Ga je de HH nog geloven ook?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:26 schreef beequeen het volgende:
Als de HH gelijk heeft, heeft Lieke zich echt de Kooi ingeneukt. Zelfs bij de FEBO heeft ze de boel op lopen geilen, en de boys van de FEBO waren daar niet vies van.
We hebben het wel over Amanda hè. Dan heb je toch gelijk je antwoordquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef 2live het volgende:
ik snap er niks meer van; hoe kan het dat amanda weer met brian en natas is. Gisteravond hadden ze ruzie...
Hoe reageert Amanda daarop?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:30 schreef Meganog het volgende:
Natasia en Brian voelen goed aan dat Eric veel invloed op Amanda heeft. Dus proberen ze Eric zwart te maken en vertelt Natasia dat ze niet meer met Eric moet praten.
Tsja DGK redactie gaf aan dat ze het grappig vonden als wij er zo over de zeik van raakten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:29 schreef scanman01 het volgende:
Redactie, grijp nou eens in. Dit is te walgelijk voor woorden. Draait het in huis om de bewoners of om die twee viswijven van de huishouding. Mag die vrouw van vorige week weer terug komen??
Ik hoop van wel !quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:31 schreef lillkiss het volgende:
amanda is niet dom hoor, die vertelt straks alles tegen Eric
maar toen ik uitschakelde had ze een goed gesprek met Eric. Ik heb filmpjes gekeken van vannacht, maar waarom heeft amanda zich dan tegen eric gekeerd?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We hebben het wel over Amanda hè. Dan heb je toch gelijk je antwoord
Dat stond echt op Hyves van Lieke, waar HET het over heeft.quote:
Dat geloof ik meteen ja. Normaal gaat een COS niet zo snel 's morgens, dus de redactie zit wel weer te genieten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Tsja DGK redactie gaf aan dat ze het grappig vonden als wij er zo over de zeik van raakten.
Ik vind niet dat ze dat heeft gedaan. Ze is wel pislink op Brian. Natas probeert het wel dat ze zich tegen Eric keert maar dat is nog maar afwachten of het effect heeft. Ik denk het niet nl.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:32 schreef 2live het volgende:
[..]
maar toen ik uitschakelde had ze een goed gesprek met Eric. Ik heb filmpjes gekeken van vannacht, maar waarom heeft amanda zich dan tegen eric gekeerd?
linkjequote:Op woensdag 16 mei 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat stond echt op Hyves van Lieke, waar HET het over heeft.
En dan is het waar natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat stond echt op Hyves van Lieke, waar HET het over heeft.
oke, dat dacht ik ff. Maar ik snap al niet dat ze weer met die tokkies praat na gisteravond.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind niet dat ze dat heeft gedaan. Ze is wel pislink op Brian. Natas probeert het wel dat ze zich tegen Eric keert maar dat is nog maar afwachten of het effect heeft. Ik denk het niet nl.
Zeker weten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:35 schreef kybe het volgende:
Lieke staat stevig in haar schoenen voor iemand van 23.
Met eentje wil ze even niet praten omdat ze zijn kop eraf wil knallen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:35 schreef 2live het volgende:
[..]
oke, dat dacht ik ff. Maar ik snap al niet dat ze weer met die tokkies praat na gisteravond.![]()
het huis doet hele rare dingen met mensenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:36 schreef pullup het volgende:
Lieke krijgt nu overal de schuld van zelfs van de terror van Jaap
wie...quote:
Lieke woont in het bos,daar heeft zij geen internet of kan geen internet krijgen.quote:
IK snap er niks van................ ik lees alles terug, iedereen heeft iedereen gemept en iedereen zit er nog inquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:44 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Natas daar nog als ze Lieke heeft geslagen? Eruit met die vislip.
Waarom moest Nena er ooit ook alweer uit? Wat heeft zij wel niet voor schokkends gedaan toen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
IK snap er niks van................ ik lees alles terug, iedereen heeft iedereen gemept en iedereen zit er nog in![]()
![]()
Jij bent een kennerquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef wie.. het volgende:
brian heeft wel gelijk in deze
Dag allemaal !
En daarvoor registreer je je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef wie.. het volgende:
Dag allemaal !
Netty; heb je nou alweer een kloon aan gemaaktquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef wie.. het volgende:
Dag allemaal !
Van de anderen kan ik het hebben maar niet van die vislip!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
IK snap er niks van................ ik lees alles terug, iedereen heeft iedereen gemept en iedereen zit er nog in![]()
![]()
Nena was iets te vroeg met haar schop.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Waarom moest Nena er ooit ook alweer uit? Wat heeft zij wel niet voor schokkends gedaan toen?
Nena was haar tijd ver vooruit; ze was een trendsetter!quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:48 schreef blomst het volgende:
[..]
Nena was iets te vroeg met haar schop.
Nu had het wel gemogen.
Als ik dat hier zou neerzetten zou ik ook een Kloon nemen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef wie.. het volgende:
Dag allemaal !
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef wie.. het volgende:
Dag allemaal !
Wie is HH ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:50 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat Tien wil dat HH wint
Die omgebouwde vuilnisbak.quote:
Ik vind die Herma trouwens ook een gruwelijk achterbaks stuk vreten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:51 schreef zaadjuh het volgende:
roddels rot op met lieke wat een kutwijf.....herma sla dr alsjeblieft keihard in die kutsmoel van dr
Ik denk dat het een pilotproject gaat worden voor een volgende serie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:50 schreef blomst het volgende:
Ik denk dat Tien wil dat HH wint
U zegt?quote:
kan best maar die lieke die is het ergst het ziet dr uit als een monster ze vreet als een monster en ken die smoel niet zien....en dr haar ziet er ook niet uit...kortom ze ziet dr gewoon helemaal niet uitquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:53 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik vind die Herma trouwens ook een gruwelijk achterbaks stuk vreten.
Hoofd Huishouding toch?quote:
Ik denk dat je haar er niet vind uitzienquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
kan best maar die lieke die is het ergst het ziet dr uit als een monster ze vreet als een monster en ken die smoel niet zien....en dr haar ziet er ook niet uit...kortom ze ziet dr gewoon helemaal niet uit
quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef zaadjuh het volgende:
kan best maar die lieke die is het ergst het ziet dr uit als een monster ze vreet als een monster en ken die smoel niet zien....en dr haar ziet er ook niet uit...kortom ze ziet dr gewoon helemaal niet uit
nee joh, met Natas, die is aan het overlevenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:57 schreef maril het volgende:
Ik heb op een of ander manier medelijden met Brenda.
als ik dit zo lees pas jij prima bij de huishoudingquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:55 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij kwaliteiten hebt om er een ordentelijke huishoudelijke organisatie op poten te zetten die past bij het miljonair niveau.quote:
me to.... vind der een liefjequote:Op woensdag 16 mei 2007 10:57 schreef maril het volgende:
Herman en palma dan ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:57 schreef maril het volgende:
Yep, wie is Papa Bert?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef noekje het volgende:
Oh papa Bert, hou alsjeblieft op met iedereen?
Hoor ik dat nou goed??
ga weg jij ! kloonquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:46 schreef wie.. het volgende:
Dag allemaal !
Help mij hierdoor heeen, maar wie is Bert.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef noekje het volgende:
Oh papa Bert, hou alsjeblieft op met iedereen?
Hoor ik dat nou goed??
Is ze aan het doordraaien?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef pullup het volgende:
Natasia: Oh papa Bert alsjeblieft help me hier doorheen![]()
Dat dacht ik ook over Wilgo en Ton.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef 2live het volgende:
was weer een cryptisch gesprek tussen natas en herma...over Ton?
Ok dan, ik dacht dat je vergeleek met HETquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij kwaliteiten hebt om er een ordentelijke huishoudelijke organisatie op poten te zetten die past bij het miljonair niveau... goeiemorgen schat.
wat zal die natas het nog vaak oplopen in haar leven, die vrouw barst van de negatieve gevoelens en heeft een totaal verkeerd zelfbeeld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef pullup het volgende:
Ja en mogen alle dekrijpeberen in alle varkensstallen in Nederland je uitwonen totdat er geen binnenvoering meer voor je is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef pullup het volgende:
Die omgebouwde is dislectisch, en heeft huis houden begrepen.quote:
Coño bo mama wat wil je daar mee zeggenquote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
ga weg jij ! kloon
Laatste bezoek: 13 seconden geleden.
Aantal posts: 2 (gemiddeld 2 per dag)
Je moet de gouden zooi ook niet meer proberen te snappen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Geen vertrouwen meer in haar God?quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat een vreemde verzuchting van Natasia : "Oh Oh, Pappa Bert, help me hier doorheen"
Dat je een suffe kloon bent. Of een suffe newbie.quote:
nou nee was dr binnen 5 minuten uitgegooit had dr toch zo voor dr bek geslagen....quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:58 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
als ik dit zo lees pas jij prima bij de huishouding
Zou dat de opvolger van Frans kunnen zijn ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:00 schreef blomst het volgende:
Wie is Papa Bert?
Dan mag je juist langer blijven. Zolang wij er maar over doorgaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef zaadjuh het volgende:
[..]
nou nee was dr binnen 5 minuten uitgegooit had dr toch zo voor dr bek geslagen....
Of een schuilnaam voor Ton ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou dat de opvolger van Frans kunnen zijn ?
Of misschien echt een nieuwe die Brain leuk vindt, dat moet je ook kunnen accepteren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat je een suffe kloon bent. Of een suffe newbie.
Volgens mij is dat de stiefvader.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou dat de opvolger van Frans kunnen zijn ?
Heb je nog een auto in de verhuur?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:00 schreef wie.. het volgende:
[..]
Coño bo mama wat wil je daar mee zeggen
Dankjequote:Op woensdag 16 mei 2007 11:03 schreef maril het volgende:
[..]
Of misschien echt een nieuwe die Brain leuk vindt, dat moet je ook kunnen accepteren.
Zou kunnen, maar dan kom je doorgaans niet met zo'n niet onderbouwde oneliner binnen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:03 schreef maril het volgende:
Of misschien echt een nieuwe die Brain leuk vindt, dat moet je ook kunnen accepteren.
Ik denk dat ze het geld wat haar zoon gaat verdienen al uit aan het geven is.quote:
Gaat Ton de borsten van Natasja verbouwen ????? ik raak echt de draad kwijtquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:04 schreef Ilmagnifico het volgende:
Dit gaat ook over TOn...................nix operatie.
Dit ging over haar affaire met die TOn....................die staat symbool voor de arts.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef beequeen het volgende:
Over welke medicijnen heeft Natasja het nou weer?
Eigelijk zouden we de streams uit moeten zetten als zij in beeld zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef Mika25 het volgende:
Iemand al opgevallen dat hoe meer de streamers zich aan de "huishouding" aan het irriteren is, hoe extremer hun acties worden? Ze mogen nu zelfs geweld gebruiken. De streamers moeten gewoon systematisch Palma en Herma negeren alsof ze niet bestaan, dan worden ze vanzelf wel getoneelhaakt uiteindelijk...
Doe ik al sinds ze er isquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef blomst het volgende:
[..]
Eigelijk zouden we de streams uit moeten zetten als zij in beeld zijn.
De operatie is de dekmantel om over Ton's afwijzing te kleppen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gaat Ton de borsten van Natasja verbouwen ????? ik raak echt de draad kwijt
Dat kan natuurlijk, maar dan blijft er weinig COS overquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef Mika25 het volgende:
Iemand al opgevallen dat hoe meer de streamers zich aan de "huishouding" aan het irriteren is, hoe extremer hun acties worden? Ze mogen nu zelfs geweld gebruiken. De streamers moeten gewoon systematisch Palma en Herma negeren alsof ze niet bestaan, dan worden ze vanzelf wel getoneelhaakt uiteindelijk...
Ben je gek. Wat zou er mooier zijn als Palma Lieke een keer echt bewusteloos slaat.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef Mika25 het volgende:
Jij bent wakker zegquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Dit ging over haar affaire met die TOn....................die staat symbool voor de arts.
De medicijnen zijn de tongzoen.
De lectuur is de brief die ze hebben gelezen..................en door de versnipperaar.
Idem verhaal als net tegen Herma.
over het sperma wat Ton tegen d'r baarmoeder aanknalt...om het cru te zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:05 schreef beequeen het volgende:
Over welke medicijnen heeft Natasja het nou weer?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:06 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Dit ging over haar affaire met die TOn....................die staat symbool voor de arts.
De medicijnen zijn de tongzoen.
De lectuur is de brief die ze hebben gelezen..................en door de versnipperaar.
Idem verhaal als net tegen Herma.
Danx.quote:
Bron?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieke loenst nog meer dan een blinde. Maar an sich kan ik haar wel hebben... al heb ik er een hekel aan als lelijke vrouwen denken dat ze lekker zijn. Neem nooit het wijf voor het lijf want het wijf blijft en het lijf verdwijnt.
Amanda: Ik wens haar een leven in de prostitutie toe. Als je na zoveel incidenten nog niet wilt leren dan verdien je het om de crackhoer te zijn van een pooier als Brian. Je zult uiteindelijk een zuur vrouwtje worden met diepe doorrookte rimpels, de stem van Palma en het lichaam van walvis met striae
Natasia: Stiekem zal ik smakelijk lachen om de berichten dat je met spoed uit Nederland bent vertrokken na diverse bedreigingen, je kinderen van je zijn afgepakt, Wilgo je heeft gedumpt en Ton ,je neukertje in de goudenkooi, je dumpt omdat hij vond dat je je kut ook strakker had kunnen maken. Als ik bij je in het huis zat had ik na de operatie 1 voor 1 de hechtingen er zelf uitgehaald. Vies goor achterlijk kutwijf.
meer later..
In het Lieke en amanda stuk kan ik me helaas niet vinden, het 3e stuk spreekt me wel aanquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef LoveProfusion het volgende:
Lieke loenst nog meer dan een blinde. Maar an sich kan ik haar wel hebben... al heb ik er een hekel aan als lelijke vrouwen denken dat ze lekker zijn. Neem nooit het wijf voor het lijf want het wijf blijft en het lijf verdwijnt.
Amanda: Ik wens haar een leven in de prostitutie toe. Als je na zoveel incidenten nog niet wilt leren dan verdien je het om de crackhoer te zijn van een pooier als Brian. Je zult uiteindelijk een zuur vrouwtje worden met diepe doorrookte rimpels, de stem van Palma en het lichaam van walvis met striae
Natasia: Stiekem zal ik smakelijk lachen om de berichten dat je met spoed uit Nederland bent vertrokken na diverse bedreigingen, je kinderen van je zijn afgepakt, Wilgo je heeft gedumpt en Ton ,je neukertje in de goudenkooi, je dumpt omdat hij vond dat je je kut ook strakker had kunnen maken. Als ik bij je in het huis zat had ik na de operatie 1 voor 1 de hechtingen er zelf uitgehaald. Vies goor achterlijk kutwijf.
meer later..
Tja... Maar dan moeten de streamers ook niet gaan zeuren dat Palma en Herma te aanwezig zijn. En FOKkers hebben altijd wel iets om over te klagen natuurlijk, dus de COS zal zich wel vullen hoorquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:07 schreef beequeen het volgende:
Dat kan natuurlijk, maar dan blijft er weinig COS over![]()
Denk je dat hij kan knallen ? Ik denk het nietquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
over het sperma wat Ton tegen d'r baarmoeder aanknalt...om het cru te zeggen.
wij ergeren ons teveel aan het..... en DGK-redactie vind dat prachtigquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef pussydeluxe het volgende:
Waarom kan Palma niet opsodemieteren?
wie ???quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:14 schreef 2live het volgende:
oh, het is ook Lieke's schuld dat Palma 's morgens geen eieren meer bakt.
Wie ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:16 schreef Clank het volgende:
Palma vertelt nu aan Herma dat Lieke vanmorgen de hele tijd aan haar zat.
Palma: Ze is denk ik gewoon lesbisch ofzo..
Dies oud!!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:18 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uDQRRtpiNyM&mode=related&search=
van Avonne![]()
![]()
Als dat zo is zal dat niet zonder slag of stoot verlopen , Lieke zal in zo'n geval haar biceps inzetten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:18 schreef blomst het volgende:
Of zou de huishouding opdracht hebben gekregen om Lieke eruit te werken?
Ze weten niet wat poetsen is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:18 schreef FdW het volgende:
Tis geen wonder zoveel ongedierte in de kliniek.
Poetsen, ho maar.![]()
![]()
Medisch niet verantwoord.
quote:
54 jaar is toch niet oud?quote:
haha geweldigquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:20 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub heeft een leuk plekkie gevonden om te slapen (links op de vensterbank)
[afbeelding]
Amanda heeft gewoon een vrij losse moraal wanneer het sex betreft. Niets mis mee, wat dat betreft is het een hippie. Voor de rest vind ik haar al vanaf het begin heel oprecht. Normaal kan ik domme mensen niet uitstaan maar bij haar vind ik het wel aandoenlijk en bovendien: zij kan er niets aan doen. Verder is ze heel grappig, open en bovenal goudeerlijk..Heb haar nog op geen enkele slinksheid of leugen kunnen betrappen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Probleem is: ergens heb ik een enorm zwak voor Amanda. Je zult maar zo weinig zelfrespect hebben. Misschien is het de leeftijd..ik weet het niet. Maar ik wou gewoon eens dat daar een powerbitch opstond die zich niet liet gebruiken door Jan en alleman.
Als Palma niet meer genoemd mag worden wordt het een beetje moeilijk te tikken wat er op de streams gebeurdt.. aangezien de streams zo'n beetje de hele tijd haar volgen. Misschien dat Natasia haar titel 'ZDNGMW' af moet staanquote:
Als ik het goed gehoord heb heeft Palma verteled dat ze alleen de hand van Lieke wegduwde en dat 'achter' met deze verklaring daar genoegen nam.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:24 schreef petraa het volgende:
09:39 - Blazende katten
Lieke en Palma kunnen er geen genoeg van krijgen. Als twee blazende katten staan de twee pisnijdig tegenover elkaar. Als ze niet in de Villa verbleven, waren de twee elkaar waarschijnlijk allang te lijf gegaan. Lieke slaat zacht met haar handen op Palma’s wangen. Het hoofd huishouding wenst niet aangeraakt te worden en haalt uit naar Lieke. “Daar ga ik over bellen! Wat ben je een kreng, je kan het met woorden niet oplossen”, gilt Lieke hysterisch. “Vind je het gek dat je man is weggelopen?”, vervolgt de blondine. “Ik lach om jou”, zegt Palma cynisch. Hij gaat lekker, dames!
Bron 10
achter of achterlijk?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ik het goed gehoord heb heeft Palma verteled dat ze alleen de hand van Lieke wegduwde en dat 'achter' met deze verklaring daar genoegen nam.
Tien en Lieke vertellen toch wat anders.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Als ik het goed gehoord heb heeft Palma verteled dat ze alleen de hand van Lieke wegduwde en dat 'achter' met deze verklaring daar genoegen nam.
Tuurlijk neemt achter daar genoegen mee. Palmbo is immers een waar kijkcijferkanon en een waardevolle aanwinst voor het huisquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:26 schreef Meganog het volgende:
In het begin is er hier toen een paar keer over gesproken.. niet dat dat veel zegt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Tien en Lieke vertellen toch wat anders.
In dit geval lood om oud ijzer.quote:
En de beelden ook. Maar volgens mij zei Palma dit tegen Natasia bij het zwembad.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Tien en Lieke vertellen toch wat anders.
Ik heb het gezien, ze gaf een echte klap midden in haar gezicht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
In het begin is er hier toen een paar keer over gesproken.. niet dat dat veel zegt.
Zat je ernaast, of was het jouw perceptie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, ze gaf een echte klap midden in haar gezicht.
Ik zou zeggen kijk het filmpje en oordeel zelf bij 8.30 min.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Zat je ernaast, of was het jouw perceptie?
Peetje, jou geloof ik toch blindquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kijk het filmpje en oordeel zelf
Huubs tacktiek word goed toegepast 08:49quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:25 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
ruzie tussen Lieke en palma vanochtend http://www.youtube.com/watch?v=dGSWWLRZu8I
De klap staat op 8 minuut 49.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:25 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
ruzie tussen Lieke en palma vanochtend http://www.youtube.com/watch?v=dGSWWLRZu8I
Ja, heel duidelijk! Exit nummer 34 in DVK...quote:
Ik had het over dat Palma's ex man was vermoord niet over de klap. Die heb ik niet gezien..meot dat accountje nog activeren. Hier is het veel leuker om mee te lezen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb het gezien, ze gaf een echte klap midden in haar gezicht.
De zgn. klappen van lieke op 8,35. Het zijn geen klappen maar aaien in haar gezicht.quote:
Ik ook, maar heb alle filmpjes uit de cos in de updates gezetquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:37 schreef Rens_Wilders het volgende:
God wat een gedoe gisteravond, vannacht en vannochtend. En ik heb het allemaal gemist![]()
Denk je werkelijk dat er hierdoor een Exit komt ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:36 schreef FdW het volgende:
[..]
Ja, heel duidelijk! Exit nummer 34 in DVK...
Ja, hartelijk bedankt daarvoor! Ben ze nu aan het bekijkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook, maar heb alle filmpjes uit de cos in de updates gezet
Eerlijk gezegd vind ik het steeds moeilijker te begrijpen waar die scripteasers mee bezig zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat er hierdoor een Exit komt ?
Kon me niet bedwingen. Maar dat was een duidelijke pets recht in het gezicht.quote:
Ik snap het ook echt niet. Die pupillen knallen bijna uit zijn kassen. Die tanden brokkelen sneller af dan een stukje oude kaas uit 1920. Op die neus zal menig bokser jaloers zijn..en die stem zou de Heks in Hans & Grietje de musical niet misstaan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:39 schreef FdW het volgende:
Wat een debiele kop heeft Erictie.
Dat ie daarmee als hoer geld heeft kunnen verdienen
Cc, meld je aan als scenario schrijfster. Jij kunt het programma redden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon me niet bedwingen. Maar dat was een duidelijke pets recht in het gezicht.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kon me niet bedwingen. Maar dat was een duidelijke pets recht in het gezicht.
En dan zeker gedwongen worden Natasia, Brian en Palmbo de hemel in te prijzen/schrijven en mijn pen in venijn te dopen als het om Huub, Amanda, Eric en Lieke gaat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:44 schreef FdW het volgende:
Cc, meld je aan als scenario schrijfster. Jij kunt het programma redden.![]()
Saffaa is een leuke meid, en Jennifer heeft een leuk gevoel voor humor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:46 schreef Je_weet_wie_ik_ben_online het volgende:
Ze moeten Saffaa gewoon in de villa zetten dan huilt Palma huilend de villa uit![]()
Wie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De positie van de huishouding (Palma, Herma) is langszaam helemaal uit de hand gelopen en is een eigen leven gaan leiden. Dit kan volgens mij alleen maar worden opgelost door een echte reset, een reboot. Ze moeten weer terug naar de rol die ze hadden, huishoudsters.
Poetsmoppen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De positie van de huishouding (Palma, Herma) is langszaam helemaal uit de hand gelopen en is een eigen leven gaan leiden. Dit kan volgens mij alleen maar worden opgelost door een echte reset, een reboot. Ze moeten weer terug naar de rol die ze hadden, huishoudsters.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hear Hearquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:52 schreef maril het volgende:
Ik denk dat ze Lieke daarin hebben gezet omdat die bereidt is om te rellen, en ze geeft Huub backup net als Sylvia alleen had Sylvia nog gevoel voor eigenwaarde en verlaagde ze zich niet zo, nu Sylvia weg is merk ik dit pas, zonde.
Palma geeft duidelijk aan hoe zij haar rol ziet, en ik neem aan dat ze dit letterlijk zo van achter heeft gehoord: zij is de gastvrouw. De miljonairs zijn gasten in haar huis. Pas als één van de bewoners het huis daadwerkelijk wint, draagt zij het over.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Jij zit daar nu toch om de Giro te verrijken met je eloquente verslagen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:54 schreef maril het volgende:
Ben benieuwd hoioe dit programma het in het buitenland gaat doen, stel je ff Italië voor.
I rest my case.quote:
Ik zou nauwelijks raar opkijken als die haar hoofd 360 graden in de rondte draait zo.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zou nauwelijks raar opkijken als die haar hoofd 360 graden in de rondte draait zo.![]()
Kapo Mueller 12.quote:
Oh dat lijkt me leuk werk!quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:56 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij zit daar nu toch om de Giro te verrijken met je eloquente verslagen.
Onderzoek het even.
quote:
Tilly is wel ok, maar ze komt te vaak langs. Net als dat dikke varken van Dreams Of Beauty! "Mijn liposuctie is verkeerd gegaan, daarom ben ik zo'n varken geworden"quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:10 schreef FdW het volgende:
Tilly brengt weer wat ontspanning en vreugde in de tent.![]()
Deze dame waardeer ik iedere keer meer.![]()
Tilly mag blijven, DoB moet weg! Dat is een complete nachtmerrie!quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tilly is wel ok, maar ze komt te vaak langs. Net als dat dikke varken van Dreams Of Beauty! "Mijn liposuctie is verkeerd gegaan, daarom ben ik zo'n varken geworden"
Of yougoslavië ghehehe , die knallen mekaar gelijk overhoopquote:Op woensdag 16 mei 2007 11:54 schreef maril het volgende:
Ben benieuwd hoioe dit programma het in het buitenland gaat doen, stel je ff Italië voor.
Jij hebt zeker een kogel in je hoofdquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:13 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Of yougoslavië ghehehe , die knallen mekaar gelijk overhoop
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:01 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me leuk werk!
Michael Boogerd won de etappe van Pisa naar Milaan, maar in belangrijker nieuws: In La Gabbia Dorata heeft lesbische non Anna (62) na een heftige lesbische sexsessie met Paulette de 21 jarige Paul, een manisch depressieve impotente vrachtwagenchauffeur, vermoord. Aanleiding hiervoor was de soa die Paul aan Silvio, Annette, Julia en gehandicapte homosexueel Pietro had gegeven na een orgie die ontaardde in een slagveld waarbij Anna Paul doodstak met een dildo.
De redactie zag geen reden om Anna te verwijderen uit het huis en legde haar een sanctie op: ze mag een dag geen seks hebben.
Een ander voor je laten antwoorden en dan lachen, laffe Brian?quote:
maar die neemt een hele garde mensen mee..............en waaromquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Tilly is wel ok, maar ze komt te vaak langs. Net als dat dikke varken van Dreams Of Beauty! "Mijn liposuctie is verkeerd gegaan, daarom ben ik zo'n varken geworden"
Vroeger was er zo'n serie bij de NCRV meen ik iets van "up stairs down stairs" draaide ook om de huishouding.quote:Op woensdag 16 mei 2007 11:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
hier wordt je toch moe van ..........quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:19 schreef 2live het volgende:
Dus natas en amanda zijn new best friends?
Ik was helemaal niet van olan om op jou vraag antwoord te geven dus bij deze,quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Een ander voor je laten antwoorden en dan lachen, laffe Brian?![]()
Maar vanmorgen weer, en brian ook.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:27 schreef petraa het volgende:
10:41 - Stemronde voor Nicolaas aangevraagd
Huub heeft net een ontslagronde aangevraagd voor Nicolaas. “Als Nicolaas er maar uitgaat”, zegt hij dreigend tegen Jaap in de slaapkamer. “Bedreig mij niet, want dat werkt niet bij een narcist”, zegt Jaap rustig. Huub wil de Amsterdammer per se uit de Villa jagen. “Ik stem per definitie iedereen weg en op het laatst ook jou”, laat Jaap vervolgens weten. “Nicolaas gaat er toch uit jongen?”, vraagt Huub weer ongerust. “Misschien”, zegt de Briellenaar gapend. Bij 'King Terror' weet je het natuurlijk nooit!
Bron 10.
Oud nieuws Huub had het al direct naar de vorige stemronde aangevraagd.
Worden ze daar dan nu ook al dement ???? Tenminste Huub.quote:
Ik mis Sylquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:24 schreef 2live het volgende:
Huub speelt She op de piano.
het was wel een echte klap die ze gaf, maar zal wel geen gevolgen hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:28 schreef petraa het volgende:
11:52 - De vete gaat door
Lieke en Palma doen een poging om hun vete bij te leggen. “Als er iets is, spreek mij dan aan. Als ik iets vraag, wil ik een antwoord en geen klap in mijn gezicht. Mijn vragen is; wat heb je tegen mij”, vraagt Lieke rustig. “Ik heb niets tegen jou. Jij hebt iets tegen mij. Het enige wat ik tegen je heb, is dat je constant liegt”, kaatst de huishoudster rustig terug. Maar ook dit 'serieus' gesprek eindigt weer in een kibbelpartij. “Ik zeg eerlijk dat ik jou helemaal niets vind", roept de Hilversumse. Palma slaakt een cynisch lachje. “Alleen als ik naar je kijk word ik al misselijk. Ik zeg het eerlijk in je gezicht”, reageert de blondine. Misschien relatietherapie dames?
Bron 10.
Zou er nou werkelijk geen ontslag komen voor het Hoofd Huishouding.
nee, hij zei ook tegen brian dat hij dat 2 keer gedaan had.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Worden ze daar dan nu ook al dement ???? Tenminste Huub.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:28 schreef petraa het volgende:
11:52 - De vete gaat door
Lieke en Palma doen een poging om hun vete bij te leggen. “Als er iets is, spreek mij dan aan. Als ik iets vraag, wil ik een antwoord en geen klap in mijn gezicht. Mijn vragen is; wat heb je tegen mij”, vraagt Lieke rustig. “Ik heb niets tegen jou. Jij hebt iets tegen mij. Het enige wat ik tegen je heb, is dat je constant liegt”, kaatst de huishoudster rustig terug. Maar ook dit 'serieus' gesprek eindigt weer in een kibbelpartij. “Ik zeg eerlijk dat ik jou helemaal niets vind", roept de Hilversumse. Palma slaakt een cynisch lachje. “Alleen als ik naar je kijk word ik al misselijk. Ik zeg het eerlijk in je gezicht”, reageert de blondine. Misschien relatietherapie dames?
Bron 10.
Zou er nou werkelijk geen ontslag komen voor het Hoofd Huishouding.
Nee was anti Huub.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:38 schreef blomst het volgende:
Was die Jennifer? een leuke inval?
COS ookquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:47 schreef petraa het volgende:
Streams zijn weer ff rustig. Lieke leest de aanbiedingen van Lidl voor.
De febo greep in en vroeg die persoon om de boodschappenlijst.(was nog net te horen)quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:52 schreef petraa het volgende:
Er komt iemand met een jasje en vraagt voor wie die is. Lieke zegt van Huub. En de persoon in kwestie luistert weer eens niet en gaat zelf zitten snuffelen.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:55 schreef 2live het volgende:
en als de febo nou die persoon straks vriendelijk doch beslist de zak geeft
Heeft ze er trouwens melding van gemaakt ?? Want ik begreep zonder melding geen sanctie.quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:55 schreef kissy het volgende:
Het is toch te belachelijk voor woorden dat het personeel nu ook al begint te slaan.....
Zo'n huishoudster rot je er toch meteen uit?
Laat Palma desnoods als nieuwe bewoonster in de villa, als huishoudster kan echt niet.
Die Lieke wordt wat gemept de laatste 24 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |