op maandag 25 juni 2007 18:20 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd tikkertje spelen mag echt niet..![]()
De meeste studenten zijn in zekere een schande of geen knip voor de neus waard.quote:Op maandag 25 juni 2007 22:44 schreef J.Herrer het volgende:
Als je die jaap alleen al ziet is dat een schande voor de studenten
Hoezo? Alles in detail graagquote:Op maandag 25 juni 2007 01:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De neergang van Huub krijgt vorm!!!! Einde verhaal voor Huubje!!
dit wordt een hit!!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:02 schreef Suikeroom het volgende:
King Jaap ft. LVO - Bier & Tieten
http://www.youtube.com/watch?v=08lASDAn3FI
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |