quote:
nog 12po en ik ben op de 700po!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef Houniet het volgende:
jullie met die lapo en fipo, sapo en pipo
Houniet pakt alle posts ertussendoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef Houniet het volgende:
Zeg gewoon dat je ziek bentquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:34 schreef Casual-T het volgende:
Ik ga flink chillen, vanavond en morgen, mijn vriendin komt vanavond, maar heb zin om te gamen..
Morgen iig nog ff een werkstuk van school afmaken..
kapo(t)quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:33 schreef Houniet het volgende:
Ze wilt aan je zitten als je aan het gamen bent?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nuh, ze wil tegen me aan komen liggen als k aan het gamen ben zegt ze (PS).. prima....
quote:
Violent diarhea....zou t niet aanraden om langs te komen, zeg je dan. Nodig je een paar maten uit met kratten bier, goeie avondquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:36 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nuh, ze wil tegen me aan komen liggen als k aan het gamen ben zegt ze (PS).. prima....
Kut je kopt m zelf al inquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:37 schreef PieterBas het volgende:
zo.. zat er in de bus een wijf naast me een beetje te diep in het glaasje gekeken had..
(de bus heeft een halte bij een psychatrische inrichting.. en nee het niet mijn halte)...
Niet? Of stap je stiekem een halte later uit en loop je terug?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:37 schreef PieterBas het volgende:
zo.. zat er in de bus een wijf naast me een beetje te diep in het glaasje gekeken had..
(de bus heeft een halte bij een psychatrische inrichting.. en nee het niet mijn halte)...
Maar ze mag ook wel even de joystick vasthouden!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:37 schreef Houniet het volgende:
ja gaat toch niet gamen als je vriendin er is
quote:
force feedbackquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Maar ze mag ook wel even de joystick vasthouden!
Nou, ze woont bijna letterlijk aan de overkant, dus we zitten best wel heel vaak op elkaar lip. Dat vind ze fijn.. maakt mij niet zoveel uit, maar dan wil ik wel 'mijn eigen ding' doen zegmaar soms (anders wordt je helemaal knetter). Of dan zit ik achter de PC voor school te werken terwijl zij op mn nest ligt en soaps kijkt. In dit licht klinkt dat dan wel logisch toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:37 schreef Houniet het volgende:
ja gaat toch niet gamen als je vriendin er isik zit af en toe achter de xbox, maar daar is ook alles mee gezegd
![]()
Klinkt logisch hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nou, ze woont bijna letterlijk aan de overkant, dus we zitten best wel heel vaak op elkaar lip. Dat vind ze fijn.. maakt mij niet zoveel uit, maar dan wil ik wel 'mijn eigen ding' doen zegmaar soms (anders wordt je helemaal knetter). Of dan zit ik achter de PC voor school te werken terwijl zij op mn nest ligt en soaps kijkt. In dit licht klinkt dat dan wel logisch toch?
nee nee neequote:
in dit licht is het heel logischquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nou, ze woont bijna letterlijk aan de overkant, dus we zitten best wel heel vaak op elkaar lip. Dat vind ze fijn.. maakt mij niet zoveel uit, maar dan wil ik wel 'mijn eigen ding' doen zegmaar soms (anders wordt je helemaal knetter). Of dan zit ik achter de PC voor school te werken terwijl zij op mn nest ligt en soaps kijkt. In dit licht klinkt dat dan wel logisch toch?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Jullie gaan snel!!![]()
Gelukkig hoefde ik 'm niet te openen![]()
Anders zaten we weer 3 min te F5enquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Jullie gaan snel!!![]()
Ik was ff 2 uurtjes weg.. mis ik 3 topics..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Jullie gaan snel!!![]()
Kan ik me voorstellen als je zo dicht op elkaar woont, iedereen heeft toch tijd nodig voor zijn eigen ding. Helaas heb ik dit probleem nooitquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
we werken echt wel door hoor, in de tussentijdquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was ff 2 uurtjes weg.. mis ik 3 topics..![]()
dat je niet geen tijd hebt voor je eigen ding?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je zo dicht op elkaar woont, iedereen heeft toch tijd nodig voor zijn eigen ding. Helaas heb ik dit probleem nooit![]()
Je doet net zo hard meequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
fucking spamz0rs
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
wie heeft er op dit moment ook ff schijt aan alles en wil het liefst alles laten liggen om naar huis te gaan??
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
wie heeft er op dit moment ook ff schijt aan alles en wil het liefst alles laten liggen om naar huis te gaan??
fijne hemelvaart, kalm an en we spreken mekaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef Sehnsucht het volgende:
ah, de plannen zijn veranderd, ik taai af. laters mensen![]()
![]()
![]()
juuquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef Sehnsucht het volgende:
ah, de plannen zijn veranderd, ik taai af. laters mensen![]()
![]()
![]()
Ik ben thuis!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
atjoowquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef francis997 het volgende:
iedereen de groeten, ik ga nu naar huis. Iedereen fijn weekend en hemelvaart.. ik zie jullie maandag wel weer. doeiii![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
* Goover steekt zijn hand op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:
Een aantal is enkelvoud!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:55 schreef Goover het volgende:
[..]
* Goover steekt zijn hand op.
Er is ook al een aantal collega's vandoor...
doegquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef francis997 het volgende:
iedereen de groeten, ik ga nu naar huis. Iedereen fijn weekend en hemelvaart.. ik zie jullie maandag wel weer. doeiii![]()
ik ben er tot +- 1700quote:
Het probleem dat ik mijn vriend te vaak ziequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat je niet geen tijd hebt voor je eigen ding?
nee, dan doe ikquote:
nee man, voor het eerst deze week ben ik wat aan het doen..quote:
dan is het goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee, dan doe ikomgekeerd [afbeelding]
quote:
Latersquote:
Maak t uit dan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het probleem dat ik mijn vriend te vaak zie![]()
later hequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:11 schreef Damzkieee het volgende:ik smeer hem
Fijn weekend allen!!
Tot maandag!
Iets loopt hier scheef, ik bedoelde dus, ik heb het probleem niet dat ik mijn vriend teveel zie. ik zie hem dus veel te weinig, en ja dat maakt wel uit voor mij want 1 keer per maand is wel erg weinig heh?quote:
Tot maandag!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:11 schreef Damzkieee het volgende:ik smeer hem
Fijn weekend allen!!
Tot maandag!
hoezo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:10 schreef Roycoooooo het volgende:
GODVERDOMME!!! Dit is niet normaal hoeveel er wordt gepost![]()
Natuurlijk!quote:
Doeeeiiiiquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:11 schreef Damzkieee het volgende:ik smeer hem
Fijn weekend allen!!
Tot maandag!
FIXED!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iets loopt hier scheef, ik bedoelde dus, ik heb het probleem niet dat ik mijn vriend teveel zie. ik zie hem dus veel te weinig, en ja dat maakt wel uit voor mij want 1 keer per maand is wel erg weinig heh?. Maar goed, dat probleem is over, over 2 maanden, want dan heb ik het uit gemaakt, de schooier.
Van hetzelfde!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Mensen, prettige hemelvaart en prettig weekend en tot maandag en rustig aan doen en zorg dat je op je zelf past en dat je geen ongelukken krijgt en niet in de sloot belandt!
MASSOLS![]()
Deal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Als wij Schilder en Boakye krijgen
Hoe weet jij nu weer dat IK in de sloot ga belanden?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Mensen, prettige hemelvaart en prettig weekend en tot maandag en rustig aan doen en zorg dat je op je zelf past en dat je geen ongelukken krijgt en niet in de sloot belandt!
MASSOLS![]()
doeiiiiquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:13 schreef Roycoooooo het volgende:
MASSOLS![]()
moet lukken tochquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef denB het volgende:
[..]
hoezo?ik ben blij dak een keer kan door posten!
WIll 1000posts hebben aan het eind van mn stage
das nog een kleine 3weken
1x in de maandquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iets loopt hier scheef, ik bedoelde dus, ik heb het probleem niet dat ik mijn vriend teveel zie. ik zie hem dus veel te weinig, en ja dat maakt wel uit voor mij want 1 keer per maand is wel erg weinig heh?. Maar goed, dat probleem is over over 2 maanden!
Verbeter het dan goed, en streep niet 'het probleem is over' door! Dat hoorde nog bij je zin geloof ikquote:
Iets loopt hier scheef, ik bedoelde dus, maak t uit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iets loopt hier scheef, ik bedoelde dus, ik heb het probleem niet dat ik mijn vriend teveel zie. ik zie hem dus veel te weinig, en ja dat maakt wel uit voor mij want 1 keer per maand is wel erg weinig heh?. Maar goed, dat probleem is over over 2 maanden!
ho isquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Iets loopt hier scheef, ik bedoelde dus, maak t uit.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Verbeter het dan goed, en streep niet 'het probleem is over' door! Dat hoorde nog bij je zin geloof ik![]()
Opletten????? moet dat nou?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is geen schooier, zij zit gewoon int buitenlandBeetje opletten!
quote:
Dat valt me zwaar van je tegenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:25 schreef Houniet het volgende:
ik ben ook niet perfect
ja sorry, kan pas zaterdagmorgen terecht bij de kapperquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja sorry, kan pas zaterdagmorgen terecht bij de kapper
dit is geen arrogantie trouwens, pure zelfkennisquote:
jij ook, ik smeer hem ook zoquote:
KRIJG TIETEN TEARquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef teardropnl het volgende:
Ik meld me ook maar weer even hier, als oud stage loper en oud oprichter van dit topic vind ik dat ik hier ook wel mag zijn
En ik verveel me nu net zo hard als jullie
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer wegquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij ook, ik smeer hem ook zo [afbeelding] Goover ook ajuu he
Cuckoo, ik blijf bij je
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapelgek
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapelgek
![]()
Starkoo![]()
dat is een tijd geledenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef teardropnl het volgende:
Ik meld me ook maar weer even hier, als oud stage loper en oud oprichter van dit topic vind ik dat ik hier ook wel mag zijn
En ik verveel me nu net zo hard als jullie
Dat is zeker een tijd geleden, toch wel zo'n 2 jaar bijna denk ik.... toen zat ik me net zo te vervelen als jullie nu doen, en heb mijn tijd toen heel goed doorgebracht op Fok!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is een tijd geledenbijna iedereen is weg
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Hallo! Loop je nog steeds stage?
Kleffe Dop, snellejelle, jitzzze en leolinedance spreek ik nog wel hier, de rest is verdwenenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:34 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dat is zeker een tijd geleden, toch wel zo'n 2 jaar bijna denk ik.... toen zat ik me net zo te vervelen als jullie nu doen, en heb mijn tijd toen heel goed doorgebracht op Fok!
Nu werk in inmiddels maar is het hier op het moment net zo saai en is er niets te doen... dus wat kun je dan beter doen dan ff lekker fokken
Wel jammer dat bijna iedereen van 2 jaar geleden er niet meer is![]()
Goed voor elkaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:35 schreef teardropnl het volgende:
[..]nee ik werk inmiddels... doe hetzelfde als op stage alleen krijg er meer voor betaald
quote:
2130 manquote:
Ik was ook verdwenen eigenlijk, na stage heb ik eigenlijk nog zeer weinig tijd doorgebracht op Fok! .. maar nu ik me dood verveel dacht ik goh laat ik eens op Fok! gaan kijken... en wat zie ik tot mijn grote verbazing.... een stage topicquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kleffe Dop, snellejelle, jitzzze en leolinedance spreek ik nog wel hier, de rest is verdwenen [afbeelding]
Zullen we weer over bananen beginnen ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
jitzzze spreek ik nog wel hier, de rest is verdwenen [afbeelding]
onee hequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:39 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zullen we weer over bananen beginnen ?
Dat nummer is idd geniaal, maar dan wel na 20 bier in het café!quote:
en ja dat maakt wel uit voor mij want 1 keer per maand is wel erg weinig heh?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Iets loopt hier scheef, ik bedoelde dus, maak t uit.
rustig aan hequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:40 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Dat nummer is idd geniaal, maar dan wel na 20 bier in het café!![]()
Ik stop ermee!!! Iedereen die er nog is; iig Houniet, Fijne dagen en tot maandag!![]()
Zonder FOK! was ik nooit mijn stage van een half jaar doorgekomenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:40 schreef Houniet het volgende:
[..]
onee heja was toen goed te doen op FOK! wat en vermaak zeg
![]()
oehquote:
ge-wel-digquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Zonder FOK! was ik nooit mijn stage van een half jaar doorgekomen
En mijn stagebegeleider maar denken dat ik druk was met tikken van een verslag![]()
Volgens mij willen alle jongens hier dat je het uitmaakt met je vriendje!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
en ja dat maakt wel uit voor mij want 1 keer per maand is wel erg weinig heh?
nevermind...
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:41 schreef ReMcOrE het volgende:
thuis = check
ouders weg = check
muziek lekker hard aan = check
lekker voetbal kijken vanavond = check![]()
ho ho, ik nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Volgens mij willen alle jongens hier dat je het uitmaakt met je vriendje!!
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #147quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef denB het volgende:
mensen wat is die url met de top posters van de dag?
ik ga zelf koken voor mij en m'n broertje, aardappels+doperwtjes+runderworstquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:42 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ga zo maar eens een pizza regelen, zo weer switchen van plaats
ik ook nietquote:
nog ff afwachten waar ik voor vandaag terecht komquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
[Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #147
Dat is een beetje oud xDquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ff in de OP zettenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kheb volgens mij vandaag ook al 120+ postsquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nog ff afwachten waar ik voor vandaag terecht kom
ongelofelijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja sommige hierquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:55 schreef miss-scofield het volgende:
Allen, ik ga ervandoor! Heb geen zin meer om aan schoolwerk te werken! Misschien vanavond nog!
Fijne hemelvaart!!
quote:
misschien word ik ook wel zo, ai ai aiiii. maar toegeven, het is fijn te weten dat we niet alleen lijden onder het begrip "stage lopen"quote:
neequote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:00 schreef Houniet het volgende:
ik smeer hem ook mensentot de volgende keer
Jaja ik wel tot 19.00 zit ik hierquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ownee, laatst was jij er ook de hele avond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:15 schreef teardropnl het volgende:
En het wordt saaier en saaier..............
quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:19 schreef Leinonlein het volgende:
Ik heb geen idee meer hoe die versie heette die ik deed, maar ik vond het altijd wel kicken! maar goed, toen zat ik in groep 8 en ik deed dat altijd bij een vriendinnetje
Wat dacht je van mensen doodrijdenquote:Op woensdag 16 mei 2007 17:25 schreef Leinonlein het volgende:
er was ergens een grapje in dat spel, dat je een auto mee kon nemen en die kon laten verven ofzo (jaja, oude tijden herleven), dat was favoriet. en de tank bemachtigen, maar verder kan ik me er toch verrassend weinig van herinneren
Was het maar bijna tijd om naar huis te gaan, ik moet nog tot 19.00quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:32 schreef Leinonlein het volgende:
ja die smilie is eigenlijk wel extreem misplaatst in dit geval. nou ja, gelukkig zijn computerspelletjes fictief. toch, hou ik er niet zo van geloof ik(smile smile, want ook -> bijna tijd om naar huis te gaan!)
klinkt als GTA 1 of 2quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:25 schreef Leinonlein het volgende:
er was ergens een grapje in dat spel, dat je een auto mee kon nemen en die kon laten verven ofzo (jaja, oude tijden herleven), dat was favoriet. en de tank bemachtigen, maar verder kan ik me er toch verrassend weinig van herinneren
omdat jullie nog behorlijk hard doorgaanquote:
Dat valt toch best wel meequote:Op woensdag 16 mei 2007 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
omdat jullie nog behorlijk hard doorgaan
1 uur en 6 minuten na je laatste postquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:23 schreef denB het volgende:
Thuis
ja, betere soundtrackquote:
Hallo Miss,quote:
heb wat quests in WoW gedaanquote:Op woensdag 16 mei 2007 18:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
1 uur en 6 minuten na je laatste post
Jezus, dit meen je toch niet??quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo Miss,
ja hoor alles ging goed... totdat ik het jumpstyle nummer van Hilbrand Nawijn zag..![]()
Top of Flop: Hey Jumpen
en met jou?
je moet blijven jumpen tot je sterretjes ziet...
ik vind deze smiley wel toepasselijk:quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hallo Miss,
ja hoor alles ging goed... totdat ik het jumpstyle nummer van Hilbrand Nawijn zag..![]()
Top of Flop: Hey Jumpen
en met jou?
je moet blijven jumpen tot je sterretjes ziet...
anders sta je morgen niet bovenaan zekerquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik kom hier ook nog ff kijken.
Check je FoBoquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:27 schreef Leinonlein het volgende:
Nou jongens, ook voor mij tijd om naar huis te gaan.
Jaaa gta 2 was het geloof ik, maar eh, pin me er niet op vast![]()
weet niet hoe het bij GTA 1 was, maar bij deel 2 kijk je als het ware van bovenaf op de levelsquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:27 schreef Leinonlein het volgende:
Nou jongens, ook voor mij tijd om naar huis te gaan.
Jaaa gta 2 was het geloof ik, maar eh, pin me er niet op vast![]()
Dat is bij alle GTA delen, tot GTA3quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet niet hoe het bij GTA 1 was, maar bij deel 2 kijk je als het ware van bovenaf op de levels
Nee, GTA 1 was vol 3Dquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weet niet hoe het bij GTA 1 was, maar bij deel 2 kijk je als het ware van bovenaf op de levels
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat is bij alle GTA delen, tot GTA3
quote:
Ik zeg Hilbrand Nawijn naar het Eurovision Songfestival 2008. Mogen we nooit meer meedoenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jezus, dit meen je toch niet??![]()
Ik schaam me dat ik Nederlander ben!
En welke idioten willen meedoen in zijn clip??
![]()
![]()
![]()
Strak plan, zijn we in een keer van het hele gezeik af.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zeg Hilbrand Nawijn naar het Eurovision Songfestival 2008. Mogen we nooit meer meedoen
En dan winnen we met hemquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Strak plan, zijn we in een keer van het hele gezeik af.
Wat hij zegt, doe eens niet zo nerd-achtig om om 22.20 nog op fok! te zitten. Tot maandagquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef Freshthinking het volgende:
Hey stelletje verslaafden! Ga eens weekend vieren ofzo
Oh, en 22.22 uur dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat hij zegt, doe eens niet zo nerd-achtig om om 22.20 nog op fok! te zitten. Tot maandag![]()
Nog nerderigerquote:
22.23 uur is helemaal ergquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nog nerderiger![]()
Goddomme, denk plaats ff foto in mijn fobo zodat jullie kunnen zien met wie jullie t genoegen hebben zijn bijna alle ''leuke'' foto's te groot![]()
Ben ook een nerdquote:
Kan ik jou de hand schudden, ben ook wel een klein beetje gebrokenquote:
Goddomme, is een leuk woordquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nog nerderiger![]()
Goddomme, denk plaats ff foto in mijn fobo zodat jullie kunnen zien met wie jullie t genoegen hebben zijn bijna alle ''leuke'' foto's te groot![]()
Vind ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Goddomme, is een leuk woord
Ohhh, verklein ze dan!
Wat ik doe is plakken in paint, en dan verkleinenIk ben niet zo hip met andere programma's
met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ook jij ja![]()
![]()
Maar wij kijken Friends, we zijn sowieso geen nerden![]()
Lees: topic vol tjettenquote:
Neej, snap er niks van.. Als ik foto open in paint kan ik nergens verkleinenquote:
Nee klopt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, snap er niks van.. Als ik foto open in paint kan ik nergens verkleinen![]()
Dacht dat er altijd standaard een gevalletje was voor verkleinen ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nee klopt.![]()
![]()
Alles selecteren.. en dan ga je naar de hoek rechtsonder.. dan klik je erop en ga je langzaam naar linkboven. Dan nog even bij het witte vlak hetzelfde doen, opslaan en klaar!
is de foto te groot qwa mb's? als het teveel gedoe is kan je hem ook ergens uploaden, en er dan een [img] link [/img] makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, snap er niks van.. Als ik foto open in paint kan ik nergens verkleinen![]()
ja, qua mb's.. Is idd ook een optie, eerst ff proberen wat Miss zeiquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
is de foto te groot qwa mb's? als het teveel gedoe is kan je hem ook ergens uploaden, en er dan een [[url= link ]afbeelding[/url]] maken
tuurlijk missquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ijouw avatar
Nu gaat iedereen vieze dingen denken over mijHet gaat om de E
![]()
Neej joh, kwam totaal niet in mij opquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ijouw avatar
Nu gaat iedereen vieze dingen denken over mijHet gaat om de E
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej joh, kwam totaal niet in mij op![]()
door 'em te verkleinen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Goddomme, nu heb ik een joekel van een foto in mijn fobo! Hoe krijg ik dat kreng kleiner?
Hoe doet bassie dat?quote:
Hahahahaa! Jezus, hoe krijg je dat voor elkaar?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Goddomme, nu heb ik een joekel van een foto in mijn fobo! Hoe krijg ik dat kreng kleiner?
ligt eraan waar je de foto vandaan hebt.quote:
Zeg mij watquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahahahaa! Jezus, hoe krijg je dat voor elkaar?!
Wel leuke foto![]()
tinypic uploadquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ligt eraan waar je de foto vandaan hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |