ja sorry, kan pas zaterdagmorgen terecht bij de kapperquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja sorry, kan pas zaterdagmorgen terecht bij de kapper
dit is geen arrogantie trouwens, pure zelfkennisquote:
jij ook, ik smeer hem ook zoquote:
KRIJG TIETEN TEARquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef teardropnl het volgende:
Ik meld me ook maar weer even hier, als oud stage loper en oud oprichter van dit topic vind ik dat ik hier ook wel mag zijn
En ik verveel me nu net zo hard als jullie
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer wegquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij ook, ik smeer hem ook zo [afbeelding] Goover ook ajuu he
Cuckoo, ik blijf bij je
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:32 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapelgek
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ga nooit meer weg
Ik wil je, blijf bij me, hou van me, ik word stapelgek
![]()
Starkoo![]()
dat is een tijd geledenquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:31 schreef teardropnl het volgende:
Ik meld me ook maar weer even hier, als oud stage loper en oud oprichter van dit topic vind ik dat ik hier ook wel mag zijn
En ik verveel me nu net zo hard als jullie
Dat is zeker een tijd geleden, toch wel zo'n 2 jaar bijna denk ik.... toen zat ik me net zo te vervelen als jullie nu doen, en heb mijn tijd toen heel goed doorgebracht op Fok!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
dat is een tijd geledenbijna iedereen is weg
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:33 schreef miss-scofield het volgende:
[..]Hallo! Loop je nog steeds stage?
Kleffe Dop, snellejelle, jitzzze en leolinedance spreek ik nog wel hier, de rest is verdwenenquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:34 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Dat is zeker een tijd geleden, toch wel zo'n 2 jaar bijna denk ik.... toen zat ik me net zo te vervelen als jullie nu doen, en heb mijn tijd toen heel goed doorgebracht op Fok!
Nu werk in inmiddels maar is het hier op het moment net zo saai en is er niets te doen... dus wat kun je dan beter doen dan ff lekker fokken
Wel jammer dat bijna iedereen van 2 jaar geleden er niet meer is![]()
Goed voor elkaarquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:35 schreef teardropnl het volgende:
[..]nee ik werk inmiddels... doe hetzelfde als op stage alleen krijg er meer voor betaald
quote:
2130 manquote:
Ik was ook verdwenen eigenlijk, na stage heb ik eigenlijk nog zeer weinig tijd doorgebracht op Fok! .. maar nu ik me dood verveel dacht ik goh laat ik eens op Fok! gaan kijken... en wat zie ik tot mijn grote verbazing.... een stage topicquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kleffe Dop, snellejelle, jitzzze en leolinedance spreek ik nog wel hier, de rest is verdwenen [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |