abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51045410
vreemd
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_51047359
Jaap = de nieuwe Bart Driessen

Alle symptomen wijzen erop, dat Jaap hetzelfde gedrag begint te vertonen.
pi_51067870
quote:
Verkrachting in de Gouden Kooi
Ik ben sexueel gefrustreerd. En er lopen vruchtbare chickies in de Gouden Kooi. Dat houdt geen mens uit, en ik al helemaal niet. Gisteravond heb ik me bijna vergrepen aan Lieke. Is ook mooie tv en daar worden we tenslotte voor betaald.

Nu heeft dat kutwijf verdomme aangifte gedaan bij de politie van aanranding en verkrachting. Dat is niet zo mooi want hierdoor loopt mijn huwelijk met mijn schatje Cora gevaar.

Het is makkelijker om de dames van de huishouding te terroriseren. Gisteravond 2 dozen met eieren door de villa verspreid voor Palma. Hoe eerder zei opstapt hoe beter. Volgens mij zit ze er niet ver meer vandaan: haar kookpunt is bijna bereikt.

Bron;
http://goudenjaap.web-log.nl/gouden_jaap/
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_51084312
Verkrachting? Die heb ik gemist...
  Nerd met benen dinsdag 3 juli 2007 @ 09:54:33 #205
18073 miss_bleu
pi_51084991
lees nou gewoon kingjaap.nl ipv van die neplog
  dinsdag 3 juli 2007 @ 12:09:47 #206
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_51088800
En inmiddels is op VOL weer eens de discussie aangewakkerd over het al dan niet "van Otterloo" zijn.

http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=7821&sid=a9638b571f2d9e59e6012a5d6cc87046

het blijft lachen al die complottheorie'en.
  dinsdag 3 juli 2007 @ 18:53:23 #208
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_51102679
Goede samenvatting

Jaap vraagt na de live uitzending van RTL iedereen op de bank, hij wil eindelijk zijn verhaal vertellen.
Jullie weten dat ik de afgelopen twee dagen erg afwezig was, door ernstige dingen de gebeurd zijn in mijn privé leven.
Ik vind het nu een goed moment om het jullie te vertellen, hij vind het niet makkelijk om door te gaan maar hij probeert het toch.
Hij verteld dat Cora Talpa gechanteerd heeft voor een groot geldbedrag, ze is door een groep mensen gemanipuleerd en heeft zich voor het karretje laten spannen om geld te eisen voor de trouwerij.

Cora denkt dat talpa slecht is, maar dat is niet zo, want Talpa kan ze allemaal kapot maken, maar als ze zich nu terug trekken maken ze die mensen niet kapot.
Hij vraagt zelfs nu op de livestreams tegen die groep of ze ermee willen stoppen zodat het ophoudt.
Als Cora hier ook mee doorgaat wil ik met haar ook niks meer te maken hebben, maar daar weet ik nog niks van.

Lieke vraagt tussendoor hoe zit het met de bruiloft aankomende Vrijdag, die gaat er niet uit.
Amanda vind het een vaag verhaal en vertrouwt Cora helemaal niet, ze snapt wel hoe het zit, maar ze snapt niet dat ze hier aan mee doet. Huub legt uit dat Cora heel erg gemanipuleerd is door die groep, ze vertelde haar dat Talpa wel heel slecht is omdat ze genoeg verdienen aan de bruiloft, dus dat zij geld moest eisen en daar is ze over na gaan denken en heeft die eis gelegd bij Talpa onder druk van die groep, waar ik niet op in kan gaan wie dat zijn, maar zijn wel bekende van Jaap. Jaap stond zelf ook onder verdenking maar dat is nu een heel stuk minder, ze hebben alle gegevens van mijn PC door speciale onderzoekers laten nakijken.
Over een paar dagen krijg ik daar uitsluitsel over en daarom zei ik gisteren ook met mij komt het goed.
Talpa is juist nobel en genereus, want ze zouden die mensen kapot kunnen maken, maar ze zeggen nu als ze er niet mee doorgaan komen ze er makkelijk vanaf.

Brian wil weten of die Jelte er ook iets mee te maken had, ja dat mag ik wel toegeven want dat ie al besproken.
Jelte heeft zich opgeworpen als zaakwaarnemer van Cora, ik distantieer me helemaal van die gast.
Jaap denkt dat hij heel erg op haar heeft ingepraat, hij weet wel dat ze heel bewust mee gewerkt aan dit plan, Cora is ervan overtuigd dat de beloftes die Talpa aan Jaap heeft gedaan niet zouden gebeuren.
Terwijl ik wel weet dat het wel zo is, zoals een cosmetische krijgen in de kooi als hij heel veel afgevallen zou zijn.
Huub wil weten wat Nicolaas er mee te maken heeft, maar Jaap kan daar geen uitspraken over doen.

Natasia snapt het niet dat Cora zo denkt, want zij is toch het voorbeeld dat alles wel geregeld kan worden, zoals haar rijbewijs haar borsten, dus ze snapt niet dat zij zo denkt.
Huub wil het wel uitleggen en betrekt het even op Natasia, stel je voor Wilgo is ook geen fan van de gouden kooi, dan is hij zwak en dan gaan vrienden van jou en hem op hem inpraten om alles in het negatieve te stellen en dat is ze gewoon gaat geloven.
Jaap is zo geschrokken van Cora dat hij afstand moet nemen van haar zolang hij in de kooi blijft.
Jaap verteld de waarheid en Natasia en Huub hebben weer ruzie

Want hij is ervan overtuigd dat zij dit uit liefde heeft gedaan en dat vind hij juist zo eng ze is helemaal doorgedraaid uit liefde voor mij. Zij hoopte op deze manier mij uit de kooi te krijgen en dat ik dan gelijk van mijn studie schulden af zou zijn en nog wat overhield.
Ik ben nu ook aan het nadenken wat ik moet doen, wat ben je aan het bedenken dan wil Amanda weten dat je de kooi uitgaat voor haar.
Nou dat kan dus niet zegt Jaap, want ik heb niks meer buiten de kooi, zij komt uit een heel warm rijk nest en ik niet ik ben gek op mijn moeder maar wij kunnen niet samen.
Dan verteld Jaap dat hij ook trots op zichzelf want voor de eerste keer van zijn leven is hij zich niet op eten gaan storten en daarom vind hij het waarschijnlijk verstandiger om te blijven, want hij voelt zich hier ook thuis gek genoeg en hij wil toch zijn doelen bereiken en gaat door met afvallen.
Huub probeert Jaap te overtuigen dat hij er op tijd achter gekomen is , want wat zou er met je gebeurd zijn als ze jou aan het altaar had laten staan. Dan had ze echt een mes in je rug gestoken.
Brian en Amanda praten meer over het gevoel en emoties van Jaap om daarom juist wel te beslissen om naar huis te gaan.
Maar Jaap is daar nog niet uit en hij weet wel dat het niet verstandig is om nu naar huis te gaan met al deze commotie.

Amanda snapt niet dat Jaap erin blijft als hij zeker weet dat Cora zo van hem houdt, dat hij dan niet naar huis gaat, Jaap snapt het eerst niet maar als ze het nog een keer uitlegt zegt hij op dit moment kan ik er niet uit want als zij zegt adios Japie, heeft zijn nog alles en ik helemaal niks, dus dat werkt ook niet.
Natasia hoopt dat Jaap haar los kan laten, want dat zou het beste zijn voor jaap en Cora, maar ze weet niet of dat jaap gaat lukken, dat weet jaap zelf ook nog niet maar Huub zegt dat hij dat wel moet proberen, Huub betrekt het op zichzelf en zou dat wel kunnen, want ik zou vraagtekens bij dit verhaal zetten en het dan gaan blokken, maar ik zeg niet wat jaap moet doen, want dat kan ik hem niet opleggen.

Maar Huub zou er zelf nooit uitgaan, Amanda vind niet dat Huub dit zo kan zeggen want jij hebt dat gevoel niet die Jaap heeft voor Cora.
Lieke zou ook niet weten wat zij zou doen, want hier heeft hij dingen om zijn doelen te bereiken.
Maar Huub durft het nog wel scherper te stellen, houdt Cora eigenlijk wel van jou, want is ze na 2 maanden niet een golddigger, die op je geld uit is en echt niet van je houdt.
Jaap zegt dat er genoeg bewijzen zijn dat ze het wel degelijk het gedaan heeft omdat ze van hem houdt.
Dat zou kunnen zegt Huub, maar ik ben door dit verhaal nog meer gaan twijfelen aan haar intenties, maar ik kan het helemaal mis hebben.

Jaap kan zich nog steeds niet voorstellen dat zij dit allemaal gedaan heeft met de intentie om hier een slaatje uit te slaan, maar Huub vind wel dat hij er rekening mee moet houden.
Lieke wil nog wel even zeggen dat ze het heel knap van Jaap vind dat hij het heeft willen en durven vertellen, Jaap moet er een beetje om lachen en zegt ja wat moet ik anders Vrijdag zeggen dat Cora wat later komt want het gaat gewoon niet door.

Lieke gaat de keuken in om het eten te maken en de andere blijven nog even met Jaap praten, hij zegt, ik moet me er van distantiëren want dit is illegaal en ik wil hier niks mee temaken hebben.
Ik moet mijn gevoel uitschakelen en ik hoop dat het me gaat lukken anders gaan Cora en ik helemaal kapot.

Brian wil weten wat ze met Jelte gaan doen, Jaap kan alleen maar zeggen, Jelte moet snel inkrimpen want anders wordt hij kapot gemaakt.
Ik weet niet wie de mastermind is, maar ik kan er geen uitspraken over doen en dat begrijpen ze.
Ik moet haar loslaten, want het maakt ons allemaal stuk, mijn familie haar familie
Ik ga haar niet redden of helpen, het is gewoon stom wat ze gedaan heeft,
Je kan niet een handje boven haar hoofd houden, maar ik wil niet dat zij hier aan onder door gaat.
  † In Memoriam † vrijdag 6 juli 2007 @ 22:43:30 #209
128220 Peter6000
pi_51228191
Terror jaap:P
pi_51228921
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
van KingJaap.nl
  maandag 9 juli 2007 @ 12:54:22 #212
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51287851
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 11 juli 2007 @ 10:23:32 #213
16715 Mylene
*schatje*
pi_51352880
Jaap moet van de Febo bonden met Dennis. Dit zei hij gisteren in de woonkamer tegen Lieke. Zij moest het op haar beurt maar vragen aan Huub, onder de dekens zonder microfoon.

Jaap laat redelijk vaak informatie los hoe de Febo werkt .
pi_51441973
Fokking Hell, hij heeft z'n 24 uur net aangevraagd...
  FOK!Babe vrijdag 13 juli 2007 @ 20:57:31 #215
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51442417
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 20:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
Dat is toch fokking niet normaal!?
  maandag 16 juli 2007 @ 14:23:48 #216
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51521523
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 20:42 schreef ilona-scuderia het volgende:
En nu?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_51521905
Het is even einde terror.
  maandag 16 juli 2007 @ 15:27:02 #218
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_51523748
Ik neem aan dat hij in z'n 24 uur toch besloten heeft te blijven?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 14:58:17 #219
186824 Rizzy-Li
Dit is een ondertitel!!!!
pi_52590979
Vinden jullie jaap serieus cool ? Een door de kotsrollende walvis ?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:44:57 #220
168255 J.Herrer
pi_52592174
Ik vind hem ook maar een lomp nijlpaard
Zogenaamd terror, een wijf trapt hem 1 keer in zijn vette maag en hij valt als een steen. Hij heeft nu zijn eigen tegel met afdruk daar in de tuin

Zolang ie zijn gewicht niet gebruikt is hij niks. Alleen een zielig hoopje vet
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 22 augustus 2007 @ 15:46:04 #221
168255 J.Herrer
pi_52592208
Ik vraag me af hoevaak per week ze boodschappen moeten doen? Hij vreet in een uur een hele weekvoorraad op, alleen wordt dat nooit gefilmd
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  woensdag 22 augustus 2007 @ 17:24:41 #222
186824 Rizzy-Li
Dit is een ondertitel!!!!
pi_52595240
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 15:44 schreef J.Herrer het volgende:
Ik vind hem ook maar een lomp nijlpaard
Zogenaamd terror, een wijf trapt hem 1 keer in zijn vette maag en hij valt als een steen. Hij heeft nu zijn eigen tegel met afdruk daar in de tuin

Zolang ie zijn gewicht niet gebruikt is hij niks. Alleen een zielig hoopje vet
Yep indd , ik discrimineer normaal gesproken niet tegen dikke mensen.Heb er ook niks tegen ofzo.
Maar hij maakt het er zelf naar. Hij is dan ook wel heel erg.
pi_52701651
Op zondag 26 augustus 2007 16:09 schreef akveor het volgende:

Huub en Lieke hebben Jaap zoveel kansen geboden om zich bij hen aan te sluiten. Hij lijkt voor nix en Nadia te kiezen die door Jaap's keuze onnodig sterk worden gemaakt. Ik vind het dan ook prima dat Huub Jaap een mes in z'n rug drukt want uiteindelijk is het Jaap's keuze geweest door voor nix en Nadia te kiezen. En als er iemand het spelletje gemeen speelt lijkt het me Jaap.
___________________________________________________________________________________

Jaap gooit nu z'n eigen ruiten in, niet zo'n slimme zet voor een schaker...
  † In Memoriam † zaterdag 15 september 2007 @ 14:22:56 #224
135305 beequeen
Lost.
pi_53196359
15 augustus14:39-Hoe gaat het...
Hoe gaat het...Op 26 februari openen zich de poorten van De Gouden Kooi. Een grote zwarte ‘Hummer’ rijdt het terrein van de Villa op. Inmiddels hebben de andere Miljonairs zich buiten verzameld. Vol ongeloof aanschouwen ze het tafereel. Een nieuwe Miljonair maakt die avond zijn entree in de Villa. “Wat the f*ck, één of andere tientonner!”, zegt Huub verbaasd. Al snel maken de Miljonairs kennis met deze leuke, grappige, ranzige, aparte en emotionele man. Zijn naam; Jaap. Inmiddels is deze Miljonair niet meer weg te denken uit De Gouden Kooi. Maar wie is hij eigenlijk en waarom zit hij in dit spel? Deze en vele andere vragen worden allemaal beantwoord in dit exclusieve interview met onze grote Miljonair.
We begonnen dit interview natuurlijk met de meest interessante vraag: Waarom ben je De Gouden Kooi ingegaan? “Nou het is een heel verhaal, maar het zit zo”, vertelt Jaap.

“Mijn oma is overleden in december vorig jaar. Als erfenis kreeg ik van haar een mooie draaistoel. Ik had zelf een massief eikenhouten stoel uit de jaren ’60. Echt heel stevig, want ik ben natuurlijk een zware jongen. Om plaats te maken voor de nieuwe draaistoel heb ik mijn eigen stoel uit elkaar gehaald en in de schuur gezet. Het leek me een goed idee de nieuwe stoel een paar weekjes uit te proberen. Wat gebeurt er nou na een paar dagen…ik zak door die draaistoel heen. Het scharnier barst spontaan uit elkaar”, glimlacht de Briellenaar. “Ik denk, wat the f*ck is hier nou gebeurd. Die hele stoel is gewoon naar de t*ring. Dus ik besluit mijn oude stoel weer uit de schuur te halen, wat blijkt...”, vertelt Jaap verbaasd. “Stoel weg!”

“Mijn massief eikenhouten stoel uit de jaren ‘60 weg. Wat blijkt; mijn moeder heeft hem weggeven aan de buurman, die hem vervolgens in stukken heeft gehakt om in de openhaard op te branden. Ik had dus geen stoel meer”, vertelt Jaap boeiend. “Nog erger. Die volgende middag wil ik even een middagtukje nemen, zak ik door mijn matras heen. De ijzeren spijlen van het matras kwamen door het stof heen. Dus ik had ook geen bed en stoel meer”, glimlacht de Briellenaar. “Diezelfde avond nog zag ik toevallig op de televisie een reclamespotje van De Gouden Kooi, ‘Hoe zou het zijn om Miljonair te zijn”, vertelt Jaap in de rol van de voice-over. “Ik zie in dat reclamespotje een groot bed en heerlijke bank en denk bij mezelf, ik geef me gewoon op. En zo ben ik hier terecht gekomen. Bizar toch?”, vertelt Jaap met een sprekend gezicht.

Jaap voelt zich zichtbaar op zijn gemak en geeft met veel plezier antwoord op onze vragen. Wie maakt volgens jou de grootste kans om te winnen? “Ik denk dat er meerdere Miljonairs zijn die op hun eigen manier kunnen winnen. “Dennis kan winnen door een zangcarrière te ambiëren. Nadia door misschien wat modellenwerk”, vertelt Jaap. “Ik denk dat diegene die uiteindelijk het spel wint, een hoofdpersoon is die het minst heeft geprofiteerd van de zijroutes en dat hij of zij pr- en marketingtechnisch heel sterk staat”, lacht de 24-jarige Miljonair. Ja, ja, helder antwoord Jaap!

‘Dat is toch f*cking niet normaal!’, is inmiddels de meest befaamde uitspraak uit De Gouden Kooi geschiedenis. Jaap heeft zich in het begin van zijn entree niet echt geliefd gemaakt bij het grote publiek. Zijn vele terror-acties gingen vaak te ver. De laatste tijd heeft Jaap een grote ontwikkeling doorgemaakt. Hij is van terror-Jaap naar emo-Jaap gegaan. Wij vragen ons eigenlijk af waarom? “Sommige dingen van terror-Jaap, hoewel ik er hard om kan lachen, vond ik toch te ver van mij af staan. Zoals bijvoorbeeld altijd maar dat Carlos en Judith pesten. Dat is gewoon knetterhard op de man af en dat is ook niet meer ludiek. Emo-Jaap is ook een soort van parodie op terror-Jaap”, glimlacht de grote Miljonair. Wat vond je zelf de leukste terror-actie? “Ik denk toch de klassieker ‘ik snap mijzelf niet’. Heel het camping gebeuren was top. Met als climax Natasia die zegt: ‘Ik snap jou niet’”, lacht de Briellenaar.

Ook naar het seksleven van Jaap zijn wij natuurlijk benieuwd. Hij is immers de enige Miljonair die geen vriendinnetje heeft in De Gouden Kooi. Dus Jaap, hoelang denk jij het nog vol te kunnen houden zonder seks? “Heel lang! Je hebt namelijk die zes die allemaal jong, geil, vlot en snel zijn en je hebt Jaap”, gebaart de Miljonair. “Dat is een heel mooi contrast. Drie van die stelletjes die f*cking konijnen zijn ’s nachts, en je hebt het kult van een Jesus f*cking Christ, wat ziet die gast eruit”, lacht de Briellenaar. Dat is toch prachtig? Ik heb besloten, ik stop met vrouwen en de Kooi. Verhaallijnen met mij en vrouwen werken gewoon niet”, vertelt Jaap geboeid.

Even iets totaal anders Jaap. Hoe gaat het met afvallen en denk je het vol te kunnen houden? “Jazeker, maar ik er wel moeite mee. Er waren gister spareribs binnen gekomen en ik wou ze meteen opeten. Het sporten gaat verder goed en dat is ook niet het probleem. Maar ik zie mezelf gewoon niet slank worden. Ik ben nou wel heel dik en wil niet binnen 10 jaar dood neervallen. Mijn streefgewicht waarna ik wil toewerken ligt rond de 130 á 140 kilo, want als ik te dun word ben ik ook mijn unieke kwijt”, vertelt de Briellenaar.

Het unieke aan Jaap is zijn geweldige mimiek. Dit komt het beste tot zijn recht dankzij zijn grote postuur. Menig acteur of komiek kan hier dan ook jaloers op zijn. Wij van de internetredactie vragen ons dan ook af of we hier in de toekomst nog iets van terug zullen zien. Jaap hoe ziet jouw leven er over 10 jaar uit? “Over 10 Jaar hoop ik geïdealiseerd een eigen show te hebben op de televisie of zie ik Jaap op de bühne staan met zijn eigen act. Realistisch gezien heb ik zoiets van, het zijn grote dromen. Daarom zou ik al blij zijn als ik mijn eigen website ‘kingjaap.nl’ kan uitbouwen met leuke filmpjes, sketches en teksten, om er vervolgens een normaal jaarinkomen mee te ontvangen”, vertelt de 24-jarige.

Tenslotte de belangrijkste vraag die veel lezers en kijkers bezighoudt. Is het één grote act of ben je gewoon jezelf? “Nou het is gewoon een act, maar het is wel wie ik ben. Heel veel mensen zeggen, Jaap is een acteur, Jaap is nep. Dan denk ik van, natuurlijk kom ik hier nep over, maar dat komt omdat ik dat juist echt ben”, vertelt Jaap enthousiast. “In het dagelijks leven was ik ook heel praktisch ingesteld. We maken hier een tv-show en als we hier gaan Pim-Pam-Petten hebben we niets. Dus wat doen we? Beetje terror, beetje actie. Ik ben eigenlijk zowel nep als echt tegelijk”, glimlacht de Briellenaar. Oké top! Is er overigens nog iets dat je aan de lezers kwijt wil? “Ja, sms Jaap naar 1010”, lacht de Briellenaar.
© 2007 TIEN |
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_54464123
Jaap is net de poort uitgelopen, zei 'adios' en stapte in een auto
Volgens de spelregels is ie nu af maar niets is wat het lijkt dus hij zal wel weer terugkomen
Of niet...
pi_54464153
Het hoeft niet, hij kan gewoon op een bepaalde manier ergens heen zijn en weer terugkomen lijkt mij...
pi_54464504
Toch vreemd dat ie de poort uitloopt, die auto had hem ook gewoon voor de deur kunnen ophalen
Dan waren de spelregels níet overtreden...
  donderdag 8 november 2007 @ 20:24:50 #228
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_54465341
Naar schaakles dus.
pi_54468612
Tja, niets is wat het lijkt hè...
pi_54558154
Jaap blijft gewoon ? ( Ik kijk geen streams )
  dinsdag 13 november 2007 @ 00:09:27 #232
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_54565001

Hij mist z'n zeekoe-tje...

lekker uitgekotst...
pi_54566687
Hmm volgens mij naait hij iedereen een oor aan en blijft hij.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 76% gewijzigd door W00fer op 13-11-2007 02:24:36 ]
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_54589758
komt ie nu terug???
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_54589784
Ik wil terror!
pi_54593692
quote:
Op dinsdag 13 november 2007 23:33 schreef roburt het volgende:
komt ie nu terug???
In het filmpje van morgen (vandaag dus) was ie gewoon weer te zien in de Villa .
pi_54667063
Dat filmpje verklapte dus al meteen dat hij terug zou zijn.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_57131454
Up voor Tuinfluiter
Go hard or go home
  maandag 3 maart 2008 @ 18:52:43 #239
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_57132279
(Bericht van de Plasmaboy dat DGK stopt en ook reactie van Jaap)
http://www.clipser.com/watch_video/116146&mvpageno=1

(Donderdag 23 mei stopt DGK, Jaap belt vriendin Cora)
http://www.clipser.com/watch_video/116191&mvpageno=1

(Brian heeft naar het telefoon geluisterd en maakt notities)
http://www.clipser.com/watch_video/116219&mvpageno=1

Filmpjes: Met dank aan Decency en MariaAlex.
Topic-omhooghaler: Noekje bedankt.

Jaap: Ik geloof wel dat Brian gek is op Amanda, haar moeder heeft toch geld?

Jaap: Mike is Cool.

Jaap: Ik verveel me, ik wil een gast-speler, desnoods Natasia als Hoofd Huishouding
Natasia laat in iedergeval graag haar borsten zien.
  maandag 3 maart 2008 @ 23:29:42 #240
162917 tuinfluiter
pi_57140002
Jaap en het NOS-interview.
http://www.clipser.com/watch_video/116410&mvpageno=1

Filmpje: Decency.
pi_57141539
Ha mijn oude topic is weer boven komen drijven
  dinsdag 4 maart 2008 @ 06:01:34 #242
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_57142823
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 00:43 schreef Dementor het volgende:
Ha mijn oude topic is weer boven komen drijven
Oude actie's van Jaap/oude topic
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
  dinsdag 4 maart 2008 @ 08:06:20 #243
162917 tuinfluiter
pi_57143247
(Jaap zegt 23 mei zelfmoord te plegen , Mike wil My Way draaien , gezongen door Herman Brood)
http://www.clipser.com/watch_video/116496&mvpageno=1

(Jaap belt Cora en Brian is bezig met afluisteren, Amanda stoort Brian)
http://www.clipser.com/watch_video/116474&mvpageno=1

Filmpjes: Decency, bedankt.

[ Bericht 15% gewijzigd door tuinfluiter op 04-03-2008 08:46:18 (FILMPJE AANGEVULD) ]
  woensdag 5 maart 2008 @ 18:28:48 #244
162917 tuinfluiter
pi_57178756
Interview Goedemorgen Nederland.

G.N: In de Gameroom ? ik was net al in de tuin.
Jaap: Ik wil niet afgeluisterd worden, ik wil naar het kantoor.
Amanda: (Moet lachen)
G.N: Goed.
Jaap: Hoeveel kijkers hebben jullie bij Goedemorgen Nederland?
Man: Rond de 100.000 kijkers.
Jaap: Daar wil ik wel moeite voor doen.

http://www.clipser.com/watch_video/117888&mvpageno=1

Filmpje: Met veel dank aan Lambal.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 10:02:16 #245
162917 tuinfluiter
pi_57216179
Jaap zet zijn terror hoed weer op als er 4 DGK-spelers overblijven.
http://www.clipser.com/watch_video/119039&mvpageno=1

Filmpje: Met veel dank aan Maria ALex.

Jaap en Huub zijn baldadig?
http://www.clipser.com/watch_video/118983&mvpageno=1

Filmpje: Met veel dank aan Decency.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 12:00:45 #246
162917 tuinfluiter
pi_57303478
Claire en Jaap in gesprek , Huub is bij een Benefiet-optreden voor het kinder Emmaziekenhuis.
http://www.clipser.com/watch_video/122870&mvpageno=1
Filmpje: Met dank aan Lambal.
  dinsdag 11 maart 2008 @ 21:59:08 #247
162917 tuinfluiter
pi_57315915
BRIEF

Jaap leest voor

De komende 7 dagen krijgen de Miljonairs de kans een plan voor het finalespel te bedenken.

http://www.clipser.com/watch_video/123067

Filmpje: Met veel dank aan Lambal.
  woensdag 12 maart 2008 @ 00:26:58 #248
162917 tuinfluiter
pi_57319669
Komt er na DGK een dating-reality in de villa?

Doet Jaap een boekje open?

http://www.clipser.com/watch_video/122947&mvpageno=1

Filmpje : Met dank aan Maria Alex.
  donderdag 13 maart 2008 @ 12:25:31 #249
162917 tuinfluiter
pi_57349072
Sinds 26 februari 2007 woont Jaap in DGK.

Na 12 maanden DGK kreeg Jaap een filmpje te zien.

http://www.clipser.com/watch_video/112309&mvpageno=1

Iedere speler die 12 maanden in de kooi woont, mag 8 uren naar buiten , Jaap ook.

en deed een oproep:

http://www.clipser.com/watch_video/121199&mvpageno=1

2 Filmpjes: Met dank aan GOlddigger.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 16:35:17 #250
162917 tuinfluiter
pi_57523027
Jaap zit met zijn handen in het haar?
http://www.clipser.com/watch_video/129188&mvpageno=1
Film: Met dank aan Decency.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties