Natuurlijk!quote:
Doeeeiiiiquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:11 schreef Damzkieee het volgende:ik smeer hem
Fijn weekend allen!!
Tot maandag!
FIXED!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iets loopt hier scheef, ik bedoelde dus, ik heb het probleem niet dat ik mijn vriend teveel zie. ik zie hem dus veel te weinig, en ja dat maakt wel uit voor mij want 1 keer per maand is wel erg weinig heh?. Maar goed, dat probleem is over, over 2 maanden, want dan heb ik het uit gemaakt, de schooier.
Van hetzelfde!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Mensen, prettige hemelvaart en prettig weekend en tot maandag en rustig aan doen en zorg dat je op je zelf past en dat je geen ongelukken krijgt en niet in de sloot belandt!
MASSOLS![]()
Deal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:13 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Natuurlijk!
Als wij Schilder en Boakye krijgen
Hoe weet jij nu weer dat IK in de sloot ga belanden?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:13 schreef Roycoooooo het volgende:
Mensen, prettige hemelvaart en prettig weekend en tot maandag en rustig aan doen en zorg dat je op je zelf past en dat je geen ongelukken krijgt en niet in de sloot belandt!
MASSOLS![]()
doeiiiiquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:13 schreef Roycoooooo het volgende:
MASSOLS![]()
moet lukken tochquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef denB het volgende:
[..]
hoezo?ik ben blij dak een keer kan door posten!
WIll 1000posts hebben aan het eind van mn stage
das nog een kleine 3weken
1x in de maandquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iets loopt hier scheef, ik bedoelde dus, ik heb het probleem niet dat ik mijn vriend teveel zie. ik zie hem dus veel te weinig, en ja dat maakt wel uit voor mij want 1 keer per maand is wel erg weinig heh?. Maar goed, dat probleem is over over 2 maanden!
Verbeter het dan goed, en streep niet 'het probleem is over' door! Dat hoorde nog bij je zin geloof ikquote:
Iets loopt hier scheef, ik bedoelde dus, maak t uit.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:12 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Iets loopt hier scheef, ik bedoelde dus, ik heb het probleem niet dat ik mijn vriend teveel zie. ik zie hem dus veel te weinig, en ja dat maakt wel uit voor mij want 1 keer per maand is wel erg weinig heh?. Maar goed, dat probleem is over over 2 maanden!
ho isquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:20 schreef DaFan het volgende:
[..]
Iets loopt hier scheef, ik bedoelde dus, maak t uit.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:18 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Verbeter het dan goed, en streep niet 'het probleem is over' door! Dat hoorde nog bij je zin geloof ik![]()
Opletten????? moet dat nou?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Het is geen schooier, zij zit gewoon int buitenlandBeetje opletten!
quote:
Dat valt me zwaar van je tegenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:25 schreef Houniet het volgende:
ik ben ook niet perfect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |