oei 1456 volgens mijquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:59 schreef avonne het volgende:
dit is 1455, toch?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:01 schreef kybe het volgende:
Wtf zagen jullie ook dat beentje van die HH naar achter tegen Lieke toen zij de deur van de kapsalon uitliep?
Dat is de vader van SylviSAAIquote:
WTF zelfs gesloten Cossen verdwijnen dus door die bug. Ik heb 2 keer gekeken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
Avonne: dit is 1455: [COS#1455] Waar de Tokkie show verder gaat
Die van mij is 1456
Heb je hem veranderd ? ik had toch 1456 getiept![]()
![]()
Lieke zat voor de deur opening .HH liep de deur uit en gaf zij met haar rechterbeen een tik tegen de rug van Liekequote:
is niet erg, was bijna naar de FB gerend om er even melding van te makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:05 schreef avonne het volgende:
[..]
WTF zelfs gesloten Cossen verdwijnen dus door die bug. Ik heb 2 keer gekeken.
Sorry, dus!
Da is dan de tweede keer fysiek geweld vandaagquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Lieke zat voor de deur opening .HH liep de deur uit en gaf zij met haar rechterbeen een tik tegen de rug van Lieke
Nope, ze zegt dat ze er klaar mee is, maar dan onderschat ze het opdringerige gedram van Natasja, ben ik bang.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:05 schreef Copycat het volgende:
Amanda is nog steeds klaar met Brian of is dat inmiddels ook al bijgelegd?
Het ging heel sneaky.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Da is dan de tweede keer fysiek geweld vandaag
Met Natasia is ze weer helemaal cosey, dus? Dan zal een hereniging met Brian ook niet lang op zich laten wachten. Helaas.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
Nope, ze zegt dat ze er klaar mee is, maar dan onderschat ze het opdringerige gedram van Natasja, ben ik bang.
Zo, dat is het betere werkquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef waxmask het volgende:
Ow wat jammer nou, heb ik nou net het script en de proefuitzending gezien over hoe DGK gaat aflopen:
Dit is een spoiler voor als je het einde van DGK nog niet wilt weten!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=7TXUX2tJRDo
Dat had je nu niet moeten zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
REDACTIE, 4 streams graag.
Ik hoopte op Friesquote:
Versterkt weer de vermoedens dat Napalm toch mevrouw de Mol is, zoals eerder hier geinsemineerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
Huub vraagt waar Melissa was zondag. Ik heb haar vrij gegeven, die meid is ook moeder, ze heeft zo zware week gehad aldus zdngmw.aka palma
Wie ????quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:21 schreef Kinga het volgende:
Is het weer de Palma show, waarom rot dat mens niet op na haar zogenaamde huishoudelijke taakjes, c.q koffie leuten en roken
Kijk dat zijn fijne berichten als je ff geen streams aan kunt doen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:20 schreef petraa het volgende:
Het mens gaat tekeer tegen Amanda, Lieke vraagt waarom doe je niet normaal tegen Amanda.
BigBrother - De Para Brother edition!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef waxmask het volgende:
Ow wat jammer nou, heb ik nou net het script en de proefuitzending gezien over hoe DGK gaat aflopen:
Dit is een spoiler voor als je het einde van DGK nog niet wilt weten!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=7TXUX2tJRDo
Jaap vannacht en de HH weigert het op te ruimen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:21 schreef 2live het volgende:
wie heeft dat vuilnis daar neergegooit?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Bevestigt weer de vermoedens dat Napalm toch mevrouw de Mol is, zoals eerder hier geinsemineerd.![]()
Het restant van een woeste nacht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:21 schreef 2live het volgende:
wie heeft dat vuilnis daar neergegooit?
Als we de naam van die ene persoon hier niet meer zo vaak noemen, dan verdwijnt ze waarschijnlijk met d etoneelhaak. De redaktie zei van de week zolang jullie je irriteren blijft zij in het huis.quote:
Dat meen je niet, hoor dat voor het eerst. Nou negeren die hap dan...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Als we de naam van die ene persoon hier niet meer zo vaak noemen, dan verdwijnt ze waarschijnlijk met d etoneelhaak. De redaktie zei van de week zolang jullie je irriteren blijft zij in het huis.
da's heel normaal dat Palma dat weigert, ze wil niks doen wat met werk te maken heeft.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap vannacht en de HH weigert het op te ruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |