oei 1456 volgens mijquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:59 schreef avonne het volgende:
dit is 1455, toch?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:01 schreef kybe het volgende:
Wtf zagen jullie ook dat beentje van die HH naar achter tegen Lieke toen zij de deur van de kapsalon uitliep?
Dat is de vader van SylviSAAIquote:
WTF zelfs gesloten Cossen verdwijnen dus door die bug. Ik heb 2 keer gekeken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:03 schreef kleinzusje het volgende:
Avonne: dit is 1455: [COS#1455] Waar de Tokkie show verder gaat
Die van mij is 1456
Heb je hem veranderd ? ik had toch 1456 getiept![]()
![]()
Lieke zat voor de deur opening .HH liep de deur uit en gaf zij met haar rechterbeen een tik tegen de rug van Liekequote:
is niet erg, was bijna naar de FB gerend om er even melding van te makenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:05 schreef avonne het volgende:
[..]
WTF zelfs gesloten Cossen verdwijnen dus door die bug. Ik heb 2 keer gekeken.
Sorry, dus!
Da is dan de tweede keer fysiek geweld vandaagquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:06 schreef kybe het volgende:
[..]
Lieke zat voor de deur opening .HH liep de deur uit en gaf zij met haar rechterbeen een tik tegen de rug van Lieke
Nope, ze zegt dat ze er klaar mee is, maar dan onderschat ze het opdringerige gedram van Natasja, ben ik bang.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:05 schreef Copycat het volgende:
Amanda is nog steeds klaar met Brian of is dat inmiddels ook al bijgelegd?
Het ging heel sneaky.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Da is dan de tweede keer fysiek geweld vandaag
Met Natasia is ze weer helemaal cosey, dus? Dan zal een hereniging met Brian ook niet lang op zich laten wachten. Helaas.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:07 schreef beequeen het volgende:
Nope, ze zegt dat ze er klaar mee is, maar dan onderschat ze het opdringerige gedram van Natasja, ben ik bang.
Zo, dat is het betere werkquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef waxmask het volgende:
Ow wat jammer nou, heb ik nou net het script en de proefuitzending gezien over hoe DGK gaat aflopen:
Dit is een spoiler voor als je het einde van DGK nog niet wilt weten!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=7TXUX2tJRDo
Dat had je nu niet moeten zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:09 schreef beequeen het volgende:
REDACTIE, 4 streams graag.
Ik hoopte op Friesquote:
Versterkt weer de vermoedens dat Napalm toch mevrouw de Mol is, zoals eerder hier geinsemineerd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:19 schreef petraa het volgende:
Huub vraagt waar Melissa was zondag. Ik heb haar vrij gegeven, die meid is ook moeder, ze heeft zo zware week gehad aldus zdngmw.aka palma
Wie ????quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:21 schreef Kinga het volgende:
Is het weer de Palma show, waarom rot dat mens niet op na haar zogenaamde huishoudelijke taakjes, c.q koffie leuten en roken
Kijk dat zijn fijne berichten als je ff geen streams aan kunt doen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:20 schreef petraa het volgende:
Het mens gaat tekeer tegen Amanda, Lieke vraagt waarom doe je niet normaal tegen Amanda.
BigBrother - De Para Brother edition!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:08 schreef waxmask het volgende:
Ow wat jammer nou, heb ik nou net het script en de proefuitzending gezien over hoe DGK gaat aflopen:
Dit is een spoiler voor als je het einde van DGK nog niet wilt weten!!!!
http://www.youtube.com/watch?v=7TXUX2tJRDo
Jaap vannacht en de HH weigert het op te ruimen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:21 schreef 2live het volgende:
wie heeft dat vuilnis daar neergegooit?
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:22 schreef FdW het volgende:
[..]
Bevestigt weer de vermoedens dat Napalm toch mevrouw de Mol is, zoals eerder hier geinsemineerd.![]()
Het restant van een woeste nacht.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:21 schreef 2live het volgende:
wie heeft dat vuilnis daar neergegooit?
Als we de naam van die ene persoon hier niet meer zo vaak noemen, dan verdwijnt ze waarschijnlijk met d etoneelhaak. De redaktie zei van de week zolang jullie je irriteren blijft zij in het huis.quote:
Dat meen je niet, hoor dat voor het eerst. Nou negeren die hap dan...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Als we de naam van die ene persoon hier niet meer zo vaak noemen, dan verdwijnt ze waarschijnlijk met d etoneelhaak. De redaktie zei van de week zolang jullie je irriteren blijft zij in het huis.
da's heel normaal dat Palma dat weigert, ze wil niks doen wat met werk te maken heeft.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Jaap vannacht en de HH weigert het op te ruimen.
Wie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef milk-shake het volgende:
wat hebben jullie toch tegen palma.............lieke vind ik ook niet normaal doen....hoor..ik had haar al op haar giechel geslagen als ze aan mijn kont kwam.....echt waar hoor....dan maar ontslagen..lekker belangrijk
![]()
ik zou zeggen; volg Palma ff een 1/2 uurtje, dan snap jet het meteen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:23 schreef milk-shake het volgende:
wat hebben jullie toch tegen palma.............lieke vind ik ook niet normaal doen....hoor..ik had haar al op haar giechel geslagen als ze aan mijn kont kwam.....echt waar hoor....dan maar ontslagen..lekker belangrijk
![]()
Huub is kennelijk interessant voor homo's?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:27 schreef Kaleddis het volgende:
En Brian heeft weer eens een gesprekje met Jaap: "Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub...."
Is dat dan ook al niet de taak van een gastvrouw?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:26 schreef pullup het volgende:
Niemand te vinden voor het bezoek om ze te verwelkomen![]()
Check even het stukje over Huub.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub is kennelijk interessant voor homo's?![]()
ja hallo, die heeft het drukquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat dan ook al niet de taak van een gastvrouw?
Officieel wel!!! Maar ja deze gastvrouw houdt van werkweigering.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
joh ik doe niet anders................quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:26 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zou zeggen; volg Palma ff een 1/2 uurtje, dan snap jet het meteen.
Nee die moet van Sjon de miljonairs slaan, beledigen en uitkafferen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee dank je lieverd, wil net wat gaan eten.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check even het stukje over Huub.
http://goudenbrian.web-log.nl/
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
LMAO, ik check zijn weblog, en zie dat 'kom is hier' gedicht weerquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
die taalfoutenquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volg jij het even, dank jequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef petraa het volgende:
B: Lieke staat in haar blote PUNANI en wat doet huub helemaal niks.
Ik kan het wel met Huub ja, maar alleen als hij mij eerst pijpt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Huub is kennelijk interessant voor homo's?![]()
oww wat erug die rat weer...(de weblog van brain)..........tuurlijk sta ik er niet van te kijken dat Huub het WEER gedaan heeft ...alle ouwe koeien (uitspraken) worden weer ff opgegraven....niks over zijn fouten, natuurlijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:32 schreef FdW het volgende:
[..]
Nee dank je lieverd, wil net wat gaan eten.![]()
Huub is een gentleman die alleen vrijt met een vrouw, die dat zelf wil op een gegeven moment.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef petraa het volgende:
B: Lieke staat in haar blote PUNANI en wat doet huub helemaal niks.
Niet normaalquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee joh. Je ziet spoken!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Jaap moet elke keer zijn weblog aanpassen. Dus als Brian dat niet hoeft te doen, dan is het echt een smerige streek van achter.
Nogal ja.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:37 schreef Kaleddis het volgende:
Brian is z'n eigen waarheid weer eens aan het creeeren ?
Is het nou hyenagelach of coyotegehuil?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:35 schreef AnTjUh het volgende:
brian geeft weer zijn versie aan jaap van wat er gisteren allemaal is gebeurt
hij geeft aan waar jaap allemaal over moet schrijven
inclusief para geluidjes en hyenagelach
het is best ernstig wat hij allemaal roept, hij hoopt zo wel mensen achter zich te krijgen door over iedere bevokingsgroep te schrijven en Huub daarin zwart te maken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:37 schreef petraa het volgende:
Jaap moet elke keer zijn weblog aanpassen. Dus als Brian dat niet hoeft te doen, dan is het echt een smerige streek van achter.
Aanzetten tot haat........ ook strafbaar.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
[..]
het is best ernstig wat hij allemaal roept, hij hoopt zo wel mensen achter zich te krijgen door over iedere bevokingsgroep te schrijven en Huub daarin zwart te maken.
Heb je maar voor een week betaald dan ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
Om 1 uur kreeg ik ineens het betaalschermpje weer.......... mn streams zijn weg.![]()
![]()
heel strafbaar, politie bellen ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Aanzetten tot haat........ ook strafbaar.![]()
Gratis maandquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb je maar voor een week betaald dan ?
Misschien zijn ze niet blij met ons commentaar en is het teruggeschroefd...quote:
Japio werd gister ook voor aap uitgemaakt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
[..]
het is best ernstig wat hij allemaal roept, hij hoopt zo wel mensen achter zich te krijgen door over iedere bevokingsgroep te schrijven en Huub daarin zwart te maken.
En dat zet hij dit op z'n log:quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nogal ja.
Het lijkt me niet dat iemand met de mentaliteit van Brian serieus kritiek mag uiten op de manier waarop anderen vrouwen behandelen.
Jou.quote:
Wederom een pareltje voor op een tegeltjequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:43 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda creëert haar eigen realiteit van dé realiteit in een korte tijd.
Ik wel iig en zit ook in de gratis maand. Maar wellicht is je IP veranderd of heb je je cookies verwijderd Mootie?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien zijn ze niet blij met ons commentaar en is het teruggeschroefd...
Zal mij benieuwen of ik nog wel streams heb...
Er zijn natuurlijk wel subtiele verschillen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:45 schreef product het volgende:
Nou ja, alles wat er staat op die blog is niet gelogen. Het zijn Huub's eigen uitspraken dus wat is het probleem? Huub heeft gewoon een vrij rechtse mening aangaande buitenlanders. Prima toch? Natasia aap noemen mag hier ook nooit dus.....
Ze deden het al een half uur prima, rond enen was het ineens over met de pret, verder niks aan mn pc veranderd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:46 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik wel iig en zit ook in de gratis maand. Maar wellicht is je IP veranderd of heb je je cookies verwijderd Mootie?
Computer opnieuw opgestart ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze deden het al een half uur prima, rond enen was het ineens over met de pret, verder niks aan mn pc veranderd.![]()
Heb een mailtje gestuurd, althans een formulier, maar strak plan, ik ga Loes er even bijzoeken!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef LoveProfusion het volgende:
Mootie heb je dat mailtje nog van die chick van Talpa waarin ze zegt dat je een maand lang gratis streams hebt? Mail haar anders even..ze reageerde bij mij binnen 2 minuten.
Zou ze op haar flikker hebben gekregen van achter ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:49 schreef FdW het volgende:
HET is bezig haar familie in vuilniszakken te stoppen met de nodige ''krachttermen''![]()
Oke, maar Huub laat zich vaak denigrerend uit over buitenlanders. Ook over de Islam heeft ie vaak genoeg kwetsende opmerkingen gemaakt. Het is natuurliujk ook makkelijk om negatief te zijn over onze gepigmenteerde medemens maar hou het voor je...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk wel subtiele verschillen.
Huub noemt Brian een kut antilliaan...... niet alle anitllianen.
Lasitg hoor zo'n muis hanterenquote:
Veel te weinig, ze kan nog lopen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:50 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zou ze op haar flikker hebben gekregen van achter ?![]()
zo is het ik vindt het nogal wat wat die vieze ant allemaal mag zeggen!..........DKG Redactiequote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Aanzetten tot haat........ ook strafbaar.![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:44 schreef pullup het volgende:
Voor mij hoeft Nicolaas nog lang niet weg![]()
Zeker niet in vergelijking met de meeste anderen
Hou toch op, Huub wilde koran teksten op zijn kont laten tattooeren, noemt Natasia een aantal malen aap, heeft vaker negatieve dingen gezegd over surinamers en antillianen dusssss... Dat Huub straks uit de kooi mishandeld wordt door bepaalde tokkies, turken, marrokanen of negers heeft ie helemaal aan zichzelf te wijten. Ik denk nl. dat Huub het behoorlijk link gaat krijgen als hij eruit komt. Denk niet dat ie dan ook nog zo stoer staat te schreeuwen. triest maar zo werkt het...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:52 schreef Villalux het volgende:
[..]
zo is het ik vindt het nogal wat wat die vieze ant allemaal mag zeggen!..........DKG Redactie![]()
Ik denk persoonlijk dat Brian en Natas het zwaarder te verduren hebben als ze uit de kooi komen dan Huub.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef product het volgende:
[..]
Hou toch op, Huub wilde koran teksten op zijn kont laten tattooeren, noemt Natasia een aantal malen aap, heeft vaker negatieve dingen gezegd over surinamers en antillianen dusssss... Dat Huub straks uit de kooi mishandeld wordt door bepaalde tokkies, turken, marrokanen of negers heeft ie helemaal aan zichzelf te wijten. Ik denk nl. dat Huub het behoorlijk link gaat krijgen als hij eruit komt. Denk niet dat ie dan ook nog zo stoer staat te schreeuwen. triest maar zo werkt het...
Ik denk dat vooral Natasia het moeilijk gaat krijgen. Die sleur ik anders persoonlijk wel met d'r graftakkenkop over de straatstenen. Daarna krijgt Brian het het moeilijkst en daarna pas Huub.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef product het volgende:
[..]
Hou toch op, Huub wilde koran teksten op zijn kont laten tattooeren, noemt Natasia een aantal malen aap, heeft vaker negatieve dingen gezegd over surinamers en antillianen dusssss... Dat Huub straks uit de kooi mishandeld wordt door bepaalde tokkies, turken, marrokanen of negers heeft ie helemaal aan zichzelf te wijten. Ik denk nl. dat Huub het behoorlijk link gaat krijgen als hij eruit komt. Denk niet dat ie dan ook nog zo stoer staat te schreeuwen. triest maar zo werkt het...
De vorige keer dat hij er uit was kreeg hij juist van veel marokaanse en turkse jongeren veel complimentjjes. Die waren pas echt fan.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef product het volgende:
[..]
En de kindjes van God gaan vrijuit.....yeah right. Ik durf niet eens te herhalen wat die 2 er allemaal uitkotsen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef product het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat de gemiddelde moslim wat beters te doen heeft dan zich druk maken om ene Huub uit DGK.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef product het volgende:
[..]
Nasty en Brrr zijn echt trash. Mensen die een hekel aan hun hebben gaan niet zo snel over tot fysiek geweld. Als ik Brian zo op die bokszak los zie gaan dan heb je aan hem een hele kluif en met Nasty zou ik ook niet graag vechten...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik denk dat vooral Natasia het moeilijk gaat krijgen. Die sleur ik anders persoonlijk wel met d'r graftakkenkop over de straatstenen. Daarna krijgt Brian het het moeilijkst en daarna pas Huub.
Aanzetten tot haat, zoals al eerder werd gezegd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:40 schreef 2live het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk gelijk inquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef product het volgende:
[..]
Nasty en Brrr zijn echt trash. Mensen die een hekel aan hun hebben gaan niet zo snel over tot fysiek geweld. Als ik Brian zo op die bokszak los zie gaan dan heb je aan hem een hele kluif en met Nasty zou ik ook niet graag vechten...
Ik denk inderdaad dat Huub moet uitkijken voor directe vriendjes van Brian en Natas. Maar volgens mij heeft ie niet zoveel te vrezen van de gemiddelde 'vreemde'.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:59 schreef product het volgende:
De mensen waar Brrr en Nasty mee omgaan buiten de kooi zou ik in ieder geval niet vabn willen dat ze pissig op me zijn iig. Denk dat Huupie dat nog wel es zou kunnen hebben onderschat. Helemaal die ex van Nasty. Zijn toch zijn kinderen waar het over gaat en zijn ex smatje....Denk dat Huub beter een paar maandjes op vakantie kan gaan als ie eruit komt
Bek vol over rascisme, maar schrijven kan 'ie ut niet. Stumper!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
dan ben jij een vrouw zeker..coz dan durft hij wel,bij een KEREL loopt hij HARD weg!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef product het volgende:
[..]
Nasty en Brrr zijn echt trash. Mensen die een hekel aan hun hebben gaan niet zo snel over tot fysiek geweld. Als ik Brian zo op die bokszak los zie gaan dan heb je aan hem een hele kluif en met Nasty zou ik ook niet graag vechten...
lijkt me genoeg om op te passen. Kijk maar es op Mamjo hoe ze over Huupie denken....Daar hebben ze het echt niet zo op een klein wit mannetje dat de hele tijd aap dit aap dat roept...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Huub moet uitkijken voor directe vriendjes van Brian en Natas. Maar volgens mij heeft ie niet zoveel te vrezen van de gemiddelde 'vreemde'.
nederlands is niet zijn eerste taal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bek vol over rascisme, maar schrijven kan 'ie ut niet. Stumper!
Geen digitale caps, maar wel netvlies caps.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef SiRojK het volgende:
De oplettende streamer heeft weer 60 caps met blote borsten van Amanda en Lieke
Kijk maar op Mamjo hoe ze denken over Natasja,quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef product het volgende:
[..]
lijkt me genoeg om op te passen. Kijk maar es op Mamjo hoe ze over Huupie denken....Daar hebben ze het echt niet zo op een klein wit mannetje dat de hele tijd aap dit aap dat roept...
mamjo daar noem je ook wel wat. Dat is toch het intranet van de Bijlmerbajes?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef product het volgende:
[..]
lijkt me genoeg om op te passen. Kijk maar es op Mamjo hoe ze over Huupie denken....Daar hebben ze het echt niet zo op een klein wit mannetje dat de hele tijd aap dit aap dat roept...
Dat roept ze al sinds ze gisteren terug is, het is vreselijk!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef SiRojK het volgende:
Natasia verteld de mensen ff dat ze volgende week ineens cup D heeft.. OOOOOOOOOOHw, zeggen ze
Hahahah.. De beelden waar mooi op mijn netvliesquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef My_ het volgende:
Waarom willen (bijna) toch meer borst dan ze hebben...
[..]
Geen digitale caps, maar wel netvlies caps.
Kom op zeg, hoe vaak heeft hij het gezegt? Moet je horen wat Natas uitroept aidslijer etc etc.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef product het volgende:
[..]
I'll doubt it. Als het zwart voor zijn ogen wordt dan slaat ie echt wel door hoor. Enge man is hetquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Villalux het volgende:
[..]
dan ben jij een vrouw zeker..coz dan durft hij wel,bij een KEREL loopt hij HARD weg!
Ja ik vertrouw Brian ook voor geen meterquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:09 schreef product het volgende:
[..]
I'll doubt it. Als het zwart voor zijn ogen wordt dan slaat ie echt wel door hoor. Enge man is het
van een havenarbeiderquote:
Die komen er ook ooit wel weer es uit en dat lijkt me gewoon enger om achter je aan te hebben dan een paar huisvrouwtjes die zich druk maken over Brian en Natas. Meer mensen haten Brian en Natas maar engere gewelddadigere types haten Huub...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
mamjo daar noem je ook wel wat. Dat is toch het intranet van de Bijlmerbajes?
Gaat de sneuaard zich weer verkledenquote:
erger, alle jurken zijn maat 38quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
haha de jurk van natas is te klein, zeker maatje 36 meegenomen.
Nee ze zeiden 38quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
haha de jurk van natas is te klein, zeker maatje 36 meegenomen.
Welke taal dan wel? Zijn Engels is in het gesproken woord ook niet denderend, dus schrijven vast ook niet.quote:
ik zat het ook net te lezen. althans ik deed een poging...quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
LMAO, ik check zijn weblog, en zie dat 'kom is hier' gedicht weeren dan eronder 'rat race'
![]()
![]()
![]()
Dat heeft toch niets met rascisme te maken? Iemand aidslijer noemen mag, iemand aap noemen is rascistisch en is strafbaar...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef Ning het volgende:
[..]
Kom op zeg, hoe vaak heeft hij het gezegt? Moet je horen wat Natas uitroept aidslijer etc etc.
Dan doet Huub blijkbaar toch iets goed lijkt me.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:11 schreef product het volgende:
[..]
Die komen er ook ooit wel weer es uit en dat lijkt me gewoon enger om achter je aan te hebben dan een paar huisvrouwtjes die zich druk maken over Brian en Natas. Meer mensen haten Brian en Natas maar engere gewelddadigere types haten Huub...
Huub heeft nooit gezegd dat hij tegen de islam is of tegen welk geloof dan ook, maar dat er in elk geloof dingen zijn waar hij schijt aan heeftquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:56 schreef product het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:13 schreef product het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met rascisme te maken? Iemand aidslijer noemen mag, iemand aap noemen is rascistisch en is strafbaar...
Dit is toch gefotoshopt neem ik aan? Die arm links of is dat het perspectief. Deze beelden zijn NIET mooi!quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Deze jurk van Natsaja is maat 40 maar het blijft te klein![]()
Noem Natasia drie keer een aap op dit forum en je hebt een ban. Noem huub drie keer een geit en er gebeurt niets, waarom is dat dan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vond Sylvia een Egel, Huub een Geit, Brian een rat, Natasia een Aap, Amanda een konijn, Eric aangeschoten wild.
Ik wou net zeggen, mijn huisgenootje noemt mij ook wel 's aapquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vond Sylvia een Egel, Huub een Geit, Brian een rat, Natasia een Aap, Amanda een konijn, Eric aangeschoten wild.
Ik heb ooit een vrouw geinterviewd bij wie de borstvergroting een groot drama werd. Ontstekingen en een borst die opeens drie maten groter werd dan de andere. De foto's waren om onpasselijk van te worden, maar toch wens ik Natasia met mijn hele hart zo'n complicatie toe.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:14 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik hoop dat Natasia echt megaveel pijn heeft na haar operatie ..dat ze last krijgt van zwellingen, dat het sillicoon gaat lekken, dat er zweren op komen en dat de vorm totaal verkeerd is. Zo erg haat ik die gore bitch.
De geschiedenis maakt het zwaar beladen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, mijn huisgenootje noemt mij ook wel 's aapIs gewoon 'n lievig 'scheldwoord'. En zelfs al zou 't slaan op de huidskleur, je mag toch ook del of barbie zeggen, of ehh wipneus of stekelvarken, dikzak, etc. Of zeg ik nou iets heel gevoeligs
Natasia hééft ook gewoon wat weg van 'n aap.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vrouw geinterviewd bij wie de borstvergroting een groot drama werd. Ontstekingen en een borst die opeens drie maten groter werd dan de andere. De foto's waren om onpasselijk van te worden, maar toch wens ik Natasia met mijn hele hart zo'n complicatie toe.
JIj gaat alleen hier maar op door broer van die vieze anti of fam van die aap!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef product het volgende:
[..]
Noem Natasia drie keer een aap op dit forum en je hebt een ban. Noem huub drie keer een geit en er gebeurt niets, waarom is dat dan?
normaal zou ik geen enkele vrouw zo`n lijdensweg gunnen,maar in geval van natasia.....maak ik graag een uitzondering op de regel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vrouw geinterviewd bij wie de borstvergroting een groot drama werd. Ontstekingen en een borst die opeens drie maten groter werd dan de andere. De foto's waren om onpasselijk van te worden, maar toch wens ik Natasia met mijn hele hart zo'n complicatie toe.
Ik noem mijn huisgenoot heel vaak nikker of niknok maar als ik dat tegen iemand anders zou zeggen dan mis ik mijn voortanden. Maw, iedereen begrijpt heel goed dat het een rascistische ondertoon heeft. Waarom noemen we Nasty niet gewoon zwarte, dat is ze toch. Hou toch op mensen...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, mijn huisgenootje noemt mij ook wel 's aapIs gewoon 'n lievig 'scheldwoord'. En zelfs al zou 't slaan op de huidskleur, je mag toch ook del of barbie zeggen, of ehh wipneus of stekelvarken, dikzak, etc. Of zeg ik nou iets heel gevoeligs
We willen ook hier niet dat er "ge-aapt" wordt, maar ik geloof niet dat het altijd zo racistisch bedoeld is. Ik kan me voorstellen dat het er in al die maanden een enkele keer uitfloept, als je Natasia voor je hebt staan, al is het niet OK om het te zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:13 schreef product het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met rascisme te maken? Iemand aidslijer noemen mag, iemand aap noemen is rascistisch en is strafbaar...
Dat kun je beter weghalen op dit forum anders heb je zo een ban.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef Taurus het volgende:
[..]
Juist. En laten we die associatie vooral in stand houdenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:19 schreef mootie het volgende:
[..]
De geschiedenis maakt het zwaar beladen.![]()
Dat was de grap ook, gok ik zo...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:15 schreef product het volgende:
[..]
Dit is toch gefotoshopt neem ik aan? Die arm links of is dat het perspectief. Deze beelden zijn NIET mooi!
Ik vind de verklaring van Huub wel legitiem, zowel Natas als Brian waren aapgeluiden aan het maken, ja, waarom zou je dan geen aap mogen zeggen, dat staat los van huidskleur.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
We willen ook hier niet dat er "ge-aapt" wordt, maar ik geloof niet dat het altijd zo racistisch bedoeld is. Ik kan me voorstellen dat het er in al die maanden een enkele keer uitfloept, als je Natasia voor je hebt staan, al is het niet OK om het te zeggen.
ja maar......tis toch zo???quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kun je beter weghalen op dit forum anders heb je zo een ban.
Of je weet iets van de "geweldige" geschiedenis van Nederland, en weet dat de slavenhandelaren negers al met apen vergeleken, daarom hadden ze er ook vrij weinig moeite mee ze te verhandelen zoals ze met andere dieren ook deden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef product het volgende:
[..]
Noem Natasia drie keer een aap op dit forum en je hebt een ban. Noem huub drie keer een geit en er gebeurt niets, waarom is dat dan?
Van mij hoeft aap ook niet maar soms gaat iets in het heetst van de strijd. Soms moet je ook kijken waarneer iets word gezegt. En ik weet zeker dat Huub geen racist is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:18 schreef product het volgende:
[..]
Dat gun ik geen enkele vrouw, ook Natas niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:20 schreef cindy10 het volgende:
[..]
normaal zou ik geen enkele vrouw zo`n lijdensweg gunnen,maar in geval van natasia.....maak ik graag een uitzondering op de regel.![]()
Helemaal niet, denk net zo over die mensen als iedereen hier maar je mag toch best zeggen dat Huub soms wat rechtse en af en toe rascistische opmerkingen maakt. Ik begrijp heel goed dat dat uitvergroot wordt door Brian. Brian is een paar keer onvriendelijk tegen vrouwen en wordt de hele tijd wifebeater genoemd door Huub. Zo werkt het nou eenmaal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:20 schreef Villalux het volgende:
[..]
JIj gaat alleen hier maar op door broer van die vieze anti of fam van die aap!
hihi..maar wel leuk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
We willen ook hier niet dat er "ge-aapt" wordt, maar ik geloof niet dat het altijd zo racistisch bedoeld is. Ik kan me voorstellen dat het er in al die maanden een enkele keer uitfloept, als je Natasia voor je hebt staan, al is het niet OK om het te zeggen.
Dat maakt de moderators (beleid van dit forum) niets uit, die discussie is al zo vaak gevoerd. . .quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
hihi..maar wel leuk.
Natasia: vieze flikker!
LoveProfusion: Vieze Egel!
Natasia:![]()
in mijn geschiedenisleer kwam eerder naar voren dat in bepaalde delen van de wereld slavenhandel actief was....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:23 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Of je weet iets van de "geweldige" geschiedenis van Nederland, en weet dat de slavenhandelaren negers al met apen vergeleken, daarom hadden ze er ook vrij weinig moeite mee ze te verhandelen zoals ze met andere dieren ook deden.
Daarbij gebruikt de KKK die vergelijking nog steeds, dus als jij niet weet waarom het wel een probleem is om Natasia een aap te noemen en geen probleem is om Huub een geit te noemen dan is dat meer een gebrek aan ontwikkeling dan geen oog hebben voor discriminatie.
dat klopt nu wel weer is hij ook ,zelf gezien, zat er bij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:24 schreef product het volgende:
[..]
Brian is een paar keer onvriendelijk tegen vrouwen en wordt de hele tijd wifebeater genoemd door Huub
meningen kunnen verschillen......quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gun ik geen enkele vrouw, ook Natas niet.
Nederland was er niet vies van ondanks de kleine afmeting.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
in mijn geschiedenisleer kwam eerder naar voren dat in bepaalde delen van de wereld slavenhandel actief was....
geloof niet dat nederland daar een zeer grote plek in had.....(tis een klein klote landje dat scheelt mischien?)
In deze context niet. We zijn bezig met het benoemen van "het probleem". Het valt niet te ontkennen dat Natasia soms iets weg heeft van een aap, een hele lelijke ook nog.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat kun je beter weghalen op dit forum anders heb je zo een ban.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Tien heeft me een linkje gestuurd en ik ben weer in de lucht!
![]()
Dan moet je toch weer even terug de boeken in duiken ...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef cindy10 het volgende:
geloof niet dat nederland daar een zeer grote plek in had.....(tis een klein klote landje dat scheelt mischien?)
Wie denk je dat een heel groot deel van die slaven naar de VS gebracht hebben?? NL was in die tijd zo ongeveer de grootste handelsnatie ter wereld.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
in mijn geschiedenisleer kwam eerder naar voren dat in bepaalde delen van de wereld slavenhandel actief was....
Bij binnen komst van Lieke deed ze zelf een na, maar haar zo noemen dat mag nietquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
In deze context niet. We zijn bezig met het benoemen van "het probleem". Het valt niet te ontkennen dat Natasia soms iets weg heeft van een aap, een hele lelijke ook nog.
Maar omdat de vergelijking met een aap ook door "echte" racisten gemaakt wordt, gekoppeld aan ranzige evolutionaire theoriëen waaruit zou moeten blijken dat mensen met een kleurtje dommer en dierlijker zijn, willen we niet hebben dat de vergelijking hier gemaakt wordt.
Dus hebben we afgesproken dat we op dit forum niet willen dat er op die toer gegaan wordt. Dat is voor iedereen helder, en zo kunnen er ook geen misverstanden bestaan of het nou wèl of niét racistisch bedoeld was.
Ik denk dat het handiger is om verdere discussie hierover in het FB-topic te voeren, en zo COS-vervuiling te voorkomen.
Wat vaak vergeten wordt is dat Nederlanders negers kochten die verkocht werden door andere negers maar die afrikanen die worden daarop nooi aangevallen hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
kijk wel link uit.....straks leer ik nog watquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan moet je toch weer even terug de boeken in duiken ...
De leider van een groep wordt ook wel zilverrug genoemdquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Het valt niet te ontkennen dat Natasia soms iets weg heeft van een aap, een hele lelijke ook nog.
Heb ik het toch goed begrepen. Maar inderdaad, tis beter die discussie niet hier te voeren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:27 schreef Gert het volgende:
[..]
In deze context niet. We zijn bezig met het benoemen van "het probleem". Het valt niet te ontkennen dat Natasia soms iets weg heeft van een aap, een hele lelijke ook nog.
Maar omdat de vergelijking met een aap ook door "echte" racisten gemaakt wordt, gekoppeld aan ranzige evolutionaire theoriëen waaruit zou moeten blijken dat mensen met een kleurtje dommer en dierlijker zijn, willen we niet hebben dat de vergelijking hier gemaakt wordt.
Dus hebben we afgesproken dat we op dit forum niet willen dat er op die toer gegaan wordt. Dat is voor iedereen helder, en zo kunnen er ook geen misverstanden bestaan of het nou wèl of niét racistisch bedoeld was.
Ik denk dat het handiger is om verdere discussie hierover in het FB-topic te voeren, en zo COS-vervuiling te voorkomen.
Echt waar???????quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
Het huwelijk is nu 1 juli........ de bewoners staan met hun oortjes te klapperen.
Zou het bruidspaar het zelf al weten??quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
Het huwelijk is nu 1 juli........ de bewoners staan met hun oortjes te klapperen.
Het enige wat mij stoort is dat het van 2 kanten steeds opgerakeld wordt. "Wij" gebruiken de "woorden" soms, maar "zij" halen het verleden ook steeds terug... vroeger vroeger vroeger..... en blijven "ons" aanspreken op acties van mensen waar wij niks mee te maken hebben en die wij afkeuren.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:28 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wie denk je dat een heel groot deel van die slaven naar de VS gebracht hebben?? NL was in die tijd zo ongeveer de grootste handelsnatie ter wereld.
Er mogen hier dan wel weinig slaven zijn geweest, er zijn hier wel hele buitenhuizen van de slavenhandel gebouwd.
oke,je krijgt een 10 van de meester,en een plaksticker!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Heb ik het toch goed begrepen. Maar inderdaad, tis beter die discussie niet hier te voeren.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:29 schreef Villalux het volgende:
[..]
De leider van een groep wordt ook wel zilverrug genoemd![]()
6 juliquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
niet eens proberen,je komt er nooit uit.....quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige wat mij stoort is dat het van 2 kanten steeds opgerakeld wordt. "Wij" gebruiken de "woorden" soms, maar "zij" halen het verleden ook steeds terug... vroeger vroeger vroeger..... en blijven "ons" aanspreken op acties van mensen waar wij niks mee te maken hebben en die wij afkeuren.
(en weer kom ik er niet uit)
daar heeft lieke een sterk punt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:32 schreef beequeen het volgende:
Lieke noemt Natasja een she-devil, omdat ze liegt over het weggaan na 1 jaar.
Ik vind het wel meevallen met dat uitspelen van de racisme-kaart. Je hoort Natasia en Brian er nauwelijks over.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Het enige wat mij stoort is dat het van 2 kanten steeds opgerakeld wordt. "Wij" gebruiken de "woorden" soms, maar "zij" halen het verleden ook steeds terug... vroeger vroeger vroeger..... en blijven "ons" aanspreken op acties van mensen waar wij niks mee te maken hebben en die wij afkeuren.
(en weer kom ik er niet uit)
goed gesproken...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:01 schreef Clank het volgende:
[..]
Aanzetten tot haat, zoals al eerder werd gezegd.![]()
Wat een ontzettend laag stuk zeg.. gatver!!
Ja, Huub heeft 'aap' gezegd.. maar er zijn gisteravond zóveel uitspraken gedaan die niet door de beugel konden. Huub is geen racist maar een flapuit.
Heb je afgelopen nacht nog gekeken?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen met dat uitspelen van de racisme-kaart. Je hoort Natasia en Brian er nauwelijks over.
? Wat heb ik nou weer gemist?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:35 schreef FdW het volgende:
Niels pakt morgenavond met een big smile zijn koffers, mission financial arrangement accomplished.
Dat zegt mijn nieuwe baas ook altijd. Ik weet nog niet zo goed wat ik ermee aan moet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:36 schreef mootie het volgende:
Duhdooooooei!
Leer hem 'Tot ziens'quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat zegt mijn nieuwe baas ook altijd. Ik weet nog niet zo goed wat ik ermee aan moet.
De kaart werd ook behoorlijk uitgespeeld met het kapotmaken van het schilderij toen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:37 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Heb je afgelopen nacht nog gekeken?
Toen noemde Huub ze 2 apen omdat ze zich ook echt als apen gedroegen
En dat was voor Brian weer reden om Huub zo'n 10 keer voor racist uit te maken, lekker makkelijk hoor...
Veel plezier, en ik sluit me volledig aan bij de vernietiging van die parantilliaan en dat andere monsterquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:38 schreef product het volgende:
Nou stelletje apen, ik ga der maar weer es van door, veel plezier en god is liefde. Voorts ben ik van mening dat Brian en Natasia vernietigd moeten worden.
Nu jij nogquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:32 schreef cindy10 het volgende:
[..]
oke,je krijgt een 10 van de meester,en een plaksticker!![]()
Dag mooiste werkneemster van het jaar, zat ik meer aan te denken maar tot ziens is ook wel goed.quote:
Tarot kaarten:-)quote:
Die van jou is ook een optie, maar ik denk dat Tot ziens handiger is...... als hij ook andere mensen gedag moet zeggen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Dag mooiste werkneemster van het jaar, zat ik meer aan te denken maar tot ziens is ook wel goed.
misschien is dat de bedoelign ook niet. .?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:42 schreef farceman het volgende:
ZOu het heel erg raar vinden van de redactie als ze Nicolaas laten wegstemmen, aangezien ze hem dan niet mer kunnen vervangen voor vers iemand
En jij denkt dat er nog mensen te vinden zijn om dat hok in te gaan? Waarom denk je dat Lieke er in zit?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:42 schreef farceman het volgende:
ZOu het heel erg raar vinden van de redactie als ze Nicolaas laten wegstemmen, aangezien ze hem dan niet mer kunnen vervangen voor vers iemand
Nu ben ik echt weg maar dat vind ik zielig voor je. Ik hoop dat je hem nog eens vindt. Je voelt het vanzelf in je onderbuik...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:40 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Veel plezier, en ik sluit me volledig aan bij de vernietiging van die parantilliaan en dat andere monster
(maar god bestaat niet hoor)
Dat zou ik wel lachen vinden.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:45 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat er een klein kansje is dat Amanda Nicolaas er morgen in houdt...
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef FdW het volgende:
Tilly heeft mooie jeugdige ogen.
Alleen als 'god' zich hier een keer netjes aan me voorstelt geloof ik dat ie bestaat maar die kans is zo klein dat ik voorlopig maar in mezelf blijf geloven...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:47 schreef product het volgende:
[..]
Nu ben ik echt weg maar dat vind ik zielig voor je. Ik hoop dat je hem nog eens vindt. Je voelt het vanzelf in je onderbuik...
Amanda heeft geen last van Nicolaas en net als Nena is er bij stemmingen geen pijl op ze te trekkenquote:
Of Stijn, of pannekoek.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Amanda heeft geen last van Nicolaas en net als Nena is er bij stemmingen geen pijl op ze te trekken
Of Jaap houdt 'm d'r in, dat kan ook nog...
Die mogen niet stemmen. Alleen de 7 andere miljonairs mogen stemmen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |