dat je niet geen tijd hebt voor je eigen ding?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:45 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen als je zo dicht op elkaar woont, iedereen heeft toch tijd nodig voor zijn eigen ding. Helaas heb ik dit probleem nooit![]()
Je doet net zo hard meequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef Bootje84 het volgende:
fucking spamz0rs
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
wie heeft er op dit moment ook ff schijt aan alles en wil het liefst alles laten liggen om naar huis te gaan??
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
wie heeft er op dit moment ook ff schijt aan alles en wil het liefst alles laten liggen om naar huis te gaan??
fijne hemelvaart, kalm an en we spreken mekaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef Sehnsucht het volgende:
ah, de plannen zijn veranderd, ik taai af. laters mensen![]()
![]()
![]()
juuquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:52 schreef Sehnsucht het volgende:
ah, de plannen zijn veranderd, ik taai af. laters mensen![]()
![]()
![]()
Ik ben thuis!!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
atjoowquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef francis997 het volgende:
iedereen de groeten, ik ga nu naar huis. Iedereen fijn weekend en hemelvaart.. ik zie jullie maandag wel weer. doeiii![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
* Goover steekt zijn hand op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
quote:
Een aantal is enkelvoud!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:55 schreef Goover het volgende:
[..]
* Goover steekt zijn hand op.
Er is ook al een aantal collega's vandoor...
doegquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:53 schreef francis997 het volgende:
iedereen de groeten, ik ga nu naar huis. Iedereen fijn weekend en hemelvaart.. ik zie jullie maandag wel weer. doeiii![]()
ik ben er tot +- 1700quote:
Het probleem dat ik mijn vriend te vaak ziequote:Op woensdag 16 mei 2007 15:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat je niet geen tijd hebt voor je eigen ding?
nee, dan doe ikquote:
nee man, voor het eerst deze week ben ik wat aan het doen..quote:
dan is het goedquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee, dan doe ikomgekeerd [afbeelding]
quote:
Latersquote:
Maak t uit dan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:00 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Het probleem dat ik mijn vriend te vaak zie![]()
later hequote:Op woensdag 16 mei 2007 16:11 schreef Damzkieee het volgende:ik smeer hem
Fijn weekend allen!!
Tot maandag!
Iets loopt hier scheef, ik bedoelde dus, ik heb het probleem niet dat ik mijn vriend teveel zie. ik zie hem dus veel te weinig, en ja dat maakt wel uit voor mij want 1 keer per maand is wel erg weinig heh?quote:
Tot maandag!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:11 schreef Damzkieee het volgende:ik smeer hem
Fijn weekend allen!!
Tot maandag!
hoezo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:10 schreef Roycoooooo het volgende:
GODVERDOMME!!! Dit is niet normaal hoeveel er wordt gepost![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |