Maar ze mag ook wel even de joystick vasthouden!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:37 schreef Houniet het volgende:
ja gaat toch niet gamen als je vriendin er is
quote:
force feedbackquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:38 schreef DaFan het volgende:
[..]
Maar ze mag ook wel even de joystick vasthouden!
Nou, ze woont bijna letterlijk aan de overkant, dus we zitten best wel heel vaak op elkaar lip. Dat vind ze fijn.. maakt mij niet zoveel uit, maar dan wil ik wel 'mijn eigen ding' doen zegmaar soms (anders wordt je helemaal knetter). Of dan zit ik achter de PC voor school te werken terwijl zij op mn nest ligt en soaps kijkt. In dit licht klinkt dat dan wel logisch toch?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:37 schreef Houniet het volgende:
ja gaat toch niet gamen als je vriendin er isik zit af en toe achter de xbox, maar daar is ook alles mee gezegd
![]()
Klinkt logisch hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nou, ze woont bijna letterlijk aan de overkant, dus we zitten best wel heel vaak op elkaar lip. Dat vind ze fijn.. maakt mij niet zoveel uit, maar dan wil ik wel 'mijn eigen ding' doen zegmaar soms (anders wordt je helemaal knetter). Of dan zit ik achter de PC voor school te werken terwijl zij op mn nest ligt en soaps kijkt. In dit licht klinkt dat dan wel logisch toch?
nee nee neequote:
in dit licht is het heel logischquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Nou, ze woont bijna letterlijk aan de overkant, dus we zitten best wel heel vaak op elkaar lip. Dat vind ze fijn.. maakt mij niet zoveel uit, maar dan wil ik wel 'mijn eigen ding' doen zegmaar soms (anders wordt je helemaal knetter). Of dan zit ik achter de PC voor school te werken terwijl zij op mn nest ligt en soaps kijkt. In dit licht klinkt dat dan wel logisch toch?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Jullie gaan snel!!![]()
Gelukkig hoefde ik 'm niet te openen![]()
Anders zaten we weer 3 min te F5enquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Jullie gaan snel!!![]()
Ik was ff 2 uurtjes weg.. mis ik 3 topics..quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:44 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
Jullie gaan snel!!![]()
Kan ik me voorstellen als je zo dicht op elkaar woont, iedereen heeft toch tijd nodig voor zijn eigen ding. Helaas heb ik dit probleem nooitquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:41 schreef Casual-T het volgende:
[..]
we werken echt wel door hoor, in de tussentijdquote:Op woensdag 16 mei 2007 15:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik was ff 2 uurtjes weg.. mis ik 3 topics..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |