Telegraag Tegen Terror
Die Huub heeft gelijk. Komt de kabouter net breed lachend naar me toe met de de uitspraak dat alle media mij de schuld geeft van Eric's vertrek. Ik google ff en vind van alles over mijn persoon en Eric's keuze te vertrekken. Ik heb niks met B-journalisten. Die kunnen opzouten. Toch wil ik jullie de berichtgeving van de grote media speler, de Telegraaf, niet onthouden.
Eric uit De Gouden Kooi
AMSTERDAM - Aspirant-miljonair Eric zegt dinsdag De Gouden Kooi te verlaten. Na een gesprek met de psycholoog en een telefoontje naar zijn goede vriendin Mariëlle, maakte de homoseksuele Leidenaar de beslissing. De 25-jarige Eric heeft inmiddels de bewoners van de luxe villa ingelicht.
Een van de reden dat Eric het voor gezien houdt, zijn de pesterijen van medebewoner Jaap. Zo heeft Jaap zijn rivaal ondermeer een diefstal in de schoenen geschoven, hem overgegoten met frisdrank en hem besmeurd met een emmer vol paardenpoep.
Wie Eric in de miljonairsvilla gaat vervangen, is nog niet duidelijk. Ook is nog onbekend wanneer de nieuwe kandidaat zijn of haar intreden in de Gouden Kooi zal maken
----------
Als je de frisdrank vervangt door Goldstrike dan kan ik niets meer op de berichtgeving afdingen. Al zeg ik het zelf, Eric in de schoenen schuiven dat hij mijn horloge had gestolen was briljant. Het leidde tot een kettingreactie van agressiviteit naar de ex-miljonair vanuit de hele groep. Dat was niet het enige. Naast mijn eigen verdwenen horloge, wat nog echt waar was ook. (uiteindelijk bleek Brian 'm te hebben haha, sorry Eric!) Stookte ik Huub op door 'spontaan' het horloge van zijn vader in Eric's kast te vinden HAHAHA. Ik had het horloge van Huub's vader gestolen, toen hij vorige week op bezoek kwam. De climax was toch wel dat mijn hele setup geloofwaardig leek, omdat Liekes armband door Eric was gestolen en 'ineens' door Eric werd teruggegeven om aan alle terror te ontkomen!
"I love it when a plan comes together!" -Hannibal Smith (The A-team)
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na