nederlands is niet zijn eerste taal.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bek vol over rascisme, maar schrijven kan 'ie ut niet. Stumper!
Geen digitale caps, maar wel netvlies caps.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef SiRojK het volgende:
De oplettende streamer heeft weer 60 caps met blote borsten van Amanda en Lieke
Kijk maar op Mamjo hoe ze denken over Natasja,quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef product het volgende:
[..]
lijkt me genoeg om op te passen. Kijk maar es op Mamjo hoe ze over Huupie denken....Daar hebben ze het echt niet zo op een klein wit mannetje dat de hele tijd aap dit aap dat roept...
mamjo daar noem je ook wel wat. Dat is toch het intranet van de Bijlmerbajes?quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef product het volgende:
[..]
lijkt me genoeg om op te passen. Kijk maar es op Mamjo hoe ze over Huupie denken....Daar hebben ze het echt niet zo op een klein wit mannetje dat de hele tijd aap dit aap dat roept...
Dat roept ze al sinds ze gisteren terug is, het is vreselijk!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef SiRojK het volgende:
Natasia verteld de mensen ff dat ze volgende week ineens cup D heeft.. OOOOOOOOOOHw, zeggen ze
Hahahah.. De beelden waar mooi op mijn netvliesquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:07 schreef My_ het volgende:
Waarom willen (bijna) toch meer borst dan ze hebben...
[..]
Geen digitale caps, maar wel netvlies caps.
Kom op zeg, hoe vaak heeft hij het gezegt? Moet je horen wat Natas uitroept aidslijer etc etc.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:05 schreef product het volgende:
[..]
I'll doubt it. Als het zwart voor zijn ogen wordt dan slaat ie echt wel door hoor. Enge man is hetquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:03 schreef Villalux het volgende:
[..]
dan ben jij een vrouw zeker..coz dan durft hij wel,bij een KEREL loopt hij HARD weg!
Ja ik vertrouw Brian ook voor geen meterquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:09 schreef product het volgende:
[..]
I'll doubt it. Als het zwart voor zijn ogen wordt dan slaat ie echt wel door hoor. Enge man is het
van een havenarbeiderquote:
Die komen er ook ooit wel weer es uit en dat lijkt me gewoon enger om achter je aan te hebben dan een paar huisvrouwtjes die zich druk maken over Brian en Natas. Meer mensen haten Brian en Natas maar engere gewelddadigere types haten Huub...quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
mamjo daar noem je ook wel wat. Dat is toch het intranet van de Bijlmerbajes?
Gaat de sneuaard zich weer verkledenquote:
erger, alle jurken zijn maat 38quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:08 schreef petraa het volgende:
haha de jurk van natas is te klein, zeker maatje 36 meegenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |