TT uitleg:Misschien een idee om Palma op te nemen in de PP ? sms dan palma naar 112
![]()
Het is zo gezellig in de vila echt heerlijk. Hoe meer personeel, hoe beter. 10 zegt over het laatste gesprek tussen Lieke ( exhuishoudster) en Palma ( nu nog steeds huishoudster) het volgende
![]()
11:52 - De vete gaat door
Lieke en Palma doen een poging om hun vete bij te leggen. “Als er iets is, spreek mij dan aan. Als ik iets vraag, wil ik een antwoord en geen klap in mijn gezicht. Mijn vragen is; wat heb je tegen mij”, vraagt Lieke rustig. “Ik heb niets tegen jou. Jij hebt iets tegen mij. Het enige wat ik tegen je heb, is dat je constant liegt”, kaatst de huishoudster rustig terug. Maar ook dit 'serieus' gesprek eindigt weer in een kibbelpartij. “Ik zeg eerlijk dat ik jou helemaal niets vind", roept de Hilversumse. Palma slaakt een cynisch lachje. “Alleen als ik naar je kijk word ik al misselijk. Ik zeg het eerlijk in je gezicht”, reageert de blondine. Misschien relatietherapie dames? Bron 10.
Wil je het nog steeds over moederdag hebben, of heb je net je baan verloren en zit je er over te denken om je op te geven voor de kooi ? Wil je daar heel graag even over praten ? Of mis je gewoon een schouder waar je op uit kunt huilen ?
Ga dan naar de SC
[SC # 67] Zonder lollig bedoelde titel :)[ Bericht 50% gewijzigd door kleinzusje op 16-05-2007 13:24:26 ]