quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:42 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat is bij alle GTA delen, tot GTA3
quote:
Ik zeg Hilbrand Nawijn naar het Eurovision Songfestival 2008. Mogen we nooit meer meedoenquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Jezus, dit meen je toch niet??![]()
Ik schaam me dat ik Nederlander ben!
En welke idioten willen meedoen in zijn clip??
![]()
![]()
![]()
Strak plan, zijn we in een keer van het hele gezeik af.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zeg Hilbrand Nawijn naar het Eurovision Songfestival 2008. Mogen we nooit meer meedoen
En dan winnen we met hemquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:52 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Strak plan, zijn we in een keer van het hele gezeik af.
Wat hij zegt, doe eens niet zo nerd-achtig om om 22.20 nog op fok! te zitten. Tot maandagquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:17 schreef Freshthinking het volgende:
Hey stelletje verslaafden! Ga eens weekend vieren ofzo
Oh, en 22.22 uur dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wat hij zegt, doe eens niet zo nerd-achtig om om 22.20 nog op fok! te zitten. Tot maandag![]()
Nog nerderigerquote:
22.23 uur is helemaal ergquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nog nerderiger![]()
Goddomme, denk plaats ff foto in mijn fobo zodat jullie kunnen zien met wie jullie t genoegen hebben zijn bijna alle ''leuke'' foto's te groot![]()
Ben ook een nerdquote:
Kan ik jou de hand schudden, ben ook wel een klein beetje gebrokenquote:
Goddomme, is een leuk woordquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:23 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nog nerderiger![]()
Goddomme, denk plaats ff foto in mijn fobo zodat jullie kunnen zien met wie jullie t genoegen hebben zijn bijna alle ''leuke'' foto's te groot![]()
Vind ik ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Goddomme, is een leuk woord
Ohhh, verklein ze dan!
Wat ik doe is plakken in paint, en dan verkleinenIk ben niet zo hip met andere programma's
met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ook jij ja![]()
![]()
Maar wij kijken Friends, we zijn sowieso geen nerden![]()
Lees: topic vol tjettenquote:
Neej, snap er niks van.. Als ik foto open in paint kan ik nergens verkleinenquote:
Nee klopt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, snap er niks van.. Als ik foto open in paint kan ik nergens verkleinen![]()
Dacht dat er altijd standaard een gevalletje was voor verkleinen ofzoquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:37 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nee klopt.![]()
![]()
Alles selecteren.. en dan ga je naar de hoek rechtsonder.. dan klik je erop en ga je langzaam naar linkboven. Dan nog even bij het witte vlak hetzelfde doen, opslaan en klaar!
is de foto te groot qwa mb's? als het teveel gedoe is kan je hem ook ergens uploaden, en er dan een [img] link [/img] makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej, snap er niks van.. Als ik foto open in paint kan ik nergens verkleinen![]()
ja, qua mb's.. Is idd ook een optie, eerst ff proberen wat Miss zeiquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
is de foto te groot qwa mb's? als het teveel gedoe is kan je hem ook ergens uploaden, en er dan een [[url= link ]afbeelding[/url]] maken
tuurlijk missquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ijouw avatar
Nu gaat iedereen vieze dingen denken over mijHet gaat om de E
![]()
Neej joh, kwam totaal niet in mij opquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:42 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ijouw avatar
Nu gaat iedereen vieze dingen denken over mijHet gaat om de E
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Neej joh, kwam totaal niet in mij op![]()
door 'em te verkleinen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Goddomme, nu heb ik een joekel van een foto in mijn fobo! Hoe krijg ik dat kreng kleiner?
Hoe doet bassie dat?quote:
Hahahahaa! Jezus, hoe krijg je dat voor elkaar?!quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Goddomme, nu heb ik een joekel van een foto in mijn fobo! Hoe krijg ik dat kreng kleiner?
ligt eraan waar je de foto vandaan hebt.quote:
Zeg mij watquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:47 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Hahahahaa! Jezus, hoe krijg je dat voor elkaar?!
Wel leuke foto![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |